Rafał K. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Przeczytałem dokładnie tą informację od Cyfry+ o podwyżce: http://img811.imageshack.us/img811/5382 ... opodwy.jpg i jest tam napisane: Uprzejmie informujemy, że ulega zmianie Opłata Miesięczna za Opcję CYFRA+ Multiroom i od 1 marca br. będzie wynosiła 20 zł.………. W przypadku braku akceptacji tej zmiany przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z Opcji CYFRY+ Multiroom poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Brzmi to tak jakbym mógł zrezygnować tylko z Mulitroomu, ale z opcji Canal+ Kompakt już nie mam prawa, dobrze rozumiem? A jeżeli tak jest, to czy jest to zgodne z polskim prawem, że zmienia się cenę części usługi i brak jest możliwości rezygnacji z całości usługi? PS Czy Wy też dostaliście tak skonstruowane informacje o podwyżce ceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opłata za korzystanie z opcji Multiroom nie jest zamieszczona w Cenniku. W związku z tym jej zmiana nie stanowi zmiany Cennika i nie jest podstawą do rozwiązania całej umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ja dokładnie to samo dostałem o podwyżce ceny z 15zł na 20zł za MR i tylko z tej opcji moge zrezygnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał K. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 A to cwaniaki Jeszcze dokładnie jutro w mojej umowie sprawdzę, jak to jest z tym cennikiem, ale chyba macie rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo17na Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam, Łącze się w bólu użytkowania cyfry. W związku z podwyżką cen wysłałam rezygnację jakieś 2 tyg temu poleconym, napisałam w niej że żądam wyłączenia sygnału z koncem stycznia i zobowiązuje sie do zwrotu karty. Z tego co teraz czytam to nie ma szans aby umowa zakończyła się z końcem stycznia. Chciałabym się upewnić. Jest jeszcze jeden problem otóż instalator pobrał pieniądze za montaż i i dokumencie od niego jest napisane że dekoder jest moją własnością a zastanawiam się co z anteną? Czy ją muszę zwracać razem z kartą??? Proszę o poradę zorientowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Antena i dekoder jest twój na własnosć, a karta jak śię nie myle jest też twoja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astrin Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Przeczytałem dokładnie tą informację od Cyfry+ o podwyżce:http://img811.imageshack.us/img811/5382 ... opodwy.jpg i jest tam napisane: Uprzejmie informujemy, że ulega zmianie Opłata Miesięczna za Opcję CYFRA+ Multiroom i od 1 marca br. będzie wynosiła 20 zł.………. W przypadku braku akceptacji tej zmiany przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z Opcji CYFRY+ Multiroom poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Brzmi to tak jakbym mógł zrezygnować tylko z Mulitroomu, ale z opcji Canal+ Kompakt już nie mam prawa, dobrze rozumiem? A jeżeli tak jest, to czy jest to zgodne z polskim prawem, że zmienia się cenę części usługi i brak jest możliwości rezygnacji z całości usługi? PS Czy Wy też dostaliście tak skonstruowane informacje o podwyżce ceny? Jeżeli w regulaminie akcji "Cyfra Powrót" masz zapis o cenie za multiroom 15 zł do końca okresu minimalnego, powołaj się na ten zapis informując, że zmiana ceny będzie złamaniem regulaminu przez operatora, uprawniającym do rozwiązania umowy z jego winy. Cyfra powinna wysłać informację, że podwyżka Ciebie nie dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Antena i dekoder jest twój na własnosć, a karta jak śię nie myle jest też twoja. Tu akurat nie do końca prawda, gdyż karta jest własnością operatora (w tym przypadku CYFRY+) i po rozwiązaniu umowy należy kartę zwrócić!!! Nie wiem, jak jest dokładnie w przypadku kart pre-paid w CYFRZE+, ale w przypadku abonamentu zwrot karty jest obowiązkowy! Jeżeli dekoder został wykupiony na własność to wówczas oczywiście Abonent zwracać go nie musi. Tak samo z anteną. Antena jest zawsze kupowana na własność i zostaje ona u Abonenta po rozwiązaniu umowy. Natomiast karta jest do zwrotu. A dekoder również, w przypadku, gdy jest tylko wynajmowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rossini Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Przeczytałem dokładnie tą informację od Cyfry+ o podwyżce:http://img811.imageshack.us/img811/5382 ... opodwy.jpg i jest tam napisane: Uprzejmie informujemy, że ulega zmianie Opłata Miesięczna za Opcję CYFRA+ Multiroom i od 1 marca br. będzie wynosiła 20 zł.………. W przypadku braku akceptacji tej zmiany przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z Opcji CYFRY+ Multiroom poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Brzmi to tak jakbym mógł zrezygnować tylko z Mulitroomu, ale z opcji Canal+ Kompakt już nie mam prawa, dobrze rozumiem? A jeżeli tak jest, to czy jest to zgodne z polskim prawem, że zmienia się cenę części usługi i brak jest możliwości rezygnacji z całości usługi? PS Czy Wy też dostaliście tak skonstruowane informacje o podwyżce ceny? Jeżeli w regulaminie akcji "Cyfra Powrót" masz zapis o cenie za multiroom 15 zł do końca okresu minimalnego, powołaj się na ten zapis informując, że zmiana ceny będzie złamaniem regulaminu przez operatora, uprawniającym do rozwiązania umowy z jego winy. Cyfra powinna wysłać informację, że podwyżka Ciebie nie dotyczy. z tego co mi wiadomo to można bez problemu ale po 2 m-cach płno płatnych opcje MR rozwiązać. Sam z tej opcji skorzystam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumer Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Przeczytałem dokładnie tą informację od Cyfry+ o podwyżce:http://img811.imageshack.us/img811/5382 ... opodwy.jpg i jest tam napisane: Uprzejmie informujemy, że ulega zmianie Opłata Miesięczna za Opcję CYFRA+ Multiroom i od 1 marca br. będzie wynosiła 20 zł.………. W przypadku braku akceptacji tej zmiany przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z Opcji CYFRY+ Multiroom poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Brzmi to tak jakbym mógł zrezygnować tylko z Mulitroomu, ale z opcji Canal+ Kompakt już nie mam prawa, dobrze rozumiem? A jeżeli tak jest, to czy jest to zgodne z polskim prawem, że zmienia się cenę części usługi i brak jest możliwości rezygnacji z całości usługi? PS Czy Wy też dostaliście tak skonstruowane informacje o podwyżce ceny? Kolego ja mam podobną sytuację, tj. umowa przedłużona w czerwcu 2011r. na 15 miesięcy w ramach akcji "Cyfra Powrót" na C+Kompakt (stała cena 47zł na 15 miesięcy) i Opcja Multiroom (stała cena 15zł na 15 miesięcy), czyli razem 62zł, co miałem wyraźnie napisane w aneksie. No to mam teraz rozbieżne informacje. W dniu 24 stycznia 2012r. dostałem pismo z Cyfry o podwyżce opłaty za Multiroom, potem 2 rozmowy telefoniczne z konsultantami z Cyfry, którzy potwierdzili podwyżkę do 20zł od marca za Multiroom, a 26 stycznia dostałem e-maila od Cyfry, na moje wcześniejsze zapytanie dotyczące moich wątpliwości dotyczących zapisów w aneksie, następującej treści: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że korzystając z akcji CYFRA+ Powrót otrzymał Pan gwarancje stałej ceny. Do końca Okresu Minimalnego nie ulegnie ona zmianie. Wyjaśniam, iż opłata w Pana przypadku nie ulegnie zmianie i będzie wynosić 62 zł. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, pozdrawiam, Dział Relacji z Abonentami I co mam o tym myśleć? Albo zaczynają wymiękać, albo mają w Cyfrze niezły bu...el! Trzeba poczekać na rachunek marcowy, ale tego e-maila sobie zachowam na pamiątkę. I mam nadzieję, że nie dostanę rachunku podwyższonego do 67zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Antena i dekoder jest twój na własnosć, a karta jak śię nie myle jest też twoja. Tu akurat nie do końca prawda, gdyż karta jest własnością operatora (w tym przypadku CYFRY+) i po rozwiązaniu umowy należy kartę zwrócić!!! Nie wiem, jak jest dokładnie w przypadku kart pre-paid w CYFRZE+, ale w przypadku abonamentu zwrot karty jest obowiązkowy! Jeżeli dekoder został wykupiony na własność to wówczas oczywiście Abonent zwracać go nie musi. Tak samo z anteną. Antena jest zawsze kupowana na własność i zostaje ona u Abonenta po rozwiązaniu umowy. Natomiast karta jest do zwrotu. A dekoder również, w przypadku, gdy jest tylko wynajmowany. Zgadzam się z kolegą w 100 % Przerabiałem to na własnym przykładzie, karta traktowana jest jako, sprzęt w dzierżawie....do 30 dni po zakończeniu umowy trzeba zwrócić, lub zapłacić 100 PLN . Kiedyś ,gdy była wymiana kart, starej nie trzeba było zwracać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nie wiem czy macie w Aneksie glównym lub w warunkach promocyjnych do umowy wpisana cene multiroomu że nie zmienia sie przez cały okres umowy. Natomiast pewne jest ze do umowy o MR jest dodatkowy Aneks i w nim jest jedna tabelka w której jest cenik za opcje multiroom (MR). Tam tez są zasady korzystania, mozliwość rezygnacji. W przypadku MR jak nie ma wyraznie napisane w Aneksie że Cena opcji MR nie zmienia się, lub nie ma napisane że jest znizka kwotowa/procentowa przez cały okres minimalny, to nic nie zrobicie, zarówno abonent po min 2 pełnych m-ca moze w dowolnym czasie zrezygnować z uzytkowania, jak i C+ podnieść jego cene też w dowolnym czasie i wielkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam, Przeczytałem dokładnie tą informację od Cyfry+ o podwyżce:http://img811.imageshack.us/img811/5382 ... opodwy.jpg i jest tam napisane: Uprzejmie informujemy, że ulega zmianie Opłata Miesięczna za Opcję CYFRA+ Multiroom i od 1 marca br. będzie wynosiła 20 zł.………. W przypadku braku akceptacji tej zmiany przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z Opcji CYFRY+ Multiroom poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Brzmi to tak jakbym mógł zrezygnować tylko z Mulitroomu, ale z opcji Canal+ Kompakt już nie mam prawa, dobrze rozumiem? A jeżeli tak jest, to czy jest to zgodne z polskim prawem, że zmienia się cenę części usługi i brak jest możliwości rezygnacji z całości usługi? PS Czy Wy też dostaliście tak skonstruowane informacje o podwyżce ceny? Jeżeli w regulaminie akcji "Cyfra Powrót" masz zapis o cenie za multiroom 15 zł do końca okresu minimalnego, powołaj się na ten zapis informując, że zmiana ceny będzie złamaniem regulaminu przez operatora, uprawniającym do rozwiązania umowy z jego winy. Cyfra powinna wysłać informację, że podwyżka Ciebie nie dotyczy. Zgodnie z sugestia @astrin napisałem maila do Cyfry+ : W związku z otrzymanym od Państwa pismem o podwyżce ceny Multiroom rozumiem, że mogę wypowiedzieć Państwu umowę z winy operatora. Jest to moim zdaniem zmiana regulaminu, ponieważ w Regulaminie Akcji "Cyfra Powrót" z dnia xx/06/2011 zobowiązaliście się Państwo do ceny 15 zł/msc za Multiroom w okresie minimalnym: " ... Abonent nabywa prawo do : .... zawarcia Umowy w zakresie Opcji Cyfra+ Multiroom ... oraz do stawki w wysokości 15 zł na Opłatę Miesięczną za odbiór tej Opcji przez Okres Minimalny obejmujący 15 kolejnych miesięcy." Proszę o potwierdzenie, że mogę składać wypowiedzenie z Państwa winy. Pozdrowienia Po kilku godzinach przyszla odpowiedz : Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, informuję, że Akcja Promocyjna z której skorzystał Pan xx czerwca 2011 roku, gwarantuje stałe ceny za wybrane kanały oraz usługę MULTIROOM, przez 15 miesięcy. W związku z tym, do 30 września 2012 roku nie zostanie Pan objęty nowymi stawkami opłat abonamentowych. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, xxxxxxxxxxxx Tak, że chyba faktycznie jest tam teraz niezły bu...l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 @Barti. Wiem o przypadkach że woli ktoś zapłacić kare 100zł i na portal aukcyjny sprzedać, oszukać, dlatego nie wiedziałem dokładniej niechciałem w błąd wprowadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 @wiesiek: mi odpisali troszkę inaczej: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że od 1 marca 2012 roku planowana jest zmiana cen pakietów oraz usługi MULTIROOM. Standardowa opłata za Zestaw Promocyjny CANAL+ OPTIMUM wyniesie 107 zł. Usługa MULTIROOM będzie kosztować 20 zł. Powyższa zmiana nie dotyczy Pana w przypadku Zestawu Promocyjnego CANAL+ OPTIMUM, gdyż zgodnie z warunkami oferty promocyjnej z której skorzystał Pan przedłużając Umowę, 21 września 2011 roku otrzymał Pan gwarantowaną promocyjną cenę przez cały Okres Minimalny. W związku z powyższym, prognoza opłaty abonamentowej od marca wynosi 88 zł, na co składa się promocyjna cena Zestawu CANAL+ OPTIMUM w wysokości 57 zł, opłata 11 zł za opcję HD Optimum i usługa MULTIROOM w cenie 20 zł. Zestaw Promocyjny CANAL+ OPTIMUM zmieni nazwę na CANAL+ OPTIMUM HD. Zawartość programowa pozostaje taka sama. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, xxx Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami Nie mam jak sprawdzić co pisze w mojej umowie bo w kraju dopiero na Wielkanoc będę ale widzę, że jesteśmy w podobnej sytuacji. Zobaczymy jak faktycznie się sprawa zakończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał K. Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jeżeli w regulaminie akcji "Cyfra Powrót" masz zapis o cenie za multiroom 15 zł do końca okresu minimalnego, powołaj się na ten zapis informując, że zmiana ceny będzie złamaniem regulaminu przez operatora, uprawniającym do rozwiązania umowy z jego winy. Cyfra powinna wysłać informację, że podwyżka Ciebie nie dotyczy. Tyle, że jak chyba mam inną umowę - nie "Cyfra Powrót" tylko podpisana była nowa umowa: Nie wiem czy macie w Aneksie glównym lub w warunkach promocyjnych do umowy wpisana cene multiroomu że nie zmienia sie przez cały okres umowy. Natomiast pewne jest ze do umowy o MR jest dodatkowy Aneks i w nim jest jedna tabelka w której jest cenik za opcje multiroom (MR).Tam tez są zasady korzystania, mozliwość rezygnacji. W przypadku MR jak nie ma wyraznie napisane w Aneksie że Cena opcji MR nie zmienia się, lub nie ma napisane że jest znizka kwotowa/procentowa przez cały okres minimalny, to nic nie zrobicie, zarówno abonent po min 2 pełnych m-ca moze w dowolnym czasie zrezygnować z uzytkowania, jak i C+ podnieść jego cene też w dowolnym czasie i wielkości. Mam podobny zapis w umowie: Poniżej skan tego załącznika nr.1: Nie mogłem znaleźć cennika w umowie (pewnie mi go po prostu nie dali), ale mam coś takiego jak Symulacji Płatności: http://img525.imageshack.us/img525/8541 ... tnosci.jpg Na cenę 77 zł składa się opłata za Canal+ Kompakt 62 zł i 15 zł za Mulitroom Jak widać w tej Symulacji Płatności jest oto taki zapis: Czy dobrze rozumie, że wynika z tego wszystkiego, że: 1. Zmiana ceny nie jest złamaniem regulaminu przez operatora, uprawniającym do rozwiązania umowy z jego winy? 2. Niezależnie czy będzie zmiana ceny Multiroomu, czy zmiana ceny pakietu Canal+ Komfort, czy też zmiana ceny ogółem, to nie mam prawa do rezygnacji całej umowy na podstawie tej zmiany ceny? 3. Natomiast mogę chyba po 2 pełno płatnych miesiącach w dowolnym czasie zrezygnować z Multiroomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Panowie czy jeszcze mozna wysylac wypowiedzienie ze wzgeldu na podwyzke abonamentu czy juz po ptokach? Jelsi tak do ile dni zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT GSM Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jutro na poczte z wypowiedzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Przypadkiem natrafilłem na ciekawy artykuł odnosnie mozliwości Rezygnacji z usług operatorów: http://media2.pl/telekomunikacja/87299- ... umowy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_suchy Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam. Ja skorzystałem w opcji Cyfra + Powrót (umowa z grudnia 2011), w umowie jest mowa tylko i wyłącznie o rabatach udzielanych na pakiet i MR. Dekoder już zdałem W styczniu (22-01-2012) otrzymałem zmianę regulaminu. Mam pytanie: Czy mogę wysłac wypowiedzenie?? Czy gdzieś w umowie jest haczyk że przewidują podwyżke?? Przepraszam za lenistwo (poszukać się nie chce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miś1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Mam pytanie odnośnie terminu oddania karty do odbioru Cyfry w związku z wysłaną rezygnacją z powodu podwyżki która wchodzi od 1.03.2012? Czy obowiązuje miesięczny czy 14 lub 7 dniowy termin jej oddania licząc od 1 marca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biw Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Masz miesiąc na oddanie sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niekumaty24 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Widzę, że tutaj kumate towarzystwo, więc może ktoś z Was będzie umiał mi doradzić Moja sytuacja wygląda tak: z końcem lutego wygasa mi umowa z Cyfrą+ i przechodzi na czas nieokreślony. Dzisiaj dzwonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy na następujących warunkach: oferują mi pakiet Kompakt HD (czyli coś co jest zbliżone do aktualnie posiadanego przeze mnie pakietu komfortowego) + w dzierżawie dekoder PACE PVR HD za kwotę 83 zł miesięcznie (68+15 dekoder), umowa bodajże na 18 miesięcy. Przemyślałem sobie tę propozycję i wydaje mi się, że lepszym wyjściem byłaby rezygnacja z Cyfry i ponowne założenie. Wówczas, wg oferty na ich stronie, jest pakiet Kompakt HD za 68 zł + 10 zł za dzierżawę wyżej wspomnianego dekodera = 78 zł/m-c na 12 miesięcy + i w tym 3 miesiące gratis (czyli jeśli dobrze myślę, to płacę za 9 miesięcy). Z wyliczeń tych wynika więc, że zaoszczędziłbym blisko 300 zł. Mam tylko kilka pytań do Was, bardziej doświadczonych w tych kwestiach. 1) Na ile przed końcem umowy muszę wysłać rezygnację tak, żeby umowa nie przeszła na czas nieokreślony? Mogę to jeszcze zrobić teraz? 2) Po zrezygnowaniu rozumiem, że oddaję kartę (w dowolnym punkcie Cyfry?), dekoder (wykupiony na własność) + antena pozostają u mnie? 3) Ile po deaktywacji musiałbym czekać na ponowne założenie Cyfry? Mogę to zrobić od ręki, czyli pójść do salonu, wziąć dekoder i samemu to zamontować? Uiszcza się jakąś opłatę aktywacyjną? Bo zależałoby mi, żebym za długo nie pozostał bez żadnych kanałów. Ogólnie, czy jest to gra warta świeczki? Bo wydaje mi się, że w sumie jeśli czasowo udałoby się to szybko ogarnąć, to zaoszczędzam 294 zł, które zawsze można lepiej spożytkować. Z góry dziękuję Wam za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 1. Jesli wyslesz w lutym to umowa zakonczy sie z koncem marca ale mozesz z nimi sie dogadac i od poczatku marca poleci ci umowa CYFRA POWROT. 2. Tak. 3. Teoretycznie druga (tamta sie zakonczy ) umowe moglbys juz wziac teraz ale uwazam ze po kilku rozmowach z konsultantami osiagniesz dobre warunki. Co do oferty dla nowych to umowa jest na 12 miesiecy, 2 sa gratisowe, 10 jest platnych. Miesiac w ktorym podpisujesz umowe rowniez jest bezplatny. Czyli bezplatnie do 3 miesiecy, 10 jest platne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niekumaty24 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dzięki za odpowiedź. Czyli rozumiem, że powinienem stosować twarde negocjacje telefoniczne, straszyć odejściem i liczyć, że sami zaproponują coś korzystnego? Czy po prostu od razu wysłać wypowiedzenie i czekać na ich ruch po jego otrzymaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi