simbart Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Guzik prawda... sprawdzałem, że np. w piątek tydzień temu leciało całkiem coś innego niż dziś - każda bajka była inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 I tak umowy w związku ze zmianą nazwy kanału nie rozwiążesz. Jest to tylko rebranding,a ze bajki lecą inna to właśnie między innymi o to w tym wszystkim chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale pogódź to zapiekły człeku z regulaminem bo tłumaczą Ci abonenci, że oni to odczuwają jako zastąpienie rodzimego kanału , na istniejący już francuski kanał dziecięcy, który pozostawił sobie 70% kontentu poprzednika. Nie jest to tylko sama zmiana nazwy, a raczej to regulaminowe "zastąpienie programem o podobnej tematyce". I taką treść skonstruował operator, a klient ma prawo walczyć o swą korzystną interpretację. Oczywiście C+ nie ma interesu przyznawać racji, ale przecież dla zdeterminowanych szanse na wygraną w instytucjach arbitrażowych SĄ. Mieliśmy już takie zmiany (Hallmark, Orange SI) i nikt nie podnosił tematu ; pewnie te zmiany abonenci uznali za korzystne również dla siebie. Operator winien też uważać co podsuwa do podpisu klientowi: regulamin z 2.X.2011 zawiera w treści kanał y, których operator JESZCZE nie nadaje... bo ewentualna umowa biegnie od 1.XI. a włączenie 10 dni później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simbart Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Dokładnie jest przecież też teletoon kanadyjski, a nawet francuski... przecież nasza cyfra pochodzi właśnie od nich nie? ciekawe... dzięki bat za słowa otuchy - ja na pewno będę próbował! Mimo, że przez chwilę myślałem, że najlepsze wyrażenie tego co teraz czuje to To tylko taki "chwyt" ta zmiana nazwy... poszli po marce innego, starego kanału, który istnieje od 1996 roku... zobaczcie np. na logo obydwóch: http://www.teletoon.pl/ http://www.teletoonplus.fr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 @ bat teksty typu zapiekły człeki itp zachowaj dla siebie. Odczuwać sobie mogą nawet mnie to nie dziwi i mają do tego pełne prawo. Napisałem jak sprawa wygląda bo w tym przypadku rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów nie ma,i taka jest prawda. Nie wiem czy zauważyłeś ale każdy regulamin skonstruowany jest z korzyścia dla operatora nie dla abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 I tak umowy w związku ze zmianą nazwy kanału nie rozwiążesz. Jest to tylko rebranding,a ze bajki lecą inna to właśnie między innymi o to w tym wszystkim chodzi. Cytując kolegę: Można mówić co się chce, rebranding, czy przeobrażenie, ale nadal jest to "[...]zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce[...]". Jeżeli leciały by te same bajki - OK, rozumiem, to nie jest porównywalna tematyka, a dokładnie ta sama i wtedy mogliby odmówić... To już nie jest ZIG ZAP, więc zgodnie z regulaminem abonent powinien mieć prawo odstąpienia od umowy. Potwierdzam, możesz sobie kolego @Jacek pisać co chcesz, ale @simbart ma rację. Napisałeś bajki lecą, czyli porównywalna tematyka... Gdyby TVN zmienił ramówkę pozostając przy nazwie TVN, to oczywiste że nie mamy prawa rozwiązać umowy. Ale w przypadku zmiany 30% tematyki i nazwy, na zupełnie inną, zmiany strony www i całego marketingu uważam, że jest to słuszne i zgodne z regulaminem w którym dokładnie masz napisane że posiadasz w pakiecie program ZIGZAP, a nie TELETOON+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 @ bat teksty typu zapiekły człeki itp zachowaj dla siebie (...) Nie wiem czy zauważyłeś ale każdy regulamin skonstruowany jest z korzyścia dla operatora nie dla abonenta. Faktycznie w pierwszej kwestii przepraszam. Co do drugiej: nie znaczy to, że klient nie ma prawa do swej interpretacji i wykorzystania swego stanowiska tym bardziej, że niewiele to kosztuje. Oczywiście nie przesądzam o sukcesie (w odróżnieniu do Ciebie- przesądasz porażkę) , ale w ostatnich miesiącach (również na tym forum) widzimy przykłady wykorzystywania zapisów umowy także przez abonentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Witam. Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie umowy. Jednak nie na taki adres jaki chciałem bo pani na poczcie powiedziała, że na skrytkę pocztową poleconego się nie wysyła. Wiec wypowiedzenie zostało wysłane nie na 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 tylko na ul. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa. I tu moje pytanie czy wypowiedzenie dojdzie czy jeszcze raz wysłać ? P.S I nie wiem czy jest potwierdzenie odbioru. Miało być, ale na potwierdzeniu nadania opcja potwierdzenie odbioru nie jest zaznaczona. Proszę o pomoc. Naprawdę nie da wysłać się poleconego z potwierdzeniem odbioru na 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Dojdzie. Na poczcie, no cóż, albo ja mam pocztę nie doinformowaną i akceptują mi polecone na skrytki pocztowe, albo Twoja poczta potrzebuje szkolenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Pewnie ta druga opcja. Mogę jeszcze raz wysłać wypowiedzenie (ale już na innej poczcie ) jak by były jakieś problemy. A i jeszcze jedno wonsik ile czasu potrzebuje takie wypowiedzenie aby dojść do Warszawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 grzegorz1017 da się wysłać na skrzynke pocztową.Ja jak wysyłałem wypowiedzenie poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru-to na drugi dzień dostali bo była data,a potwierdzenie odbioru dostałem po ok.tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 A ja na kwitku nie mam zaznaczone ani priorytetowa ani potwierdzenie odbioru zaznaczone Idę na inną pocztę i wyślę jeszcze raz ! Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 A z jakiego powodu wysyłasz? Z powodu Teletoon+ czy z innego powodu? Ja wyslalem z powodu kończącej się umpwy 29 września i do dziś nie zarejestrowali w sytemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Na kwitku nadania nie ma (nie jest) zaznaczone że list jest wysyłany z potwierdzeniem odbioru.PRIORYTRET jest zaznaczone na kwitku nadania jeśli wysyłasz priorytetem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 A z jakiego powodu wysyłasz? Z powodu Teletoon+ czy z innego powodu? Bo kończy mi się umowa 30.11.2011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Ja wysłałem na skrytkę polecony priorytet 29 września. Do dziś nie zarejestrowali go w swoim systemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Tak wygląda kwitek nadania: Jest ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Jest OK. Aby tylko zarejestrowali w systemie ( bo wysłałeś nie na skrzynke pocztową) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 To wyśle jeszcze raz, tym razem na innej poczcie i na skrytkę pocztową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 I proponuje wysłać z potwierdzeniem odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Więc mam pismo wysłać tak: polecony, priorytet i potwierdzenie odbioru na: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 I będzie dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Polecony idzie średnio 5 - 7 dni. Priorytet max 3 dni. O szczegóły pytajcie na poczcie. Po dotarciu do warszawy pewnie potrzeba z 2 -3 dni zanim rozdzielą i zarejestrują to w systemie. @rzegorz1017, Tak, będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 @wonsik dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Polecony idzie średnio 5 - 7 dni. Priorytet max 3 dni. O szczegóły pytajcie na poczcie.Po dotarciu do warszawy pewnie potrzeba z 2 -3 dni zanim rozdzielą i zarejestrują to w systemie. @rzegorz1017, Tak, będzie dobrze. Głupoty piszesz zwykly polecony idzie do 3 dni, a priorytet 1 lub 2 dni (jeśli jest nadany po 15) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 szunaj, to co piszesz to teoria, ew. czas dostarczania wg marketingu poczty. Rzeczywistość jest niestety bardziej zbliżona do tego co napisał wonsik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi