Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale pogódź to zapiekły człeku z regulaminem bo tłumaczą Ci abonenci, że oni to odczuwają jako zastąpienie rodzimego kanału , na istniejący już francuski kanał dziecięcy, który pozostawił sobie 70% kontentu poprzednika. Nie jest to tylko sama zmiana nazwy, a raczej to regulaminowe "zastąpienie programem o podobnej tematyce". I taką treść skonstruował operator, a klient ma prawo walczyć o swą korzystną interpretację.

Oczywiście C+ nie ma interesu przyznawać racji, ale przecież dla zdeterminowanych szanse na wygraną w instytucjach arbitrażowych SĄ.

Mieliśmy już takie zmiany (Hallmark, Orange SI) i nikt nie podnosił tematu ; pewnie te zmiany abonenci uznali za korzystne również dla siebie.

Operator winien też uważać co podsuwa do podpisu klientowi:

regulamin z 2.X.2011 zawiera w treści kanał y, których operator JESZCZE nie nadaje... bo ewentualna umowa biegnie od 1.XI. a włączenie 10 dni później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :] jest przecież też teletoon kanadyjski, a nawet francuski... przecież nasza cyfra pochodzi właśnie od nich nie? ciekawe...

dzięki bat za słowa otuchy - ja na pewno będę próbował!

Mimo, że przez chwilę myślałem, że najlepsze wyrażenie tego co teraz czuje to

 

;)

 

To tylko taki "chwyt" ta zmiana nazwy... poszli po marce innego, starego kanału, który istnieje od 1996 roku... zobaczcie np. na logo obydwóch:

http://www.teletoon.pl/

http://www.teletoonplus.fr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ bat teksty typu zapiekły człeki itp zachowaj dla siebie. Odczuwać sobie mogą nawet mnie to nie dziwi i mają do tego pełne prawo. Napisałem jak sprawa wygląda bo w tym przypadku rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów nie ma,i taka jest prawda. Nie wiem czy zauważyłeś ale każdy regulamin skonstruowany jest z korzyścia dla operatora nie dla abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak umowy w związku ze zmianą nazwy kanału nie rozwiążesz. Jest to tylko rebranding,a ze bajki lecą inna to właśnie między innymi o to w tym wszystkim chodzi.

Cytując kolegę:

Można mówić co się chce, rebranding, czy przeobrażenie, ale nadal jest to "[...]zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce[...]".

Jeżeli leciały by te same bajki - OK, rozumiem, to nie jest porównywalna tematyka, a dokładnie ta sama i wtedy mogliby odmówić...

To już nie jest ZIG ZAP, więc zgodnie z regulaminem abonent powinien mieć prawo odstąpienia od umowy.

 

Potwierdzam, możesz sobie kolego @Jacek pisać co chcesz, ale @simbart ma rację. Napisałeś bajki lecą, czyli porównywalna tematyka...

Gdyby TVN zmienił ramówkę pozostając przy nazwie TVN, to oczywiste że nie mamy prawa rozwiązać umowy.

Ale w przypadku zmiany 30% tematyki i nazwy, na zupełnie inną, zmiany strony www i całego marketingu uważam, że jest to słuszne i zgodne z regulaminem w którym dokładnie masz napisane że posiadasz w pakiecie program ZIGZAP, a nie TELETOON+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ bat teksty typu zapiekły człeki itp zachowaj dla siebie (...) Nie wiem czy zauważyłeś ale każdy regulamin skonstruowany jest z korzyścia dla operatora nie dla abonenta.

Faktycznie w pierwszej kwestii przepraszam.

Co do drugiej: nie znaczy to, że klient nie ma prawa do swej interpretacji i wykorzystania swego stanowiska tym bardziej, że niewiele to kosztuje. Oczywiście nie przesądzam o sukcesie (w odróżnieniu do Ciebie- przesądasz porażkę) , ale w ostatnich miesiącach (również na tym forum) widzimy przykłady wykorzystywania zapisów umowy także przez abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie umowy. Jednak nie na taki adres jaki chciałem bo pani na poczcie powiedziała, że na skrytkę pocztową poleconego się nie wysyła. Wiec wypowiedzenie zostało wysłane nie na 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 tylko na ul. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa. I tu moje pytanie czy wypowiedzenie dojdzie czy jeszcze raz wysłać ?

 

P.S I nie wiem czy jest potwierdzenie odbioru. Miało być, ale na potwierdzeniu nadania opcja potwierdzenie odbioru nie jest zaznaczona.

Proszę o pomoc. Naprawdę nie da wysłać się poleconego z potwierdzeniem odbioru na 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecony idzie średnio 5 - 7 dni. Priorytet max 3 dni. O szczegóły pytajcie na poczcie.

Po dotarciu do warszawy pewnie potrzeba z 2 -3 dni zanim rozdzielą i zarejestrują to w systemie.

 

@rzegorz1017, Tak, będzie dobrze.

 

Głupoty piszesz zwykly polecony idzie do 3 dni, a priorytet 1 lub 2 dni (jeśli jest nadany po 15)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...