lennar Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Witam, mam taki problem od niecalego tygodnia posiadam pełen pakiet cyfry plus. Mam takie pytanie wiem ze znajomy w N mogl po tygodniu zwrocic bez zadnych konsekwencji a jesli ja bym chcial tak samo zrobic to jest taka mozliwosc? Bo troszke chyba sie pospieszylem z tym wszystkim i dlatego chcialbym teraz zregynowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Nie możesz zrezygnować bez konsekwencji. Anulować umowę można przez 48godzin. Znajomy najprawdopodoniej zamiawiał N przez internet. Zamawiając Cyfre+ przez internet odbieramy w punkcie sprzedaży, podpisujemy klauzurę, że zrzekamy się możliwości rezygnacji w ciągu 10dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lennar Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Kuurde. Czyli nie ma innego wyjscia niz zaplacenie 299 zł kary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Podpisując umowę po za punktem... ...znaczy się w domu masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Tylko przy nowej umowie... przedłużając, nie masz takich praw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lennar Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Owszem to była nowa umowa. Zamowienie zlozylem telefonicznie ale podpisalem w punkcie. Czyli teraz juz nic nie zrobie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Jedyne rozwiązanie to nie płacić abonamentu przez 3 miesiące. Cyfra zerwie wtedy umowę i naliczy karę 299,- PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Niestety nie Jeśli umowę podpisałeś w punkcie to klamka zapadła Tak jak kolega napisał wyżej możesz nie płacić i zapłacić karę 299 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Ale abonament za 3 miesiące cyfrze chyba trzeba jednak będzie zapłacić? To co się opłaca, zerwać umowę samemu i zaprzestać płacenia abonamentu czy czekać, aż cyfra sama zerwie umowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Ty wypowiedzeniem umowy wcześniej jej nie rozwiążesz, niż na koniec okresu minimalnego. Żeby Cyfra rozwiązała z Tobą umowę, musiałbyś przez 3 [słownie: trzy] miesiące nie płacić. Po rozwiązaniu um. dostajesz karę w kwocie 299,- PLN i dopiero wtedy, spłacasz trzymiesięczne zadłużenie wraz z kosztami ponagleń (10,- PLN/szt.) oraz karę. Żeby nie dostać kary za nieterminowy zwrot sprzętu (300,- PLN), w terminie do 30 dni od rozwiązania um. zwracasz jeszcze kartę abonencką (+dekoder jeśli jest wynajmowany). ...a czy to się opłaca? Weź kalkulator i policz p.s. z tych 3 miesięcy tylko jeden masz wyłączony sygnał (możesz sobie to wkalkulować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Podpisując umowę po za punktem......znaczy się w domu masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Tylko przy nowej umowie... przedłużając, nie masz takich praw. Jak to? Przedłużając telefonicznie umowę z Cyfrą zostałem poinformowany że mogę zrezygnować z przedłużenia w terminie 30 dni od momentu zaakceptowania aneksu. SMSem dostałem również numer telefonu na który musiałbym zadzwonić w przypadku chęci rezygnacji. Kolega ma jeszcze jedną opcje. Cesja abonenta. Jeżeli uda Ci się znaleźć chętnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Z tym 1 miesiącem wyłączonego sygnału to pewne? Niezależnie czy się zalega czy nie, do rozwiązania umowy dostawca jest zmuszony świadczyć usługę. Jeśli w tym czasie sygnału by nie dostarczał to nie ma prawa żądać zapłaty za okres niewykonanej usługi. Wszelkie późniejsze kwestie zadłużenia i tak zostałyby uregulowane przez komornika czy firmę windykacyjną w stylu Kruk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wysyłałem rezygnacje poleconym 6 pazdziernika i jeszcze do nich nie dotarła mam umowe do końca listopada zaczynam sie juz martwić....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Podpisując umowę po za punktem......znaczy się w domu masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Tylko przy nowej umowie... przedłużając, nie masz takich praw. Jak to? Przedłużając telefonicznie umowę z Cyfrą zostałem poinformowany że mogę zrezygnować z przedłużenia w terminie 30 dni od momentu zaakceptowania aneksu. SMSem dostałem również numer telefonu na który musiałbym zadzwonić w przypadku chęci rezygnacji. Są takie oferty... tylko w odosobnionych przypadkach i nie każdemu się to proponuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wysyłałem rezygnacje poleconym 6 pazdziernika i jeszcze do nich nie dotarła mam umowe do końca listopada zaczynam sie juz martwić....... Nie ma się czym martwić. Na pewno doszedł tylko trzeba poczekać na wprowadzenie wypowiedzenia do systemu operatora. Dla pewności trzeba było nadać list z opcją zwrotnego potwierdzenia odbioru, a kosztuje to naprawdę niewiele drożej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ze sie tak zapytam a jaki byl twoj powod wypowiedzenia??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ze sie tak zapytam a jaki byl twoj powod wypowiedzenia??? Za duzo kasy 130 zł za optimum z opcja hd i orange sport + dekoder pvr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek76 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Z innej beczki.... Przedłużyłem wczoraj umowę. Pan powiedział przez telefon że dla stałych klientów dają jakąś opcję (zapomniałem jak to się nazywa) że do końca pierwszego miesiąca umowy mogę zrezygnować jak coś by mnie nie satysfakcjonowało bez żadnych konsekwencji. Sam nie wiem czy to zrobię. mMa pytanie: czy ktoś juz z tego korzystał i czy ewentualnie żeby utrzymać klienta Cyfra oferuje jakieś rabaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dają umowę na 18 miesięcy i 15 miesięcy 30% rabatu. Do tego mozna np. dostać multiroom za 15 zł miesięcznie i dekoder pace za 99zł. Nowy klient dostaje multiroom za 7,50 i dekoder za 1 zł. Stary klient płaci za promocje dla nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Mam pytanie odnośnie wysyłanie rezygnacji z C+ pocztą. Przeczytałem około 20 ostatnich stron tego wątku i pojawiło się kilka adresów na który należy wysłać wypowiedzenie. Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 8 02-100 Warszawa Czy w/w adres jest na pewno prawidłowy ? Wysyłamy oczywiście poleconym z potwierdzeniem odbioru. Wypowiedzenie w formie: dane abonenta, kr karty, okres umowy, nazwa pakietu wypowiadam umowę ... Umowę na 13 miesięcy mam od połowy grudnia 2009 czyli powinienem kończyć obecną umowę w styczniu 2011. Swoją drogą trochę dziwne że nie napisane jest słownie do kiedy trwa umowa. W poprzedniej umowie z Cyfrowym Polsatem pisało że umowa od ... do ... a w C+ na okres 13 miesięcy z tym że rozpoczęty miesiąc się nie liczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 adres jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Rezygnacja wysłana poleconym z potwierdzeniem odbioru. Zaniepokoiła mnie dzisiaj inna rzecz. Zostały zablokowane kanały HD które miałem w pakiecie Komfortowy + i opcji 5xHD. Zablokowane mam MTV HD, National Geographic HD. Wchodzę do ICA i zamiast Komfortowy+ mam aktywny pakiet Optimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Kolega nie słyszał repakietyzacji od 01/09/2010? ...zadzwoń jutro do CTA to 5xHD przywrócą Ci od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Kolega nie słyszał repakietyzacji od 01/09/2010?...zadzwoń jutro do CTA to 5xHD przywrócą Ci od ręki. Słyszeć to słyszałem ale myślałem że dotyczy to nowych użytkowników. Napiszę do ICA, zobaczymy co odpowiedzą. Czekam na reakcję C+ po otrzymaniu wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Kolega nie słyszał repakietyzacji od 01/09/2010?...zadzwoń jutro do CTA to 5xHD przywrócą Ci od ręki. IMHO to nie o repakietyzację chodzi tylko o promocję z 4 sierpnia na Canal + i/lub HBO. Przy tej promocji z reguły opcje HD były odłączane ( nie wiedzieć czemu). Mnie tak odłączono zarówno C+ HD jak i 5x HD , choć do 20 października jeszcze je oglądałem, a w ICA ich już nie było. Wynikł z tego kłopot, bo nie mogłem zakupić Camu HD i dopiero 2 telefony do BOK-u załatwiły sprawę. To kolejne delikatnie mówiąc nieprofesjonalne zagranie C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Napisałem do ICA w sprawie wyłączenia kanałów MTV i NG HD. Pani z C+ odpisała że sygnał jest ciągle nadawany i trzeb zaktualizować uprawnienia na karcie. Mogę odbierać kanały HD ale lekki niesmak pozostał. Rezygnacja wysłana, zobaczymy co będzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi