Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zawierałem 14.11 umowę na 18 miesięcy...kiedy muszę ją wypowiedzieć? w ostatnim miesiącu umowy? czy wcześniej? opcje np.HBO 5m-cy gratis kiedy wypowiadam? w piątym miesiącu? wszystko załatwiam listami poleconymi? czy można w jakiś inny sposób np. przez internet, telefon, poprzez dystybutora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zpoe jeśli umowę podpisałeś na 18 miesięcy, to do 17 miesiąca musisz wysłać wypowiedzenie. Co do opcji dodatkowych to najlepiej do końca 4 miesiąca.

@rumburak2 jeśli Cyfra nie otrzyma takiego pisma, to wystarczy wysłać kopię potwierdzenia nadania tej korespondencji z pismem o rezygnacji. Wtedy przy rezygnacji pod uwagę brana jest data nadania pierwszego pisma, które nie dotarło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może byc taka treść wypowiedzenia umowy Cyfry+(ewentualnie. prosze o modyfikacje):

 

Wypowiedzenie Umowy

 

Ja niżej podpisany ......................, legitymujący sie dowodem osobistym

nr. .................., wydanym przez ...............................................

Oświadczam ŻE NIE ZAMIERZAM KONTYNUOWAĆ UMOWY

ZAWARTEJ z Operatorem Cyfry + ponad okres minimalny.

Jednocześnie z dniem wygasniecia umowy cofam Polecenie Zapłaty z mojego

konta bankoweg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy:

Imię i nazwisko

Nr abonenta

 

Proszę o rozwiązanie umowy o abonament

 

Czytelny i ODRĘCZNY podpis.

 

Termin automatycznie będzie wyznaczony na koniec okresu minimalnego, tak samo automatycznie przestaje działać polecenie zapłaty, które działa tylko wtedy kiedy masz jakieś zobowiązania wobec Cyfry (nie ma umowy, nie ma zobowiązań, nie ma obciążeń)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli sie komus przyda to moge podac strone, z ktorej sam korzystalem odnosnie rozwiazania umowy(wzor na czas okreslony i nieokreslony)

 

file:///D:/cyfra%20+/Rezygnacja%20z%20umowy%20o%20abonament%20Cyfra+.%20%E2%80%93%20Pokazywarka.pl.htm

 

Podałeś link do pliku na swoim dysku :D

Tutaj siedzą wzory:

http://pokazywarka.pl/rezygnacja-cyfra-plus/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy:

Imię i nazwisko

Nr abonenta

 

Proszę o rozwiązanie umowy o abonament

A wtedy Cyfra potraktuje to jako wypowiedzenie umowy przed upływem Okresu Minimalnego i przyłoży wszystkie mozliwe kary!

Fajna porada, nie ma co!

rumburak2 przeczytaj wreszcie regulamin Cyfry, tylko ze zrozumieniem!

Abonent nie ma możliwości rozwiązania umowy przed końcem okresu minimalnego, dlatego domyślnie termin rozwiązania umowy jest planowany na koniec tego okresu.

Jeśli umowa jest po okresie minimalnym, to ZGODNIE Z REGULAMINEM, zostanie rozwiązana po trzymiesięcznym okresie wypowiedzenia (trzy pełne miesiące kalendarzowe, np: wysłanie wypowiedzenia w listopadzie, decyduje data stempla pocztowego, skutkuje rozwiązaniem umowy na koniec lutego)

Rozumiem Twoje uprzedzenie do Cyfry, ale jeśli nie znasz ich regulaminu i procedur, to nie wypowiadaj się na ich temat tylko o nie pytaj... tu albo w CTA, a'propos - dalej idziesz w zaparte i chcesz się sądzić z Cyfrą czy może się z nimi kontaktowałeś i doszło do jakiejś ugody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozwiązywałem umowy z opreartorem kom. Oraneg ( Idea) i tak pisałem że nie zamierzam kontynuować umowy i było dobrze. W umowie cyfry w art. 6 par. 1 jest własnie taka treść jak podałem.

Ta treść z podanego linku jest chyba najlepsza:

 

Dataa i miejscowość.

Rezygnacja z umowy o abonament

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu {Data zawarcia umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego.

Z poważaniem,

{Imię i nazwisko} {Adres}, {Telefon}, {Nr abonenta}

 

Dopisac na końcu moze jakieś podziekowanie za wspólprace lub podac jakiś powód rezygnacji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonent nie ma możliwości rozwiązania umowy przed końcem okresu minimalnego, dlatego domyślnie termin rozwiązania umowy jest planowany na koniec tego okresu.

Zaznaczenie w piśmie, że wypowiedzenie wchodzi w życie wraz z upływem Okresu Minimalnego nic nie kosztuje, a zabezpiecza przed ewentualnymi pułapkami przygotowanymi przez prawników operatora, których możemy nie zauważyć czytając umowę.

Przykładowo, Regulamin mówi o 12-miesięcznym okresie trwania Okresu minimalnego, sama umowa mówi o 13 miesiącach, a w rzeczywistości trwa on niecałe 14 miesięcy. Oczywiście wszystko jest tak sformułowane, że od strony formalnej jest to poprawne.

Żeby było ciekawiej, nigdzie w Regulaminie nie jest określone, czy Okres Uzupełniający (chyba tak to się nazywa) jest wliczany do czasu trwania umowy, czy nie.

W efekcie, abonent (zwłaszcza zawierający umowę po raz pierwszy) nigdy nie wie, kiedy tak naprawdę jego umowa się kończy, a świadczą o tym choćby pojawiające się tutaj co jakiś czas pytania, "do kiedy mogę złożyć wypowiedzenie".

Że jest to działanie zamierzone, najlepiej świadczy fakt, że nigdzie w umowie nie jest stricte podana data końca okresu obowiązywania umowy.

A co do czytania tekstu Regulaminu:

Czy uważasz, że uczciwym jest dostarczanie klientowi tego regulaminu wydrukowanego najmniejszą dostępną w edytorach tekstu czcionką, 3-krotnie mniejszą od pisma maszynowego?

Po wydrukowaniu Regulaminu czcionką 10 CPI (pismo maszynowe), Regulamin zamiast 10 stron, zajmuje ich już 30!

N.p. ja, oryginalnego tekstu tego regulaminu bez szkła powiększającego nie jestem w stanie przeczytać, a czytanie zapisanych maczkiem 10 stron formatu A4 przez szkło powiększające, jest zajęciem tylko dla masochistów.

 

 

a'propos - dalej idziesz w zaparte i chcesz się sądzić z Cyfrą czy może się z nimi kontaktowałeś i doszło do jakiejś ugody?

Z Cyfrą+ bezskutecznie korespondowałem już przez kilka miesięcy i nie widzę sensu ponawiania tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Regulamin mówi o 12-miesięcznym okresie trwania Okresu minimalnego
Chyba że umowa mówi inaczej
sama umowa mówi o 13 miesiącach, a w rzeczywistości trwa on niecałe 14 miesięcy
Co jest zapisane w umowie, że okres minimalny jest liczony od pierwszego dnia kolejnego miesiąca, po miesiącu w którym umowa została zawarta, notabene ten niepełny miesiąc zazwyczaj (żeby nie powiedzieć zawsze) jest bezpłatny
Oczywiście wszystko jest tak sformułowane, że od strony formalnej jest to poprawne.

Żeby było ciekawiej, nigdzie w Regulaminie nie jest określone, czy Okres Uzupełniający (chyba tak to się nazywa) jest wliczany do czasu trwania umowy, czy nie.

Nie ma w regulaminie, jest w umowie.
W efekcie, abonent (zwłaszcza zawierający umowę po raz pierwszy) nigdy nie wie, kiedy tak naprawdę jego umowa się kończy, a świadczą o tym choćby pojawiające się tutaj co jakiś czas pytania, "do kiedy mogę złożyć wypowiedzenie".

Że jest to działanie zamierzone, najlepiej świadczy fakt, że nigdzie w umowie nie jest stricte podana data końca okresu obowiązywania umowy.

Zakładasz, że prawnicy Cyfry zakładają, że nie potrafisz liczyć do 13, załóż w takim razie że pojawiające się tutaj co jakiś czas pytania, "do kiedy mogę złożyć wypowiedzenie" oznacza, że autor pytania nie potrafi korzystać z wyszukiwarki na forum,
A co do czytania tekstu Regulaminu:

Czy uważasz, że uczciwym jest dostarczanie klientowi tego regulaminu wydrukowanego najmniejszą dostępną w edytorach tekstu czcionką, 3-krotnie mniejszą od pisma maszynowego?

Po wydrukowaniu Regulaminu czcionką 10 CPI (pismo maszynowe), Regulamin zamiast 10 stron, zajmuje ich już 30!

N.p. ja, oryginalnego tekstu tego regulaminu bez szkła powiększającego nie jestem w stanie przeczytać, a czytanie zapisanych maczkiem 10 stron formatu A4 przez szkło powiększające, jest zajęciem tylko dla masochistów.

Zakładam że nie słyszałeś o ekologii i oszczędzaniu papieru/drzew... to po pierwsze, po drugie dawno udowodniono, że większa czcionka/czyli większa ilość stron do przeczytania zniechęca (statystycznie) większą grupę ludzi niż mniejsza czcionka/czyli mniejsza ilość stron.

Jeśli masz kłopot z czytaniem mniejszej czcionki z pomocą przyjdzie Ci internet i możliwość dobrania odpowiedniego rozmiaru do swoich potrzeb, bo regulamin nie jest jakoś utajniony i można się z nim zapoznać zanim podpiszesz umowę.

REGULAMIN JEST TUTAJ.

Wystarczy czasem odrobina dobrej woli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Żeby było ciekawiej, nigdzie w Regulaminie nie jest określone, czy Okres Uzupełniający (chyba tak to się nazywa) jest wliczany do czasu trwania umowy, czy nie.

Nie ma w regulaminie, jest w umowie.

Przeszukałem swoją umowę i nic takiego nie znalazłem!

 

Że jest to działanie zamierzone, najlepiej świadczy fakt, że nigdzie w umowie nie jest stricte podana data końca okresu obowiązywania umowy.

Zakładasz, że prawnicy Cyfry zakładają, że nie potrafisz liczyć do 13

Żeby skutecznie policzyć 13 miesięcy, trzeba dokładnie wiedzieć, od którego momentu liczy się czas umowy! A to nigdzie nie jest podane!

 

Zakładam że nie słyszałeś o ekologii i oszczędzaniu papieru/drzew... to po pierwsze,

Szkoda, że Cyfra+ o ekologii przypomina sobie tylko wtedy, gdy trzeba klientowi dostarczyć jego egzemplarz umowy lub jej regulamin, a kompletnie o ekologii zapomina, gdy zamawia billboardy lub inne materiały reklamowe!

 

po drugie dawno udowodniono, że większa czcionka/czyli większa ilość stron do przeczytania zniechęca (statystycznie) większą grupę ludzi niż mniejsza czcionka/czyli mniejsza ilość stron.

Udowodniono coś całkowicie innego!

Udowodniono, że zbyt duża objętość tekstu umowy zniechęca do jej zawarcia, a zbyt mała czcionka całkowicie zniechęca do jej przeczytania.

I Cyfrze+ właśnie o to chodziło, żeby nikt tych umów oraz regulaminów nie czytał, a nie o żadną ekologię!

 

Jeśli masz kłopot z czytaniem mniejszej czcionki z pomocą przyjdzie Ci internet i możliwość dobrania odpowiedniego rozmiaru do swoich potrzeb, bo regulamin nie jest jakoś utajniony i można się z nim zapoznać zanim podpiszesz umowę.

A jak myślisz, skąd ja znam tekst Regulaminu?

Ale nie każdy ma dostęp do internetu i nie każdy z posiadających ten dostęp potrafi te regulaminu znaleźć. I na tym się opiera cała polityka Cyfry+!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rumburak2 strasznie się pienisz, a prawda jest taka, że nie od dzisiaj można wypowiadać umowę w C+. Do tej pory Cyfra nie wypierała się, że otrzymała wypowiedzenie, ale Ty ciągle szukasz spiskowej teorii dziejów. Rozumiem Twoje rozgoryczenie w stosunku do tego operatora, ale swoim obecnym zachowaniem wprowadzasz tylko niepotrzebne zamieszanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie spierajcie sie, pierwszego grudnia wysyłam wypowiedzenie o ustalonej razem z wami treści, a w połowie miesiaca dzwonie do nich lub oni do mnie wczesniej i wszystko będzemy wiedziec . Umowe i tak bezwzględnie muszę rozwiązać ponieważ w mieszkaniu jest drugi aktywny abonament C+ z multiroomem i TnK.

Odnośnie przezorności to kolega @rumburak2 ma rację.

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rumburak2 strasznie się pienisz, a prawda jest taka, że nie od dzisiaj można wypowiadać umowę w C+.

Może Ty miałeś lepsze doświadczenia z Cyfrą,ale dla mnie to był pierwszy kontakt z tym operatorem i doświadczenia od razu jak najgorsze.

 

Do tej pory Cyfra nie wypierała się, że otrzymała wypowiedzenie, ale Ty ciągle szukasz spiskowej teorii dziejów.

U operatorów komórkowych tzw. "ginięcie" listów z wypowiedzeniem umowy swego czasu były powszechną praktyką, więc doświadczenie nakazuje zachować podobną ostrożność w kontaktach z operatorami telewizji cyfrowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam osobiście wypowiadałem umowę u dwóch różnych operatorów komórkowych i wystarczyło, że wypowiedzenie złożyłem na piśmie w salonie sprzedaży. Nic nie musiałem wysyłać. W Cyfrze w przeciwieństwie do np. eNki nie decyduje data dostarczenia tylko data nadania listu z wypowiedzeniem. Tak więc w tym przypadku wystarczającym dowodem jest potwierdzenie nadania listu poleconego. Poza tym czy to u operatora komórkowego czy satelitarnego zawsze po wysłaniu wypowiedzenia możesz zadzwonić lub napisać e-mail i zapytać czy Twoje wypowiedzenie zostało wprowadzone do systemu...

Odnośnie zwrotek (ZPO) napiszę tylko, że co trzecia nie wraca gdyż poczta je totalnie gubi przy odsyłaniu do nadawców. Nie giną tylko te, które są dostarczane w obrębie jednej miejscowości. Wiem to z własnej praktyki gdyż wysyłam ich kilka w miesiącu.

Tak czy inaczej dla własnego świętego spokoju warto taką zwrotkę dołączyć do listu z wypowiedzeniem bo nie jest droga...

ps.A co do doświadczeń z Cyfrą+ to nie mam ani dobrych, ani złych. Uważam, że są normalne czyli prawie żadne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrotki listu poleconego są faktycznie niedrogie, ale jest jeden problem że adresem cyfry+ jest skrzynka pocztowa i kto podpisze wtedy ta zwrotke. Jeśli ktos wysyłał do C+ list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru bardzo proszę to potwierdzić i podać czyj podpis jest na niej.

Wg mnie to wysłanie listu ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na skrzynkę pocztową może skutkować zwrotem całego listu do nadwcy i wtedy faktyczne list nie dotrze w terminie do C+, bo go musimy jeszcze raz wysłac zwykłym lub priorytetem poleconym. Czy mam racje nie wiem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rumburak2 wprowadzasz straszne zamieszanie pisząc rzeczy, które nie zawsze są prawdziwe.

 

1.wysyłając rozwiązanie umowy w trakcie okresu minimalnego nie zostanie naliczona kara za zerwanie umowy. Powód? Regulamin... Nie masz możliwości rozwiązania umowy przed końcem okresu minimalnego, więc wszelkie pisma z wypowiedzeniam, bez konkretnej daty są traktowane jako wypowiedzenia z końcem okresu minimalnego (lub po okresie minimalnym z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia).

2, Co do okresu uzupełniającego to ponownie w regulaminie możemy znaleźć informację, że umowa jest podpisana na x pełnych miesięcy (kalendarzowych).

3. Dlatego wysyła się rozwiązanie listem poleconym. Gdy zaginie po drodze, to potwierdzenie wysyłki wraz z kopią rozwiązania jest traktowane jako wypowiedzenie z dniem, kiedy został wysłany pierwszy list.

 

A co do regulaminu, zawsze można u dystrybutora otrzymać kopię regulaminu, umowy i z tym zapoznać się w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrotki listu poleconego są faktycznie niedrogie, ale jest jeden problem że adresem cyfry+ jest skrzynka pocztowa i kto podpisze wtedy ta zwrotke.

Ja wypowiedzenie zarówno rok temu jak i teraz wysłałem na adres, jaki jest wpisany w umowie o abonament.

Zarówno w zeszłym roku jak i teraz otrzymałem zwrotkę z potwierdzeniem doręczenia listu.

A jak wyślesz na skrzynkę pocztową, to Bóg jeden wie, co dalej z tym listem będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyslałem wypowiedzenie jakis miesciac temu, dzwonili do mnie raz, ale powiedzialem ze sie zastanowie.

Dzisiaj przyslali do mnie list z numerem tel. pod ktory mam zadzwonic zeby przedluzyc umowe.

I nasuwa mi sie takie pytanie, za kogo oni mnie maja?? To raczej nie lezy w moim interesie zeby dzwonic do nich i przedluzac umowe. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2, Co do okresu uzupełniającego to ponownie w regulaminie możemy znaleźć informację, że umowa jest podpisana na x pełnych miesięcy (kalendarzowych).

To że umowy jest podpisana na ileś tam pełnych miesięcy, wcale nie wyjaśnia, czy okres uzupełniający jest zaliczany do okresu umowy, czy nie.

Zaokrąglać miesiące można zarówno górę jak i w dół, a Regulamin nic nie wspomina, w jaki sposób jak ten okres umowy będzie zaokrąglany do pełnych miesięcy.

 

3. Dlatego wysyła się rozwiązanie listem poleconym. Gdy zaginie po drodze, to potwierdzenie wysyłki wraz z kopią rozwiązania jest traktowane jako wypowiedzenie z dniem, kiedy został wysłany pierwszy list.

To, jak potwierdzenie wysyłki zostanie potraktowane przez operatora, zależy tylko od jego dobrej woli. Ja np. tej dobry woli ze strony Cyfry nie zauważyłem, a tylko i wyłącznie chęć wyciśnięcia kasy z klienta.

 

A co do regulaminu, zawsze można u dystrybutora otrzymać kopię regulaminu, umowy i z tym zapoznać się w domu.

Przecież pisałem, że kopię Regulaminu od dystrybutora dostałem (i to nawet dwukrotnie), tylko że ani za pierwszym, ani za drugim razem nie byłe w stanie jej przeczytać, gdyż była wydrukowana czcionką najmniejszą z możliwych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kto wprowadził ten adres ze skrzynka pocztową ?

Zapewne sama Cyfra+, żeby im głowy poleconymi nie zawracać.

Jeśli listonosz wrzuci polecony do takiej skrzynki, to żaden ślad doręczenia nie zostaje.

 

Adres z umowy to:

 

Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. (Operator cyfry+)

al. gen. W. Sikorskiego 9

02-758 Warszawa

 

Czy na ten adres to mozna wysłac priorytet polecony z ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru ?

W tym roku wysłałem właśnie na ten adres i po kilku dniach dostałem potwierdzoną zwrotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...