neo_patryk Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Rynek rynkowi nierówny, a wpływ na to ma wiele czynników, od rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej poprzez zarobki i zainteresowania potencjalnych odbiorców. To przede wszystkim odbiorcy decydują co chcą oglądać, i ile za to płacić, a statystyki wciąż są korzystne dla linearnej telewizji, może mniej, a nawet zdecydowanie mniej niż kiedyś, ale kanały o ugruntowanych pozycjach na rynku mogą jeszcze długo nadawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lannan Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia (edytowane) Z tym decydowaniem to się nie zgodzę. Konsumenci moim zdaniem nie mają w zasadzie żadnego wyboru, a jedynie akceptują to co się im podsyła. Gdyby było inaczej, poziom telewizji byłby na wyższym poziomie niż dziś. Wybór jest tylko wtedy gdy samemu się ustala własny program/ramówkę. W innym wypadku to samooszukiwanie się. Edytowane 13 Kwietnia przez Kirk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Tylko jakoś kanały z ambitnymi produkcjami są w rankingach oglądalności daleko za tymi z tanią rozrywką, więc to nie jest tak, że jeżeli czołowe kanały w miejsce Disco Polo dadzą Blusa, a zamiast paradokumentów i kabaretów będą ambitne produkcje fabularne i dokumentalne, to im oglądalność wzrośnie, bo tego oczekują widzowie. Tak to nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.