Skocz do zawartości

Telewizja Play


SiGi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, tomekjot napisał(a):

Pojawiła się opcja zakupu u kolejnych abonentów- cena 25 zł. Więc nie wiem w jakim celu Wodnik Szuwarek opisywał w jakich pakietach jest dostęp a w których nie. 

No przed chwilą dodali do abonamentu komórkowego i internetu mobilnego za 25 zł. Wczoraj było tylko w MAX i TNG za 25 zł, bo taki był oficjalny komunikat Play.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

No przed chwilą dodali do abonamentu komórkowego i internetu mobilnego za 25 zł.

Wczoraj przy abonamencie komórkowym i intrenecie mobilny była opcja dokupienia skyshowtime przy czym w cenie 12,50 PLN/m-c i później została usunięta a teraz jest ponownie dodana z nową standardową ceną 

Edytowane przez achilles09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim Boxie inaczej to pokazuje :

Wersja systemu operacyjnego Android TV - 11
Poziom poprawek zabezpieczeń systemu operacyjnego Android TV - 1 lutego 2024
Wersja Jądra - 5.4.233
1Fri Mar8 13:27 KST 2024
Firmware Version - 2.03.08
Kompilacja systemu operacyjnego Android TV
RTT0.211222.001.KAON20240308 release-keys
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he ale to wymyślili - jednodniowa promocja i to nawet do tej pory nie u wszystkich można zamówić.Jak pisałem wcześniej mam już z innego zródła Skyshowtime i do sporo taniej niż 25 zł.Szkoda że na samej aplikacji nie dodali tych dwóch kanałów,a może i bym dał te 10 zł za możliwość oglądania samych kanałów,ale nie 25 zł skoro korzystam już z innego zródła z tej aplikacji.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciek 33 napisał(a):

cena 12.50  to nie był błąd tylko promocja 😁😁😁 promocja już się skończyła i jest już w cenie standardowej a osoby które skorzystały z promocji zachowają cenę 12.50 info z dziś od konsultanta 😂😂😂😂

Też zadzwoniłem zapytać i ta sama odpowiedź że to była promocja. Zacząłem ciągnąć za język na jaki okres ta promocja i uzyskałem odpowiedz że na pierwszy miesiąc i że warunki jeżeli się zmienią to dostanę SMS z informacją. Na pytanie o warunki i regulamin promocji gdzie zostały wskazane odpowiedzi brak. Stanęło na tym że jak się cena zmieni to mogę złożyć reklamację 

Edytowane przez achilles09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, FazaFm napisał(a):

Masz to samo co ja , tylko że mi się udało je aktywować pakiet za 12,5 zl (potwierdzone w BOK) nim znikł z oferty. Sytuacje miałem taką , że pakiet pojawił się do aktywacji po aktywacji był widoczny jako dostępny, po automatycznym wylogowaniu na PC z usługi pakiet już się nie wyświetlał ani jako aktywny ani jako widoczny do aktywacji. Potem znów wskoczył jako aktywny. Jednak kanały Skyshowtime nie pojawiły się w ogole na liści. Jets pusta zakładka (kafelek). Na czacie Pan próbował mnie zbyć gdy chciałem zgłosić reklamację. Powiedział, że już przyjął gdy poprosiłem o numer zgłoszenia to dopiero zaczął wpisywać bo już wysłał komunikat by go ocenić i zakończyć czat. Na infolinii Pani po konsultacji z innym pracownikiem stwierdziła ze takich kanałów w ogóle nie będzie na liście programów i będą dostępne tylko w aplikacji skyshowtime. Dopiero po powołaniu się na komunikat prasowy dla satkuriera uprzejmie próbowała dowiedzieć się jak jest uznając, że jednak powinny być na liście. Sytuacja wygląda tak, że są osoby z aktywacją z kanałami na liście i z kłódką i są takie które w ogóle nie mają tych kanałów mimo aktywacji. Aplikacja działa. Mam Skyshowtime w promocji do czasu aż anuluję usługę niezależnie od PLAY za 12,5 zł. Ale to inna kwestia. 

U mnie dopiero co pokazały się kanały Skyshowtime  z kłódką na liście oraz opcja zakupu serwisu wraz z kanałami za 25 zł mieś.Szkoda jednak że nie ma także opcji zakupu samych kanałów za jakaś sensowną opłatą,albo na samej aplikacji tych kanałów.Widać że mają puki co niezły bałagan na tym czacie.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, shevchenko1987 napisał(a):

Napisałem ponownie na czacie Play. Tym razem zgłosiła się Pani. Twierdzi to samo co ten pierwszy konsultant dzisiaj, że kanały C+ Extra 1-7 dostępne są jedynie w C+ Online.

Wyłączyłem C+ w Play i czekam na ten nowy pakiet. Jak nie będzie to ostatecznie wezmę w C+ online z rachunkiem Play. Jednak skoro Vectra i Toya będą miały, to Play raczej też, ale oni zawsze wszystko zostawiają na ostatnią chwilę, a jeszcze jest dużo czasu do 17 września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...