Skocz do zawartości

Telewizja Play


SiGi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, swordfish napisał:

Teraz widzę, że nie mam MUX-8 w Live Channel. Czyli brak WP, Zoom, Nowa i Metro. Akurat tych kanałów nie potrzebuję. W aplikacji Play Now jest streaming tych stacji po za Metro.

Play Now na komórce i w laptopie dalej nieczynne, nie chce się otworzyć.

Bo tak to chyba jest skonstruowane, że kanałów z mux8 nie dodaje, bo są już oferowane w strimingu przez play. 

Co z tego że box moze obsługiwać DVB-T2, skoro bez dobrej apki, dla laika jest to poprostu uciążliwe. DVB-T2 na tym boxie to wyolbrzymiony chwyt marketingowy.

Ja jestem zawiedziony. Gdyby główna apka bez problemu dodawała wszystko z DVB-T i DVB-T2 to byłoby git, tak jak normalny tuner. A przełączanie aplikacji by oglądać tv jest mało komfortowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jest nowy problem. TVP Kultura zniknęła mi z listy głównej i z live channel. Obecnie nadaje tylko na MUX-8 (zniknęła z MUX-5).

W live channel pojawiła się plansza TVP 4K z dwoma ścieżkami. Ta plansza długo się otwiera, jakby procesor nie wyrabiał z obróbką obrazu. 

Na komputerze i smartfonie w dalszym ciągu brak dostępu do Play Now. Na kompie jest czarny ekran w przeglądarce, a na smartfonie aplikacja wyrzuca błąd i nie otwiera się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest trochę inaczej jest tvp kultura na głównej liście kanałów po na ciśnięciu ok na pilocie na tvp kultura jest opcja sygnał dvb  pasmo jeden to tvp kultura pasmo 2 to tvp4k obraz jest ok natychmiast się pokazuje żadnych przycinek i głos ok nic nie muszę zmieniać żadnej ścieżki audio na tvp kobieta jest ta sama opcja z pasmem 1,2 tylko tu się zmienia sd  na hd jakość obrazu szkoda że nie ma tvp dokument i tvp polonia w głównej liście i dało by się wtedy z tym żyć😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, swordfish napisał:

Sprawdź w aplikacjach Live Channel i HDTV. Tam powinno Tobie wyszukać. Na oficjalnej liście nie ma sporo kanałów z naziemnej. Brak Metro, TVP 3 w wersji regionalnej, muxy lokalne, muxy zagraniczne. Nie dodają się kanały do listy głównej.

Live Channel znalazło ale brak głosu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zanikanie głosu na kanałach z MUX-5 pomaga przełączenie się na inną aplikację i tam odtwarzanie coś z dźwiękiem, np. odtwórz kawałek filmu na Netflix lub na YouTube. Czasem wystarczy kilka sekund, ale zdarza się, że musi pograć kilka minut, aby przy powrocie do kanałów z MUX-5 pojawił się dźwięk.

Mocno niekomfortowa sytuacja. Sprzęt dla cierpliwych.

Usługi sieciowe chodzą płynnie i bez zarzutu, z kanałami naziemnymi jest ruletka i ciągła "zabawa". Złapie, czy nie złapie?

Co do TVP 4K, to studio Euro2020 ma mocno przegięte kolory i nie da się tego oglądać. Jakby HDR sztucznie wszystko podbijał na maksa. Lepiej ogląda się na TVP Sport. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem trzeba aktualizować aplikację Live Channels ,żeby sobie oglądać DVB-T2 ? Co jakiś czas aplikacja lubi się zaciąć.

Mam wrażenie ,że box nie jest dopracowany do oglądania DVB-t2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Problem z dźwiękiem i z płynnością obrazu. Czasem urządzenie musi się "rozhulać", aby dobrze odtwarzało. Problemy występują, gdy box budzi się z letargu i było dłużej nie używane.

Z aplikacjami i usługami sieciowymi wszystko chodzi prawidłowo już przy pierwszym kliknięciu. Przy odbiorze naziemnym zawsze jest kłopot i brak stabilności.

W Live Channels kompletnie nie aktualizuje mi się EPG. Nie wczytują się dane o audycjach. Mam tylko audycję trwającą 10 minut z nazwą kanału, a potem brak informacji. 

W głównej aplikacji Play Now przy naziemnych mam EPG, ale tam nie ma wszystkich kanałów - ostatnio przy ponownym wyszukiwaniu zniknęła TVP Kultura. Nadal brak TVP 4K, TVP Dokument, Metro, Biznes 24 i innych kanałów w aplikacji głównej.

Reasumując - box nie jest polecany dla tych, którzy chcą oglądać głównie telewizję z anteny naziemnej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch tygodni nie działa u mnie Eleven 4K przez aplikację WebOS, dostaję komunikat błędu "ME/R/DE". Inne kanały OK. Wysłałem zgłoszenie do Playa, jeszcze się zastanawiają, w międzyczasie dali update apki (dzień po moim zgłoszeniu, wygląda jakby zapomnieli wysyłać nowe wersje do Content Store'a) ale nic to nie zmieniło. Może ktoś sprawdzić czy ma tak samo? Może to kwestia nie globalnie WebOSa ale konkretnej wersji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...