Jacek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 @ lubczyk widze ze obrazilem Twojego guru,Zapewniam Cie ze Kubica nie jest jednym z najlepszych kierowcow w F1.A jesli ktos ma sie zastanowic nad tym co pisze to chyba raczej Ty,bo Robercik wypada srednio przy takim Nicku,a zanim dojdzie do czolowki to z F1 wywala go z wielkim hukiem. A co do tego przyslowia to akurat bylo na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczyk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Yeeaah! Właśnie dowiedziałem się że Kubica jest moim guru. Twoje zapewnienia ni jak nie mają się do faktów. Mój drogi powiedz mi w takim bądź razie w czym Kubica jest gorszy od Nicka ? Powiedz mi też dlaczego to QN nie znalazł miejsca w F1 w nadchodzącym sezonie ? Przecież Kubica mu nawet do pięt nie dorasta! Toż Robert jest w Renault i ma status kierowcy nr.1 więc Nick ze swoimi umiejętnościami powinien być w Mercedesie albo w Ferrari! Przecież Kubica mu do pięt nie dorasta . Powiedz mi może dlaczego to Kubicę wywalą z F1 ? I taka zagadka, jaki kierowca z całej historii F1 ma najwięcej startów w GP bez zwycięstwa. Kochaniutki, zazwyczaj nie uczestniczę w takich utarczkach słownych ale jak widzę co piszesz to zastanawiam się czy się śmiać czy płakać z takich jak ty I popraw ortografię albo nie pisz wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ja tez nie uczestnicze w utarczkach slownych ale jak widze jak wychwalasz Robercika to mi cisnienie skacze,moze mi powiesz za chwile ze mechanicy BMW celowo grzebali przy bolidzie Kubicy i mu cos tam psuli?Wez dziecko zajmij sie szkola a nie chodzisz i piszesz bzdety na forum.I czy napisalem ze Kubica Nickowi do piet nie dorasta? NIE,musisz jeszcze troche do szkoly pochodzic zeby pojac czytanie ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczyk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Jak widać niektórym by się przydały dodatkowe lekcje języka polskiego. Ja go nie wychwalam, jestem bardzo obiektywny w tym co piszę. Nie twierdzę że Robert jest najlepszy w stawce bo uważam że chociaż by Alonso czy obecnie rajdowiec Raikkonen są lepsi. Dlaczego nie odpowiadasz w całości na posta i pomijasz ważniejsze aspekty dotyczące QN. Napisałeś iż Kubica jest średniakiem przy QN więc odpowiedz mi drogi kolego, który z tych 2 kierowców ma więcej GP bez zwycięstwa, który z tych kierowców jest bez teamu w 2010 roku ? Bądźmy obiektywni w tym co piszemy. [ironia on] Nie, to Nick chodził w nocy z kluczem francuskim i zmieniał Kubicy ustawienia zawieszenia [ironia off] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Dokladnie mi o to samo chodzi,Kubica nie jest najlepszy bo sa kierowcy duzo lepsi niz on,powiedzmy ze w Twoich porownaniach Kubica wypada lepiej niz Nikus.A czy jest dobry to sie okaze w tym sezonie,bo przeciez ten zespol jest lepszy niz BMW,tak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczyk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A czy ja gdziekolwiek napisałem że jest najlepszy ? Napisałem że jest jednym z najlepszych w stawce. Nick nigdy nie był materiałem na mistrza, jest dobrym średniakiem, czymś jak Trulli, czyli ma lepsze wyścigi ale czasem potrafi ostro zaszaleć w dość mało pozytywnym znaczeniu tego słowa. Renault to już nie Renault. Odszedł Symonds, szefem zespołu jest niedoświadczony Boullier, 75% udziałów posiada Lopez więc niczego się nadzwyczajnego poza punktowaniem nie spodziewam, to już nie ten sam zespół co w najlepszych latach 05-06 bo o końcówce 08 nie mówię gdyż pozostałe teamy stały w miejscu a oni do końca rozwijali bolid. BMW było dobrym i solidnym teamem od 2006 do 2008 roku, później równia pochyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Jak podaje serwis autosport.com - dyrektorzy techniczni zespołów F1 zdecydowali że od 2011 zostaną zakazane podwójne dyfuzory. Te dyfuzory były sprawcami sensacyjnego roztrzygnięcia w 2009. Teamy które go uzywały walczyły o MŚ a ci co nie posiadali walczyli o prestiż. To dzięki nim oraz braku KERSu Brown GP wygrał klasyfikacje konstruktorów a Button został Mistrzem Świata. Powodem rezygnacji jest chęć podniesienia rywalizacji między kierowcami. Tylko większość zmian mialo to na celu ale nie było aż takich efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zespól Mercedes GP zaprezentował sie publicznie i oficjalnie. Oto ich cacko: Jest to pierwsza z seri prezentacji na sezon 2010. Bolid wyraźnie ma miejsce na sponsorów więc pewnie w trakcie sezonu będą drobne poprawki. Ciekawe jak będzie prezentował się na torze bo przy tym oświetleniu niezaciekawie wygląda. Już niedługo kolejne prezentacje faworytów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan95 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tę prezentację transmitował Dubaj Sport Fta z Hot Bird. Ciekawe czy kolejne też będzie transmitował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszdvbn Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zespól Mercedes GP zaprezentował sie publicznie i oficjalnie. Oto ich cacko: To nie jest nowy bolid na nadchodzący sezon tylko wykorzystany stary bolid po BrawnGP w celu zaprezentowania tylko barw teamu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 A do kiedy Cyfrowy polsat ma pawa do transmisi formuły 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Cyfrowy Polsat nie miał i nie ma praw do transmisji F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 A do kiedy Cyfrowy polsat ma pawa do transmisi formuły 1. Polsat ma prawa do F1, a nie Cyfrowy Polsat Dziś odbyła się kolejna prezentacja bolidu Ferrari. Transmitował ją Rai Sport Piu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Szerszenie , pszczólki albo osy. Tylko czy będą żądlić czy dostaną plaskacza z kapcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Pszczółki A Kubica będzie ich Kubusiem Puchatkiem, który będzie spijał miodek z pucharu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan95 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Wczoraj odbyły się testy w Walencji. Oto wyniki: 1. F. Massa Ferrari 1.12,574 102 2. P. de la Rosa BMW Sauber 1.12,784 74 3. M. Schumacher Mercedes 1.24,947 40 4. N. Rosberg Mercedes 1.13,543 39 5. G. Paffett McLaren 1.13,846 86 6. R. Barrichello Williams 1.14,449 75 7. S. Buemi Toro Rosso 1.14,762 18 8. R. Kubica Renault 1.15,000 69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Komisja F1 poinformowała o zmianach w regulaminie na sezon 2010. Najważnejsza zmiana to punktacja . Wygląda ona tak: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Padła też dość dziwna propozycja aby pierwszych 10 kierowców zaczynało wyścig na oponach na których uzyskali najlepszy czas podczas Q3. Nie wiem co oni znów z regulaminem chcą kombinować. Ale jeżeli tak będzie to może okazać się że lepien nie startować w Q3 tylko zająć najlepiej 11 miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszarddo Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Prawdopodobnie według mnie większość kierowców w Q3 najszybsze czasy wykręci na twardszej mieszance. Kto będzie koniecznie chciał zdobyć P1 , to raczej na oponach miększych. Jednak w wyścigu może się okazać że jadąc na oponach z zieloną obwódką kierowca zjedzie o wiele wcześniej od tych co ruszali na twardszych gumach. Nie wiadomo jeszcze jak zachowają się podczas wyścigu obydwie mieszanki opon. Mnie bardzo interesuje jak będą teraz wyglądały starty i pierwsze 2-3 okrążenia. Przepis o kwalifikacjach raczej wejdzie w życie . Mam pytanie . Czy wiadomo już jaki limit silników będzie obowiązywał na sezon , oraz skrzyń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Limit silników z tego co pamiętam ma byc taki sam jak w ubiegłym roku. Jeszcze co do opon - szkoda że Japończycy nie zdecydowali się na zabieranie na każdy wyścig wszystkich 4 typów slicków... no może to kwestia dogadania się z FIA ale nie sądzę aby dla władz F1 to był problem. Zawsze była by większa swoboda w ustalaniu strategii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Silników tyle samo ale o 2 GP więcej w kalendarzu. Z oponami też zaostrzyli przepisy. Jeśli dobrze pamiętam to w zeszłym sezonie było 14 kompletów na weekend a teraz ma być tylko 11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszarddo Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Prawdopodobnie zabranie przez Bridgestone na każdy wyścig czterech typów ogumienia byłoby bardzo trudne logistycznie. W tamtym sezonie szło na weekend wyścigowy grubo ponad 1100 opon.Teraz byłoby to jakieś 4000. A co z oponami które nie byłyby wykorzystane w danym wyścigu. Znowu przejazd Tirami do magazynów w Anglii ,czy na następny wyścig? To są duże koszty. Zakaz tankowania to również cięcia kosztów. Może kiedyś zmieni się coś w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieloo Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jedno jest pewne. Jakkolwiek skomplikuje sie sprawa rozwiazan technologicznych, w tym sezonie wszystkie niedociagniecia powinna nam wynagrodzic niesamowicie zacieta rywalizacja o tytul mistrzowski. Nie wiem jak wy, ale ja juz sobie ostrze apetyt na mysl o walce Schumachera, Massy, Alonso, Buttona i Kubicy na jednym torze... No i sama liczba aut gwarantuje juz ogromne emocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszarddo Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Właśnie ! Jak wyobrażacie sobie starty i pierwsze okrążenia ? Po mojemu pierwsza 10 wystartuje na twardszej mieszance. Robert z 7 miejsca konsekwentnie wyprzedza Schumachera i od zewnętrznej Alonso. Bolid sprawuje się dobrze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszarddo Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Sorrki ! Troche mnie poniosło... Czy ktoś nagrywa lub nagrywał wyścigi F-1 ? W tamtym sezonie nagrałem na Vhs kilka wyścigów i w spokoju mogłem je sobie obejrzeć. Czy uważacie że nagrywanie wyścigów jest głupie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Ja nagrałem kilka ostatnich wyścigów z zeszłego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.