Gość Peter Parker Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Kubica 4. Pomyśli ktoś - nawet nieźle. Może i tak... Ale nie patrząc na to, ile paliwa będzie miał na starcie. Dziś po raz pierwszy w historii FIA opublikowała dane dotyczące ciężaru bolidów przed startem do niedzielnego wyścigu. Kubica? Najlżejszy. Najcięższy Piquet. P Kierowca Waga bolidu1. Jenson Button 664.5kg 2. Rubens Barrichello 666.5kg 3. Sebastien Vettel 657kg 4. Robert Kubica 650kg 5. Nico Rosberg 657kg 6. Felipe Massa 654kg 7. Kimi Raikkonen 655.5kg 8. Mark Webber 662kg 9. Nick Heidfeld 691.5kg 10. Fernando Alonso 680.7kg 11. Kazuki Nakajima 680.5kg 12. Heikki Kovalainen 690.6kg 13. Sebastien Buemi 675.5kg 14. Nelson Piquet 694.1kg 15. Giancarlo Fisichella 689kg 16. Adrian Sutil 684.5kg 17. Sebastien Bourdais 662.5kg 18. Lewis Hamilton 655kg 19. Jarno Trulli 660kg 20. Timo Glock 670kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Jutro podczas wyścigu zobaczymy czy taktyka okaże się dobra. Robert na starcie musi "wchłonąć" Vettela, a optymalnie byłoby objąć prowadzenie w całej stawce Jak najszybciej wypracować odpowiednią przewagę no i liczyć, żeby w żadnym wypadku Safety Car nie pojawi się na torze... Wszystko ładnie, pięknie, ale czy uda się to zrealizować... Według mnie strategia dość zaskakująca mimo wszystko, bo przecież tor w Melbourne należy do tych na których SC pojawia się dość często... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Loco Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Kubica 4. Pomyśli ktoś - nawet nieźle. Może i tak... Ale nie patrząc na to, ile paliwa będzie miał na starcie. Dziś po raz pierwszy w historii FIA opublikowała dane dotyczące ciężaru bolidów przed startem do niedzielnego wyścigu. Kubica? Najlżejszy. Najcięższy Piquet. Zapomniales o systemie KERS, ktorego Kubica nie posiada a jednak troche wazy.Mysle, ze spokojnie mozemy dodac te 30 kg i wyjdzie, ze jego bolid nie jest wcale taki lekki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 To nie tak.... bolid razem z kierowcą i z kers lub bez waży 605kg ;] i to każda jedna sztuka Wszytsko co ponad te 605kg w tym spisie to masa paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Loco Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 No to sorry za pomylke i zamieszanie. Myslalem, ze jednak sie na tej F1 znam a tu taki klops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 No i Vettel ukarany... f1wm.pl[/url]":1iqhlya5]Sebastian Vettel dostał karę przesunięcia o 10 miejsc w dół na starcie do wyścigu w Malezji, za kolizję z Robertem Kubicą. Tymczasem Red Bull Racing będzie musiał zapłacić karę finansową 50.000 USD za to, że nie nakazał swojemu kierowcy zjechania z toru pomimo poważnych uszkodzeń samochodu. Szkoda tego incydentu, ale cóż - taka jest Formuła 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Dodatkowo mamy zmianę na podium Tak, więc Lewis'owi ponownie dopisało szczęście - mimo tak słabych kwalifikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Szkoda tylko, że Robertowi nie udało się ukończyć wyścigu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Zespół BMW pracuje nad przebudową bolidu Kubicy, muszą zredukować masę bolidu aby Polak wreście mógł skorzystać z systemu Kers, inżynierowie zespołu pracują także nad skonstuowaniem nowego dyfuzora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Stary news. O przebudowie bolidu mówi się już od tygodnia jak nie dłużej, a o dyfuzorze to od początku sezonu, ale zapraszam do typowania. Szczegóły w moim podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jeśli to jest stary news to czemu o nim nie napisałeś wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Przepraszam nie chciałem Cie urazić. Po prostu przeglądając wiadomości sportowe na różnych portalach kilka razy się na to nawinąłem i stwierdziłem, że nie ma takiej potrzeby aby gdziekolwiek o tym wspominać skoro te informacje tak często się pojawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Nic nie szkodzi, rzeczywiście ten news pojawił się parę dni temu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Czyli jednak te dyfuzory są zgodne z przepisami : "Międzynarodowy Trybunał Apelacyjny FIA uznał w środę, że dwustopniowe dyfuzory w bolidach Formuły 1 zespołów Brawn GP, Toyota oraz Williams są zgodne z przepisami. Protesty na ten element samochodów złożyły Renault, Ferrari, Red Bull oraz BMW Sauber." Cytat pochodzi ze strony Sportowefakty.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Czyli w sumie rozstrzygnięcia kolejnych GP stają się jasne... podium dla kierowcy (-ów) Brawn GP przede wszystkim... potem gdzieś dalej może Kubica, Vettel i dalsza stara gwardia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Teraz inżynierowie innych teamów muszą skonstruować nowe dyfuzory aby moć dorównać zespołowi Brawn GP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Nie tyle Brawnowi, co c a ł e m u "gangowi dyfuzorów" - Brawnowi, Toyocie i Williamsowi. Koo-bee-tza będzie miał pewnie nowy dyfuzor od Barcelony, bo to tam ma zadebiutować zmieniony bolid Polaka - odchudzony i z KERSem. LOL! Słowo "c a ł e m u" jest cenzurowane Edycja RafiX: Tutaj chodzi wyłącznie o frazę "e m u", przez którą cenzurują się normalne słowa. Na razie na to nic nie poradzimy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Teraz inżynierowie innych teamów muszą skonstruować nowe dyfuzory aby moć dorównać zespołowi Brawn GP. Renault ma ten dwustopniowy dyfuzor ;] Jednak jemu FIA nie chciała uznać jego "przepisowości". Więc teraz będą mieć podkładkę, żeby ten "wihajster" założyć do autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 "Kubica w piątek sprawdzi KERS.Podczas piątkowego treningu przed Grand Prix Chin Robert Kubica będzie miał w swoim bolidzie zamontowany system KERS. Polak będzie miał po raz pierwszy, od zakończenia testów, okazję, by jeździć z tym systemem.W dwóch dotychczasowych wyścigach z KERS jeździł tylko Nick Heidfeld. Kubica, który jest zdecydowanie cięższy od kolegi z zespołu, korzystał z samochodu bez systemu odzyskiwania energii kinetycznej. Dzięki temu inżynierowie mogli lepiej zbalansować jego bolid, a zespół uznał, że korzyści z tego wynikające będą większe, niż zyski z KERS. " Żródło : Sportowefakty.pl Ciekawe tylko czy ten system pomoże Polakowi w osiągnięciu lepszych rezultatów, zobaczymy jak pojedzie w kwalifikacjach, jak zajmie wysokie miejsce to później w wyścigu nie będzie musiał się przebijać do przodu i rezykować uszkodzenia bolidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ama18 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Ciekawe tylko czy ten system pomoże Polakowi w osiągnięciu lepszych rezultatów, zobaczymy jak pojedzie w kwalifikacjach, jak zajmie wysokie miejsce to później w wyścigu nie będzie musiał się przebijać do przodu i rezykować uszkodzenia bolidu. Wszyscy wiemy, jak się skończyło GP Chin - Kubica zajął miejsce w dole stawki, dodatkowo w czasie wyścigu zderzył się z kierowcą Toyoty (Jarno Trulli). Właśnie, skoro już mówię o wczorajszym incydencie, znalazłem na jakimś forum ciekawą opinię na temat wczorajszej postawy Polaka: kto grubo jedzie, za**bac musi . predzej czy pozniej, trzeba byc na to gotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 ...z tym, że po 2. treningu zrezygnowano z KERS i w wyścigu Kubica z nim nie nie jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Kubica nie ma szans przy tak słabym bolidzie nawet na walkę o punktowane miejsce, inżynierowie BMW muszą coś zrobić aby poprawić bolid Polaka, także Ferrari spisuje się fatalnie po trzech wyścigach na końcie ma 0 punktów nie wiem z czego to wynika przecież ten team zawsze miał dobry bolid i znakowitych kierowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Takich znakomitych co nie widzą bolidów przed sobą ;] Jakie ja mam szczęście, że nie jestem "kubicomaniakiem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 W takim deszczu to wszyscy zawodnicy mieli słabą widoczność, a zespół Ferrari jest znakomitym teamem, a M. Schumacher to może nie znakomity kierowca przecież reprezentował barwy Ferrari więc takie uwagi są nie na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 inżynierowie BMV muszą coś zrobić aby poprawić bolid Polaka A tak własciwie to co to jest te BMV ? A Ferrari nie zawsze miało dobry bolid - patrz lata 90'te ubiegłego wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.