Skocz do zawartości

Formuła 1


skr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ lubczyk widze ze obrazilem Twojego guru,Zapewniam Cie ze Kubica nie jest jednym z najlepszych kierowcow w F1.A jesli ktos ma sie zastanowic nad tym co pisze to chyba raczej Ty,bo Robercik wypada srednio przy takim Nicku,a zanim dojdzie do czolowki to z F1 wywala go z wielkim hukiem. A co do tego przyslowia to akurat bylo na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeeaah! Właśnie dowiedziałem się że Kubica jest moim guru. Twoje zapewnienia ni jak nie mają się do faktów. Mój drogi powiedz mi w takim bądź razie w czym Kubica jest gorszy od Nicka ? Powiedz mi też dlaczego to QN nie znalazł miejsca w F1 w nadchodzącym sezonie ? Przecież Kubica mu nawet do pięt nie dorasta! Toż Robert jest w Renault i ma status kierowcy nr.1 więc Nick ze swoimi umiejętnościami powinien być w Mercedesie albo w Ferrari! Przecież Kubica mu do pięt nie dorasta :lol2:.

 

Powiedz mi może dlaczego to Kubicę wywalą z F1 ? I taka zagadka, jaki kierowca z całej historii F1 ma najwięcej startów w GP bez zwycięstwa.

 

Kochaniutki, zazwyczaj nie uczestniczę w takich utarczkach słownych ale jak widzę co piszesz to zastanawiam się czy się śmiać czy płakać z takich jak ty :D

 

I popraw ortografię albo nie pisz wcale :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie uczestnicze w utarczkach slownych ale jak widze jak wychwalasz Robercika to mi cisnienie skacze,moze mi powiesz za chwile ze mechanicy BMW celowo grzebali przy bolidzie Kubicy i mu cos tam psuli?Wez dziecko zajmij sie szkola a nie chodzisz i piszesz bzdety na forum.I czy napisalem ze Kubica Nickowi do piet nie dorasta? NIE,musisz jeszcze troche do szkoly pochodzic zeby pojac czytanie ze zrozumieniem. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać niektórym by się przydały dodatkowe lekcje języka polskiego.

Ja go nie wychwalam, jestem bardzo obiektywny w tym co piszę. Nie twierdzę że Robert jest najlepszy w stawce bo uważam że chociaż by Alonso czy obecnie rajdowiec Raikkonen są lepsi. Dlaczego nie odpowiadasz w całości na posta i pomijasz ważniejsze aspekty dotyczące QN. Napisałeś iż Kubica jest średniakiem przy QN więc odpowiedz mi drogi kolego, który z tych 2 kierowców ma więcej GP bez zwycięstwa, który z tych kierowców jest bez teamu w 2010 roku ? Bądźmy obiektywni w tym co piszemy.

 

[ironia on]

Nie, to Nick chodził w nocy z kluczem francuskim i zmieniał Kubicy ustawienia zawieszenia

[ironia off]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdziekolwiek napisałem że jest najlepszy ? Napisałem że jest jednym z najlepszych w stawce. Nick nigdy nie był materiałem na mistrza, jest dobrym średniakiem, czymś jak Trulli, czyli ma lepsze wyścigi ale czasem potrafi ostro zaszaleć w dość mało pozytywnym znaczeniu tego słowa. Renault to już nie Renault. Odszedł Symonds, szefem zespołu jest niedoświadczony Boullier, 75% udziałów posiada Lopez więc niczego się nadzwyczajnego poza punktowaniem nie spodziewam, to już nie ten sam zespół co w najlepszych latach 05-06 bo o końcówce 08 nie mówię gdyż pozostałe teamy stały w miejscu a oni do końca rozwijali bolid. BMW było dobrym i solidnym teamem od 2006 do 2008 roku, później równia pochyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podaje serwis autosport.com - dyrektorzy techniczni zespołów F1 zdecydowali że od 2011 zostaną zakazane podwójne dyfuzory. Te dyfuzory były sprawcami sensacyjnego roztrzygnięcia w 2009. Teamy które go uzywały walczyły o MŚ a ci co nie posiadali walczyli o prestiż. To dzięki nim oraz braku KERSu Brown GP wygrał klasyfikacje konstruktorów a Button został Mistrzem Świata.

Powodem rezygnacji jest chęć podniesienia rywalizacji między kierowcami. Tylko większość zmian mialo to na celu ale nie było aż takich efektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zespól Mercedes GP zaprezentował sie publicznie i oficjalnie. Oto ich cacko:

 

00008DRF2STP3A75-C303.jpg

 

 

Jest to pierwsza z seri prezentacji na sezon 2010. Bolid wyraźnie ma miejsce na sponsorów więc pewnie w trakcie sezonu będą drobne poprawki.

Ciekawe jak będzie prezentował się na torze bo przy tym oświetleniu niezaciekawie wygląda.

Już niedługo kolejne prezentacje faworytów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odbyły się testy w Walencji. Oto wyniki:

1. F. Massa	       Ferrari	   1.12,574	102
2. P. de la Rosa     BMW Sauber   1.12,784	74
3. M. Schumacher  	Mercedes	  1.24,947	40
4. N. Rosberg	     Mercedes	  1.13,543	39
5. G. Paffett	     McLaren	   1.13,846	86
6. R. Barrichello    Williams	  1.14,449	75
7. S. Buemi	       Toro Rosso	1.14,762	18
8. R. Kubica         Renault	   1.15,000	69

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komisja F1 poinformowała o zmianach w regulaminie na sezon 2010. Najważnejsza zmiana to punktacja .

Wygląda ona tak: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1.

Padła też dość dziwna propozycja aby pierwszych 10 kierowców zaczynało wyścig na oponach na których uzyskali najlepszy czas podczas Q3.

Nie wiem co oni znów z regulaminem chcą kombinować. Ale jeżeli tak będzie to może okazać się że lepien nie startować w Q3 tylko zająć najlepiej 11 miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie według mnie większość kierowców w Q3 najszybsze czasy wykręci na twardszej mieszance. Kto będzie koniecznie chciał zdobyć P1 , to raczej na oponach miększych. Jednak w wyścigu może się okazać że jadąc na oponach z zieloną obwódką kierowca zjedzie o wiele wcześniej od tych co ruszali na twardszych gumach. Nie wiadomo jeszcze jak zachowają się podczas wyścigu obydwie mieszanki opon. Mnie bardzo interesuje jak będą teraz wyglądały starty i pierwsze 2-3 okrążenia. Przepis o kwalifikacjach raczej wejdzie w życie . Mam pytanie . Czy wiadomo już jaki limit silników będzie obowiązywał na sezon , oraz skrzyń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limit silników z tego co pamiętam ma byc taki sam jak w ubiegłym roku.

Jeszcze co do opon - szkoda że Japończycy nie zdecydowali się na zabieranie na każdy wyścig wszystkich 4 typów slicków... no może to kwestia dogadania się z FIA ale nie sądzę aby dla władz F1 to był problem. Zawsze była by większa swoboda w ustalaniu strategii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zabranie przez Bridgestone na każdy wyścig czterech typów ogumienia byłoby bardzo trudne logistycznie. W tamtym sezonie szło na weekend wyścigowy grubo ponad 1100 opon.Teraz byłoby to jakieś 4000. A co z oponami które nie byłyby wykorzystane w danym wyścigu. Znowu przejazd Tirami do magazynów w Anglii ,czy na następny wyścig? To są duże koszty. Zakaz tankowania to również cięcia kosztów. Może kiedyś zmieni się coś w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne. Jakkolwiek skomplikuje sie sprawa rozwiazan technologicznych, w tym sezonie wszystkie niedociagniecia powinna nam wynagrodzic niesamowicie zacieta rywalizacja o tytul mistrzowski. Nie wiem jak wy, ale ja juz sobie ostrze apetyt na mysl o walce Schumachera, Massy, Alonso, Buttona i Kubicy na jednym torze... No i sama liczba aut gwarantuje juz ogromne emocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...