Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

RECE OPADAJA!!! Od 2 miesiecy trace dzien po dniu kolejne kanaly. Zaczelo sie od Discovery ,pozniej Zone i .AXN ,nastepnieBBCi Eurosport. Dwa dni temu Polsat SPORT i Animal , i dzis TVN( razem 15) . Na wszystkich wylaczonych :"Tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" ( mam Pakiet Familijny).Wyslalem juz 3 e-maile przez ickok ,2-krotnie dzwonilem. Po pierwszym e mail otrzymalem odpowiedz ze nalezy zmienic karte i ze mi wysla .Czekam juz 5 tygodni !!!Abonament mam oplacony do wrzesnia przyszlego roku.Prosze ,napiszcie co zrobic bo przypuszczam ze swieta spedze z TV PULS i Kultura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu wymiana ? Po czym oni to stwierdzili ? Może to coś z uprawnieniami na poszczególne kanały ? Miałeś wznawiany sygnał przez konsultanta ? (jeśli nowa karta). Posiadasz starą kartę, czy nową ? Wiesz chyba, że pomału kanały przechodzą na kodowanie Nagravision 3. Jeśli masz jeszcze starą kartę, to musisz ponaglić ich, aby Ci wymienili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=SORY ZA PISOWNIE COS -PIIP- Z PC.mialem ten sam problem z samsungiem.zrob tak: 1.sprobuj ponowic sygnal przez tel. 2.wyciagnij wtyczke z gniazdka i wloz ponownie. jesli nie pomoglo to: 3.wyciagnij karte i przetrzyj ja. w moim przypadku pomogla WYMIANA DEKODERA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder Sagem - od pewnego czasu na niektórych kanałach pokazuje się komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" kanał oczwiście jest a informacja znika dopiero po naciśnięciu na pilocie OK.

Ponadto niekture kanały np.TV5 chwilowo "zamrażaą się" i "szarpią" - nie wiem czy tylko u mnie? :?:

Co do Sagemów - ktoś powiedział że są najlepsze !? może i są, ale do chwili aż się popsuą - a następuje to wcale nie z naszej winy - przeważnie po 10 - 15-stym przeszukaniu całej sieci, Za każdym razem stopniowo ubywa po 5 - 10 kanałów.Miejcie zawsze 1 listę ulubionych i nie zmieniajcie jej !!! :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po południu też miałem takie objawy jak oglądałem Vivę PL - przez 1 lub 2 sekundy zanik dźwięku i obrazu, tak jakby sygnał na tę chwilę zanikł, a po chwili znowu się pojawiał jakby nigdy nic i tak kilka razy dopóki nie przełączyłem na inny kanał - więc to raczej nie wina układu antenowego :roll: Raczej coś po stronie nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...