Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dekoder echostar Polsatu i od 2 dni nie mam animal planet, discovery historia. Pojawia sie komunikat 'jezeli masz problemy z odbiorem tego kanalu zainstaluj ponownie swoja liste programow.

Natomiast jezeli wybiore z listy (zieonym na pilocie) Cyfrowy Polsat okazuje sie ze tam sa wszsytkie te kanaly ktore od 2 dni nie działają na mojeje (utworzonej w zeszlym roku liscie) Teraz tak sobie myśle ze jakbym mial od nowa tworzyć tą liste to mnie coś trafi. Mam pytanie jak zrobić aby ma mojej ulubionejlicie kanałw z odpowiednią dla mnie kolejnością programów, jak ustawić te kanały z listy zat. 'Cyfrowy Polsat' i dodać je do mojej listy zat. 'Lista1" nie widzę tam takiej możliwości sta moje pytanie

dzięki

CP już chyba z miesiąc temu zmienił układ listy głównej kanałów i razem ze zmianą listy podmienił kanały, które wymieniasz na te, które nadawane są z innego transpondera, a teraz zaczął wyłączać duble, więc komunikaty, które się pojawiają dotyczą użytkowników, którzy utworzyli swoje listy.

Teraz musisz przeszukać albo całego satelitę lub transponder na którym nadają te kanały, wtedy te kanały powinny się pojawić na liście "Wszystkie kanały" i potem podmienić je na swojej liście - a listy zatytułowanej "Cyfrowy Polsat" nie da się zmodyfikować, a więc przesuwać kanałów na tej liście nie można :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

na liscie cyfrowy polsat mam te programy pytanie jak je dodac do juz wczesniej utowroznej listy na ktorej one nie dzialaja. Mam liste poukladana i nie chce jej zmieniac a utowrzenie nowej zamnie mi sporo czasu. Czy da sie jakos podmienic te niedzialajace na moeje liscie i wstawic te z listy cyfrowy polsat? Jezeli tak to jak to zrobic bo jakos nie moge tego zrobic

dzieki

 

ps. nie wime za bardzo czy da sie jakos 'reczeni' szukac jednego tylko kanalu jak to ma miejsce w telewizorach gdy szuka sie jednej tylko stacji??

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całej listy, którą utworzyłeś sam nie musisz usuwać, wystarczy, że usuniesz z niej te kanały, na których wyświetlany jest ten komunikat o problemach z odbiorem i dodasz w ich miejsce działające poprawnie już kanały, które wyszukasz podczas nowego skanowania całego satelity, czy też pojedyńczego transpondera :wink:

Pojedyńczych kanałów niestety nie da się wyszukać na tych dekoderach od CP :| Podobnie nie można też raczej dodawać kanałów z listy "Cyfrowy Polsat" do własnej listy, a jedynie z listy "Wszystkie kanały" :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVP Historia :?::?::?: - ale ten kanał jest tylko w n (podobnie jak i Discovery Historia) i raczej nie zrobili niekodowanego okienka. Jeszcze chodzą przypuszczenia, że kiedyś (w którejś z naszych platform) może pojawić się taki kanał jak The History Channel, ale tego kanału na obecną chwilę nie ma jeszcze w żadnej z polskich platform :| A wogóle polski/polskojęzyczny ten kanał był :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam w CP TVP Historia (zez/monoblock). radiator Może chodzi Ci o historyczny Discovery Civilisation. Teraz jest to Discovery World. Jeśli chodzi Ci o kanał historyczny w tym sensie to teraz jest to Discovery World. Także nie szukaj Discovery Civilisation bo nie znajdziesz :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ! Mam problem z kanałami po zaktywowaniu nowej karty.Postąpiłam według instrukcji niestety po odczekaniu przeszło dwóch godzin pojawiło się tylko kilka kanałów.Dzwoniłam ,pisałam,ponawiałam za pomocą ICOK sygnał, wracałam do ustawień fabrycznych tak jak to teraz proponują ,ponownie skanowałam i dalej to samo. Czy ktoś ma jakiś pomysł?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam :) Od kilku dni kiedy włączałem dekoder pokazywał mi się napis "Karta niezaakceptowana". Ale ponowne włożenie karty pomagała. Dzisiaj po włączeniu dekodera, nadal został pokazany napis. Tak więc jeszcze raz pownie włożyłem karte, ale nic nie pomogło. Próbowałem już różnymi metodami ale nic z tego :/ Zadzwoniłem do biura obsługi i nie mogłem się połączyć z konsulatantem tylko zżarło mi 10 zł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest odpowiedni wątek Przywróć ustawienia fabryczne dekodera. Wznów połączenie poprzez ICOK. Jeśli to nie pomoże, to musisz dzwonić. Kiedy usłyszysz pierwsze słowo naciskaj 0, po tym kiedy usłyszysz pierwsze słowo, znowu naciskaj 0. Tak jest o wiele szybciej, bo nie słuchasz tych głupot. Dzwoń może najlepiej rano w niedziele lub święto, kiedy inni dzwoniący jeszcze śpią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...