Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy kto nie ma wykupionego pakietu z tymi kanałami tak miał, a ci co mają wykupione pakiety, to i tak tego nie zauważą :> A dzieje się tak, bo co jakiś czas Eurosport oraz Eurosport 2 ma przerwy w kodowaniu i mogą w tym czasie oglądać go nawet użytkownicy odbiorników FTA. Tylko nigdy nie wiadomo kiedy i jak długo takie niekodowane okienko będzie dostępne. Wystarczy, że poczytasz kilka podstron tego tematu :arrow:https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=13&p=201109#p201109, a zobaczysz, że zdarzają się takie okienka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem napisać wcześniej, ale zapomniało się. Otóż w niektórych dekoderach zamiast TVN może się pojawić plansza informacyjna z ponownym zainstalowaniem listy kanałów.

 

Hallo!

Mam pytanie-w moim dekoderze mini mam taka wlasnie wiadomosc,musze zainstalowac nowa liste kanalow albo jest to awaria CP? Idrugie pytanie ,jezeli zainstaluje nowa liste musze znowu zainstalowac na nowo programy z astry ,( mam antene ustawiona na dwie satelity)? Jest TVN ciagle na pozycji 8 CP.

 

Dzieki za szybka odpowiedz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki VH1 za tak szybka odpowiedz,ale moze jeszcze znasz odpowiedz na drugie pytanie -co stanie sie z moimi kanalami z astry ,czy musze je znowu instalowac i znowu cala liste ulubionych na nowo robic?-albo pozostana te listy nieruszone? Dawno tego nie robilem i nie wiem jak to jest.

 

ale dziekuje juz za pierwsza odpowiedz :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kanałami z Astry najprawdopodobniej będziesz, niestety, musiał zainstalować kanały z Astry, ale mógłbyś skorzystać z wyszukiwania ręcznego. Byś tylko wpisał częstotliwość TVN i nie musiałbyś prawdopodobnie instalować ponownych kanałów z Astry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nieco inny problem - w sumie nie jest to "awaria kanałów", tylko specyfika platformy, ale nie wiem gdzie przypiąć tego posta, więc piszę tutaj. Otóż nie oglądam telewizji codziennie: zdarza się, że dekoder jest wyłączony (nawet z prądu) przez 1-3 dni. Zwykle włączam dekoder wtedy, gdy chce coś konkretnego oglądać (jak na przykład wczoraj - piłkę ręczną). I zwykle dostaję komunikat "Dostęp do programu został zablokowany". Oczywiście wiem, że wystarczy ponowić sygnał, ale to chwilę trwa (czasem nawet kilkadziesiąt minut), a w tym czasie mija program, który chciałem oglądać. Strasznie mnie to irytuje. Wiem, że rozwiązaniem jest mieć non-stop włączony dekoder na standby, ale to dla mnie żadne rozwiązanie (po co ma być włączony przez weekend, przez który nie ma nikogo w domu?) Jak rozumiem, niewiele mogę z tym zrobić - ale zastanawiam się, czy nie jest to powód do zerwania umowy: programy notorycznie nie są dla mnie dostępne, a w umowie nie ma nic o obowiązku zasilania dekodera non-stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki VH1 za tak szybka odpowiedz,ale moze jeszcze znasz odpowiedz na drugie pytanie -co stanie sie z moimi kanalami z astry ,czy musze je znowu instalowac i znowu cala liste ulubionych na nowo robic?-albo pozostana te listy nieruszone? Dawno tego nie robilem i nie wiem jak to jest.

 

ale dziekuje juz za pierwsza odpowiedz :brawo:

 

kanały zaprogramowane z astry nie znikną.

Gdybys chciał przywrócić ustawienia fabryczne to wtedy czyści całą listę kanałów :)

 

@mmuddy dekoder codziennie aktualnia informacje o uprawnieniach na karcie i po 3dniach mozesz nie miec obrazu odrazu po włączeniu dekodera, wtedy może pomoże włączenie na kanał 21 Dla Abonentów na 1-2min ja mam zawsze pozostowiony w standby,

 

Moim zdaniam to nie jest powód do rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, żeby to był powód do zerwania umowy.

Wcale nie piszę, że chcę zerwać umowę - rozpatruję to tylko czysto teoretycznie. Moim zdaniem szanse są mimo wszystko duże, ale powinien wypowiedzieć się w tej kwestii jakiś rzecznik praw konsumenckich. Fakt, powiedzmy 95% ludzi ogląda telewizję codziennie (z czego duża część prawie non-stop). Jednak są osoby, które włączają "pudło" w celu oglądnięcia konkretnego programu kilka razy w tygodniu. A stosowane rozwiązanie techniczne uniemożliwia to: jeśli program trwa pół godziny, to uprawnienia przyjdą już po jego zakończeniu.

 

Ja wiem, my tutaj patrzymy oczyma w pewnym stopniu "ekspertów" i wiemy, że "tak musi być", bo takie są ograniczenia zastosowanej techniki. Ale dla laika nie jest to istotne: włącza raz na jakiś czas telewizor i za każdym razem "ma awarię", musi dzwonić do BOK (po pierwszym razie dowie się od konsultanta, że następnym razem wystarczy wybrać 6 po połączeniu zamiast czekać kilkadziesiąt minut na rozmowę). Moim zdaniem jak najbardziej kwalifikuje się to do zerwania długoterminowej umowy: Cyfrowy Polsat ani w regulaminie ani w umownie nie zastrzega, że konieczne jest utrzymywanie odbiornika podłączonego do prądu prawie non-stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kto nie ma wykupionego pakietu z tymi kanałami tak miał,[...]

Tak, ja o tym wiem i mam wykupiony pakiet z Eurosportami. Chodziło o to, że jak

włączyli kodowanie, to nie mogłem ich odbierać. ( nie mogłem jakiś czas, ale wszystko

wróciło do normy).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam znów problem z animal planet i kino polska,na tych 2 kanałach brak sygnału(górny pasek jakies 50% a dolny czasem na czerwony wskoczy),moc ogólnie na obu paskach ponad 70%,więc antena napewno dobrze podłaczona i wyregulowana,zmieniałem częstotliwości hotbirda i nic... :/

Próbowałem też restart i wznawianie syg przez ICOK,dalej na tych 2 kanałach nic...

Dekoder to echostar dsb-7100hd,wczesnie na dsb-616 było to samo,umowe podpisałem 2 dni temu.

A i jeszcze jedno,mam darmowe hbo hd przez miesiąc ,i mam pytanie czy wszystkie filmy tam są nietłumaczone????bo jeśli tak to po co mi taki kanał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...