sqnek Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Musiałeś mieć umowę na czas nieokreślony i dlatego cena wynosiła 37,90, wtedy mogłeś zrezygnować. Co do wyłączenia, CP rzeczywiście blokował kanały kodowane, jeśli abonenci opłacili 35zł, ale była cała procedura i jeśli to była zaległość do kwoty 2,90 to uruchamiali od razu po telefonie. Teraz możesz mieć umowę na czas określony, jeśli podpisywałeś jakieś porozumienia to w zależności od tych porozumień. Radził bym ci zadzwonić na infolinię i dokładnie dopytać, czy twoja umowa jest po okresie minimalnym, jeśli jest to w przypadku zmiany cen będziesz mógł zrezygnować wcześniej. Hm... Czyli nawet infolinia potwierdza podwyżkę. Tylko, że taka informacja powinna być przesłana do abonentów przed jej wejściem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 To wszystko prawda co napisali powyżej. A najlepsze jest na koniec: Z dniem 01 listopada 2009 roku z ofert sprzedażowych zostają wycofane następujące modele dekoderów Echostar 717, Echostar 616, Samsung S305G. Jak ja się cieszę, że jutro odchodzę z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 a tego nie zauważyłem, gdzie to jest? W sumie wycofują to czego i tak kupic już nie można, ale 717A zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Może ktoś by się spytał z satkuriera, rzecznika prasowego CP z jakiego powodu ta podwyżka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_6 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Witam.Ci co mają umowę jeszcze np przez 23 miesiące to też ich obowiązuje nowy cennik od 1 listopada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guralq Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 nie dopiero po okresie pierowtnym czytajcie ze zrozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_6 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ok dzięki za informację ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwares Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 77,07 zł ja mam taka następna płatność a mam pakiet familijny +HBO+Relax Mix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 To ciekawe jaki dekoder SD poza Familijnym będą oferować klientom, którzy nie będą zainteresowani dekoderem i opcjami HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 tego co od dwoch lat czyli Echostara 717A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NooExist Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 O! kanały HD potaniały A pakiet HD to chyba nie ma w tym przypadku sensu jak ktoś nie ma HBO... "4*5= 20 zł czy weźmiesz w pakiecie czy też nie u nas zawsze drożej jest" Jak to dobrze, że złożyłem wypowiedzenie... To są urodziny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichuSat Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 A jakie ceny będą za pakiety w opcji pre-paid? bo nie znalazłem żadnej informacji na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ama18 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 To wszystko prawda co napisali powyżej. A najlepsze jest na koniec:Z dniem 01 listopada 2009 roku z ofert sprzedażowych zostają wycofane następujące modele dekoderów Echostar 717, Echostar 616, Samsung S305G. Miałem szczęście, że to wycofanie dekoderów następuje teraz, a nie 2 miesiące temu... swoja drogą, to jeszcze teraz był dostępny Echostar DSB-616? Dobre, że w końcu wprowadzono pakiet HD - chociaż trwało to dosyć długo. Mam nadzieję, że więcej takich niespodzianek w tym roku nie ujrzę :> . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_6 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Dość że podwyższyli abonament to jeszcze nie ma kanałów HD w pakietach.Nie wiem do czego dąży przez to CP że wycofała dekodery i podwyższyła abonament.Dobrze że mam jeszcze umowę przez 23 miesiące to mnie to nie będzie dotyczyło przez ten czas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Nim coś napiszesz do się dowiedz.Wystarczy poczytać wcześniejsze posty. Otóż jest pakiet programów HD i kosztuje 20 zł. Są tam wszytkie kanały HD w ofercie CP oprócz HBP HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_6 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ja piszę że jak podwyższają cenę danego pakietu to można by było dodać np do pakietu familijnego Eurosport HD lub jakieś inne kanały HD a nie dodatkowo płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 niewicie czy z powodu zmiany regulaminu będzie można wypowiedzieć umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazi9876 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Podwyższyć cenę każdy umie, ale jeżeli chodzi o nowe kanały, to już mają słabe pole do popisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 niewicie czy z powodu zmiany regulaminu będzie można wypowiedzieć umowę Nie można Ceny w przypadku umów promocyjnych (określonych) - pozostają bez zmian. W przypadku umowy na czas nieokreslony zawsze istnieje możliwość rozwiązania mowy zgodnie z regulaminem (chyba 3 miesięczny okres wypowiedzenia?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ale mi nie chodzi o zmianę cen tylko regulaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 A regulamin się zmienia? Bo moim zdaniem nie... chyba, że się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichuSat Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ponawiam pytanie: Jakie w takim razie są ceny pakietów w pre-paid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Tak, Xemnomorph wrzucił nowy regulamin tu: http://tnij.org/eqtv pobieżnie przejrzałem, ale większych zmian nie zauważyłem. Co do zmian cen pakietów w pre paid, zmieniają się ceny Relax Mix i pakietów, które go tworzą, co do pakietu familijnego, na razie chyba pozostaje bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal6005 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 No i właśnie chodzi o to czy z powodu tej zmiany można wypowiedzieć umowę bez konsekwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Aha, faktyczne jest zmiana regulaminu. Na mój nos wygląda, ze to zmiany kosmetyczne - mające na celu dostosowanie regulaminu do nowych przepisów. A to zgodnie z nowymi przepisami... hmm... chyba nie pozwala na rozwiązanie umowy (ostatnio było to przerabiane w przypadku operatorów komórkowych). Dlatego tak wszyscy chętnie ostatnio zmieniają regulaminy. Ale prawnikniem nie jestem - gdyby było inaczej, tak łatwo nie zmienialby regulaminów. Cyfrowy Polsat powiadamia Abonentów na piśmie o każdej zmianie w Regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu Rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Abonent w przypadku braku akceptacji zmian ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej Cyfrowy Polsat powiadomił? Raczej nie. Ale może być kruczek - jak w przypadku Ery i Orange ostatnio. Że dla nowych będzie obowiązywał od lsitopada, a dla dotychczasowych później (np. od stycznia). Wtedy Cyfrowy Polsat będzie miał czas na informowanie. I teraz zalezy jakie są to zmiany, bo: W razie skorzystania przez Abonenta z tego prawa, Cyfrowemu Polsatowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi udzielonej Abonentowi przy zawieraniu Umowy Abonenckiej, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym usunięcia niedozwolonych postanowień umownych. i jeszcze jedno... Cyfrowy Polsat nie jest jednak zobowiązany do powiadamiania Abonenta o zmianie Umowy Abonenckiej lub Regulaminu, jeżeli zmiana ta ograniczona jest do wprowadzenia nowych Usług lub do zmian w zakresie usług nieobjętych Umową Abonencką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.