Skocz do zawartości

Przekręt z Pakietem Cinemax cd.....


arti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę o tym następny post z tego prostego powodu że sprawa ta jest rozwojowa-dostałem dziesiątki meili od ludzi z podobnym problememi...zresztą zalogowałem się na to forum po przeczytaniu artykułu w Sat Kurier pt.Problemy z Cinemaxami....gdzie do dzisiaj pojawiają się wpisy ludzi podobnie nabitych w butelkę jak ja....

Na tym forum podobno można pisać o pytaniach i problemach związanych z ofertą platformy Cyfrowy Polsat....

Piszę-podobno-dlatego że mój pierwszy post został od razu zablokowany-bez sensownego uzasadnienia-wysłałem pytanie do moderatora ...nie raczył odpowiedzieć o co mu chodzi :?: ...odsyłając mnie do podobnego tematu i blokując mój sugerował chyba że problem nie jest na czasie-to w takim razie mam pytanie co wg.szanownych moderatorów jest?-przecież ten problem dotyczy wszystkich klientów podpisujących umowy do końca stycznia tego roku korzystających z tej oferty-promocja Pakiet Familijny+Relax Mix

Z tego co się orientuję sprzedawcy do dzisiaj są skołowani i pokrętne się tłumaczą sam Cyfrowy Polsat pewnie problemu nie widzi a klienci podpisali umowy na 17-miechów i płacą za usługę której nie mają....

....więc jak to nie jest na dzień dzisiejszy problem to ja z chęcią oddam swoje dane personalne moderatorowi i niech za mnie ten problem w cyfrowym Polsacie załatwi-w ostatnim poscie prosząc o kontakt wszystkich tych ktorzy wdepneli w to g... z promocją mimo blokowania mojego posta odezwało się mnóstwo klientów ....w związku z tym jak ten post tez będzie blokowany to proszę pomóc tym ludziom jak moderator zlewa ten problem to pewnie zna wyjscie a ja z chęcią sam skorzystam niech się podzieli na forum swoimi cennymi radami zamiast blokowac wypowiedzi ludzi mających autentyczny problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko ze tez mialem pakiet RX w ktorym mialy byc cinemaxy nawet mam je w umowie, ale postanowilem to zostawic bo zostala mi juz ostatnia wplata i zegnam sie z ta smieszna platforma cyfrowa:D a wszytskim ktorzy niedawno zostali oszukani i kupili CP zycze zeby wygrali z CP:D jak bewdzie was wiecej to bedzie latwiej:d powodzenia:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mnóstwo ludzi zostało oszukanych i szczerze m współczuje>

Ja też jestem oszukany w sprawie Cinemaxów tylko trochę inaczej.

Opłaciłem i podpisałem Porozumienie na te kanały na początku stycznia i do dnia dzisiejszego nie mogę ich oglądać.

Trzeba walczyć o swoje i iść coraz wyżej.

Z CP walczyć nie warto bo mają zlewkę na całej lini. Tutaj trzeba iść o szczebel wyżej, gdyż to nie jest drobne oszustwo, poszkodowanych jest bardzo dużo z winy dostawcy usługi i nie przez dystrybutorów gdyż oni widzieli to co my reklamy na kanale dla abonentów podajrze do 2 lutego zwierały Cinemaxy w pakiecie RelaxMix, strona internetowa podobnie.

Nie sztuka dodawać nowe kanały, sztuką jest zapewnić swoim abonentą komfort świadczonych usług zgodnie z regulaminem, którego po przeczytaniu do dzisiaj nie rozumiem. Pełną tam haczyków i stwierdzeń Abonent zobowiązany jest..... . A do czego zobowiązany jest dostawca usług?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arti zgadzam się z tobą i niewiem czemu ten temat nie jest tutaj poruszany a tematy sa blokowane? :?: . Rozżalonych abonentów jest dużo.

Sam zostałem oszukany kupowałem Cyfrowy Polsat i sam pakiet Relax-Mix bo sie opłacało. Za sam Cinemax musiałbym zapłacic 15zl a z reszta kanalow 19,90 wiec rachunek był prosty. Wielkie hasla reklamowe Pakiet RelaxMix za 50% wszedzie w reklamach na stronie jak i w ulotkach. Zawierzyłem sprzedawcy które też nic nie wspomniał. Sama umowa tez nie mowila nic o promocjach na Cinemax tylko poprostu go nie wymienili. Nigdy nie myslalem ze to oszustwo w celu nabrania nowych klientow i sprzedaz Pakietu Relax Mix ktory nie wiadomo co zawiera bo w umowie niema podanych pakietow tylko kanaly :/. Teraz z chęcia bym zrezygnował ale niewiem jak... :? sadze ze jakby sie wiecej osob zebralo to mozna oddac sprawe do sadu z pomoca federacji konsumentow zeby pokazac ze abonenci tez mają jakies prawa. Umowa Polsatu nie wymienia zadnych praw abonenta...

Dodam jeszcze że w umowie też niema mowy o dekoderze na własność więc to pewnie następne kłamstwo...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem dzisiaj z sprzedawcą z punktu CP twierdzi że jak dzwonią ludzie z problemem z Cinemaxami z promocji to Ci po wyjasnieniach odblokowują sygnał,nie wiem czy to fakt nonstop wiszę na telefonie do nich próbując się dodzwonić więc jest to niepotwierdzona informacja,jak tak jest to będę mile zaskoczony...ale jak ktos ma podobny problem to spróbować napewno warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arti - jest tak. Mamy już podobny temat do którego dostałeś link, aby z stamtąd pisać w tej sprawie. Nikt tu nie blokuje Twoich wypowiedzi. Szkoda, że nie zajrzałeś tam, bo wiele byś się dowiedział w tej sprawie. Temat - na razie będzie otwarty. Zdecyduj sam, czytając posty tu: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2000

 

-pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w tym rzecz uwierz mi zajrzałem na ten temat nie wiem dlaczego z góry zakładasz że nie zajrzałem :?:

Tylko zauwaz ze tam toczy sie polemika na ten sam temat ale powierzchownie-ludzie piszą o swoich słusznych irytacjach a ja chcę coś z tym zrobic realnie pisząc o Stowarzyszeniu Osób Pokrzywdzonych czy poprostu zmotywowaniu się i zebraniu w grupę ludzi o podobnym problemie i wystosowaniem zbiorowego pozwu nie rzucałem słow na wiatr-bo na dzien dzisiejszy nawet jak się dodzwoniłem do CP(a przed chwilą dostąpiłem tego zaszczytu)...i wyłuszczyłem im swój problem ....kupiłem Pakiet Familijny+Relax Mix w promocji (27.01.2007 razem za 49.80)...gdzie Cinemax jest zaznaczony w broszurze jako składowy Relax Mixu...oczywiscie w umowie go nie ma i tu tkwi haczyk-haczyk tak sprytny ze uwazam iz w pojedynke nie do obalenia a razem mozna sprobowac..

 

Konkretnie mam takie założenie-napisać zbiorową skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów......jak ktoś jest ciekawy jakie są regulacje prawne....

 

http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_kons ... nsumentow/

 

Dla mnie to jest ostatecznosc ale probowałem tą sprawe wyjasnic z CP oni oczywiscie problemu nie widzą-umowa to umowa...ok-ale to jest cytat z tego linku który wkleiłem odnosnie praw konsumentow przy pozwach zbiorowych;

 

...Natomiast z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów będziemy mieli do czynienia w przypadku takiego skonstruowania systemu obsługi klienta, które w praktyce uniemożliwia reklamowanie kwestionowanego rachunku lub stosowanie w umowach ze wszystkimi konsumentami wzorców zawierających niedozwolone postanowienia.

 

Przeciez to co zrobili z tą Promocją-i umową -umowa swoje promocja swoje to własnie taka czysta manipulacja mająca na celu zwabienie klienta podpisanie umowy i odcięcie mu drogi obrony...jest to oczywiscie moje subiektywne odczucie ale ja to tak widzę jak ktos ma podobny problem i chce sie pod taką skargą podpisac to moja propozycja jest aktualna bo uwazam ze samemu to jest walka z wiatrakami

 

Jedno udało mi się potwierdzic-jezeli ktoś podpisał ostatnio umowę-np w styczniu kupując Relax Mix +Familijny....oczywiscie Cinemax bedzie mial zablokowany-wg.promocji powinien byc gwarantowany ale na dzien dzisiejszy mozna dzwonic do Centum Obslugi Klienta CP i zabiegac o to by Pakiet Cinemax odblokowali przez jeden miesiąc-jest to zagwarantowane i u mnie odblokowali-dzisiaj udało mi się dodzwonic... wiem ze to marne pocieszenie ale uwazam ze mozna powalczyc o swoje prawa-jak płacę za pakiet promocyjny to niech go nadaja w całosci-ale tak jak pisałem wyżej potrzebne jest wspolne zmotywowanie sie i przygotowanie zbiorowej skargi-moja propozycja jest aktualna bo wiem ze w identycznej sytuacji jest mnostwo ludzi.

 

Edycja Mr. Orbita: Zalecam dogłębną lekturę regulaminu - aż trzy posty pod sobą - wszystko połączyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arti - utwierdziłem się w przekonaniu, że temat ten powinien istnieć, i niech tak będzie. Miałem o tym napisać jeszcze wczoraj - ale padło, łącze internetowe :twisted: .

Zapewne wiecie, że ponownie właczono kanały Cinemax, dla tych, co wcześniej opłacili abonament Relax Mix. Ja tak mam. Fakt, dziś to ujawnię, że wcześniej na infolinii, miałem "ostrą" rozmowę z konsultantem CP na argumenty. Nie wiem tak do końca, czy to moja zasługa, :?: jednak Cinemaxy mi włączono. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem CP w listopadzie 2006(familijny+relax 17 m-cy mix=49,80)oczywiście sugerując się reklamą ,w której w skład RM wchodziły cinemaxy.Pomijając fakt ,że rzeczywiście nie ma tam prawie nic ciekawego to jednak byłem pewien że będę mógł je odbierać,a jakież było moje zdziwienie kiedy od lutego zostały zablokowane.W umowie z CP nie zostały one wymienione,ale kto czyta całą umowę.Czuję się oszukany.Mimo że dołączyli jakieś beznadziejne kanały typu superstacja,E! i jakieś inne badziewne serialowe kanały to uważam że poza bajkami dla dzieci no i może muzyką nie ma tam co oglądać.Ja osobiście patrzyłem na kanały Discovery,ale po 3miesiącach stwierdzam,że i tam kolejny raz odgrzewają dawno już nieświeże kotlety.Chętnie dopłaciłbym do abonamentu 20-30 PLN,ale za jakieś porządne kanały w stylu Canal+(film ,sport- w cyfrze 29 PLN).Na dzień dzisiejszy chciałbym rozwiązać umowę,ale nie wiem jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nigdzie nie dzownilem i mi odblokowali cinemax spowrotem.tez mam pierwszy miesiac gratis.26stycznia kupilem polsat

 

....a mi je odblokowali dopiero po rozmowie na anfolini umowe mam z 27.01.2007 a rozmawiałem wczoraj-08.02.....jakbym nie zadzwonił to mógłbym pewnie o nich zapomniec zresztą to słabe pocieszenie bo zaznaczyli ze odblokowują na miesiąc-gdzie nie powinni łacha robic bo było to gwarantowane a o reszcie umowy mogę zapomniec-ja tak tego napewno nie zostawię....wszyscy powinni miec pierwszy miesiąc gratis a następne normalnie płatne ale z Cinemaxami wg promocji do konca stycznia-tylko zauwaz ze w nowej broszurze informacyjnej Cinemaxow juz nie ma w promocji ....jak chciałem to wyjasnic na infolini to rżną durnia pt....przecież są nowe broszurki bez Cinemaxow...itp.farmazony....

 

Ale to nie jest już wina CP, że na Discovery pokazują to samo. A co do umowy to zawsze lepiej poświęcić na jej przeczytanie trochę czasu niż być później rozczarowanym jak kilka osób na tym forum

 

Zgadzam się z Tobą mh_misiek tylko pytanie podstawowe jest ile osób czyta taką umowę pisaną drobnym druczkiem mając zapewnienie sprzedawcy o aktualnej promocji na podstawie oryginalnej broszurki informacyjnej????.......i zaznaczam mam na mysli nowych klientów-bo wiadomo jak ktos jest od lat w temacie to wiem ze łatwo jest napisac -trzeba było przeczytać umowę i cześć....ok.tylko to nie rozwiązuje problemu całej rzeszy ludzi nabitych w butelkę....bo tutaj jest jeszcze inna sprawa rozmawiałem z wieloma sprzedawcami bedącymi tak samo zaskoczeni jak klienci....wniosek jest prosty-jak dla mnie jest to manipulacja mająca na celu sprzedania kitu i zablokowania klientowi drogi obrony...przeciez umieszczenie w lutym Pakietu Cinemax jako nowego nie składowego Relax Mixu oczywiscie dodatkowo odpłatnego i wypuszczenie nowej broszury gdzie jest ta sama promocja Relax mix z 50% rabatem-tylko pakitów mamy już 4 a nie 5 to chyba nie pomyłka w druku tylko wprowadzanie ludzi w błąd zresztą bardzo skuteczne.....dla mnie samo utrzymanie tej broszury w tym samym rozwiązaniu graficznym to czysta kpina z klienta...-a jak wyjasniałem powyżej przy takim działaniu firmy można wystąpic z skargą zbiorwą do UOPKiK-oczywiscie w moim odczuciu

 

Ja kupiłem CP w listopadzie 2006(familijny+relax 17 m-cy mix=49,80)oczywiście sugerując się reklamą ,w której w skład RM wchodziły cinemaxy.Pomijając fakt ,że rzeczywiście nie ma tam prawie nic ciekawego to jednak byłem pewien że będę mógł je odbierać,a jakież było moje zdziwienie kiedy od lutego zostały zablokowane.W umowie z CP nie zostały one wymienione,ale kto czyta całą umowę.Czuję się oszukany.Mimo że dołączyli jakieś beznadziejne kanały typu superstacja,E! i jakieś inne badziewne serialowe kanały to uważam że poza bajkami dla dzieci no i może muzyką nie ma tam co oglądać.Ja osobiście patrzyłem na kanały Discovery,ale po 3miesiącach stwierdzam,że i tam kolejny raz odgrzewają dawno już nieświeże kotlety.Chętnie dopłaciłbym do abonamentu 20-30 PLN,ale za jakieś porządne kanały w stylu Canal+(film ,sport- w cyfrze 29 PLN).Na dzień dzisiejszy chciałbym rozwiązać umowę,ale nie wiem jak.

 

Jestes w identycznej sytuacji jak moja-tylko ja rozwiązywania umowy nie rozważam-nie wiem do konca jak to jest od strony prawnej-ale jak tu ktos zauwazyl umowa jest tak fajnie skonstruowana ze CP ma praw az za duzo a klient prawie zadnych.....dlatego ja jak mi nie odblokuja tych kanałó w podstawowym czasie umowy skłaniam się ku złożenia skargi zbiorowej(jak ludzie bedą chcieli się pod tym podpisac-kilka deklaracji juz mam)...a jak nie to złożę skargę indywidualną do UOPKiK

 

Edycja pitter: połączone 3 posty. Używaj "Zmień" jeśli chcesz coś dopisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za nadgorliwego cenzora, to znaczy moderatora, który usunął mój post, a główny mój wątek zablokował. Nawet tu Polsat siedzi, więc tym razem tylko odeślę do lektury:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2139

 

STrona prawna jest po naszej stronie:

Kodeks Cywilny, art. 84.

 

Pozdrawiam.

 

P.s.

TU:

https://satkurier.pl/?cyfrowy_polsat ... 5600&str=0

mamy opinie czytelników :-)

Moja - prawdziwa - godząca w interesy Cyfrowego Polsatu, nie pojawiła się.

Dlaczego? Oceńcie sami ;-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja take potwierdzam. Zakupiłem CP 07.12.2006 z Familijnym + Relax Mix. Po ostrej rozmowie odblokowano mi Cinemax'y. Gdyby to nie nastąpiło, albo kiedyś je zablokują także złożę skargę do UOKiK, gdyż takie posunięcie prawnie jak najbardziej zakrawa na oszustwo. Materiały promocyjne widniejące na stronie muszą być zgodne z umową promocyjną i gadanie, że nie mogą zagwarantować niektórych kanałów mnie nie obchodzi. Jest to podstawa do zerwania umowy.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za nadgorliwego cenzora, to znaczy moderatora, który usunął mój post, a główny mój wątek zablokował. Nawet tu Polsat siedzi, więc tym razem tylko odeślę do lektury:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=2139

 

STrona prawna jest po naszej stronie:

Kodeks Cywilny, art. 84.

 

Pozdrawiam.

 

P.s.

TU:

https://satkurier.pl/?cyfrowy_polsat ... 5600&str=0

mamy opinie czytelników :-)

Moja - prawdziwa - godząca w interesy Cyfrowego Polsatu, nie pojawiła się.

Dlaczego? Oceńcie sami ;-]

 

Słusznie dzidas tylko zauwaz ze na ulotce promocyjnej-tej którą rozpowszechniano do końca stycznia z ofertą promocyjna-gdzie Cinemax był składowym Relax Mixu-gdzie promocja dotyczyła 5 pakietów a nie jak teraz 4.....na ostatniej stronie pod białem polem gdzie dystrybutorzy umieszczają swoje pieczatki pisze cos takiego drobnym druczkiem-.......oferta ta nie jest ofertą w rozumieniu przepisow kodeksu cywilnego....nie jest to dokładny cytat bo piszę z pamięci ale mozna sobie sprawdzic napewno jest w tym tonie-w nowej ulotce tego nie znalazłem....ciekawe prawde?...ale to tylko potwierdza ze ta promocja to była czysta manipulacja-odcinająca klientom drogę ewentualnej obrony czy reklamacji...ale tak jak było to poruszane kilkukrotnie na tym forum mozna bronic swoich praw w takich urzedach jak min UOPKiK poprzez pozwy zbiorowe tylko trzeba się razem zmobilizowac i wystosowac wspolną skargę-podpisuję sie pod czyms takim obiema rękami 8)

 

....a co do blokowaniu tematu z tym zwiazanych-to tak jak zauwazysz na początku tej dyskusji sam miałem podobne perypetie-ale jednak tej dyskusji mi nie zablokowano a nawet jak by była zablokowana to nie zmieni to skali problemu jest to problem bardzo aktualny i dotyczy całej rzeszy klientów więc ludzie na tym czy innym forum i tak beda o tym dyskutowali....a to ze CP jest ogromna społka jak na warunki naszego kraju i ma dobrą ochronę prawną o wpływach w roznych srodowiskach nie wspominajac to fakt,bo chyba kazda ma?-tylko wg.mnie z ta promocja przegieli pałe i chyba sami nie wiedza co z tym fantem zrobic nie dokopałem się do ich oficjalnego stanowiska w tej sprawie....pewnie czekaja jak sprawa przyschnie i chca zamiesc ja pod dywan-po interwencjach jednym odblokowują Cinemaxy innym nie....czyli bawią się z klientami w kotka i myszkę-ja mam tylko nadzieję ze ludzie na dadza wodzic się za nos i dojdzie to tej skargi zbiorowej-oczywiscie jezeli CP sam nie raczy rozwiązac tego problemu-ale jak przyglądnąc się mechanizmowi jaki stworzyli przy tej lipnej promocji to na taką łaskawosc z ich strony bym nie liczył....

 

 

...ja jak się dodzwoniłem do infolini to po wyłuszczeniu problemu gdzie opisałem co powienienem miec wg.promocji z której korzystałem od razu padło pytanie co było napisane w umowie....czyli co?umowa swoje oferta w promocji swoje-przecież to totalna kpina z klienta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to podstawa ale ciekawe jak cp rozwiaze ta sprawa czy z korzyscia dla abonenta czy z korzyscia finansowa dla siebie

 

nie rozwiąże. skoro punktem wyjścia było zabranie cinemaxów klientom RMa nie zostawienie im ich w ramach umowy, to świadczy to o polityce CP. No ale albo klient będzie walczył o swoje poprzez ataki na infolinii albo pozostanie bierny i nic nie będzie robić i ewentualnie zrezygnuje z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co było napisane w umowie?Czytał pan umowe przed podpisaniem?

Czy miał pan zagwarantowane w umowie Cinemaxy?Podpisał pan umowe cywilno-prawna i nie przeczytał pan jej dokladnie? itp,itd

 

przed zakupem czy to CP czy Cyfry,popros sprzedawce zeby dał Ci umowe do przeczytania...jest to niemozliwe!!!najpierw musi Twoje dane wprowadzic musisz zaplacic za sprzet i pozniej dostajesz umowe.

jezeli chodzi o Cinemaxy z CP sie nie wygra,bo faktycznie w umowie nie ma zagwarantowanych Cinemaxow,jednak to co zrobili jest nie fair.

Fair by było ze klient podpisujacy umowe np 29 stycznia za 49,8 zł z cinemaxami,ma je do konca umowy,a dopiero nowy klient ma na nowych zasadach.

majac ponad 1 mln klientow nie dba sie o pojedynczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manio czy interweniowałeś w swojej sprawie na infolinii CP? Zadzwoń do nich i powiedz że powinni dać Ci uprawnienia do oglądania Cinemax.

 

Dzisiaj nie wytrzymałem i zadzwoniłem zgodnie z namową innych użytkowników ponieważ przez cały czas do dnia dzisiejszego nie mam Cinemax-ów choć mam wykupiony pakiet RelaxMIX.

Rozmawiałem z miłym Panem który był zaskoczony, że jeszce ich nie mam bo na moim koncie wpłynęła nowa umowa i przyjął zgłoszenie do realizacji.

Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie dzisiejszy mail od CP

 

Oto on : Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informuje, iż podpisane przez Cyfrowy Polsat umowy licencyjne nie pozwalają nam obecnie na zapewnienie dostępu do kanałów Cinemax i Cinemax 2 w ramach Pakietu Relax Mix. Porozumienie na Pakiet Relax Mix Film nie zostało jeszcze zarejetrowane bazie Cyfrowego Polsatu, w związku z tym odbiór programów wchodzacych w jego skład nie jest możliwy. Informujemy, że po jego zarejestrowaniu kanały Cinemax zostana uaktywnione.

___________________________

 

Małgorzata Zakrzewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

fax +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

 

Mało to jakieś 12 dni temu dzwoniła do mnie Pani i powiedziała, że włączą mi Cinemaxy 16 lutego bo nie jest to teraz możliwe od strony technicznej.

Padam poprostu padam na ry.. bo nie wiem jak jest naprawdę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze ci odpowiedzieli bo masz Relax Mix a Cinemaxy sa w Relax Mix Film. Ja sie z tym pogodzilem ale zato czekam na porozumoienie na Relax Mix Film ktorego do tej pory nie dostalem. otrzymalem jedynie list z propozycja podpisania tegoz porozumienia ktore bylo wyslane w "poprzeniej korenspondencji" ktorej nie otrzymalem. zglaszalem im to jakies 3 tyg temu i dotej pory nie przyslali porozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha no to juz inna sprawa. jezeli dostali porozumienie to powinienes miec do niego dostep automatycznie. jezeli otrzymali po rozpoczeciu sie nowego okresu rozliczeniowego to odkoduja ci na nastepny m-ac i ye 10zl ktore zostalo przejdzie na kolejny. tak wedlug mnie powinno byc. bo tak kiedys mi wyjasnij jeden z konsultantow. wszystkie zmiany sa wprowadzane z kolejnym okresem rozliczeniowym. mam na mysli to ze jezeli zaplacisz za familijny i po rozpoczeciu okresu rozliczeniowego cp dosgtanie pieniadze za kolejne pakiety to wtedy one przechodza na kolejny miesiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...