Palikot Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Znów trochę na kablówkę ponarzekam. Operator ostatnio robił przerwy w dostawie sygnału bez zapowiedzi kilka razy dziennie. Wiem, ze to z jego winy. Na pytanie o dostępność teletekstu na niektórych kanłach odpowiedział, ze nie będzie. A do tego wszystkiego operator nie ma żadnego regulaminu czy statutu. Gdzie można złożyć skargę na taką sieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Ja bym próbował przez UOKiK, a jeśli oni nic nie poradzą (wątpię), uderzać do sądu rejonowego i pozwać ich z KC jakoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A PIKE? Chociaż sieć ta z nazwy nigdzie nie figuruje w rejestrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Skoro nie są członkiem (http://www.pike.org.pl/index.php?p=oizbie&sec=lista), to PIKE raczej Ci nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Nie ma sprawy, sugerowałbym jednak prawnika . A masz jakąś umowę? W umowie powinien być regulamin świadczenia usług albo coś podobnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 To sieć osiedlowa doprowadzana standardowo do każdego mieszkania. Regulaminu żadnego nie ma. Kiedyś w jej miejscu był zwykły AZART. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A w jakim celu chcesz składać tę skargę? Chciałbyś zwrot kasy? Bo na poprawę jakości usług to pewnie nie masz co liczyć... Nie prościej założyć sobie CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Wkurza mnie niepełna usługa. Sprawę teletekstu można załatwić poprzez zamianę miescami tunerów. Informację o planowanych wyłączeniach można podać w kanale informacyjnym lub na generatorze paska informacyjnego (sieć takowy ma). Poprostu gość olewa sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 tak niestety bywa w moim przypadku każdy kanał zmiana miejsc jest uprzednio podana do wiadomosci na ich kanale informacyjnym oraz na fakturach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 U mnie był problem z teletextem TVN, Vectra przez ponad pół roku lekceważyła abonentów, w końcu kilka tygodni usterka została usunięta ale trzeba było się do nich nachodzić. Niby to jest tylko niewielki szczegół a mimo to był bardzo wielki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.