mixiorek Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nietypowy test łącza 120/10Mb/s. Łącze UPC testowane na speedteście MM: Nigdy nie miałem pingu 6ms u operatora kablowego w technologii HFC. Wynik budzący szacunek I jeszcze zwykły speedtest.net oraz serwer UPC: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jak złożę wypowiedzenie przez formularz przez neta to jak je potem wycofać w razie W? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opiu Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wszedłem sobie na stronę UPC mówię a jak już jestem to luknę ofertę patrze pakiety a tam ich ceny które poszły w górę o 10zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Dostałem takiego maila: Szanowny Kliencie,uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji. Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:- Imię i Nazwisko Abonenta,- Numer Identyfikacyjny, - Adres instalacji usług, - Odręczny podpis Abonenta.W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o podanie/uzupełnienie ww. danych i ponowne przesłanie wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w zakresie wskazanych usług UPC Polska w terminie 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości. Wówczas okres wypowiedzenia liczony będzie od daty otrzymania pierwszego zgłoszenia w tym zakresie. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.upc.pl lub z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480, z telefonów komórkowych 32/4949480. Z wyrazami szacunku,Zespół UPC Polska --- To trzeba serio napisać pismo, podpisać, zeskanować i dopiero im wysłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczer Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Wystarczyło przeczytać w FAQ jak złożyć rezygnację przez neta...ja tak zrobiłem, załączyłem skan i teraz mam 80zł za Max Extra HD + 120Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To im wysłałeś? https://www.upc.pl/pdf/upc_pouczenie_o_prawie_odstapienia.pdf?t=1456313490455 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczer Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Nie - stworzyłem pismo w Word z tytułem wypowiedzenie. W treści, że w związku z informacją mailową o możliwości odstąpienia od umowy wypowiadam ją. Podałem dane, które Ci wypisali, wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem i załączyłem przez formularz na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, to mój pierwszy post, oby nie ostatni To im wysłałeś? https://www.upc.pl/pdf/upc_pouczenie_o_prawie_odstapienia.pdf?t=1456313490455 Tu masz po prawej BAZA WIEDZY i dokładny opis "Chcę zrezygnować z usług/i UPC. Jak to zrobić?". Już prościej się nie da https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/oferta-i-uslugi/rozwiazanie-umowy/ Tak na marginesie, już wszyscy którzy wypowiedzieli ze względu na usunięcie kanałów otrzymali co chcieli? Ja swoje negocjacje zakończyłem dziś i jestem w 100% zadowolony. Ugrałem co chciałem i dodatkowo to czego nie oczekiuwałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 W końcu dostałem ofertę z DUK, pomijam że sam musiałem do nich dzwonić i dopiero po drugiej rozmowie dostałem obniżenie abonamentu o 5 złotych + dodatkowo przez dwa miesiące dostęp do pakietu Max Extra HD. Pierwsza rozmowa była konkretna (w przenośni), konsultant poprosił mnie o numer identyfikacyjny po czym stwierdził ze już dostałem ofertę więc po co dzwonię i że za dwa dni mam umówioną wizytę technika , więc po co dzwonię i się rozłączył. Kultura przez duże "K". W drugiej rozmowie wczoraj poszło już lepiej, obniżka o 5 złotych z tego co mam lub dopłacam 5 złotych i mam FiberPower 60. Zostałem przy FiberPower 30, gdyż jest dla mnie wystarczający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Zależy na kogo się tam trafi, ja miałem dużo szczęścia teraz. Raz kobita raz facet, oboje ogarnięci i konkretni. Dostałem WRU XX, Filmbox i Cinemax za 1PLN, MultiRoom za 1PLN. Czego chcieć więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 W końcu dostałem ofertę z DUK, pomijam że sam musiałem do nich dzwonić i dopiero po drugiej rozmowie dostałem obniżenie abonamentu o 5 złotych + dodatkowo przez dwa miesiące dostęp do pakietu Max Extra HD. Pierwsza rozmowa była konkretna (w przenośni), konsultant poprosił mnie o numer identyfikacyjny po czym stwierdził ze już dostałem ofertę więc po co dzwonię i że za dwa dni mam umówioną wizytę technika , więc po co dzwonię i się rozłączył. Kultura przez duże "K". W drugiej rozmowie wczoraj poszło już lepiej, obniżka o 5 złotych z tego co mam lub dopłacam 5 złotych i mam FiberPower 60. Zostałem przy FiberPower 30, gdyż jest dla mnie wystarczający. Słabiutko, dostałeś standard... Dałeś się ograć szybciutko z tego co napisałeś. Konsultant pewno szczęśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Dawniej dzwonili do mnie max 3 dni od złożenia wypowiedzenia, teraz to sam się ich musiałem prosić gdyż 33 dni nie było odzewu z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Teraz mieli ręce pełne roboty po fali wypowiedzeń z okazji usunięcia programów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Ja w piątek wreszcie poprawnie wysłałem wypowiedzenie przez formularz, zobaczymy kiedy się odezwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Z okazji usunięcia kanałów? Jeśli tak to masz mało czasu na negocjacje, bo we wtorek odetną ci usługi. Edytowane 28 Lutego 2016 przez atrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Odetną po miesięcznym okresie wypowiedzenia, nie od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli wypowiedzenie ze względu na koniec umowy to tak, jeśli ze względu na zmianę programową i wypowiesz do 29.02 zrobią to 1.03. Szanowny Panie, w nawiązaniu do przesłanej korespondencji potwierdzam, że rezygnacja z usług została zmieniona i zaplanowano ją na dzień 01.03.2016 roku, czyli zgodnie z datą wycofania programów: Universal Channel, 13 Ulica oraz E! z oferty. Edytowane 28 Lutego 2016 przez atrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opiu Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Czy też tak macie że czasem internet strasznie muli chociaż prędkość internetu jest prawidłowa? Widzę że UPC w Niemczech wprowadziło opcje internetu 400/20 czy wiadomo coś czy u nas planują uruchomienie nowego pakietu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 W razie co anulowanie wypowiedzenia można zrobić online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) @Opiu, raczej śmiga zawsze tak samo, może to kwestia danej lokalizacji. Kiedyś, ze dwa lata wstecz, testowali u nas 500Mbps, ale nie widziałem aby wprowadzili. @jmk możesz lepiej zadzwonić, szybciej zareagują jeśli to wypowiedzenie z powodu jaki przytoczyłem. Online też przyjmą, ale może być dłuższy czas reakcji i mogą Cię odłączyć. Edytowane 28 Lutego 2016 przez atrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazo Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Siemacie! Zaczynam przygodę z UPC ponieważ jest monopolistą na moim nowym adresie jeżeli chodzi o kablówkę. Ubolewam nad tym bo Vectra przy przeprowadzce z poprzedniego mieszkania na do widzenia zaoferowała mi 100mega + odpowiednik Select + Canal+ za 89zł na rok. Czy są szansę na wynegocjowanie czegoś podobnego z UPC? 10go lutego podpisałem umowę o internet na czas nieokreślony do której dostałem podstawowe kanały tv "gratis", następnie 2 tygodnie później wypowiedziałem umowę w celu negocjacji. Polecacie jakąś strategię? Zamierzam zwlekać do końca marca, prosząc w razie kontaktu z DUK o czas do zastanowienia i porównania oferty z nc+, której też jestem abonentem w okresie wypowiedzenia. Ostatniego dnia planuję zadzwonić i powołać się na najlepszą przedstawioną mi do tego czasu ofertę. Wypali? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Przy wypowiedzeniu zawsze DUK dzwoni. Poczytaj dostępne regulaminy promocji, policz sobie co Ci tam pasuje i się tego trzymaj. Nie używaj nazwy promocji, np WRU XX, a posługuj się kwotami wyliczonymi. Jak nie dają tego co chcesz podziękuj, a na pewno zadzwonią jeszcze nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Siemacie! Zaczynam przygodę z UPC ponieważ jest monopolistą na moim nowym adresie jeżeli chodzi o kablówkę. Ubolewam nad tym bo Vectra przy przeprowadzce z poprzedniego mieszkania na do widzenia zaoferowała mi 100mega + odpowiednik Select + Canal+ za 89zł na rok. Czy są szansę na wynegocjowanie czegoś podobnego z UPC? Nie masz szans na wynegocjowanie czegoś takiego w UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Pakiet Select Extra HD, 120Mbps i C+ Select masz za 95PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Tak, jeśli ktoś ma na bloku konkurencje w postaci innych kablówek i jest klientem dłużej niż 2 miesiące. W UPC nie pracują idioci i wiedzą jak ludzie kombinują i na taki numer moim zdaniem nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.