Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem takiego maila:
 

 

Szanowny Kliencie,


uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.

Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:

- Imię i Nazwisko Abonenta,
- Numer Identyfikacyjny,

- Adres instalacji usług,

- Odręczny podpis Abonenta.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o podanie/uzupełnienie ww. danych i ponowne przesłanie wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w zakresie wskazanych usług UPC Polska w terminie 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości.

Wówczas okres wypowiedzenia liczony będzie od daty otrzymania pierwszego zgłoszenia w tym zakresie.

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.upc.pl lub z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480, z telefonów komórkowych 32/4949480.

Z wyrazami szacunku,

Zespół UPC Polska

 

 

 

 

---

To trzeba serio napisać pismo, podpisać, zeskanować i dopiero im wysłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - stworzyłem pismo w Word z tytułem wypowiedzenie. W treści, że w związku z informacją mailową o możliwości odstąpienia od umowy wypowiadam ją. Podałem dane, które Ci wypisali, wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem i załączyłem przez formularz na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 

Witam, to mój pierwszy post, oby nie ostatni :)

 

 

 

Tu masz po prawej BAZA WIEDZY i dokładny opis "Chcę zrezygnować z usług/i UPC. Jak to zrobić?". Już prościej się nie da :D

https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/oferta-i-uslugi/rozwiazanie-umowy/

 

Tak na marginesie, już wszyscy którzy wypowiedzieli ze względu na usunięcie kanałów otrzymali co chcieli?

Ja swoje negocjacje zakończyłem dziś i jestem w 100% zadowolony. Ugrałem co chciałem i dodatkowo to czego nie oczekiuwałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu dostałem ofertę z DUK, pomijam że sam musiałem do nich dzwonić i dopiero po drugiej rozmowie dostałem obniżenie abonamentu o 5 złotych + dodatkowo przez dwa miesiące dostęp do pakietu Max Extra HD. 

 

Pierwsza rozmowa była konkretna (w przenośni), konsultant poprosił mnie o numer identyfikacyjny po czym stwierdził ze już dostałem ofertę więc po co dzwonię i że za dwa dni mam umówioną wizytę technika :crazy: , więc po co dzwonię i się rozłączył. Kultura przez duże "K". 

 

W drugiej rozmowie wczoraj poszło już lepiej, obniżka o 5 złotych z tego co mam lub dopłacam 5 złotych i mam FiberPower 60.

 

Zostałem przy FiberPower 30, gdyż jest dla mnie wystarczający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu dostałem ofertę z DUK, pomijam że sam musiałem do nich dzwonić i dopiero po drugiej rozmowie dostałem obniżenie abonamentu o 5 złotych + dodatkowo przez dwa miesiące dostęp do pakietu Max Extra HD. 

 

Pierwsza rozmowa była konkretna (w przenośni), konsultant poprosił mnie o numer identyfikacyjny po czym stwierdził ze już dostałem ofertę więc po co dzwonię i że za dwa dni mam umówioną wizytę technika :crazy: , więc po co dzwonię i się rozłączył. Kultura przez duże "K". 

 

W drugiej rozmowie wczoraj poszło już lepiej, obniżka o 5 złotych z tego co mam lub dopłacam 5 złotych i mam FiberPower 60.

 

Zostałem przy FiberPower 30, gdyż jest dla mnie wystarczający.

Słabiutko, dostałeś standard... Dałeś się ograć szybciutko z tego co napisałeś. Konsultant pewno szczęśliwy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wypowiedzenie ze względu na koniec umowy to tak, jeśli ze względu na zmianę programową i wypowiesz do 29.02 zrobią to 1.03.

 

 

Szanowny Panie,

 

w nawiązaniu do przesłanej korespondencji potwierdzam, że rezygnacja z usług została zmieniona i zaplanowano ją na dzień 01.03.2016 roku, czyli zgodnie z datą wycofania programów: Universal Channel, 13 Ulica oraz E! z oferty.

 

Edytowane przez atrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Opiu, raczej śmiga zawsze tak samo, może to kwestia danej lokalizacji.

Kiedyś, ze dwa lata wstecz, testowali u nas 500Mbps, ale nie widziałem aby wprowadzili.

 

@jmk możesz lepiej zadzwonić, szybciej zareagują jeśli to wypowiedzenie z powodu jaki przytoczyłem.

Online też przyjmą, ale może być dłuższy czas reakcji i mogą Cię odłączyć.

Edytowane przez atrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemacie!

Zaczynam przygodę z UPC ponieważ jest monopolistą na moim nowym adresie jeżeli chodzi o kablówkę. Ubolewam nad tym bo Vectra przy przeprowadzce z poprzedniego mieszkania na do widzenia zaoferowała mi 100mega + odpowiednik Select + Canal+ za 89zł na rok. Czy są szansę na wynegocjowanie czegoś podobnego z UPC? 10go lutego podpisałem umowę o internet na czas nieokreślony do której dostałem podstawowe kanały tv "gratis", następnie 2 tygodnie później wypowiedziałem umowę w celu negocjacji. Polecacie jakąś strategię? Zamierzam zwlekać do końca marca, prosząc w razie kontaktu z DUK o czas do zastanowienia i porównania oferty z nc+, której też jestem abonentem w okresie wypowiedzenia. Ostatniego dnia planuję zadzwonić i powołać się na najlepszą przedstawioną mi do tego czasu ofertę. Wypali?:P

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wypowiedzeniu zawsze DUK dzwoni. Poczytaj dostępne regulaminy promocji, policz sobie co Ci tam pasuje i się tego trzymaj.

Nie używaj nazwy promocji, np WRU XX, a posługuj się kwotami wyliczonymi. Jak nie dają tego co chcesz podziękuj, a na pewno zadzwonią jeszcze nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemacie!

Zaczynam przygodę z UPC ponieważ jest monopolistą na moim nowym adresie jeżeli chodzi o kablówkę. Ubolewam nad tym bo Vectra przy przeprowadzce z poprzedniego mieszkania na do widzenia zaoferowała mi 100mega + odpowiednik Select + Canal+ za 89zł na rok. Czy są szansę na wynegocjowanie czegoś podobnego z UPC?

Nie masz szans na wynegocjowanie czegoś takiego w UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...