wonsik Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 blue, wiem o tym, ale czasem miło ponarzekać jak wszyscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jch-root Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ja złożyłem oficjalną reklamację, czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 po ostatnim cudownym sofcie geniuszy z cyfry stwierdzam że to pudło nie warte jest 5 zł miesięcznie, nagrywa jak chce i kiedy chce (ostatnio coraz zadziej chce cokolwiek nagrać) wczoraj i dzisiaj z zaprogramowanych pięciu programów nie nagrało się nic - a i owszem nagrywanie sie załącza ale po jakiejś minucie to pudło kończy nagrywanie nie wiedzieć czemu,na wcześniejszym sofcie nagrywało się wszystko, ale magikom zachciało się kolorki pozmieniać i mamy kolejnego(po sofcie do pvr hd 250) gniota!; piszę do cyfry bo płacenie 15 zl/misiac za to g...to przegięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail pragnę podziękować za zgłoszenie utrudnień. Wyjaśniam, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Operator CYFRY+ jest w trakcie weryfikacji usterki, która zostanie wyeliminowana przy kolejnej aktualizacji oprogramowania. Jednocześnie wyjaśniam, że mając na uwadze dotychczasową współpracę, wyksięgowałem opłatę za najem dekodera w wysokości 10 zł w sierpniu 2011 roku. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem,XXX To jest odpowiedź na mojego maila wysłanego przez formularz kontaktowy. Domagałem się w nim pomniejszenia miesięcznego zobowiązania z tytułu wadliwie działającego dekodera. W sumie dla zasady, bo nie spodziewałem się takiej odpowiedzi. A jednak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 tu cyfra mile zaskoczyła (ciekawe co zrobi jak więcej osób zgłosi sie z tymi problemami) ale mam nadzieję że nowy - lepszy! soft pojawi się szybko bo za chwilę mś w lekkiej, us open, startuje liga włoska i hiszpańska - jest co nagrywać. Proponuję zintensyfikować działania wysyłając maile do cyfry może jak dostaną takich maili x set to wezmą się do roboty bo wakacje się kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tu cyfra mile zaskoczyła (ciekawe co zrobi jak więcej osób zgłosi sie z tymi problemami) ale mam nadzieję że nowy - lepszy! soft pojawi się szybko bo za chwilę Oto odpowiedź dla mnie po zgłoszeniu (bez rabatu): odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że utrudnienia w obsłudze terminalu po wykonaniu aktualizacji oprogramowania, występują na określonych odbiornikach. Usterka przejawia się brakiem możliwości wykonania zaplanowanego nagrania audycji kiedy dekoder zostanie przełączony do trybu STAND BY. Zapewniam, iż trwają obecnie prace nad przygotowaniem odpowiedniej poprawki oprogramowania. Do tego czasu, proszę wykonywać nagrywanie, kiedy dekoder jest włączony. Przepraszamy za utrudnienia. Jednocześnie wyjaśniam, iż nie posiadamy potwierdzonych informacji w zakresie występowania pozostałych utrudnień, występujących po aktualizacji programu. Także oto odpowiedź techniczna z ICA. Nie ma co pisać, mają już szablonową odpowiedź, a w dalszej części piszą o sprawdzeniu gniazdka SAT1 i SAT2 itd. bla bla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Ja bym pisał do skutku. Przecież w odpowiedzi na Twojego maila konsultant potwierdził, że jest usterka. A skoro jest, powinien być rabat w opłacie za najem. Co z tego, że trwają prace na poprawką, to jest ich problem. Mój przykład pokazuje, że można uzyskać zwrot czynszu za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A ja zauważyłem jeszcze jedną usterkę - chyba nikt o niej nie wspomniał. Otóż po tygodniowym nieużywaniu dekodera (był pozostawiony w trybie stand by) i jego włączeniu okazało się, iż dekoder zgubił listę ulubionych programów. Zaznaczone na liście były tylko kanały z DVB-T. Satelitarne wszystkie szlag trafił. Nie wspominam już nawet, że nie nagrało się nic z zaprogramowanych audycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 napisałem dziś zgłoszenie za pośrednictwem formularza. dwa ostatnie zaplanowane nagrania niestety nie doszły do skutku. a raczej tak, ale połowicznie. jeden film po prostu przestał się nagrywać po 8 minutach, drugi nie zaczął wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrek1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A ja napisałem do nich maila i za pierwszym razem nie wspomnieli słowem o rabacie, choć ich poinformowałem, że taki chcę. Dopiero na drugiego maila odpowiedzieli: "odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że CYFRA+ jest w trakcie weryfikacji usterki, która zostanie wyeliminowana przy kolejnej aktualizacji oprogramowania. Jednocześnie informuję, że chwilowym rozwiązaniem utrudnień jest pozostawienie dekodera z zaprogramowanym nagraniem włączonego na kanale, z którego ma nagrywać. Mając na uwadze dotychczasową współpracę, postanowiłem wyksięgować 10 zł opłaty za dekoder HD PVR. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem," A więc trochę dbają o abonentów. Piszcie więc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 dokładnie jak napisał cyfrek1 - piszcie do cyfry. nie dość, że zaoszczędzicie np na lody dla dzieci to chyba ważniejsze jest to, że może im więcej ludzi napisze do nich tym szybciej naprawią tą usterkę. ja 2h po wysłaniu maila otrzymałem taką odpowiedź: Szanowny Panie, dziękuję za nadesłaną korespondencje i wyrażenie opinii. Pragnę poinformować ze Pana sugestie i uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia i weryfikacji poprawności działania dekodera. Jednocześnie informuje, że odnotowaliśmy zgłoszenia odnośnie braku możliwości nagrywania zaplanowanych audycji. Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę, postanowiłem wyksięgować opłatę za najem dekodera PVR HD za sierpień 2011 roku. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dbają? Doprawdy cyfrek1, nie załamuj mnie, bo stracę już zupełnie wiarę w ludzi. Byłoby tak, gdyby sami wyszli z taką inicjatywą, ale oni licząc na zmniejszenie strat, nie pobierają opłat za najem dekodera tylko tym abonentom, którzy wskazali im problem palcem. Czy zatem jest to objaw dbania o klienta, czy raczej może coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Johan1, masz rację. ale niestety takie czasy, że jak sam się nie zatroszczysz o swoje to każdy będzie chciał Cię .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Johan1, nie przesadzaj. Żadna firma sama z własnej woli nie zaproponuje klientowi rabatu za wadliwie działającą usługę. Ostatnio miałem przygody w podobnym temacie z Erą i Netią, wywalczenie czegokolwiek graniczy z cudem. pretensje można mieć jedynie do tego, że oficjalnie Cyfra ciągle nie potwierdziła faktu wadliwie działającego dekodera i gdyby nie forum, większość z nas nie wiedziałaby w czy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (...)Żadna firma sama z własnej woli nie zaproponuje klientowi rabatu za wadliwie działającą usługę. (...) Gwoli ścisłości nie chodzi tu o usługę, tylko o sprzęt, który jest odpłatnie najmowany do obsługi zakupionej usługi. Poza tym, ja z kolei znam przypadki (nawet w o dziwo w Polsce), gdzie firmy stawały na wysokości zadania i brały na siebie, nieraz dość poważne koszty, wymiany, czy napraw wadliwie działającego sprzętu, że wymienię choćby takie, jak Toyota, Mercedes, czy Volvo. Wiem, że to nie ta półka, ale zasada obowiązuje wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie załamuj mnie... Naprawdę wierzysz, że wszystkie te Toyoty, Mercedesy etc. robiłyby to co robią gdyby nie wisiały nad nimi groźby niewyobrażalnych odszkodowań spowodowanych wadliwie działającymi podzespołami ich aut? To plus nagłaśnianie takich spraw przez media powoduje te wszystkie akcje wymian wadliwych podzespołów. Ty, narzekałbyś nawet, gdyby Cyfra rozesłała listy przepraszające do klientów a w każdym z nich banknot stuzłotowy. Ten typ tak ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (...)Ty, narzekałbyś nawet, gdyby Cyfra rozesłała listy przepraszające do klientów a w każdym z nich banknot stuzłotowy. Ten typ tak ma... Mylisz się, naprawdę bywam zadowolony, szkoda tylko, że żeby kupić dobrze działający sprzęt, muszę jeździć najbliżej do Berlina, bo ten który jest z polskiego rozdania jest zwyczajnie nie do użytku, a nie mam czasu na gwarancyjne przepychanki. Zresztą były i akcje w Polsce w tym przedziale cenowym, dotyczące np. akumulatorów w aparatach fotograficznych, czy laptopach, bo to coś tak pomiędzy 200 a 700 PLN, czyli jakby nie patrzeć półeczka naszego PACE PVR. Jak nie będziemy się szanować, to z pewnością inni też nas nie uszanują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Wczoraj napisałem za namową kilku forumowiczów do Cyfry wniosek z prośbą o wyksięgowanie opłaty za dzierżawę niesprawnego technicznie dekodera i udało się. Tak więc ludzie zasypujcie ich mailami może jak stracą trochę kasy to zrobią coś szybciej z tym oprogramowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 witam. mam podobne problemy ale na starym oprogramowaniu wersja 129, zawieszka, nie nagrywa,nagrywa po kilka minut. napisałem do Cplus i w odpowiedzi otrzymałem informację iż wyksięgowano 10 zł i skierowano mnie do punktu gdzie dekoder zostanie wymieniony na wolny od wad.a sa takie??????????????:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 waski, ja bym sie wstrzymał z tym ruchem do momentu wypuszczenia nowego softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 A mi odpisali tak: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, dziękuję za zgłoszenie. Wyjaśniam, że aktualnie są prowadzone prace w celu wyeliminowania usterki. W celu nagrania zaplanowanej audycji, proszę pozostawić dekoder włączony na wybranym kanale. Mając na uwadze powstałe utrudnienia, opłata za najem w bieżącym miesiącu nie zostanie naliczona. Nadpłata w wysokości 15 zł pokryje należność września 2011 roku. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Łączę wyrazy szacunku, Dział Relacji z Abonentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenixwlkp Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 'Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że utrudnienia w obsłudze terminalu po wykonaniu aktualizacji oprogramowania, występują na określonych odbiornikach. Usterka przejawia się brakiem możliwości wykonania zaplanowanego nagrania audycji kiedy dekoder zostanie przełączony do trybu STAND BY. Zapewniam, iż trwają obecnie prace nad przygotowaniem odpowiedniej poprawki oprogramowania. Do tego czasu, proszę wykonywać nagrywanie, kiedy dekoder jest włączony. Przepraszamy za utrudnienia. Jednocześnie wyjaśniam, iż nie posiadamy potwierdzonych informacji w zakresie występowania pozostałych utrudnień, występujących po aktualizacji programu. Ufam, iż przedstawione informacje okażą się pomocne. Łącze wyrazy szacunku. XXX Dział Relacji z Abonentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy56 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Mi też tak odpisali. Napisałem jeszcze raz maila, że w związku z tym, iż mam jeden kabel, w trybie stand by nie ściąga mi się VOD Cyfry i Canal+ i wtedy dopiero dostałem odpowiedź o wyksięgowaniu opłaty najmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmicznykowboj Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ten złom po raz drugi skasował całą zawartość dysku, najbardziej żal mi zbioru bajek mojej córki. Czy ktoś wie czemu tak się dzieje. Poza tym mój pace działa w miarę poprawnie i zastanawiam się czy jak wymienię to nie trafię na gorsze [beep]o. I jeszcze jedno, czy to że cyfra oferuje wadliwy sprzęt i nie może zaoferować w zamian nic w 100% poprawnie działającego jest podstawą do rozwiązania umowy? Jak widzę jak działa tuner „n” to naprawdę nie widzę sensu się żeby męczyć. Proszę o podanie maila na jaki mogę złożyć reklamację, bo na stronie cyfry nie znalazłem. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Na stronie Cyfry masz formularz kontaktowy, pisz przez niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.