Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po ostatnim cudownym sofcie geniuszy z cyfry stwierdzam że to pudło nie warte jest 5 zł miesięcznie, nagrywa jak chce i kiedy chce (ostatnio coraz zadziej chce cokolwiek nagrać) wczoraj i dzisiaj z zaprogramowanych pięciu programów nie nagrało się nic - a i owszem nagrywanie sie załącza ale po jakiejś minucie to pudło kończy nagrywanie nie wiedzieć czemu,na wcześniejszym sofcie nagrywało się wszystko, ale magikom zachciało się kolorki pozmieniać i mamy kolejnego(po sofcie do pvr hd 250) gniota!; piszę do cyfry bo płacenie 15 zl/misiac za to g...to przegięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail pragnę podziękować za zgłoszenie utrudnień.

Wyjaśniam, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Operator CYFRY+ jest w trakcie weryfikacji usterki, która zostanie wyeliminowana przy kolejnej aktualizacji oprogramowania.

Jednocześnie wyjaśniam, że mając na uwadze dotychczasową współpracę, wyksięgowałem opłatę za najem dekodera w wysokości 10 zł w sierpniu 2011 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,XXX

 

To jest odpowiedź na mojego maila wysłanego przez formularz kontaktowy. Domagałem się w nim pomniejszenia miesięcznego zobowiązania z tytułu wadliwie działającego dekodera. W sumie dla zasady, bo nie spodziewałem się takiej odpowiedzi. A jednak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu cyfra mile zaskoczyła (ciekawe co zrobi jak więcej osób zgłosi sie z tymi problemami) ale mam nadzieję że nowy - lepszy! soft pojawi się szybko bo za chwilę mś w lekkiej, us open, startuje liga włoska i hiszpańska - jest co nagrywać. Proponuję zintensyfikować działania wysyłając maile do cyfry może jak dostaną takich maili x set to wezmą się do roboty bo wakacje się kończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu cyfra mile zaskoczyła (ciekawe co zrobi jak więcej osób zgłosi sie z tymi problemami) ale mam nadzieję że nowy - lepszy! soft pojawi się szybko bo za chwilę

 

Oto odpowiedź dla mnie po zgłoszeniu (bez rabatu):

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że utrudnienia w obsłudze terminalu po wykonaniu aktualizacji oprogramowania, występują na określonych odbiornikach.

 

Usterka przejawia się brakiem możliwości wykonania zaplanowanego nagrania audycji kiedy dekoder zostanie przełączony do trybu STAND BY.

 

Zapewniam, iż trwają obecnie prace nad przygotowaniem odpowiedniej poprawki oprogramowania.

 

Do tego czasu, proszę wykonywać nagrywanie, kiedy dekoder jest włączony.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż nie posiadamy potwierdzonych informacji w zakresie występowania pozostałych utrudnień, występujących po aktualizacji programu.

 

Także oto odpowiedź techniczna z ICA. Nie ma co pisać, mają już szablonową odpowiedź, a w dalszej części piszą o sprawdzeniu gniazdka SAT1 i SAT2 itd. bla bla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pisał do skutku. Przecież w odpowiedzi na Twojego maila konsultant potwierdził, że jest usterka. A skoro jest, powinien być rabat w opłacie za najem. Co z tego, że trwają prace na poprawką, to jest ich problem. Mój przykład pokazuje, że można uzyskać zwrot czynszu za dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zauważyłem jeszcze jedną usterkę - chyba nikt o niej nie wspomniał. Otóż po tygodniowym nieużywaniu dekodera (był pozostawiony w trybie stand by) i jego włączeniu okazało się, iż dekoder zgubił listę ulubionych programów. Zaznaczone na liście były tylko kanały z DVB-T. Satelitarne wszystkie szlag trafił. Nie wspominam już nawet, że nie nagrało się nic z zaprogramowanych audycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja napisałem do nich maila i za pierwszym razem nie wspomnieli słowem o rabacie, choć ich poinformowałem, że taki chcę. Dopiero na drugiego maila odpowiedzieli:

 

"odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że CYFRA+ jest w trakcie

weryfikacji usterki, która zostanie wyeliminowana przy kolejnej

aktualizacji oprogramowania.

 

Jednocześnie informuję, że chwilowym rozwiązaniem utrudnień jest

pozostawienie dekodera z zaprogramowanym nagraniem włączonego na kanale,

z którego ma nagrywać.

 

Mając na uwadze dotychczasową współpracę, postanowiłem wyksięgować

10 zł opłaty za dekoder HD PVR.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,"

 

A więc trochę dbają o abonentów. Piszcie więc. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak napisał cyfrek1 - piszcie do cyfry. nie dość, że zaoszczędzicie np na lody dla dzieci 8) to chyba ważniejsze jest to, że może im więcej ludzi napisze do nich tym szybciej naprawią tą usterkę.

ja 2h po wysłaniu maila otrzymałem taką odpowiedź:

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za nadesłaną korespondencje i wyrażenie opinii. Pragnę poinformować ze Pana sugestie i uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia i weryfikacji poprawności działania dekodera.

 

Jednocześnie informuje, że odnotowaliśmy zgłoszenia odnośnie braku możliwości nagrywania zaplanowanych audycji.

 

Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę, postanowiłem wyksięgować opłatę za najem dekodera PVR HD za sierpień 2011 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dbają?

 

Doprawdy cyfrek1, nie załamuj mnie, bo stracę już zupełnie wiarę w ludzi.

 

Byłoby tak, gdyby sami wyszli z taką inicjatywą, ale oni licząc na zmniejszenie strat, nie pobierają opłat za najem dekodera tylko tym abonentom, którzy wskazali im problem palcem.

 

Czy zatem jest to objaw dbania o klienta, czy raczej może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johan1, nie przesadzaj. Żadna firma sama z własnej woli nie zaproponuje klientowi rabatu za wadliwie działającą usługę. Ostatnio miałem przygody w podobnym temacie z Erą i Netią, wywalczenie czegokolwiek graniczy z cudem. pretensje można mieć jedynie do tego, że oficjalnie Cyfra ciągle nie potwierdziła faktu wadliwie działającego dekodera i gdyby nie forum, większość z nas nie wiedziałaby w czy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Żadna firma sama z własnej woli nie zaproponuje klientowi rabatu za wadliwie działającą usługę.

(...)

 

Gwoli ścisłości nie chodzi tu o usługę, tylko o sprzęt, który jest odpłatnie najmowany do obsługi zakupionej usługi.

 

Poza tym, ja z kolei znam przypadki (nawet w o dziwo w Polsce), gdzie firmy stawały na wysokości zadania i brały na siebie, nieraz dość poważne koszty, wymiany, czy napraw wadliwie działającego sprzętu, że wymienię choćby takie, jak Toyota, Mercedes, czy Volvo.

 

Wiem, że to nie ta półka, ale zasada obowiązuje wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie załamuj mnie... Naprawdę wierzysz, że wszystkie te Toyoty, Mercedesy etc. robiłyby to co robią gdyby nie wisiały nad nimi groźby niewyobrażalnych odszkodowań spowodowanych wadliwie działającymi podzespołami ich aut? To plus nagłaśnianie takich spraw przez media powoduje te wszystkie akcje wymian wadliwych podzespołów.

 

Ty, narzekałbyś nawet, gdyby Cyfra rozesłała listy przepraszające do klientów a w każdym z nich banknot stuzłotowy. Ten typ tak ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Ty, narzekałbyś nawet, gdyby Cyfra rozesłała listy przepraszające do klientów a w każdym z nich banknot stuzłotowy. Ten typ tak ma...

 

Mylisz się, naprawdę bywam zadowolony, szkoda tylko, że żeby kupić dobrze działający sprzęt, muszę jeździć najbliżej do Berlina, bo ten który jest z polskiego rozdania jest zwyczajnie nie do użytku, a nie mam czasu na gwarancyjne przepychanki.

 

Zresztą były i akcje w Polsce w tym przedziale cenowym, dotyczące np. akumulatorów w aparatach fotograficznych, czy laptopach, bo to coś tak pomiędzy 200 a 700 PLN, czyli jakby nie patrzeć półeczka naszego PACE PVR.

 

Jak nie będziemy się szanować, to z pewnością inni też nas nie uszanują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj napisałem za namową kilku forumowiczów do Cyfry wniosek z prośbą o wyksięgowanie opłaty za dzierżawę niesprawnego technicznie dekodera i udało się. Tak więc ludzie zasypujcie ich mailami może jak stracą trochę kasy to zrobią coś szybciej z tym oprogramowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam podobne problemy ale na starym oprogramowaniu wersja 129, zawieszka, nie nagrywa,nagrywa po kilka minut.

napisałem do Cplus i w odpowiedzi otrzymałem informację iż wyksięgowano 10 zł i skierowano mnie do punktu gdzie dekoder zostanie wymieniony na wolny od wad.a sa takie??????????????:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi odpisali tak:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, dziękuję za zgłoszenie.

 

Wyjaśniam, że aktualnie są prowadzone prace w celu wyeliminowania usterki.

 

W celu nagrania zaplanowanej audycji, proszę pozostawić dekoder włączony na wybranym kanale.

 

Mając na uwadze powstałe utrudnienia, opłata za najem w bieżącym miesiącu nie zostanie naliczona. Nadpłata w wysokości 15 zł pokryje należność września 2011 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku,

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'Szanowny Panie,

 

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że utrudnienia w obsłudze

terminalu po wykonaniu aktualizacji oprogramowania, występują na określonych odbiornikach.

 

Usterka przejawia się brakiem możliwości wykonania zaplanowanego nagrania audycji kiedy dekoder zostanie przełączony do trybu STAND BY.

Zapewniam, iż trwają obecnie prace nad przygotowaniem odpowiedniej poprawki oprogramowania.

 

Do tego czasu, proszę wykonywać nagrywanie, kiedy dekoder jest włączony.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż nie posiadamy potwierdzonych informacji w

zakresie występowania pozostałych utrudnień, występujących po aktualizacji programu.

 

Ufam, iż przedstawione informacje okażą się pomocne.

 

Łącze wyrazy szacunku.

 

 

XXX

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten złom po raz drugi skasował całą zawartość dysku, najbardziej żal mi zbioru bajek mojej córki. Czy ktoś wie czemu tak się dzieje. Poza tym mój pace działa w miarę poprawnie i zastanawiam się czy jak wymienię to nie trafię na gorsze [beep]o.

I jeszcze jedno, czy to że cyfra oferuje wadliwy sprzęt i nie może zaoferować w zamian nic w 100% poprawnie działającego jest podstawą do rozwiązania umowy? Jak widzę jak działa tuner „n” to naprawdę nie widzę sensu się żeby męczyć.

Proszę o podanie maila na jaki mogę złożyć reklamację, bo na stronie cyfry nie znalazłem. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...