Skocz do zawartości

Błąd Ci - Brak dostępu.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytskich forumowiczów. Mam taki problemik. Otóż posiadam TV Samsung UE40F6400 + kablówka elsat (pakiet fioletowy) + moduł CI. I teraz taki mam problem, Otóż na niektórych kanałach wyskakuje mi taka ramka z napisem Błąd CI - Brak dostępu a w tle leci fonia i wizja. Dodam, że dzieje się to ciągle na tych samych kanałach, np. Minimini, TVp ABC, TVPuls HD,Water Planet i kilku innych. TV sam w sobie nie posiada miejsca na moduł CI ale do TV była dołączana przejściówka. Technik które był "pooglądać" co się dzieje powiedział, że to wina TV. Dodam, że jakośc i siła syg. 100%

 

Karta DTV Cryptoguard                         Dekoder STB Technisat Moduł CAM CONAX  

Edytowane przez HaseoSaber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim poście wkradł się chyba błąd bo jak rozumiem kartę masz włożoną w moduł Cam firmy Technisat a ten jest włożony w gniazdo telewizora, które jest zainstalowane jako element dodatkowy w telewizorze (przejściówka) i nie posiadasz dekodera STB Technisat. Sprawdź czy do Twojego telewizora nie masz dostępnych aktualizacji oprogramowania, możesz też spróbować rozwiązać problem przy pomocy infolinii firmy Samsung. Jeśli natomiast masz zewnętrzny dekoder Technisata i moduł CAM jest do niego włożony a nie do przejściówki tv to telewizor pracuje jako monitor a wszelkie informacje o błędach CI generuje dekoder, który raczej jest własnością operatora i operator powinien problem rozwiązać. System Cryptoguard jest kompatybilny z Conax więc teoretycznie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca ale jak widać czasem cuda różne się dzieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem kartę którą wsadzam do takiego modułu a ten z koleje z kartą w środku ląduje w TV poprzez przejśćówkę.

Nie posiadam żadnego dekodera, aktualizacje mam na bieżąco robiopne i ciągle wyskakuje komunikaat na tych samych kanałach Menu CI - Błąd dostepu (bez polskich liter). Gościu od kablówki powiedział, że to wina TV, że nie łapie dostępu tak szybko i nic z tym się nie da zrobić. Potem porobie zdięcia i wrzuce na forum.

Edytowane przez HaseoSaber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten model tv ma gdzieś w opcjach możliwość wyłaczenia wiadomości z gniazda CI powinno to pomóc, czasem w samym menu modułu CAM jest taka możliwość, jeśli nie być może taka opcja jest dostępna w trybie serwisowym tv (tutaj pomocny może być kontakt z infolinią Samsunga). Teoretycznie każdy tv z gniazdem CI/CI+ powinien poprawnie współpracować z Conaxem i pokrewnymi systemami. Czy technik próbował podmienić moduł CAM na inny model chociaż Technisaty to jedne z lepszych, bądź czy próbował podmienić samą kartą na inną - na "oryginalnego" Conaxa a nie jakiś klon? Na TV Puls HD patrzę okazjonalnie ale nie zauważyłem tego problemu, też mam tv Samsung, CAM Technisat ale kartę "starego" Conaxa.

Edytowane przez adrian1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...