Ralal89 Opublikowano Środa o 17:33 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:33 (edytowane) Canal+ straciło LM i LE - nie obniżyli mi abonamentu. Canal+ straciło Serie A - abonament był taki sam. Canal+ stracił ligę francuska - cena ta sama. Canal+ stracił ligę angielska - cena ta sama Canal+ stracił kilka wytwórni filmowych np Fox - cena ta sama a byly już ochłapy na C+ a nie filmy Canal+ jak stracił ligi na rzecz Eleven, Viaplay czy Polsatu usilnie próbował zachować je u siebie na platformie oferują w jakiejś lepszej lub gorzej cenie w/w pakiety. CENY JEDNAK ZA Abonament CANAL+ NIE ZMIENIŁ - I TAKIE SĄ FAKTY. Nie obchodzi mnie zmiana ceny z 25 na 20 zł za Canal+, bo wiele osób miało zobowiązania na 2 lata i cena się nie zmniejszyła. Ponadto w Kablowkach Canal+ kosztuje 49 zł i tam już dochodziło do takich cyrków, że abonenci Kablowek UPC itp nie mogli obejrzeć całej ekstraklasy, bo C+ zaczął mieszać w pakietyzacji. Liczy się podejście do klienta, a Canal+ jest wyrachowany w tym. Edytowane Środa o 17:35 przez Ralal89 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Środa o 17:34 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:34 11 minut temu, k05 napisał(a): Z Canal+Online z sekcji Sport zniknął button z Ligue1. Myślę, że tutejsi dyskutanci znajdą powód do wnioskowania o obniżkę ceny za pakiet C+ za 19,90zł. Przecież na pewno namiętnie oglądali każdy mecz ligi francuskiej, a teraz mogą nie mieć takiej możliwości. Ja piszę o rabat 5 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano Środa o 17:39 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:39 51 minut temu, waldi123 napisał(a): Problem jest związany ogólnie z traktowaniem klienta jak dojnej krowy, która ma w zębach przynosić kasę i milczeć. Pięknie podsumowane, oferta pakietu dodatkowego "Canal+ Extra" jest nowa i radzę każdemu żeby tego nie wykupować. Rynek się nasyci i będą to rozdawać za darmo przy przedłużeniu umowy lub w świątecznej ofercie. Przy pakiecie Entry+ Canal+/Netflix i HBO zaoferowali mi to za darmo. Powiedziałem że tego nie oglądam i raczej zbędna jest mi ta opcja (na co konsultant stwierdził że może ktoś z rodziny sobie obejrzy) Było ewidentne parcie na przydzielanie tego pakietu. Tak że czekać nie płacić i nie ulegać sugestią że taniej nie będzie ... za to z naszej strony wypowiedzenie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Środa o 17:40 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:40 (edytowane) 37 minut temu, waldi123 napisał(a): W skład pakietu MP wchodziły kanały Polsat Sport Premium. To, że je wyłączyli to ich problem. Natomiast czymś zupełnie innym jest żądanie 20,- PLN za coś co do tej pory abonent miał w abonamencie bez jego wcześniejszego obniżenia. Skoro w cenie był pakiet MP tzn. abonent za niego płacił mimo, że to była promocja. Idę logiką adwersarzy na tym forum. Czy Ty nie rozumiesz, że podpisujesz zobowiązania na konkretny pakiet, a nie na treści na kanałach w nim zawarte? Edytowane Środa o 18:02 przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano Środa o 17:42 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:42 (edytowane) 22 minuty temu, Pawop napisał(a): Czy Ty nie rozumiesz, że podpisujesz zobowiązania na konkretny pakiet Odpowiedź dotyczyła zawartości kanałów w pakiecie MP. Proszę się do tego ustosunkować, o tym był mój post. Edytowane Środa o 18:02 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano Środa o 17:43 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:43 (edytowane) 14 minut temu, Ralal89 napisał(a): Liczy się podejście do klienta, a Canal+ jest wyrachowany w tym. Jak każda inna firma. Oni mają zarabiać pieniądze. Twoim prawem jest nie zgodzić się na te zmiany. Problem jest taki, że mówimy o dostępie do praw sportowych, które jak się okazuje, póki co nie będą dostępne u innych dostawców. 22 minuty temu, waldi123 napisał(a): W skład pakietu MP wchodziły kanały Polsat Sport Premium. To, że je wyłączyli to ich problem. Natomiast czymś zupełnie innym jest żądanie 20,- PLN za coś co do tej pory abonent miał w abonamencie bez jego wcześniejszego obniżenia. Skoro w cenie był pakiet MP tzn. abonent za niego płacił mimo, że to była promocja. Idę logiką adwersarzy na tym forum. Pomijając zupełnie fakt, że w pakiecie MP były konkretne kanały, których obecnie już C+ nie oferuje... Oczywiście, że w promocjach gdzie MP była dodawana jako gratis cała reszta całego pakietu została skalkulowana tak, aby im się to opłacało. To nie organizacja charytatywna. Niemniej pole manewru jako abonent masz bardzo małe, by domagać się przywrócenia utraconych rozgrywek albo żądać rekompensaty. Edytowane Środa o 17:49 przez adam-adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Środa o 17:43 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:43 Odpowiedź dotyczyła zawartości kanałów w pakiecie MP. Proszę się do tego ustosunkować, o tym był mój post.Podpisałeś na konkretne kanały, a nie zawartość tychże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano Środa o 17:48 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:48 (edytowane) 19 minut temu, Pawop napisał(a): Podpisałeś na konkretne kanały Jeszcze raz. Mój post dotyczył zawartości kanałów w pakiecie MP. W żadnym jego punkcie nie pisałem o zawartości ich programowej. Tylko tyle i aż tyle. Ponieważ w pewnym momencie dyskusji pojawił się problem jakie kanały wchodziły w skład pakietu MP. Z postu mojego adwersarza wcześniejszego wynikało, że ja nie mam pojęcia o tym jakie kanały były w tym pakiecie. Chodziło mi o wyjaśnienie konkretnie tego jakie kanały były w tym pakiecie. Ja nie dyskutuje teraz o zawartości programowej i o tym co operator tam nadawał. Edytowane Środa o 18:03 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Środa o 17:51 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:51 Ja mam wrażenie, że Ty już sam nie wiesz o co Ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano Środa o 17:53 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:53 (edytowane) 6 minut temu, waldi123 napisał(a): Jeszcze raz. Mój post dotyczył zawartości kanałów w pakiecie MP. W żadnym jego punkcie nie pisałem o zawartości ich programowej. Tylko tyle i aż tyle. Ponieważ w pewnym momencie dyskusji pojawił się problem jakie kanały wchodziły w skład pakietu MP. Z postu mojego adwersarza wcześniejszego wynikało, że ja nie mam pojęcia o tym jakie kanały były w tym pakiecie. Chodziło mi o wyjaśnienie konkretnie tego jakie kanały były w tym pakiecie. Ja nie dyskutuje teraz o zawartości programowej i o tym co operator tam nadawał. Pod koniec umowy masz spis wszystkich kanałów dostępnych w poszczególnych pakietach. Lista kanałów i informacja o uprawnieniach w ramach transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści Edytowane Środa o 17:55 przez adam-adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano Środa o 17:56 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:56 Teraz, adam-adam napisał(a): https://i.postimg.cc/nzzpMg6j/Zrzut-ekranu-2024-07-03-195137.png Dziękuję koledze. Przepraszam, że w ten sposób i tutaj, ale mam wyłączoną na dzisiaj opcję reakcji na posty. Mam nadzieję, że już nikt nie będzie kwestionował, że w skład pakietu MP wchodziły kanały Polsat Sport Premium. Dziękuję jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralal89 Opublikowano Środa o 17:57 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:57 Ja osobiście mam w umowie MP do 30.11.2024 za 0 zł. W papierach jest, na stronie jest. A MP już nie mam ani na dekoderze ani na Canal+ online. Tak więc co teraz? przecież w umowie w papierach mam jak byk napisana datę 30.11.2024. Po tej dacie albo 30 zł albo dezaktywacja usługi. Więc Canal+ mnie wydymał? LM powinni mi dać za 0 zł. Chociaż do tego okresu. Jak nie to ta sprawa nadaje się do uokik i chyba im skrobne coś i wyślę zapiski z umowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano Środa o 18:00 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:00 Mnie bardziej ciekawi dlaczego Canal+ nie usunął tej opcji Mistrzowska Piłka ze zobowiązania dla abonentów w strefie Canal+. Obecny miesiąc jest za 0zł ale od sierpnia za tą opcję mam 5zł. Powinni to chyba zrobić 1 lipca. Chyba, że jeszcze toczą się negocjacje odnośnie tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Środa o 18:02 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:02 Teraz, Ralal89 napisał(a): Więc Canal+ mnie wydymał? LM powinni mi dać za 0 zł. Chociaż do tego okresu. Jak nie to ta sprawa nadaje się do uokik i chyba im skrobne coś i wyślę zapiski z umowy Z taką wiedzą jaką przedstawiasz na pewno CANAL+ Cię nie "wydyma". Nie zastanawiaj się tylko już "skrobnij" jakieś pismo do uokiku. I koniecznie nam daj znać jak dostaniesz odpowiedź zwrotną z tego urzędu. Bo wielu już pisało, a raczej "pisało", ale jak po kilku miesiącach pytałem co z odpowiedzią od tego urzędu to niestety już mi na ten post nie odpowiadali... mam nadzieję, że nie powtórzysz tego błędu swoich poprzedników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano Środa o 18:02 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:02 (edytowane) 5 minut temu, Ralal89 napisał(a): Ja osobiście mam w umowie MP do 30.11.2024 za 0 zł. W papierach jest, na stronie jest. A MP już nie mam ani na dekoderze ani na Canal+ online. Tak więc co teraz? przecież w umowie w papierach mam jak byk napisana datę 30.11.2024. Po tej dacie albo 30 zł albo dezaktywacja usługi. Więc Canal+ mnie wydymał? LM powinni mi dać za 0 zł. Chociaż do tego okresu. Jak nie to ta sprawa nadaje się do uokik i chyba im skrobne coś i wyślę zapiski z umowy Zajrzyj do strony zatytułowanej: Szczegółowe Warunki świadczenia Opcji dodatkowej Mistrzowska Piłka. Jest tam pod koniec nawet wytłuszczone, że ten pakiet będą świadczyć tylko do 30.06.2024 Edytowane Środa o 18:03 przez adam-adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralal89 Opublikowano Środa o 18:05 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:05 MP mam do 30.11.2024. W umowie jest mowa o kanałach PSP Rozumiem sytuację, że PSP się zwija z rynku. Ok. Ale w moim przypadku Canal+ ewidentnie oszukał. Bo PSP nadal istnieje, a co mnie obchodzi że już nie w Canal+? Dlatego Canal+ powinien chociaż do 30.11.2024 udostępnić mi LM za 0 zł. I koniec kropka. Mam takie warunki, umowę skonstruowana, że Canal+ fikać nie może. Inni mają MP dłużej, nawet do 2025r. Więc ta sprawa jak najbardziej nadaje się do urzędu ochrony konsumentów 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Środa o 18:06 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:06 @adam-adam nie ma sensu pisać o tym samym po raz setny pewne osoby i tak tego nie zrozumią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano Środa o 18:07 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:07 Teraz, Ralal89 napisał(a): Mam takie warunki, umowę skonstruowana, że Canal+ fikać nie może. Inni mają MP dłużej, nawet do 2025r. Wyżej już pisałem - zajrzyj na odpowiednią stronę, która szczegółowo opisuje warunki świadczenia Mistrzowskiej Piłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano Środa o 18:07 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:07 (edytowane) 11 minut temu, Ralal89 napisał(a): Więc Canal+ mnie wydymał? LM powinni mi dać za 0 zł. Chociaż do tego okresu. Jak nie to ta sprawa nadaje się do uokik i chyba im skrobne coś i wyślę zapiski z umowy Niestety oprócz umowy, był tez regulamin świadczenia usługi w promocji pakietu MP i tam zapisano datę 30 czerwca 2024 jako koniec okresu świadczenia. Klasyczna metoda Canal+ w dwóch miejscach dokumentu ponad 50 stronicowego dwie różne daty. Sprawa nie do wygrania. Natomiast problem dotyczy "dymania" klientów przez operatora. Klasyka gatunku w wykonaniu Canal+ . Zamieszanie datami, miejscami ich umieszczania w umowach, takie niejednoznaczności. Z tego co mi wiadomo UOKiK za umowy dwuznaczne nakładał jakieś kary i obowiązywał do zmiany umów i regulaminów. Takie rzeczy na logikę powinny być umieszczone w jednym miejscu, jeżeli są rozrzucone po całym dokumencie to logiczne, że operator kombinuje. Niestety dla wielu tutaj to jest oznaką chwały dla operatora. Promocja cwaniactwa i tyle. Edytowane Środa o 18:09 przez waldi123 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralal89 Opublikowano Środa o 18:08 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:08 4 minuty temu, adam-adam napisał(a): Zajrzyj do strony zatytułowanej: Szczegółowe Warunki świadczenia Opcji dodatkowej Mistrzowska Piłka. Jest tam pod koniec nawet wytłuszczone, że ten pakiet będą świadczyć tylko do 30.06.2024 Tak mam to i wiedziałem o tym, ale chciałem sprawdzić tabelkę z 1 strony z umowy i tam jak byk jest inna data na koncie w Canal+ mam to samo, inna datę, więc Canal+ sam się wyłożył prawnie w tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Środa o 18:09 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:09 2 minuty temu, Ralal89 napisał(a): MP mam do 30.11.2024. W umowie jest mowa o kanałach PSP Rozumiem sytuację, że PSP się zwija z rynku. Ok. Ale w moim przypadku Canal+ ewidentnie oszukał. Bo PSP nadal istnieje, a co mnie obchodzi że już nie w Canal+? Dlatego Canal+ powinien chociaż do 30.11.2024 udostępnić mi LM za 0 zł. I koniec kropka. Mam takie warunki, umowę skonstruowana, że Canal+ fikać nie może. Inni mają MP dłużej, nawet do 2025r. Więc ta sprawa jak najbardziej nadaje się do urzędu ochrony konsumentów Z takimi argumentami na pewno UOKiK przyzna Ci rację. Skrobnąłeś już to pisemko czy liczysz na innych i na pisaniu na forum się skończy? 2 minuty temu, waldi123 napisał(a): Niestety oprócz umowy, był tez regulamin świadczenia usługi w promocji pakietu MP i tam zapisano datę 30 czerwca 2024 jako koniec okresu świadczenia. Klasyczna metoda Canal+ w dwóch miejscach dokumenty ponad 50 stronicowego dwie różne daty. Spraw nie do wygrania. Natomiast problem dotyczy "dymania" klientów przez operatora. Klasyka gatunku w wykonaniu Canal+ . Zamieszanie datami, miejscami ich umieszczania w umowach, takie niejednoznaczności. Z tego co mi wiadomo UOKiK za umowy dwuznaczne nakładał jakieś kary i obowiązywał do zmiany umów i regulaminów. Takie rzeczy na logikę powinny być umieszczone w jednym miejscu, jeżeli są rozrzucone po całym dokumencie to logiczne, że operator kombinuje. Niestety dla wielu tutaj to jest oznaką chwały dla operatora. Promocja cwaniactwa i tyle. Już nie zgłaszasz sprawy do UOKiK-u? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-adam Opublikowano Środa o 18:10 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:10 Teraz, Ralal89 napisał(a): Tak mam to i wiedziałem o tym, ale chciałem sprawdzić tabelkę z 1 strony z umowy i tam jak byk jest inna data na koncie w Canal+ mam to samo, inna datę, więc Canal+ sam się wyłożył prawnie w tym pierwsza strona jest tylko informacją ile byś płacił podczas i po okresie promocyjnym. Musieli Ci coś takiego dać na wypadek, gdyby zdarzyło się, że pakiet MP byłby jednak po raz kolejny przedłużony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralal89 Opublikowano Środa o 18:11 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:11 Nie obchodzi mnie to co jest na 85 stronie. Tabelka mówi jasno. Umowa na koncie i data tam mówi jasno: do końca listopada 2024. Więc to ewidentne wprowadzanie w błąd klienta. Nie można stosować takich praktyk. 2 różne daty na umowie? ciekawy jestem czy jest tu jakiś prawnik na tym forum, który ogarnia takie umowy, bo ciekawy jestem jego interpretacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Środa o 18:11 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:11 2 minuty temu, Ralal89 napisał(a): na koncie w Canal+ mam to samo, inna datę, więc Canal+ sam się wyłożył prawnie w tym Jak piszesz, że się prawnie wyłożył to na pewno tak jest. Pismo do UOKiK na pewno rozwiąże tę sprawę i specjalnie dla Ciebie wrócą kanaly Polsat Sport Premium z ofertą Ligi Mistrzów. Na pewno tak będzie. Tak mówili. 1 minutę temu, Ralal89 napisał(a): ciekawy jestem czy jest tu jakiś prawnik na tym forum, który ogarnia takie umowy, bo ciekawy jestem jego interpretacji A to Ty nie jesteś prawnikiem? Przecież wyżej stwierdziłeś, że CANAL+ "prawnie" się wyłożył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano Środa o 18:15 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:15 1 minutę temu, k05 napisał(a): Już nie zgłaszasz sprawy do UOKiK-u? Prosiłem kolegę o zaniechanie pod moim adresem uszczypliwości. To co ja zrobię ze swoimi pieniędzmi i moją umową jest tylko i wyłącznie moją sprawą. Na pewno nie będę pochwalał cwaniactwa operatora w konstruowaniu umów, ani dojenie klienta z kasy. Koledze proponuje zapoznać się z karami nałożonymi przez UOKiK na różnych operatorów za "wspaniale" skonstruowane umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.