Skocz do zawartości

Koniec Canal+Film2 i Family2 a wypowiedzenie umowy


michall1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ee trochę ludzie koloryzują, bo ile też uważam że nie jest wporządku umowa która z automatu przechodzi na czas nieokreślony + opłaty rosną i 3miesięczny okres wypowiedzenia- o tyle wystarczy być na bieżąco lub czytać umowę i się wie, że wystarczy jeden pełen miesiac wysłać wypowiedzenie i spokój (nie licząc potem nagabywania przez telefon :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź pisemną od UKE w formie PDF-u. Wnioskują w nim, że NC+ ma odnieść się do niego w ciągu 7 dni w sprawie zamiany kanałów, które były gwarantowane w umowie.

Zobaczymy co na to NC+ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do UKE wysłałem informację, co zrobiło NC+ i że na pismo od UOKiKu nie zareagowali. Poprosili o moja dane+ adres zamieszkania i sporządzili oficjalne pismo skierowane do koordynatora sekcji obsługi reklamacji NC+ o pisemne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji w terminie 7 dni i podpisał się pod tym naczelnik wydziału telekomunikacji.

Zobaczymy czy na to NC+ też odpisze tak lakonicznie i byle zbyć ludzi. W piśmie jest wyraźnie napisane, że mają się odnieść do faktu że 2 kanał, które były zagwarantowane zostały zamienione na inne.

Tak więc kolejna reklamacja wysłana mailem i zobaczymy co tym razem na to ITI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego UKE czy UOKiK każdemu odpisują z osobna? Przecież zdają sobie sprawę, przynajmniej powinni, że ta sprawa dotyczy kilkuset tysięcy jeśli nie ponad miliona abonentów. Czy takimi rzeczami, takiej skali nie powinni się zająć z urzędu? Jak napisze do nich 100 tys. abonentów to każdego poproszą o dane i będą się w sprawie każdego kontaktować z nc+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Do UKE wysłałem informację, co zrobiło NC+ i że na pismo od UOKiKu nie zareagowali. Poprosili o moja dane+ adres zamieszkania i sporządzili oficjalne pismo skierowane do koordynatora sekcji obsługi reklamacji NC+ o pisemne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji w terminie 7 dni i podpisał się pod tym naczelnik wydziału telekomunikacji.

Zobaczymy czy na to NC+ też odpisze tak lakonicznie i byle zbyć ludzi. W piśmie jest wyraźnie napisane, że mają się odnieść do faktu że 2 kanał, które były zagwarantowane zostały zamienione na inne.

Tak więc kolejna reklamacja wysłana mailem i zobaczymy co tym razem na to ITI ;)

Dostałeś jakąś odpowiedż?Ja napisałem na E-obsługę co z odpowiedzą na moją reklamację bo 30 dni minęło w tamtym tygodniu.Konsultantka stwierdziła że moja reklamacja została rozpatrzona 25 maja a do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi :lol2: Niby jutro mam dostać na meila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dostałem list polecony ale nie miałem kiedy odebrać go z poczty... ale odpowiedź chyba będzie jasna i znana skoro na kolejną reklamację odpowiedzieli w niecały tydzień...

Taśmówkę robię i każdego mają głęboko w D.Widocznie liczą się z konsekwencjami, które będą śmieszne (dadzą 5 żałosnych filmów w SD) albo ich nie będzie w ogóle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłosiłem odwołanie od reklamacji bo w meilu dostałem takie coś cyt.Szanowny Panie,

 

dziękuję za kontakt.

 

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne z 24 maja 2015 roku. Przepraszam za zawarte w nim nieprecyzyjne informacje .

 

W uzupełnieniu do powyższej korespondencji, wyjaśniam, że program CANAL+ Film 2 HD nadawany jest w nowej odsłonie jako CANAL+ Seriale HD, zaś program CANAL+ Family 2 HD - jako CANAL+ 1. Z oferty platformy nc+ nie został usunięty żaden z programów z opcji CANAL+. Nastąpiło jedynie ujednolicenie tematyki audycji na poszczególnych kanałach oraz modyfikacja ich nazw.

 

Wszyscy Abonenci platformy nc+, którzy posiadają pakiety CANAL+ uzyskali od 11 maja 2015 roku dostęp do 8 programów bez dodatkowych opłat w ramach obecnej oferty

(do końca trwania okresu oznaczonego Umowy).

 

Wprowadzone modyfikacje nie stanowiły podstawy do wcześniejszego rozwiązania kontraktu.

 

Aktualnie do rodziny programów CANAL+ należą: CANAL+ HD, CANAL+ Film HD, CANAL+

Family HD, CANAL+ Seriale HD, CANAL+ 1 HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Sport 2 HD oraz CANAL+ Discovery HD.

 

Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące.

 

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. A niżej w formie PDF pismo właśnie z z 24 maja które pierwszy raz na oczy widzę z odpowiedzią Odpowiadając na zgłoszenie uprzejmie informuje,że oferta promocyjna nie przewiduje konieczności odłączenia Canal+.Wierzę że ustalenia są zgodne i spełnia Pana oczekiwania.Dobre pismo z 24 maja kompletnie nie na temat które pierwszy raz widzę na oczy a skoro odrzucili reklamację powinni mi to przesłać listem poleconym w okresie do 30 dni od 21 maja.Do dnia dzisiejszego ten meil to jedyna odpowiedż i tylko dlatego go dostałem bo zrobiłem awanture na E-obsłudze.Wczoraj pisałem żeby podali informację czy wysłali do mnie korespondencję listowną do 16 godziny weryfikowali to po przysłaniu meila nie mogą już udzielić takiej informacji.Mogą tylko przyjąć odwołanie od reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziś doczekałem się odpowiedzi na odwołanie od reklamacji.A więc według konsultantki pismo z PDF miałem wysłane w maju nigdy go nie dostałem.Wysłane było listem zwykłym bo to nie było odrzucenie reklamacji tylko informacja i w sumie nie na temat :lol2: Tak sama stwierdziła konsultantka.Czyli podsumowując jedyna odpowiedż to ta w meilu po ponad 30 dniach wypowiedzieć umowy nie mogę listu poleconego jak nie było tak nie ma.I pomimo że nie mam racji łaskawie dadzą mi na kilka miesięcy wybraną opcję.Powiedziałem że muszę się zastanowić i mają wieczorem zadzwonić.Wieczorem już chciałem pójść im na rękę powiedziałem że biorę jak ustalaliśmy HBO GO na 5 miesięcy lub Redlight HD na 6 miesięcy.Warunek jaki postawiłem bo powiedziałem że te opcje mnie nie interesują że mają być jedna z nich w ostatnich miesiącach umowy.Tylko dlatego że chcę lepszą pozycje startową w przyszłych potencjalnych negocjacjach.Powiedziała że nie ma takiej możliwości i na tym zakończyliśmy rozmowę.Jurto ma wysłać list z tym bełkotem co w meilu.Czy z Rzecznikiem Praw Konsumenta mogę tą sprawę załatwiać meilowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam racji i Ukoik też nie.Rację ma NC+ ale chcieli mi dać w zamian wybrany pakiet w zależności od niego od 3 do 6 miesięcy.Czyli reklamację teoretycznie odrzucili bo nie mam prawa wypowiedzieć umowy.Do dnia dzisiejszego nic poza meilem nie dostałem.Niby dziś ma być wysłana odpowiedz na odwołanie od reklamacji.Tylko gdzie regulamin a szczególnie Rozdział 11 punkt 9,10i 11 czyli odpowiedz w ciągu 30 dni.Twierdzą że była ale listem zwykłym. Powiedziałem konsultantce że kłamie i jestem pewien że nic nie wysłali.Do tego spytałem co to za specjalista bo tak się anonsował dawał odpowiedż w maju który nie potrafi przeczytać prostego tekstu że zrozumieniem i na niego odpowiedzieć.Muszę się zastanowić ale raczej nie zostawię tak tej sprawy.Bo jak powiedziałem konsultantce ja jak dzień pożniej wyślę wypowiedzenie to mi dowalą ceny 3 razy większe.Oni jak nie dotrzymują terminów to i tak mają rację a w ramach łaski dają na kilka miesięcy wybrane opcje.Ale przyznać się do błędu nie zamierzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wielka kupa. Drugą reklamację również odrzucili- nie napisali w niej praktycznie NIC nowego, jedynie że podtrzymują poprzednią decyzję bo nic nie usunęli a jedynie dodali kanały...

Dodatkowo załączyli odpowiedź bezpośrednio do UKE w mojej sprawie.

Generalnie wypinają się na wszystko i jawnie podtrzymują, że prawo mają gdzieś i to w zasadzie oni je tworzą ;)

UKE proponuje mi jeszcze drogię miediacji za ich porozumieniem, ale ja sobie daruję.

NC+ idzie w bardzo złym kierunku... tracą prawa sportowe, robią sobie co chcą... mega słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem do rzecznika.Bo mnie denerwuje to że nie odpowiedzieli w terminie jaki ich obowiązuje.Bo nie przyjmuje tłumaczenia że wysłali listem zwykłym.Ale za to odwołanie od reklamacji już dziś zostało wysłane poleconym.Od 21 maja nie mam żadnej odpowiedzi poza mailami które dostałem po awanturze.W ostatnim piśmie nawet jest jacy dobrzy są i że w ramach ugody proponowali Redlight na 6 miesięcy lub HBO GO na 5 miesięcy ale nie chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzą że to za to że pierwsza odpowiedź była nie na temat.I w ramach przeprosin taka łaska. Sprawę skierowałem do Rzecznika zobaczymy co odpisze. Ciekawe czy ja jak wyślę niby wypowiedzenie umowy którego nie otrzymają to mi go uznają? To dlaczego ja mam uznać że mi odpowiedzieli w terminie? Niech udowodnia bo z wypowiedzeniem też to ja bym musiał udowodnić że go wysłałem. Ja dopiero dziś listownie dostałem odpowiedź pierwszą od 21 maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź pisemną od UKE w formie PDF-u. Wnioskują w nim, że NC+ ma odnieść się do niego w ciągu 7 dni w sprawie zamiany kanałów, które były gwarantowane w umowie.

Zobaczymy co na to NC+ ;)

Pisząc do Rzecznika czy UKE skąd brałeś Umowę o świadczeniu usług,Regulamin świadczenia usług,warunków promocji?Bo tego wymaga rzecznik a do tego pisma reklamacyjne i odpowiedzi.Tylko że ostatnio podpisywałem aneks i żadnych dokumentów nie dostałem a mogły wejść jakieś zmiany a reklamację pisałem przez formularz więc treści też nie posiadam.Pisałem na E-obsługę ale nic nie chcą wysłać tylko każą pisać na formularz i odpowiedzą w ciągu 30 dni.A gdy dostarczyłem tylko pisma od NC+ Rzecznik nie chcę się tym zająć tylko żąda kompletu dokumentów.Z drugiej strony sam mógłby zgłosić się do operatora i zażądać tego a ze mną pewnie NC+ będzie kombinować jak mnie zniechęcić i mi utrudnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Moja walka trwa dalej  UKE zlało temat konkretnie przyjęło tłumaczenie NC+ i ma to gdzieś.Natomiast Rzecznik coś tam działa dalej teraz wystosował do nich list a to mały cytat z niego cyt.W ocenie Rzecznika roszczenie konsumenta jest zasadne. Dokonując ujednolicenia tematyki audycji na poszczególnych kanałach i dokonując modyfikacji ich nazw,niewątpliwie dokonaliście Państwo zmian w Pakiecie Canal+,nie informując o tym abonenta.W tym stanie, wnoszę o umożliwienie konsumentowi odstąpienia od umowy bez naliczania kary umownej.Poza tym zwracam sie do Państwa o wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie.W szczególności proszę o informacje dlaczego nie wyrażacie Państwo zgody na rozwiązanie umowy przez....mimo,iż w pakiecie.który miał zagwarantowany umową, dokonaliście zmian.Nadto proszę o wyjaśnienia dlaczego nie odnieśliście sie Państwo do stanowiska UKOIK u i cytowanych przez konsumenta orzeczeń sądowych.Ponadto wnoszę o przesłanie dokumentu potwierdzającego Państwa stanowisko,że odpowiedż na pierwszą reklamację została skarżącemu przesłana w kilka dni po jej złożeniu,a tym samym że został przez Państwa dochowany 30 dniowy termin na odpowiedż w sprawie reklamacji.(tego dowodu jestem bardzo ciekawy ponieważ tej odpowiedzi nie dostałem a rzekomo została wysłana listem zwykłym)Na odpowiedż niby mają 14 dni zobaczymy co napiszą ale najbardziej czekam na dowód odpowiedzi na reklamacje w terminie i wytłumaczenia dlaczego pierwsza listem zwykłym a już kolejna poleconym skoro w tej samej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...