Skocz do zawartości

Poradnik, jak walczyć o swoje z platformą CANAL+


fukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik jak walczyć o swoje z nc+

 

1 Zawsze składaj wypowiedzenie jak najszybciej (możesz później zapomnieć ,)najlepiej listem poleconym ze zwrotką lub w punkcie nc +

2 Jeśli nie chcesz być nękany telefonami nc + , zakup karty telefonicznej (może tez to być numer zmyślony ) , karta do szafy , miesiąc przed końcem umowy wyciągamy kartę ( podajemy prawdziwy numer) - będzie dzwonił duk

3 Oferta tylko na email ( ponoć nie chcą posyłać ) musicie ją zdobyć .

4 Konsultant powinien być poproszony o przynajmniej 3 krotne przedstawienie oferty z email . Tu już wasz wybór - może czytać tą samą ofertę p. 10 razy . Ma to na celu uniknięcie reklamacji . Prawdopodobnie i tak to nie wystarczy ale macie pewność własnej oferty.

5 Nagrywamy cała rozmowę .

6 Spisujemy dane konsultanta , też około 3 razy musi je potwierdzić .Spisujemy dane godzina , dzień .

7 Nie godzimy się na włączenie oferty od zaraz . Jeśli się zgodzimy to zostaje tylko reklamacja .Uruchomienie oferty pozbawia abonenta prawa do odstąpienia od umowy w 10 dniowym terminie .

Nie uchroni to oczywiście przed konsultantami , którzy bez wiedzy klienta sami wprowadzają nowe umowy do systemu .

Poradnik ten nie uchroni nas przed reklamacją , ale pomoże w późniejszej nierównej walce na uzyskanie tego czego chcieliśmy .

 

Jest jeszcze inna opcja nie sprawdzona przeze mnie ale może się udać .

''Można się godzić na natychmiastowe uruchomienie a 10 dniowy okres rezygnacji nie przysługuje po uruchomieniu zmienionych zgodnie z uzgodnieniem. Jeżeli usługa została uruchomiona ale niezgodnie z uzgodnieniem to 10 dniowy czas rezygnacji przysługuje mimo wyrażenia zgody na uruchomienie zmienionych warunków. Do utraty 10 dniowego terminu rezygnacji potrzebne spełnienie obu warunków:

1. Zgoda na natychmiastowe uruchomienie nowych zmienionych warunków.

2. Nastąpiło uruchomienie zgodnie z uzgodnieniem.

Jeżeli którykolwiek powyższy warunek nie został w pełni spełniony (np. brak chociażby jednego obiecanego kanału) to 10 dniowy termin rezygnacji z aneksu (zmiany) umowy abonentowi przysługuje.

Wykorzystujcie ten przepis i uzgadniajcie ewentualnie ponownie treść aneksu a nie składajcie reklamacji tracąc możliwość wycofania się z aneksu. "

Można ten poradnik odbierać jako humorystyczny , ale to wszystko jest z życia wzięte . Może będzie komuś przydatny , a czy się z niego skorzysta to już wasz wybór .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś za Cyfry 1 czy 2 telefony i wszystko załatwione od ręki . Teraz atak konsultantów ( różne firmy zewnętrzne , mające płacone za umowę ) , na 3 miesiące przed końcem umowy . Nawet jak wyraźnie im mówiłem , dzwonić po 19 bo wcześniej nie mogę odebrać w pracy . Dzwonią jak wściekli od rana . Dużo ludzi ulega żeby mieć spokój . Są łatwowierni , myślą że dostają super ofertę . Przepłacają i dodatkowo jeszcze są wprowadzani w błąd , dopisuje się im np. 20 zł za jakąś usługę . Konsultanci na tym żerują , bo mają z tego prowizję . Widocznie nawet jak rozpatrzą te kilkaset reklamacji są na plusie , reszta się nie zorientuje albo się im nie chce kopać z koniem . Trzeba jednak takich ludzi uświadamiać . Już dochodzi do tego że konsultanci podpisują aneksy , bez wiedzy klienta . Sam jestem tego przykładem . Dzwoniłem w sprawie braku opcji - a konsultant wprowadził całkiem nową umowę . Która jest zarejestrowana 15.11 . I to jest najgroźniejsze . Kto z was chciałby aby konsultant zawierał aneks w waszym imieniu . A to co mogę zrobić , to reklamacja i 30 dni czekania - takie procedury :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem klientem wcześniej "n" ... i uważam że to są metody typowej "n"-ki. trza wypowiedzieć umowę, bo inaczej przysłowiowa d....

 

opowiem ciekawostkę:

 

Mam Internet w Play mobilny , umowa zakończyła się ponad rok temu , dzwonili, ale nowe oferty mi nie odpowiadały ... bo za drogo ,

zapytałem : Czy mogę zostać przy starej umowie i bez umowy ? Tak może Pan zostać przy starej Umowie ..... czyli bez Umowy.

Bo nie przesłali mi nic, a wszystko działa.

Oni mi przysyłają rachunki co miesiąc, a ja im płacę i jestem zadowolony 24,50 zł/mc, 8Gb transfer, szybkość do 4Mb/s.

Czyli można normalnie !!!

Nie jestem specjalnym zwolennikiem Play, bo .... telefony mam w Orange i Plus.

A tu :censored: w "nc+" bawią się w "wypowiedzenia" ...

Oszczędziliby więcej .... jakby mieli mniej konsultantów.

czyli czuwaj i pozdro

 

5. Korzystając z Forum nie można:

 

i. Zamieszczać treści wulgarnych, obscenicznych, obraźliwych (również w postaci skrótów), naruszać dóbr osobistych, obrażać uczuć religijnych, ośmieszać innych osób, naruszać zasad współżycia społecznego ani dobrych obyczajów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cyfrze też były wypowiedzenia . Tylko było bardziej profesjonalnie przez 10 lat ani jednej reklamacji ( choć na forum czasem coś pisało że komuś czegoś nie włączyli ) . Załatwiane to było jakoś tak przyjaźniej . A teraz czuje się gorzej niż w urzędzie .Biurokracja i kasa jest na 1 miejscu - klienta tam niema jest petent :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokonałem niemożliwego , połączyłem się z działem reklamacji . Zadzwoniłem na infolinie ogólną że dziś 11.11 i mija czas reklamacji . Byłem stanowczy i pan który odebrał , przełączył mnie do działu reklamacji - pytałem się jak to możliwe przecież tak nie idzie . Usłyszałem że są różne działy reklamacji . W wyjątkowych sytuacjach się da połączyć . Po godzinie podpisałem aneks - pani która ze mną rozmawiała , była z byłej cyfry . Było ciężko się dogadać ale jakoś to odkręciliśmy - ja podałem co chcę ona potem odczytywała to co ja jej mówiłem , cena się troszkę zmieniła ale dołożyli cinemax na całą umowę . W ica wszystko ok . Reklamacje wszystkie które złożyłem zostały anulowane . A miały być rozpatrywane po kolei . Z całej przygody powstał poradnik jak zaradzić różnym sytuacją . I przekonanie że w nc + , wszystko jest możliwe , w negatywnym znaczeniu . Teraz już zawsze będę ostrożny ( a i tak nie wiem , co mnie spotka ) . Mam też małe pytanko gdybym , np. dostał ofertę np. za 10 zł ( przejęzyczenie konsultanta , a miało by być np. 100 zł ) i po odsłuchaniu reklamacji musiał bym to dostać czy nie ? Bo nastąpił pewien spór z konsultantką .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradnik jak walczyć o swoje z nc+

 

1 Zawsze składaj wypowiedzenie jak najszybciej (możesz później zapomnieć ,)najlepiej listem poleconym ze zwrotką lub w punkcie nc +

2 Jeśli nie chcesz być nękany telefonami nc + , zakup karty telefonicznej (może tez to być numer zmyślony ) , karta do szafy , miesiąc przed końcem umowy wyciągamy kartę ( podajemy prawdziwy numer) - będzie dzwonił duk

3 Oferta tylko na email ( ponoć nie chcą posyłać ) musicie ją zdobyć .

4 Konsultant powinien być poproszony o przynajmniej 3 krotne przedstawienie oferty z email . Tu już wasz wybór - może czytać tą samą ofertę p. 10 razy . Ma to na celu uniknięcie reklamacji . Prawdopodobnie i tak to nie wystarczy ale macie pewność własnej oferty.

5 Nagrywamy cała rozmowę .

6 Spisujemy dane konsultanta , też około 3 razy musi je potwierdzić .Spisujemy dane godzina , dzień .

7 Nie godzimy się na włączenie oferty od zaraz . Jeśli się zgodzimy to zostaje tylko reklamacja .Uruchomienie oferty pozbawia abonenta prawa do odstąpienia od umowy w 10 dniowym terminie .

Nie uchroni to oczywiście przed konsultantami , którzy bez wiedzy klienta sami wprowadzają nowe umowy do systemu .

Poradnik ten nie uchroni nas przed reklamacją , ale pomoże w późniejszej nierównej walce na uzyskanie tego czego chcieliśmy .

 

Jest jeszcze inna opcja nie sprawdzona przeze mnie ale może się udać .

''Można się godzić na natychmiastowe uruchomienie a 10 dniowy okres rezygnacji nie przysługuje po uruchomieniu zmienionych zgodnie z uzgodnieniem. Jeżeli usługa została uruchomiona ale niezgodnie z uzgodnieniem to 10 dniowy czas rezygnacji przysługuje mimo wyrażenia zgody na uruchomienie zmienionych warunków. Do utraty 10 dniowego terminu rezygnacji potrzebne spełnienie obu warunków:

1. Zgoda na natychmiastowe uruchomienie nowych zmienionych warunków.

2. Nastąpiło uruchomienie zgodnie z uzgodnieniem.

Jeżeli którykolwiek powyższy warunek nie został w pełni spełniony (np. brak chociażby jednego obiecanego kanału) to 10 dniowy termin rezygnacji z aneksu (zmiany) umowy abonentowi przysługuje.

Wykorzystujcie ten przepis i uzgadniajcie ewentualnie ponownie treść aneksu a nie składajcie reklamacji tracąc możliwość wycofania się z aneksu. "

Można ten poradnik odbierać jako humorystyczny , ale to wszystko jest z życia wzięte . Może będzie komuś przydatny , a czy się z niego skorzysta to już wasz wybór .

 

Zwortki kilka osób nie dostało więc nie wysyłają raczej a polecony i tak dojdzie

Nie odpowiada mi metoda takiej karty wole zwykły nr stały jeśli chodzi o ich kontakt

Oferta na mail u nich nie występuje tylko rozmowa na tel a jeśli już oferta to dostaniesz mega tania za 99zł

Mimo iz konsultat będzie proszony o kilku krotne przedstawienie oferty to i tak będzie co innego w moim przypadku ustalaliśmy jedno powiedzieli drugie ale po zakończony negocjacjach jak najbardziej

Oni nagrywają rozmowę też

Spisywanie Imienia i Nazwiska w moim przypadku było bezcelowe bo i tak kto inny wszystko wykonał i kto inny wysłał maila z ofertą bo ten kto dzwoni zaraz może wyjść i przekazać innemu.

Właczanie oferty od zaraz to wręcz zbrodnia ale przy migracji nie wiem jak przy przedłużaniu.

W wypowiedzeniu zawsze warto dodawać godziny kontaktu z nimi wiem dzwonią wcześniej ale kto każe odbierac?

Warto zanotować godzine rozpoczęcia rozmowy zakończenia i datę.

 

Taki poradnik jak najbardziej w sumie powinien być przeklejony :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 Spisujemy dane konsultanta , też około 3 razy musi je potwierdzić .Spisujemy dane godzina , dzień .

A w jakim celu Ci są potrzebne dane konsultanta? Powołasz się potem, że: "rozmawiałem z Panem Xxxx Yyyy, Pana kolegą"? W takiej firmie konsultanci się nie znają, są ich dziesiątki jeśli nie setki. Pomyśl, że ludzi ta praca wykańcza i szybko odchodzą, więc możesz powoływać się na rozmowę z osobą, która już dla NC+ nie pracuje, albo pracuje dla firmy wykonującej usługi dla NC+... Pracowałem "na słuchawkach" i wiem, że każda firma tego typu ma system, w którym widnieje numer konsultanta, po którym upoważnione osoby mogą zidentyfikować z kim była rozmowa, zarówno jak on dzwoni do Ciebie oraz jak to Ty dzwonisz na infolinię. Zresztą konsultant na początku rozmowy powinien się przedstawić, ale nie musi wyrazić zgodny na przetwarzanie przez Ciebie jego danych osobowych. Jeżeli masz do kogoś pretensje i zastrzeżenia, to do firmy, a nie tej osoby. Jak zrobiła błąd, oszukała - pomyśl, że sposobów na wyciągnięcie konsekwencji wobec niej firma ma sporo, łącznie z potrąceniem wynagrodzenia czy zwolnieniem, więc zostanie rozliczona, a Tobie na drodze reklamacji wszystko skorygowane. Kilka raz składałem reklamację w NC+ i nigdy nie było problemów z jej pozytywnym rozpatrzenie, z wyjątkiem jednego razu, poprosiłem o przysłanie płyty z nagraniem i stwierdziłem, że to ja się rzeczywiście pomyliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komuś na forum udało się skontaktować z osobą , która wprowadziła błędnie umowę ( obyło się bez reklamacji )

. Pomocne było to że miał godzinę , datę i nazwisko .Jeśli będziesz stanowczy i wypytasz o wszystko - konsultant to poczuje :) . Mniejsza szansa na pomyłkę . Jak na wszystko się zgodzisz ogolą Cię jak baranka :!:

Ps . Nie mam absolutnie pretensji do konsultantów , ( nie chciałem nawet od nich przeprosin ) to wszystko wina procedur :evil: . Przecież to wszystko jest specjalnie tak zawiłe , by zawsze coś szło klientowi dopisać . Konsultanci mylą się z 2 powodów - roztargnienia ( nie dziwie się 100 promocji ) , albo celowo ( nikt się nie zorientuje np. o 10 zł ) . Prawda leży gdzieś po środku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo takie są procedury , ktoś bez papierka możę dostać pakiet za np. 100 , po wy powiedzeniu sprawy w swoje ręce dostaje duk i może ci zaoferować to samo , za 80 zł . Takie mają zasady , dla nich to lepiej , ile ludzi pisze wypowiedzenia 100 tyś ? Miliony ludzi podpisuje bez wypowiedzenia i to jest zysk firmy .To wszystko jest ekonomicznie podliczone . Oni chcą jak najdrożej sprzedać a my kupić jak naj taniej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie po wypowiedzeniu oferty są o wiele tańsze bo , tak jak fukas napisał, jest to tylko promil użytkowników więc nawet jeśli nam sprzedadzą taniej to u innych nadrobią a drugi plus ze nie przejdziemy do konkurencji. Jeżeli coraz więcej ludzi będzie wysyłać wypowiedzenia tym później będą stopniowo gorsze oferty z DUKu, aby utrzymać zyski na stałym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny minus w "nc+" to ... ta satelita ... i jak "niepogoda", to nie obejrzysz nic.

I nawet beton nie przeszkadza tyle, co ...... brzoza rosnąca na linii strzału satelity.

W takim "Telpolu", to regionalna kablówka .. za "typowego łamańca" trza by jednak płacić ok 79 zł ,

ale i w niepogodę jest tam obraz. i nie trzeba odśnieżać anteny ..... trudne to są wybory ....

Faktycznie , Ci co czytują SATKurier .... płacą mniej .... i ktoś jednak do nas dopłaca ....

hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wiem czy to sprawiedliwe , jak by był sztywniejszy cennik za to z rabatami dla wieloletnich abonentów - stwierdziłbym że to poważna firma . A tak mamy dziki zachód , kto cwany i wygadany ma za połowę ceny . Dodatkowo firma nie traciłaby na wizerunku - mniej pomyłek . Widocznie opłaci się nc+ taki system , jak teraz jest :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że nikt nie dopłaca do" nas" poprostu zarabiaja mniej i tyle

 

PS:

7 Nie godzimy się na włączenie oferty od zaraz . Jeśli się zgodzimy to zostaje tylko reklamacja .Uruchomienie oferty pozbawia abonenta prawa do odstąpienia od umowy w 10 dniowym terminie .

Ok to w takim razie od kiedy?od Jutra?,Za tydzień?Po wysłaniu potwierdzenia oferty np na email? Po wygaśnięciu obecnej umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kulka1906,

Dopiero jak mnie "n"-ka i później "nc+" wkurzyła ... to poszukałem w internecie i znalazłem to forum, ...

Dla nie obznajomionych ... to mógłbym teraz dostać ... miałem 79 zł, a chcieli za to samo na początku za 85 zł !!!

Mam teraz co najmniej 58,60 i walczę o 53,27 .... i to jest różnica ,.... chyba znaczna różnica.

2 miliony klientów w"nc+" ..... ilu nas tutaj pisze w sprawie .... powiedzmy 1000 usersów ? !

No jeśli nawet jest nas 5 % ..... a nie wszyscy są tacy kumaci .... aby poszukać w internecie .....

Ja jestem kumaty dopiero od 1,5 roku ..... a inni .....

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by mieli normalne zdrowe podejście do sprawy to nie było by tematu . Ci co by chcieli mieć dane pakiety mieli by je nadal nie było by łamańców coś za zero potem za 79 zł ( to jest zresztą celowe , jak będą ludzie za 15 miesięcy podpisywać , to konsule będą mieć przed oczami ostatnie wpłaty i nie zejdą z ceny :) , wspomnijcie moje słowa . ) . Powinny być sztywniejsze ceny a nie jak teraz jednemu wcisną coś za 99 a drugi za to samo płaci 59 . Cena powinna być gdzieś po środku . Nie było by tylu kombinacji i wałków . Ale tak to mają wyliczone , że mają z tego największy zysk .Widocznie wypowiedzeń jest tylko kilka tysięcy , a abonentów miliony .Więc trzeba znać ich sztuczki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też trafiłem na to fotum zupełnie przypadkowo.... a własciwie nie przypadkowo tylko dzieki lichwiarskim zasadom firmy.Kumpel mój miał jakieś tam pakiety i płacił 70 pare złotych ,przegapił a własciwie nie wiedział że trzeba wypowiedzieć i przez 3 miechy płacił 160 po tym wszystkim całkiem zrezygnował wzioł sobie UPC a minie ostrzegł o "zasadach" nc+ . Ja w sieci szukałem wzoru wypowiedzenia i stąd tu jestem . Obecnie płacę 59 i gdyby po upływie okresu minimalnego umowa przeszła na nieokreslony z tą sama kwotą to pewnie bym nic nie szukał i nie zmianiał ale w moim przypadku kwota bez rabatów wyniesie 125PLN. Ja wogole tego nie kumam że na takie coś prawo pozwala powinno byc tak kończy sie umowa i koniec a jeśli trwa nadal to na tych samych warunkach co wczesniej .Mi skonczyła sie umowa w play i rachunek potem był taki sam jedynie to co sie zmieniło to to ze okres wypowiedzenia zmalał do 30 dni i za odstąpienie od umowy firma nie kara mnie abonamentem w wysokosci 150 pln.....Zaraz ktoś napisze że trzeba czytać co sie podpisuje ale własciwie nie ma sie wyboru bo nie mozna odstapić od jakiegos niewygodnego podpunktu tylko podpisywac co ci dają .Równie małym druczkiem moze być napisane że po wygasnięciu umowy trzeba zwrucic sprzet wraz z telewizorem oraz stolikiem ,który jest wymaganym elementem do poprawnego odbioryu sygnału nc+.Wydaje sie bzdurne ale czesto ludzie biora chwilówkę 1500pln aby po chwili oddać mieszkanie za 200tyś ,niemozliwe? A jednak....

Dlatego wracając do temetu WALCZYĆ Z NIMI ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kulka1906 czy umowę na prąd, gaz, wodę też podpisujesz co rok, bądź co dwa? Umowę podpisałeś na czas nieokreślony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. A dodatkowo na przykładowe 18 miesięcy wziąłeś promocję, dzięki której płacisz mniej. Czas promocji się kończy, płacisz normalne opłaty za telewizję, ale możesz z niej zrezygnować.

 

Jest jeden sposób na walkę z NC+: czytać dokładnie umowę, aneksy i regulamin. Tam są wszystkie zasady. Nikt Ci nie każe z NC+ korzystać, możesz sobie podpiąć DVB-T + FTA z Astry i HotBirda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie nc+ wprowadza klientów w błąd proponujac w reklamach np umowe TYLKO NA rok za 69 pln bo roczną ona nie jest tylko nieokresloną z rocznym rabatem .

Oczywiście że umowy na gaz nie podpisuję co roku bo mam na nieokreslony ze stała kwotą a nie jakis wymysł ze w pierwszym roku płace za 1m3 2,5pln a w kolejnych za ten sam metr 10PLN . Pozatym nie licząc pradu(i to w kilku regionach ) to własciwie monopol więc wyboru żadnego.Idac dalej tropem że skoro można miec DVB-T i satelite z free to w tym przypadku wode ze studni można podciągnąć a w nocy przy świecach siedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym jest , niby to wszystko mamy w promocji np. za 79 zł ale inne firmy , po tym okresie też potrafią brać tą kwotę . Więc nc + pewnie liczy na to że ja lub ty zapomnisz wypowiedzieć i zaraz ci walną 199 zł . W czasach takich jak teraz gonitwa , niepewność jutra i stres , nietrudno zapomnieć . I pewnie też ze kilkadziesiąt - kilkaset tysięcy ludzi zapomni o wypowiedzeniu . To czysty zysk firmy razy trzy . Tylko co to ma wspólnego z dobrem i zadowoleniem klienta . Brak premiowania stałych abonentów . Oszustwa lub pomyłki konsultantów . Czy to świadczy o profesjonalnie firmie - NIE ! Ale za to z punktu ekonomicznego firmy wszystko jest - OK ! Jest kasa , jest . Jest też kilku krzykaczy na forach . Czy możemy coś zmienić -NIE ! Możemy tylko ostrzegać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...