Skocz do zawartości

TOYA


Rekomendowane odpowiedzi

Dekodery szumią ale czy strasznie to już kwestia gustu, mnie nie przeszkadza szum wiatraka bo to tylko powiem wiatru. A co do wieszania się to owszem, jak naduzywam EPG czy neta to bywa ze raz na dwa tygodnie sie zwiesi, ale poza tym w trakcie ogladania sie nic nie zacina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacina sie zacina - na wszystkich dekoderach (bez PVR rowniez); bo pod zacinanie (nie zawieszanie) nalezy podciagnac wszelkie "stopklatki";

I tego jest tyle, ze szkoda gadac... dziennie na wielu kanalach (nie tylko HD), a na TVP HD to juz zgroza... zwlaszcza gdy spodziewac sie mozna wiekszej ogladalnosci w danym momencie; wnioskowac mozna, ze to raczej wina sygnalu a nie dekodera.

Z tego powodu znajomy wymienia juz nowy dekoder z powrotem na zwykly SD (po reklamacji pisemnej).

Ja jeszcze sie wstrzymalem - spokojniejszy jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i ogólnie. Ja tego nie akceptuję i nie mam zamiaru płacić za buble. Pod koniec lutego złożyłem pisemną reklamacje w której wyszczególniłem godziny stopklatek, w czasie oglądanych programów przez kolejne 3 dni. Zobaczę jak Toya się do tego ustosunkuje. Ma 30 dni na odpowiedź, a i tak już złamała swój regulamin ponieważ w ciągu 14 dni powinienem dostać informację czy reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia.

( REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG TOYA - § 30 pkt 3 - W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną Operator jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Operatora rozpatrującej reklamację, chyba że Operator udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.)

 

Poczekam i zobaczę co odpowiedzą, ale chyba wystosuję na Toye zażalenie do UOKiKu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto moje doświadczenia z TOYA.

Byłem w BOK na Ozorkowskiej - powiedziałem Pani że jestem stałym abonentem i chciałbym skorzystać z HD.

rozmowa wyglądała mniej więcej tak:

 

- Ile musiałbym płacić za to co mam ale w HD

-- W sumie tyle samo tylko 10 zł więcej

- Tzn dokładnie ile , może mi pani to zapisać

--Proszę oto kartka proszę sobie zapisać (rzuciła kartkę z długopisem)

-Ile miałbym kanałów HD za te 10 zł więcej??

--3

-Ale chciałbym mieć to co mam ale w HD czyli cyfra Polsat N itd

--a to 20 zł więcej

-na pewno??

--proszę poczekać ...to w sumie 40 zł więcej plus 6 zł więcej

-czyli w sumie ile miesięcznie bym płacił za to wszystko z internetem?

--to co pan płaci plus to plus to plus to...

-to ile w sumie

--no to niech Pan pisze i zlicza

 

 

Podziękowałem za rozmowę..

--

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyzej: "Wyjatek potwierdzajacy regule..." :|

 

Adamania - może i potwierdza ale gdyby tak i inni wykazali trochę samozaparcia w notowaniu stopklatek u siebie i zasypywali Toye reklamacjami to w końcu musiałoby się coś zmienić....

 

Mam pytanie do znawców... Regulamin TOYA nie wspomina o takiej możliwości.....

Czy w przypadku braku odpowiedzi Toya na reklamację jest to podstawa do wypowiedzenia umowy z ich winy, bez konsekwencji dla mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, ha, ale bzdury:)

Mnie technik powiedział, że to satelity przelatując po orbicie zakłócają sygnał i dlatego występują stopklatki:) Toya zachowuje się tak jakby miała do czynienia z ludźmi bez wykształcenia, którym można wcisnąć każdy tekst!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zaczniecie wypowiadać umów nic się w toyi nie zmieni. Jak oddawałem dekoder 3G po testach byli bardzo zdziwieni moją negatywną opinią. Twierdzili, że jestem pierwszym niezadowolonym klientem, nic nie słyszeli o wadliwym działaniu sprzętu. Wcześniej zgłaszałem kilkukrotnie usterki telefonicznie - niestety bezowocnie ze strony toyi. Zostałem przy dekoderze SD, który tez nie jest bez wad, ale przynajmniej nie trzeba go co chwilę resetować. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłyby moduły na kartę. Niektóre kablówki mają to w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"j0147" pisze: Jak nie zaczniecie wypowiadać umów nic się w toyi nie zmieni. Jak oddawałem dekoder 3G po testach byli bardzo zdziwieni moją negatywną opinią. Wiesz, ze ja tez jestem zdziwiony, ze tak piszesz. Trzeba, aby wszyscy opisali swoje opinie wlasnie na forum i dopiero przeslac do Toyi i zobaczymy co zrobia. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie z toyi dobrze wiedzą, że mają kiepski produkt, ale nic z tego nie wynika. Dopóki mają klientów, którzy płacą im niemałe pieniądze nic się nie zmieni. Pisaniem na forum nie zrobisz na nich wrażenia.

a dlaczego sadzisz ze nie zrobi, wrecz przeciwnie - patrz 18.03. 2011 roku, jakie beda zmiany.... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie z toyi dobrze wiedzą, że mają kiepski produkt, ale nic z tego nie wynika. Dopóki mają klientów, którzy płacą im niemałe pieniądze nic się nie zmieni. Pisaniem na forum nie zrobisz na nich wrażenia.

a dlaczego sadzisz ze nie zrobi, wrecz przeciwnie - patrz 18.03. 2011 roku, jakie beda zmiany.... :?:

 

No właśnie jakie zmiany i gdzie o tym słyszałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...