Jakość sygnału 0% dla kanałów z transpondera 4 (częstotliwość: 11278.00, polaryzacja: V) czyli Canal+ HD, Canal+ Sport HD, National Geographic HD, AXN Spin HD, Eurosport HD. Siła sygnału dla tych kanałów wynosi ponad 70%.
Po zgłoszeniu sprawy do NC+ otrzymałem taką wiadomość:
"Witam,
informuję, że brak lub niska jakość sygnału (poniżej 60%) bezpośrednio związany jest z nieprawidłowo ustawioną anteną satelitarną.
Sugeruję doprecyzowanie ustawienia czaszy antenowej i konwertera.
Jeżeli niemożliwe będzie ustawienie anteny, tak by jakość wyniosła 60%, proszę sprawdzić dekoder na innym zestawie antenowym. Umożliwi to wykluczenie problemów z dekoderem.
Na koncie nie ma żadnych zawieszeń więc problem z działaniem tych kanałów najprawdopodobniej leży po stronie ustawień anteny zbiorczej. Wynika to z faktu, iż nie wszystkie kanały są nadawane z tego samego transpondera."
Zarząd wspólnoty mieszkaniowej twierdzi iż instalacja zbiorcza na budynku oraz ustawienie anteny zostało sprawdzone przez specjalistyczną firmę wykonującą takie przeglądy i nie stwierdzono żadnych uchybień. W lokalu w tej samej klatce na przeciwko mojego, nie ma problemu z odbiorem wspomnianych kanałów na platformie NC+.
Dekoder właśnie został wymieniony na nowy (ze względu na problemy z dyskiem), na poprzednim i na obecnym występuje ta sama sytuacja z jakością sygnału, zakładam więc, że nie w nim tkwi problem.
Proszę o radę co w takiej sytuacji może być przyczyną braku odbioru wspomnianych kanałów.
Pytanie
Inigo
Instalacja zbiorcza dla budynku wielorodzinnego.
dostawca tv: NC+.
Jakość sygnału 0% dla kanałów z transpondera 4 (częstotliwość: 11278.00, polaryzacja: V) czyli Canal+ HD, Canal+ Sport HD, National Geographic HD, AXN Spin HD, Eurosport HD. Siła sygnału dla tych kanałów wynosi ponad 70%.
Po zgłoszeniu sprawy do NC+ otrzymałem taką wiadomość:
"Witam,
informuję, że brak lub niska jakość sygnału (poniżej 60%) bezpośrednio związany jest z nieprawidłowo ustawioną anteną satelitarną.
Sugeruję doprecyzowanie ustawienia czaszy antenowej i konwertera.
Jeżeli niemożliwe będzie ustawienie anteny, tak by jakość wyniosła 60%, proszę sprawdzić dekoder na innym zestawie antenowym. Umożliwi to wykluczenie problemów z dekoderem.
Na koncie nie ma żadnych zawieszeń więc problem z działaniem tych kanałów najprawdopodobniej leży po stronie ustawień anteny zbiorczej. Wynika to z faktu, iż nie wszystkie kanały są nadawane z tego samego transpondera."
Zarząd wspólnoty mieszkaniowej twierdzi iż instalacja zbiorcza na budynku oraz ustawienie anteny zostało sprawdzone przez specjalistyczną firmę wykonującą takie przeglądy i nie stwierdzono żadnych uchybień. W lokalu w tej samej klatce na przeciwko mojego, nie ma problemu z odbiorem wspomnianych kanałów na platformie NC+.
Dekoder właśnie został wymieniony na nowy (ze względu na problemy z dyskiem), na poprzednim i na obecnym występuje ta sama sytuacja z jakością sygnału, zakładam więc, że nie w nim tkwi problem.
Proszę o radę co w takiej sytuacji może być przyczyną braku odbioru wspomnianych kanałów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.