Skocz do zawartości

TBS6991 + SMART HD+ = jaki moduł CAM?


pasterz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Posiadam już kartę TBS6991, która znakomicie działa z TNK HD, jedynym mankamentem jest parowalny moduł CAM, który jest jednostrumieniowy, dlatego też chciałbym się przesiąść na SMART HD+, gdzie z tego co się orientuję od dostawcy dostaje jedynie kartę. O moduł CAM sam muszę zadbać :] I tu rodzi się moje pytanie, jako, że jestem laikiem, nie wiem jaki moduł wybrać, wiem jedynie, że musi on być dwustrumieniowy Conax, ale jaki? Taki za 2500 zł, czy może w zupełności wystarczy taki za 500 zł? Co gdy w przyszłości zdecyduje się na drugi TV i rozwiązanie SmartWi?

Kolejne pytania to jak aktualizować jego firmware?

Pozdrawiam,

Szymon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast modułu za 2500 zł proponuję czytnik phoenix - te droższe z zasilaniem oraz transmisją tylko po USB to koszt ok 50 zł. Do tergo jakaś aplikacja umożliwiająca korzystanie z wtyczek i mamy to o co nam chodziło. Trzeba trochę poczytać na forum.

Co do SmartWi nie wiem jak jest z obsługą SMART HD+ ale przypuszczam, że nie powinno być problemu. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to aktualizację karty mamy z głowy, a co z CAMem?

Pytam o to, bo pamiętam, że raz musiałem zaktualizować oprogramowanie podczas używania TNK HD, teraz trudno mi powiedzieć, czy było to oprogramowanie karty, czy CAMa - fakt udało się bez problemów z na karcie TBS (viewtopic.php?f=22&t=26330).

 

Co do CAMa, to pytam o niego tu, bo ja używałem jednego, dedykowanego do TNK HD i nie mam zbyt wiele doświadczenia z takimi urządzeniami. Liczę na to, że czytelnicy tego forum mieli z tematem więcej do czynienia niż ja i przetestowali ich więcej, a co za tym idzie będą mogli doradzić, z którym nie było problemu, a które w swej budowie / softwerze mają defekty.

Pozdrawiam,

Szymon.