Jump to content

maroD

Users
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About maroD

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Szczecin
  1. @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy 15.10.2018 była jakaś awaria systemu, która uniemożliwiała wprowadzenie zmian w umowie? Zadzwoniłem do DUK w celu zawarcia nowej umowy (poniżej 6 miesięcy do końca). Umowa z mniejszą opłata miesięczną. Wszystko udało się załatwić. Wieczorem odbieram telefon z informacją, że się nie da i dopiero jutro będzie można to zrobić. Dodam, że 16 każdego miesiąca zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Więc jestem 1 miesiąc w plecy. Czy inni forumowicze spotkali się z tym problemem?
  2. Czy jest dostępna jeszcze oferta za 5zł z podstawowymi kanałami? Jeśli tak to poproszę o informacje na jej temat.
×
×
  • Create New...