Kibo no Hikari Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nie będę się upierał, ale w tym ustępie nie ma mowy o potwierdzeniu a tylko o tym, że jeżeli się zgodziłeś na rozpoczęcie świadczenia usług to już odstąpienie Ci nie przysługuje. Odstąpienie na podstawie otrzymanego pisma przysługuje jeżeli nie zgodziłeś się bądź nie są jeszcze świadczone nowe warunki umowy. Przepisy i w jednej i w drugiej ustawie są bardzo podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Przepisy rzeczywiście są podobne. To logiczne że taki zapis o braku odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia usług musi być (zwłaszcza przy telefonii komórkowej i innej) ponieważ przez 10 dni klient korzystał by za darmo z usług. W wypadku dostarczania telewizji satelitarnej mielibyśmy z kolei 10-cio dniowy darmowy dostęp do oglądania kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nie wylewajmy dziecka z kąpielą, bo problem tkwi w czym innym, a mianowicie, czy sprzedawca ma obowiązek dostarczenia na piśmie, potwierdzenia zawartej przez telefon umowy, jeszcze przed rozpoczęciem jej świadczenia, albo niezwłocznie po rozpoczęciu jej świadczenia. Nie wiem też, czy zauważyliście, że podobno umowa nie powinna być zawierana na koszt klienta (!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Mam wrażenie, że dokument który podał w linku Kolega cyfra.tv tyczy się nowo zawieranych umów a nie ich przedłużeń-mimo wszystko przedłużenie to nie jest zupełnie nowa umowa. Moim zdaniem operator powinien dostarczyć potwierdzenie zmian warunków umowy tak czy inaczej, ale w związku z tym, że nowa oferta wchodzi w życie prawie natychmiast to i tak bez względu na nieotrzymane pismo nie odstąpimy od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Dla wszystkich klientów dawnej Cyfry+, to są zupełnie nowe umowy. Inny podmiot i nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Chyba tylko inna nazwa bo właściciel ten sam w większości ... oki,nawet jak nowa umowa to wciąż odstąpienie blokuje expresowo uruchamiana nowa oferta. I wracamy do punktu wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Inny podmiot to nie zawsze nowa umowa. Przy fuzji podmiotów gospodarczych nowy podmiot przejmuje kilentów i kontynuuje umowy. Wchodzi w prawa starego. A swoją drogą to ciekawe czy abonenci którzy nie zmigrowali płacą nadal rachunki Canal+ Cyfrowemu ? No bo ja mam po migracji to samo konto w banku ale inny właściciel konta ITI Neovision. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Dla Ciebie Spółka Canal+ Cyfrowy i spółka ITI Neovision, to to samo? No bez żartów ! Poza tym jeśli zastosowanie mają przepisy: USTAWY z dnia 2 marca 2000 r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny1)", to sprzedawca ma obowiązek niezwłocznego dostarczenia potwierdzenia zawarcia umowy w formie pisemnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Tak i to jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usług. Tak cyt. już art.9 ust.3 ustawy o ochronie praw konsumentów: ... 3. Przedsiębiorca jest obowiązany do potwierdzenia konsumentowi na piśmie informacji, o których mowa w ust. 1, najpóźniej w momencie rozpoczęcia spełniania świadczenia. ... No i tego ITI Neovision nie robi a zatem jest wyraźnie na bakier z prawem. Ja zmigrowałem 1.08.2013 r. Umowę zdalną zawarłem chyba 29.07.2013 r. z datą rozpoczęcia świadczenia usług 1.08.2013 r. Do dziś nie otrzymałem żadnej informacji od operatora NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 No i? Jak widać nic poza pianą tutaj oczywistym dla mnie jest, że operator, w jakiejś ustalonej podczas przedłużenia formie, powinien przesłać Nam warunki i zakres zmian-ale tego nie czyni. Toteż albo, jak Nam się wydaje, olewa prawo albo My źle interpretujemy ustawę,to nie ta ustawa lub takiej regulacji nie ma. Natomiast jeżeli komuś zależy na wersji papierowej umowy a nie chce czekać do usra... śmierci- to wystarczy napisać maila z żądaniem lub zadzwonić-ja potwierdzenie warunków dostałem tak jak chciałem na maila. A jak się komuś nudzi i nie ma co robić to zawsze może składać reklamację i w końcu też dostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Powinien przesłać i to listem poleconym bo w zasadzie umowa przez telefon jest g..wno warta. Przez telefon to ja mogę być nawet samym prezydentem Polski albo sam do kogoś zadzwonić i przedstawić się jako pełnomocnik NC+ upoważniony do zawierania umów. Potwierdzenie pisemne oznacza iż do zawarcia umowy zdalnej rzeczywiście doszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Żartowniś z Ciebie bo chyba nie ignorant po to ułatwia się życie i udostępnia możliwość zawierania umów na odległość gdyż są tyle warte co "zwykłe" zawierane stacjonarnie. Jeżeli wg. Ciebie umowa przez telefon jest g.... warta to Nasza rozmowa i tak jest bezprzedmiotowa, bo Ty zapewne przedłużałeś umowę w APS i dostałeś potwierdzenie na miejscu. W przypadku umowy przez telefon potwierdzeniem jej zawarcia jest archiwizowana rozmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Podaj mi swój pesel, imię i nazwisko a ja za ciebie przedłużę umowę i nawet nikt się nie zorientuje z kim rozmawia. Pod warunkiem że będę miał raczej męski głos. Samo nagranie rozmowy nie świadczy o tym że z drugiej strony linii masz tego człowieka o którego chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 ja dziś dostałem dwa maile: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że po zapoznaniu się z Pana kontraktem skorygowałem rachunek bieżący do 64 zł. Przepraszam za opóźnienie wprowadzenia promocji. Na moje kolejne pytanie czy już wszystko zostało wyjaśnione... Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam i jednocześnie informuję, że opłata abonamentowa wynosi miesięcznie 64 zł, do końca Okresu Minimalnego. Rozumiem to jako uznanie złożonej reklamacji. W ICA nadal 104zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Podaj mi swój pesel, imię i nazwisko a ja za ciebie przedłużę umowę i nawet nikt się nie zorientuje z kim rozmawia. Pod warunkiem że będę miał raczej męski głos. Samo nagranie rozmowy nie świadczy o tym że z drugiej strony linii masz tego człowieka o którego chodzi. Jest to możliwe, w końcu Polak kombinować potrafi,ale nie wierze też, jak twierdzi klasyk, iż "ciemny lud wszystko kupi" Wiadomo, że konsultant zweryfikuje klienta, ale od Nas zależy komu i jakie dane podamy przez telefon i nie jest tak, że klient nie może zabezpieczyć się przed oszustwem-tylko trzeba mieć głowę na karku a nie w innej części ciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abejbe Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 To jest istna tragedia NC+ w maju zadzwonił konsultant i zaoferował mi pakiet na dekoder i multiroom za cenę 70 kilka zł, oczywiście zgodziłam się bo to jest taniej niż mam obecnie. Jednak w czerwcu dostałam komunikat że do zapłaty mam 170 zł !!! Napisałam reklamację, jednak ją odrzucili ponieważ mieli zapisany gdzieś stary numer telefonu męża i to na niego szukali rozmów telefonicznych. Oczywiście odpisałam im i podałam prawidłowy numer ten na który dzwonili, wcześniej jednak zadzwoniłam do nc+ i tam konsultankta powiedziała mi że jest zapis rozmowy na podany przeze mnie numer na dzień 25 maja. Wczoraj dostałam drugą już odpowiedź że na podany przeze mnie numer nie było żadnych rozmów w miesiącu maju ani czerwcu i oczywiście odrzucają moją reklamację, jednocześnie proszą o jak najszybsze uregulowanie zaległej faktury. No przecież to są jakieś żarty!!! Jedni widzą notatkę o rozmowie inni nie, jak burakom udowodnić że nie potrzebuję i nie potrzebowałam ich pakietu za 170 zł? Nigdy w życiu nie zgodziłabym się na pakiet na 170 zł to jest kurz pieniędzy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoota1 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Skoro nie mają nagrania rozmowy to umowa nie została zawarta i nie mają podstawy do wystawienia faktury. Jak im to napiszesz to raczej szybko nagranie się odnajdzie. Pamiętaj, że mają obowiązek udostępnić Ci nagranie jeśli tego zażądasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Sprzedawca, zawierający umowy przez telefon ma obowiązek udowodnienia na żądanie strony umowy, że rzeczywiście owa umowa została zawarta. Tak więc poproś, by ITI przedstawiła dowód, że zgodziłaś się płacić 170 PLN miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Umowa jest na Ciebie czy na męża? Rozumiem, że te 170zł to nowy "wynegocjowany"abonament na który się nie zgadzałaś a nie umowa przeszła na czas nieoznaczony i stąd takie kwoty niepromocyjne? Tak jak piszą poprzednicy-nie ma rozmowy=nie ma przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abejbe Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Właśnie im wysłałam zapytanie na jakiej podstawie naliczyli 170 zł w czerwcu a lipcu i sierpniu po 110 w sumie ponad 390 zł za 3 miesiące! Czekam na odpowiedź mam nadzieję że w tym przypadku nie będę musiała czekać 4 tygodnie na odpowiedź. To było tak że jeszcze w maju zadzwonił konsultant i poinformował mnie że będzie fuzja N i C+ w jej wyniku za kanały które mam teraz (75 zł) będę musiała płacić ponad 100 zł a jeśli się zgodzę telefonicznie i "podpiszę" umowę to będę mieć te kanały za ok 73 zł... A wczoraj przesłali pismo że oni takiego nagrania nie mają, reklamacji nie uwzględniają i proszą aby jak najszybciej uregulować rachunek. To jakaś ściema jest, niczym Białoruś ich nie obowiązują żadne umowy naliczają taryfy nie wiadomo skąd... A teraz trzeba się denerwować i pisać, pisać ... czekać i czekać na odpowiedź bo oni mają na to 4 tygodnie. Cyrk na kółkach tak się nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea_i_nicole Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Właśnie im wysłałam zapytanie na jakiej podstawie naliczyli 170 zł w czerwcu Nie jest wyszczególnione na fakturze co za ile? Czekam na odpowiedź mam nadzieję że w tym przypadku nie będę musiała czekać 4 tygodnie na odpowiedź. Mogą rozpatrywać 30 dni zgodnie z regulanem. Tich nie obowiązują żadne umowy Umowę przesłali? naliczają taryfy nie wiadomo skąd... Wiadomo skąd, opłata jest najczęściej naliczana zgodnie z jakąś umową, nie mogą sobie brać kwot z księżyca Pani problem polega też na tym, że Pani sama nie wie na jaki pakiet podpisała umowę a to jest podstawa. A teraz trzeba się denerwować i pisać, pisać ... czekać i czekać na odpowiedź bo oni mają na to 4 tygodnie. Cyrk na kółkach tak się nie robi. Niestety zgodnie z regulaminem mają 30 dni. Regulamin warto doczytać. Tak już z ciekawości co Pani reklamowała bo jeżeli reklamację Pani napisała nie na temat to odpowiedz też była nie na temat. Reklamacje pisze się konkretnie i treściwie aby nie mogli odpowiedzieć nie w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutu Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Brutu chyba nie, bo jak się nie mylę to BBC Knowledge był promocyjnie udostępniony dla wszystkich tylko do 31sierpnia. Tak więc trzeba przejść do nc+, żeby mieć ten kanał na stałe. Zapomniałem dodać, że jestem w NC+ od kwietnia, umowa podpisana w APSie. (Canal + Comfort z wszystkimi Canal Plusami). I z tego co pracownik APSu mówił, nie miało być żadnych zmian w ofercie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Ale w Comfort nie ma BBC Knowledge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witam! Nie wiem czy umieszczam mój post w odpowiednim dziale, ale mam nadzieję że tak. Moja umowa z C+ skończyła się 31.07.2013r. Wysłałem wcześniej wypowiedzenie, a oni pod koniec lipca przysłali potwierdzenie, że umowa ulega rozwiązaniu 31.07.2013r. Sygnał wyłączyli nie pamiętam dokładnie ale już był sierpień - 2 może 3. Nie kontaktował się nikt ze mną, sygnału do 23.08.2013r nie miałem. 23.08.2013r udałem się do APS, aby oddać sprzęt, zgodnie z tym, że miałem czas miesiąc na to. W jednym z APS po zapytaniu jaką by mieli dla mnie ofertę zaproponowali platynę bodajże za 99 zł, podziękowałem i nie oddałem sprzętu jeszcze mówiąc że się zastanowię. W tym samym dniu udałem się do innego APS, gdzie z marszu przedstawiłem, nie czekając co oni mi powiedzą, że chcę Universe + 6xC+, + MR standard ( jeden dekoder na własność mam, drugi ten sam co miałem wcześniej dalej chcę na wynajem za 0zł, karty te stare co miałem wcześniej ) za 59 zł. Przedstawicielka uśmiechnęła się, sprawdziła i zgodziła się na takie coś. Umowa została podpisana 23.08.2013r i sygnał tego samego dnia już był. 6.09.2013r przyszedł mi erachunek, który przedstawiam poniżej: OPŁATA ABONAMENTOWA ZA 09/2013 59 zł INNE OPŁATY 46 zł ODSETKI ZA OKRES 02/06/2013 - 01/08/2013 0,61zł Razem 105,61zł Od razu wysłałem mejla, że kwota 59 zł i 0,61zł zostaną uregulowane, natomiast 46 zł jest wyliczona bezpodstawnie i nie zapłacę. Dostałem mejla zwrotnego, przedstawiam poniżej: Szanowna Pani, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że kwota w wysokości 105 zł 61 gr obejmuje opłaty za miesiąc sierpień 2013 roku oraz wrzesień 2013 roku, odpowiednio 46 zł 61 gr i 59 zł. Termin płatności 46 zł 61 gr upłynął 18 sierpnia 2013 roku. Proszę o uiszczenie wspomnianego naliczenia i przesłanie potwierdzenia zapłaty faksem pod numer 22 310 45 44 lub jako załącznik w formacie JPG, TIFF lub PDF do wiadomości zwrotnej. Wyjaśniam, że sprawdzając sumę naliczenia w Internetowym Centrum Abonenta poprzez ekran MOJA OFERTA?> ZMIANA OFERTY dostępne są wartości cennikowe nieuwzględniające zniżek. W związku z tym, proszę o korzystanie z drugiej zakładki ? MOJE PŁATNOŚCI, która zawiera podgląd rozliczenia pomniejszonego o odpowiedni rabat, dzięki czemu widoczna jest aktualna kwota do zapłaty. Internetowe Centrum Abonenta jest w trakcie modernizacji. Przepraszam za powstałe niedogodności. W przypadku pojawienia się pytań, zachęcam do kontaktu. Z wyrazami szacunku, Mateusz Lissowski Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej Telefoniczne Centrum Abonenta z tel. stacjonarnych 801 044 944 z tel. komórkowych 22 310 47 47 (opłaty według cenników operatorów) Internetowe Centrum Abonenta Oto moja odpowiedź na mejla powyżej: Proszę Pana, dlaczego mam zapłacić za miesiąc sierpień skoro mojaumowa uległa rozwiązaniu 31.07.2013r? Sygnał został wyłączony. Na oddanie sprzętu był miesiąc i zgodnie z tym terminem pojawiłam się w APS, gdzie chciałam zdać sprzęt, a że przedstawiciel zaoferował ciekawą ofertą, to została ona zaakceptowana. Za co ja mam Wam zapłacić? Nowa umowa z NC+ została zawarta 23.08.2013r. Dostałam od Was pismo, które potwierdza rozwiązanie poprzedniej umowy z końcem lipca. Zaznaczam po raz kolejny, że kwota 46 zł za miesiąc sierpień jest bez żadnych podstaw przez Was wystawiona i nie zostanie uregulowana. Odsetki, które wynoszą 0,61zł ZA OKRES 02/06/2013 - 01/08/2013 zostaną uregulowane wraz z opłatą za wrzesień, czyli do 18.09.2013r. Czekam na wyjaśnienie. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Z tego co zauważyłem, robią tak, że jeśli podpiszesz aneks do umowy (w tym przypadku wznowienie) i wycofasz wypowiedzenie (co zrobiłeś 23.08) naliczają opłatę wg standardowej stawki za wykorzystane dni w danym miesiącu (u Ciebie 7 dni sierpnia) a nowa stawka wchodzi 1 dniem następnego miesiąca, czyli w Twoim przypadku 1.09. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.