Skocz do zawartości

CANAL+ PLATINUM dla posiadaczy pakietów PREMIUM


weglarski_85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mówiąc między nami, nie pamiętam jak długo żyję tak jaskrawego przypadku, kiedy to rozpoczynający działalność nowy sprzedawca, ma tak jadowitą gadzinę w kieszeni.

 

A już szczególnie fatalnie wygląda to w kontekście tej przypadkowej obietnicy, z której wyślizgują się obecnie niczym piskorze.

 

A jedyny argument, jaki się pojawia w rozmowach, to wyuczona regułka o sześciu kanałach canal+.

 

Na takim PR daleko nie zajadą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było tak:

napisałem maila do NC+ oraz UOKiK

 

proszę o wyjaśnienie:

dlaczego zgodnie z moją ofertą (PRESTIGE HD) i przedstawioną informacją o promocji

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2663_n.jpg

 

do tej pory m.innymi kanały MGM HD, FOX HD, DISCOVERY HD, BBC Knowledge HD, ROMANCE HD pokazują brak uprawnień do odbioru.

Zgodnie z Państwa stanowiskiem przekazanym na oficjalnym forum platformy NC+:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0517_n.jpg

 

od piątego kwietnia powinienem mieć dostęp do pakietu CANAL+ PLATINUM

http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplusplatinum w skład którego wchodzą m. innymi wymienione wcześniej kanały.

Tłumaczenia Państwa konsultantów telefonicznych oraz oficialnego fanpage na Facebooku

wpis na nc+ przez nc+: Bo to jest zmiana - dotychczas były tylko 3 kanały C+ obecnie jest ich 6.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... comments=5

uważam za nieprawdziwe – gdyż do tej pory miałem 6 kanałów:

1. Canal+,

2. Canal+ Film,

3. Canal+ Sport,

4. Canal+ Gol,

5. Canal+ Weekend,

6. Canal+ 3D

i do tych kanałów miałem wcześniej dostęp.

 

Ponad to w dniu piątego kwietnia – sami państwo poinformowali mnie na ekranie telewizora, że Canal+ Gol, Canal+ Weekend, Canal+ 3D są dostępne pod nazwami Canal+ Family, Canal+ Family 2, Canal+ Film 2

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2087_n.jpg

co według umowy o abonament (zmiana nazwy kanału) nie stanowi podstawy do jej wypowiedzenia. W związku z tym tłumaczenia, że dostałem trzy nowe kanały uważam za bezpodstawne i uważam za nadużycie.

 

KIEDY UDOSTĘPNICIE MI PAKIET CANAL+ PLATINUM????????

 

ODPOWIEDŹ NC+:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że w ramach dodatkowej oferty, ma Pan dostęp do programu nSport.

Poruszając kolejną kwestię, wyjaśniam, iż kanały z rodziny CANAL+ zostały wzbogacone o nowe treści filmowe, rozrywkowe i sportowe.

 

Nowa rodzina CANAL+ to połączenie dotychczasowej oferty programowej kanałów

nPremium i CANAL+.

 

Dotychczasowe kanały CANAL+, CANAL+ SPORT, CANAL+ FILM, CANAL+WEEKEND, CANAL+ GOL, CANAL+3D są dostępne odpowiednio pod nazwami: CANAL+, CANAL+SPORT, CANAL+FILM, CANAL+FAMILY, CANAL+FAMILY2, CANAL+FILM2.

 

Łączę wyrazy szacunku,

:censored:

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

 

moja odpowiedź:

Dziękuję za NIEKOMPLETNĄ odpowiedź która nie rozwiała moich watpliwości.

 

W dalszym ciągu oczekuję odpowiedzi na najważniejszą część zapytania dotyczącą braku dostępu do pakietu CANAL+ PLATINUM http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplusplatinum (mail w załaczniku) do którego dostęp powinienem mieć od PIĄTEGO kwietnia.

 

Dostęp do nSport jest kwestią dodatkową - cytuję za stroną internetową

https://satkurier.pl/news/84168/nc-niesp ... cyfry.html

"W związku z nadchodzącymi Świętami Wielkiej Nocy dajemy naszym abonentom możliwość poznania autorskich kanałów tematycznych. Od dziś przez 3 miesiące wszyscy abonenci platformy n będą mieli dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, PLANETE+HD, kuchnia+ HD, DOMO+ HD, teleTOON+HD/HYPER+ HD.

Natomiast abonenci CYFRY+ będą mieli dostęp do kanału nSport HD/SD -

poinformował Julien Verley, prezes nc+."

 

Uważam, że stwierdzenie:

"Poruszając kolejną kwestię, wyjaśniam, iż kanały z rodziny CANAL+ zostały wzbogacone o nowe treści filmowe, rozrywkowe i sportowe. Nowa rodzina CANAL+

to połączenie dotychczasowej oferty programowej kanałów nPremium i CANAL+. "

zaprzecza następnemu zdaniu:

"Dotychczasowe kanały CANAL+, CANAL+ SPORT, CANAL+ FILM, CANAL+WEEKEND, CANAL+ GOL, CANAL+3D są dostępne odpowiednio pod nazwami: CANAL+, CANAL+SPORT, CANAL+FILM, CANAL+FAMILY, CANAL+FAMILY2, CANAL+FILM2. "

Gdzie tutaj logika? Dostałem SZEŚĆ kanałów za SZEŚĆ kanałów. Niestety tłumaczenie, że zmienił się profil tych kanałów jest dla mnie nie do przyjęcia, gdyż otrzymałem to samo za to samo.

 

Byłbym wdzięczny, gdyby odpowiedź na moją widomość trafiła do wszystkich adresatów tej widomości - w tym do UOKiK.

Gdyż traktuję tą wiadomość jako oficjalną skargę na Wasze postępowanie.

 

ODBOPWIEDŹ NC+:

BRAK

 

rozmowa z biurem obsługi klienta

dzwonię na BOK, po 12 minutach oczekiwania jest konsultantka, informuję panią że w trosce o najwyższą jakość usług ich usług ja również nagrywam tą rozmowę, jeżeli nie wyraża zgody musi się rozłączyć informuję także że rozmowa zostanie umieszczona w internecie

k: nie wyrażam zgody

ja: to proszę się rozłączyć

k: nie wyrażam zgody na nagrywanie

ja: w takim razie proszę się rozłączyć

k: proszę chwileczkę poczekać (cisza w słuchawce)

konsultantka wraca po 3 minutach

k: oczywiście będę kontnowała tą rozmowę, nie wyrażam zgody na jej opublikowanie w internecie

ja: to proszę się rozłączyć

k: proszę pamiętać o ochronie danych osobowych

ja: w przypadku opublikowania w internecie dane osobowe zostaną wycięte

ja: na FB na profili NC+ znalazłem info, ze abonentom cyfry+ mającym dotychczas dostęp do CANAL+ udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM i dlaczego w związku z tym kanały FOX HD, MGM HD itd. ciagle nie mają uprawnień odbioru

k: promocja dotyczy kanałów CANAL+

ja: w ofercie jest napisane opcja canal+ Platinum, a kanały C+ to wg tej oferty kanały premium; dla mnie jest różnica kanały premium a pełna oferta CANAL+ Platinum

k: w ramach tej promocji dostanie pan 6 kanałów C+

ja: w ramach promocji dostane to samo co mam? proszę o informację kiedy zostaną mi włączone kanały FOX HD, MGM HD itd.?

k: jeżeli migruję do oferty nc+

ja: na FB napisane jest ze od 5 kwietnia udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM; kiedy mogę spodziewać się aktywacji pozostałych kanałów z tego pakietu zgodnie z ofertą pakietu przedstawioną na stronie internetowej (pakiet za 119 zł)

k: w ramach tej promocji otrzymał pan dostęp do 6 programów C+

ja: co z pozostałymi kanałami: MGM HD, FOX HD itd. według informacji na FB ze od 5 kwietnia udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM?

k: tych kanałów pan nie otrzyma w tej promocji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było tak:

napisałem maila do NC+ oraz UOKiK

 

proszę o wyjaśnienie:

dlaczego zgodnie z moją ofertą (PRESTIGE HD) i przedstawioną informacją o promocji

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2663_n.jpg

 

do tej pory m.innymi kanały MGM HD, FOX HD, DISCOVERY HD, BBC Knowledge HD, ROMANCE HD pokazują brak uprawnień do odbioru.

Zgodnie z Państwa stanowiskiem przekazanym na oficjalnym forum platformy NC+:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0517_n.jpg

 

od piątego kwietnia powinienem mieć dostęp do pakietu CANAL+ PLATINUM

http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplusplatinum w skład którego wchodzą m. innymi wymienione wcześniej kanały.

Tłumaczenia Państwa konsultantów telefonicznych oraz oficialnego fanpage na Facebooku

wpis na nc+ przez nc+: Bo to jest zmiana - dotychczas były tylko 3 kanały C+ obecnie jest ich 6.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... comments=5

uważam za nieprawdziwe – gdyż do tej pory miałem 6 kanałów:

1. Canal+,

2. Canal+ Film,

3. Canal+ Sport,

4. Canal+ Gol,

5. Canal+ Weekend,

6. Canal+ 3D

i do tych kanałów miałem wcześniej dostęp.

 

Ponad to w dniu piątego kwietnia – sami państwo poinformowali mnie na ekranie telewizora, że Canal+ Gol, Canal+ Weekend, Canal+ 3D są dostępne pod nazwami Canal+ Family, Canal+ Family 2, Canal+ Film 2

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2087_n.jpg

co według umowy o abonament (zmiana nazwy kanału) nie stanowi podstawy do jej wypowiedzenia. W związku z tym tłumaczenia, że dostałem trzy nowe kanały uważam za bezpodstawne i uważam za nadużycie.

 

KIEDY UDOSTĘPNICIE MI PAKIET CANAL+ PLATINUM????????

 

ODPOWIEDŹ NC+:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że w ramach dodatkowej oferty, ma Pan dostęp do programu nSport.

Poruszając kolejną kwestię, wyjaśniam, iż kanały z rodziny CANAL+ zostały wzbogacone o nowe treści filmowe, rozrywkowe i sportowe.

 

Nowa rodzina CANAL+ to połączenie dotychczasowej oferty programowej kanałów

nPremium i CANAL+.

 

Dotychczasowe kanały CANAL+, CANAL+ SPORT, CANAL+ FILM, CANAL+WEEKEND, CANAL+ GOL, CANAL+3D są dostępne odpowiednio pod nazwami: CANAL+, CANAL+SPORT, CANAL+FILM, CANAL+FAMILY, CANAL+FAMILY2, CANAL+FILM2.

 

Łączę wyrazy szacunku,

:censored:

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

 

moja odpowiedź:

Dziękuję za NIEKOMPLETNĄ odpowiedź która nie rozwiała moich watpliwości.

 

W dalszym ciągu oczekuję odpowiedzi na najważniejszą część zapytania dotyczącą braku dostępu do pakietu CANAL+ PLATINUM http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplusplatinum (mail w załaczniku) do którego dostęp powinienem mieć od PIĄTEGO kwietnia.

 

Dostęp do nSport jest kwestią dodatkową - cytuję za stroną internetową

https://satkurier.pl/news/84168/nc-niesp ... cyfry.html

"W związku z nadchodzącymi Świętami Wielkiej Nocy dajemy naszym abonentom możliwość poznania autorskich kanałów tematycznych. Od dziś przez 3 miesiące wszyscy abonenci platformy n będą mieli dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, PLANETE+HD, kuchnia+ HD, DOMO+ HD, teleTOON+HD/HYPER+ HD.

Natomiast abonenci CYFRY+ będą mieli dostęp do kanału nSport HD/SD -

poinformował Julien Verley, prezes nc+."

 

Uważam, że stwierdzenie:

"Poruszając kolejną kwestię, wyjaśniam, iż kanały z rodziny CANAL+ zostały wzbogacone o nowe treści filmowe, rozrywkowe i sportowe. Nowa rodzina CANAL+

to połączenie dotychczasowej oferty programowej kanałów nPremium i CANAL+. "

zaprzecza następnemu zdaniu:

"Dotychczasowe kanały CANAL+, CANAL+ SPORT, CANAL+ FILM, CANAL+WEEKEND, CANAL+ GOL, CANAL+3D są dostępne odpowiednio pod nazwami: CANAL+, CANAL+SPORT, CANAL+FILM, CANAL+FAMILY, CANAL+FAMILY2, CANAL+FILM2. "

Gdzie tutaj logika? Dostałem SZEŚĆ kanałów za SZEŚĆ kanałów. Niestety tłumaczenie, że zmienił się profil tych kanałów jest dla mnie nie do przyjęcia, gdyż otrzymałem to samo za to samo.

 

Byłbym wdzięczny, gdyby odpowiedź na moją widomość trafiła do wszystkich adresatów tej widomości - w tym do UOKiK.

Gdyż traktuję tą wiadomość jako oficjalną skargę na Wasze postępowanie.

 

ODBOPWIEDŹ NC+:

BRAK

 

rozmowa z biurem obsługi klienta

dzwonię na BOK, po 12 minutach oczekiwania jest konsultantka, informuję panią że w trosce o najwyższą jakość usług ich usług ja również nagrywam tą rozmowę, jeżeli nie wyraża zgody musi się rozłączyć informuję także że rozmowa zostanie umieszczona w internecie

k: nie wyrażam zgody

ja: to proszę się rozłączyć

k: nie wyrażam zgody na nagrywanie

ja: w takim razie proszę się rozłączyć

k: proszę chwileczkę poczekać (cisza w słuchawce)

konsultantka wraca po 3 minutach

k: oczywiście będę kontnowała tą rozmowę, nie wyrażam zgody na jej opublikowanie w internecie

ja: to proszę się rozłączyć

k: proszę pamiętać o ochronie danych osobowych

ja: w przypadku opublikowania w internecie dane osobowe zostaną wycięte

ja: na FB na profili NC+ znalazłem info, ze abonentom cyfry+ mającym dotychczas dostęp do CANAL+ udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM i dlaczego w związku z tym kanały FOX HD, MGM HD itd. ciagle nie mają uprawnień odbioru

k: promocja dotyczy kanałów CANAL+

ja: w ofercie jest napisane opcja canal+ Platinum, a kanały C+ to wg tej oferty kanały premium; dla mnie jest różnica kanały premium a pełna oferta CANAL+ Platinum

k: w ramach tej promocji dostanie pan 6 kanałów C+

ja: w ramach promocji dostane to samo co mam? proszę o informację kiedy zostaną mi włączone kanały FOX HD, MGM HD itd.?

k: jeżeli migruję do oferty nc+

ja: na FB napisane jest ze od 5 kwietnia udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM; kiedy mogę spodziewać się aktywacji pozostałych kanałów z tego pakietu zgodnie z ofertą pakietu przedstawioną na stronie internetowej (pakiet za 119 zł)

k: w ramach tej promocji otrzymał pan dostęp do 6 programów C+

ja: co z pozostałymi kanałami: MGM HD, FOX HD itd. według informacji na FB ze od 5 kwietnia udostępniamy bez dodatkowych opłat pełną wersję CANAL+ PLATINUM?

k: tych kanałów pan nie otrzyma w tej promocji

 

 

a co po 30 kwietnia ci co maja c+optimum hd to dalej beda miec pakiet canal+??? czy nam wyłącza???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wam powiem tak oni nie właczyli nam na 3 m-ce PAKIET CANAL+ PLATINUM tylko OPCJE DODATKOWA CANAL+ PLATINUM a to jest duza i dos istotna róznica bo sa dwie nazwy takie same tylko rózni sie to poczatkiem PAKIET i OPCJA DODATKOWA

Pakiet Canal+ Platinum

http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... tinium.pdf

Opcja Dodatkowa Canal+ Platinum

http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... ATINUM.pdf

 

Dlatego dla ''zaciemnienia zmiany'' waczyli nam na trzy miesiace OPCJE DODATKOWA C+ PLATINUM bo szykuja nam niespodzianke i tyle :jupi:

 

WOLE NIE WIEDZIEC CO TO BEDZIE BO AZ SIE BOJE POMYSLEC :oops::oops::oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcelnorbert :

 

To nie takie oczywiste.

 

Najprawdopodobniej NC+ palnęła głupstwo. Jednak powinna udostępniać cały pakiet.

My, abonenci, mówiąc językiem prawniczym rozumiemy ofertę wprost. Nie rozkładamy ją na reguły fleksyjne, gramatyczne, historyczne czy ortograficzne.

Mamy więc prawo do pełnej oferty na okres promocyjny.

 

Abonenci N z wyższymi pakietami mają nadal wszystkie te sporne programy N plus 6 kanałówCanalu i paczkę Canalu/AleK, Domo itd./

 

My z N nie mamy nic. Niektórzy wydębili nsport i MGM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EUREKA!

 

Zadzwoniłem na infolinię - przeczytałem tą fiszkę o dołączenie Platinum i mówię, że nie mam FOXHD, Discovery HD i innych z Platinum.

Zero tłumaczenia się przez konsultanta. Poprosił o podanie numeru abo.

Powiedział - przesyłam panu uprawnienia na pełen pakiet Platinum, z kanałami jak w ofercie promocyjnej.

Powiedział - do dwóch godzin, po ponownym przeszukaniu powinny się zaświecić.

 

Zobaczymy.

 

--------------------

Niestety, nie świecą. Konsultant powiedział, że poprzednik wprowadził mnie w błąd.

Przeczytałem mu informację o pełnym pakiecie i złożyłem reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EUREKA!

 

Zadzwoniłem na infolinię - przeczytałem tą fiszkę o dołączenie Platinum i mówię, że nie mam FOXHD, Discovery HD i innych z Platinum.

Zero tłumaczenia się przez konsultanta. Poprosił o podanie numeru abo.

Powiedział - przesyłam panu uprawnienia na pełen pakiet Platinum, z kanałami jak w ofercie promocyjnej.

Powiedział - do dwóch godzin, po ponownym przeszukaniu powinny się zaświecić.

 

Zobaczymy.

 

 

mozesz podac nr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EUREKA!

 

Zadzwoniłem na infolinię - przeczytałem tą fiszkę o dołączenie Platinum i mówię, że nie mam FOXHD, Discovery HD i innych z Platinum.

Zero tłumaczenia się przez konsultanta. Poprosił o podanie numeru abo.

Powiedział - przesyłam panu uprawnienia na pełen pakiet Platinum, z kanałami jak w ofercie promocyjnej.

Powiedział - do dwóch godzin, po ponownym przeszukaniu powinny się zaświecić.

 

Zobaczymy.

 

--------------------

Niestety, nie świecą. Konsultant powiedział, że poprzednik wprowadził mnie w błąd.

Przeczytałem mu informację o pełnym pakiecie i złożyłem reklamację.

 

No i co widzisz ten fotos mówi o opcji a nie pakiecie :D

 

Ja nie pisze tego nikomu na złosc ale ''szykuje sie kolejny kwiatek z ogródka nc+'' i wole sie pomylic niż miec racje bo jak 1 maja okaze sie ze zostaje mi C+FAMILY i C+FAMILY 2 to nie recze za siebie

 

Wspomnicie moje słowa i oby nie były prorocze tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, znowu nie zrozumieliśmy wspaniałej oferty nc+ i rewelacyjnej promocji!!! Jacy my durni jesteśmy.

Jak byłeś abonentem Cyfry+ i miałeś dostęp do oferty Premium (Canal+), to w promocji dalej masz dostęp do kanałów Canal+, i to do wszystkich sześciu !!! - tak samo jak i ja.

Powinniśmy być wdzięczni, że mogliśmy za Canal+ zapłacić, a nc+ wspaniałomyślnie nam te kanały dalej pokazuje.

 

 

to nie tak, że my durni... zalecam przeczytać to info raz jeszcze.

 

Ja dzisiaj mialemm tel z propozycją migracji ze Superpremium hd na Platinum, ofertę odrzucilem, ale spytałem o to wlaśnie.

Na infolinii ogolnej dowiedzialem się, że powinienem mieć wszystkie kanaly Canal+Platinum i skoro ich nie mam powinienm się skontaktować z dzialem technicznym.... natomiast dział techniczny o niczym nie wiem i odsyła do infolinii ogólnej.

 

Kolejne robienie z abo idiotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

w dniu dzisiejszym zadzwoniłem na infolinię Cyfry+ w związku z brakiem kanałów z pakietu Premium. Okazało się, że taki pomysł był jak informacja głosiła z facebooka. Okazało się tylko, że w ostatniej chwili nc+ zrezygnowało na tą chwilę z tej promocji i nie włączyli całego pakietu tylko opcję. Pewno Julek wyliczył ile na tym nie zyska i ot to, mamy promocyjne kanały, które ogólnie mamy w pakiecie.

 

Korzystając z okazji zapytałem o promocję dla mnie ( posiadam Prestiż HD ) - mam 2 oferty: All inclusive za 179 zł / 18 miesięcy bądź Platinum+HBO za 149 zł / 18 miesięcy ( nawet bez multiroomu ). Zgroza..... Oferta promocyjna gorsza niż ta, którą podpisuje nowy klient:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyslalismy email do C+ w sprawie pelnego pakietu Platinum do konca Kwietnia w promocji. Oto odpowiedz NC+:

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że wspomniana promocja pozwala na pełny odbiór kanałów Canal+, tj. :

- Canal+ Family HD,

- Canal+ Family2 HD,

- Canal+ Film HD,

- Canal+ Film2 HD,

- Canal+ HD,

- Canal+ Sport HD.

 

Serdecznie zachęcam do przedłużenia kontraktu i skorzystania z szerokiego wachlarza atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Panstwa.

Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, zachęcam do kontaktu.

 

Taki wiec teraz NC+ rznie glupa, i wyglada na to ze te kanaly moga nam zniknac w przyszlym miesiacu. Oczywiscie wyslalem email z zapytaniem co bedzie z naszym Canal+ Optimum HD ktory mamy w umowie do Czerwca 2014 - czyli jeszcze 15 miesiecy, a oni chca abysmy przedluzyli kontrakt. Hahaha!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu bałagan informacyjny.

 

Nikomu kto był w Cyfrze i ma umowę poza lipiec 2013 r. i wykupił kanały Canal+ nic nie wyłączą po 1 maja.

Kto wam to powiedział, że wyłączą?

 

Nie dotyczy to N-kowców lub mających podwójna umowę - o ile wypowiedzieli umowę z N, mając tam nPremium a w Cyfrze nie mieli Canalów.

 

A co będzie z abonentami Cyfry i też z tymi co mają wykupione Canale po lipcu - tego jeszcze nie wie nawet Julian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...