papaolo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Szanowni posiadacze "dożywotniego" fulla - właśnie przeglądam regulamin tej promocji i zwracam uwagę, że warunki tej promocji przewidują wyłącznie wypowiedzenie umowy przez ABONENTA z zachowaniem 3-m-c okresu wypowiedzenia. O ile nie naruszymy warunków umowy (przestaniemy płacić itp.) firma ITI Neovision Sp. z o.o. nie może nam ZMIENIć warunków tej umowy. Proszę wszystkich posiadaczy tej promocji by dokładnie spojrzeli w warunki promocji, nie wypowiadali pochopnie umów i wyegzekwowali od ITI "dożywotnio" cenę 99PLN!!!. Proszę PO zapoznaniu się z warunkami promocji wskazać na jakiej podstawie mamy zmieniać umowę z TĄ samą firmą? w Szczególności zacytuję ostatni punkt warunków tej promocji: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w regulaminie, umowie, cenniku ....... ......., a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji". Proponuję poczekać do maja a w przypadku naliczenia w maju wyższej opłaty i wyłaczenia części usług np. hbo, cinemax czy filmbox, które są wymienione w warunkach promocji full składać reklamacje powołując się na warunki promocji full, która nie została przez ITI wypowiedziana. Poniżej pismo do UOKIK wysłane przeze mnie w dniu dzisiejszym. URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW 00-950 WARSZAWA WARSZAWA PL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 1 SKARGA Telewizja nc+ przymusowe zmiany Treść dokumentu Szanowni Państwo, proszę o przyjrzenie się postępowaniu Firmy ITI Neovision Sp. o.o. ul. Kłobucka 23 02-699 Warszawa NIP 521-00-82-774, Regon 010175861. Firma ta nie informując prawidłowo klientów wprowadza jednostronnie niekorzystne dla klientów zmiany. Na moim przykładzie: Od kilku lat posiadam wciąż obowiązującą umowę (dożywotni full) - obecnie przekształciła się na czas nieokreślony której warunki dołączam. Wg tych warunków do czasu wypowiedzenia przeze mnie umowy firma zobowiązała się do świadczenia umowy a w szczególności udostępniania m.in kanałów HBO, FILMbox, Cinemax za cenę 99PLN. Obecnie nie wypowiadając umowy próbuje narzucić Abonentom zestaw kanałów (wg obecnej oferty nc nazywany GOLD + HBO) ale nie zawierający m.in dwóch wcześniej wspomnianych za cenę 119 PLN!!!!, przerzucając na Abonenta obowiązek wypowiedzenie umowy (termin 14 dni) jeśli te warunki cenowe Abonentowi nie odpowiadają. W związku z tym proszę o odpowiedź: - Czy jako Abonent telewizji N mam prawo oczekiwać świadczenia usługi w dotychczasowych zakresie kanałów i za dotychczasową cenę (99PLN) do czasu prawidłowego (przesłanego listem poleconym z zachowaniem 3 miesięcznego okresu) wypowiedzenia umowy przez Abonenta bądź ITI? - Czy takie postępowanie - informowanie klientów listami zwykłymi o zmianie regulaminu, przymusowe i automatyczne podwyższenie opłaty przy jednoczesnym zmniejszeniu oferty programowej jest zgodne z prawem? - Czy w przypadku zmian nazw pakietów - powinienem otrzymać za dotychczasową cenę 99PLN dostęp do takiego, który zawiera gwarantowane w umowie promocyjnej programy - w tym przypadku jest to pakiet Allinclusive+ (z wyłaczeniem erotyki) lub canal+platinium z włączonymi dodatkowo HBO+filmbox, cinemax? Oświadczenia: Korespondencję w tej sprawie proszę kierować do mnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39' ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.). Załączniki: full - 0001.jpg - 1 strona full - 0002.jpg - 2 strona Podpisy elektroniczne Dokument nie zawiera podpisu Podpis elektroniczny Szanowni koledzy - wydaje mi się, że dla nas - posiadaczy fulla dożywotniego - kluczowy jest ostatni punkt regulaminu promocji full - postanowienia końcowe ustęp 3: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w Regulaminie, Cenniku ....... , a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków promocji". Wg mnie na podstawie tego punktu jesteśmy wstanie wywalczyć swoje - nie podejmując narazie żadnych działań a w szczególności nie wypowiadając z własnej inicjatywy umowy bo wg mnie oni TYLKO NA TO Liczą!!!!! Wg mnie mamy prawo oczekiwać po 5 kwietnia właczenia pakietu Allinklusive bo TYLKO on zawiera gwarantowane w promocji Full Cinemax i Filmbox i HBO. Utrata dostępu do tych kanałów oraz obiecanych przez prezesa PUBLICZNIE 6 kanałów premium (canal+) zamiast npremium powinna skutkować złożeniem przez nas reklamacji z żądaniem przywrócenia tych kanałów, a jeśli nie pomoże to czekamy na decyzję UOKiK i składamy pozew zbiorowy. Koszty nie będą wielkie, wygrana prawie pewna, satysfakcja z utarcia nosa nc+ bezcenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michup Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Mam full na czas nieokreślony. Dostałem ofertę Canal+ Gold+ HBO , umowa na 18 mcy za 119. Do tego chyba (oczywiście jest to napisane w regulaminie, w aneksie o wielkości opłat za dekoder ani słowa) dzierżawa turbo dekodera 20 + regresywna opłata dodatkowa od 16PLN. Wychodzi razem 155. Masakra. Możliwość wypowiedzenia do cyt. "dziewiętnastego kwietnia br". Kolejny chwyt. Zastanawiam się co zrobić, wypowiedzieć źle nie wypowiedzieć chyba jeszcze gorzej. Normalnie strach cokolwiek podpisywać z tak postępującą firmą.. A kopać się z koniem nie mam ochoty. Chyba zgłaszam do UOKiK ja w poście powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Następny wysyłający zgłoszenie do UOKiK : prosiłbym o uwzględnienie w wysyłanym piśmie szczególnego wskazania kluczowego ostatniego punktu regulaminu promocji full - postanowienia końcowe ustęp 3: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w Regulaminie, Cenniku ....... , a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków promocji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orcusxl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Moja propozycja od nc+ to "CANAL+ Gold+HBO (21) za 119, po telefonie do nich cena spadła o 10 pln, śmieszne ale prawdziwe. Prosił bym osobę posiadającą regulaminy naszej promocji o przesłanie mi ich na e-mail, za co będę bardzo wdzięczny. Jestem za pozwem. orcusxl@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 wysłane - jak jeszcze ktoś nie ma - proszę pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orcusxl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarolaw Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam!!! Mnie również nie pasował zapis. Mogą rozwiązywać ale 3 miesiące jest napisane jak byk. Ale czy warto się kopać z koniem!!! :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jak nie my to kto? Inni n-kowcy nie mają szans. Forun nc+ http://forum.ncplus.pl/forum/showthread ... 184&page=8 tam również wymieniamy się pomysłami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pie Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzieki papaolo za watek i wzor dokumentu. Jutro wysylam pismo do UOKK! Moja propozycja od nc+ to (podobnie jak u wiekszosci) "CANAL+ Gold+HBO (21) za 119, oczywiscie na 18 m-cy jako promocja. Z VOD zostalby tylko net VOD. Jeszcze nie dzwonie i nie podaje im telefonu (ktory i tak maja w moich danych umowy), po prostu czekam jak to sie rozwinie. Papaolo czy masz pdf warunkow promocji "Full"? Moglbyc prosze przeslac? Z gory dzieki. Od 5-go mamy zamiast kanalow npremium kanaly cyfry+, ale z tego co gdzies wyczytalem to jest to promocja tylko do konca miesiaca. Z informacji ktore podaja po starcie n-ki mozna mylnie zrozumiec, ze dano nam C+ jako substytut npremium na zawsze. Forma uspokojenia bysmy nie mieli podstaw do wypowiedzenia umowy z ich winy. A po 19-tym mysla miec tak czy siak wszystkich w ...! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 mam skan warunków promocji - jak ktoś nie ma proszę pisać na priv tub podać w tym wątku adres emai. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 > Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania. > Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy. > Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.). Czyli mamy All Inclusive bez porno i ewentualnie bez kanałów + za 99,00 na zawsze...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michup Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Wygląda na to że mamy kontynuację. Może ktoś potwierdzić? viewtopic.php?f=174&t=30710&start=10380#p775228 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogrl Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam, Również jestem posiadaczką abonamentu Promocja Full. Umowę podpisywałam w listopadzie 2009 na 2 lata. Teraz umowa jest na czas nieokreślony. Dziś rano, po przeczytaniu listu na stronie NC+, zadzwoniłam na infolinię żeby się dowiedzieć co z osobami , które są w takiej sytuacji jak ja. Pan Konsultant wogóle nie był zorientowany w temacie, musiałam mu przeczytać cały list i wtedy pan stwierdził, że MUSZĘ podpisać nową umowę! Na moje naciski, ze to nie fair, ze osoby z umowami terminowymi mogą nic nie zmieniać, a ja za karę, ze jestem stałym, kilkuletnim abonentem (w N w sumie od 2006r.) mam przymusowo podpisać nową umowę pan poszedł się skonsultować. Wrócił i powiedział, że pozostaje po staremu do czasu otrzymania listu Papaolo, czy mogłabym Cię prosić o przesłanie Regulaminu Promocji Full? Miałam go w kompie, ale chyba usunęłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogrl Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 A co z zablokowanym dostępem do Canal+ VOD? Odblokują nam zamiast nPremium VOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Właśnie dostałem odpowiedź na moją reklamację dotyczącą dostępu do Canal+ vod - ma być odblokowany w ciągu 24 godzin!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogrl Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Właśnie dostałem odpowiedź na moją reklamację dotyczącą dostępu do Canal+ vod - ma być odblokowany w ciągu 24 godzin!!!!!!!! No właśnie mnie od niedzieli robią w trąbę z tym Canal+ VOD Dzwoniłam w niedzielę i miły pan powiedział, ze jak najbardziej mi się nadal należy (zamiast nPremium VOD) i miał wysłać jakiś plik na mój dekoder, który odblokuje Canal+ VOD. Miało to potrwać do 24h. Do wczoraj nic się nie zmieniło więc zadzwoniłam znowu i tym razem bardzo niemiła pani mi powiedziała, ze absolutnie nie mam prawa do Canal+ VOD, bo za nPremium 1-4 i nPremium VOD dostałam paczkę Canal+. Jeszcze mi wmawiała, ze zostałam o tym poinformowana z ostatnim rachunkiem! Wyświetliłam rachunek i jest tam mowa tylko o wyłączeniu nPremium 1-4 więc zadzwoniłam jeszcze raz, ale inna pani podtrzymała, że się nie należy Daj, proszę, znać jak Ci faktycznie odblokują ten Canal+ VOD. P.S. Dzięki za Regulamin :* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam,Również jestem posiadaczką abonamentu Promocja Full. Umowę podpisywałam w listopadzie 2009 na 2 lata. Teraz umowa jest na czas nieokreślony. Dziś rano, po przeczytaniu listu na stronie NC+, zadzwoniłam na infolinię żeby się dowiedzieć co z osobami , które są w takiej sytuacji jak ja. Pan Konsultant wogóle nie był zorientowany w temacie, musiałam mu przeczytać cały list i wtedy pan stwierdził, że MUSZĘ podpisać nową umowę! Na moje naciski, ze to nie fair, ze osoby z umowami terminowymi mogą nic nie zmieniać, a ja za karę, ze jestem stałym, kilkuletnim abonentem (w N w sumie od 2006r.) mam przymusowo podpisać nową umowę pan poszedł się skonsultować. Wrócił i powiedział, że pozostaje po staremu do czasu otrzymania listu Papaolo, czy mogłabym Cię prosić o przesłanie Regulaminu Promocji Full? Miałam go w kompie, ale chyba usunęłam Więc na stronie n - tam gdzie są szczegóły listu do abonentów jest już odpowiedź: Q: Dostałem list, w którym informowaliście, że 1 maja moja oferta zostanie zmieniona automatycznie na nową ofertę nc+. Czytałem w prasie / na dekoderze/ wiadomość, że mogę jednak zostać na starej ofercie. Jak jest naprawdę? A: Tak, w odpowiedzi na Państwa opinie i komentarze postanowiliśmy o wstrzymaniu automatycznej zmiany dotychczasowych ofert na nowe nc+. Może Pan pozostać przy obecnych warunkach swojej aktualnej umowy. Q: Czy będę miał w ramach starej oferty dostęp do CANAL+ i na jak długo? A: Tak, będzie miał Pan dostęp do pełnej, nowej rodziny CANAL+, do końca obowiązującej umowy. Q: I co potem? A: Będzie miał Pan możliwość przejścia na ofertę nc+. Jeżeli nie podejmie Pan tej decyzji, nadal będzie miał Pan dostęp do starej oferty, ale w cenie cennikowej, zgodnie z poprzednią umową. Q: Udostępniliście mi nowe kanały CANAL+ w miejsce nPremium. Do kiedy będę z nich korzystać i ile będą kosztować? A: Do końca trwania umowy będzie mógł Pan oglądać kanały CANAL+ na warunkach obecnych warunkach. Q: Do 4 kwietnia płaciłem za nPremium. Co teraz po wyłączeniu tych kanałów? Będę płacił mniej? A: Będzie Pan płacił tyle samo, otrzymując dostęp do pełnej, wzbogaconej rodziny kanałów CANAL+ CZYLI JEST OK!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMA Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Dzwoniłam na infolinię przed chwilą i pani powiedziała, ze niestety nie należy mi się c+ vod poniewaz to jest zupelnie inna usługa, nie tylko zmieniona nazwa dostepna jest tylko od pakietu Platinum i nawet jakby chciala, to nie moze mi jej włączyć a poza tym npremium vod było NIEGWARANTOWANE wiec mogli je nam zabrac wraz z programami npremium i co Wy na to? zalezy na kogo sie trafi w ICA bedzie sie mialo lub nie mialo czegos? a co mowi regulamin promocji full o gwarantowaniu bądź nie npremium vod? czy moglabym go otrzymac na maila, proszę? aamaaraantaa@orange.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMA Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Właśnie dostałem odpowiedź na moją reklamację dotyczącą dostępu do Canal+ vod - ma być odblokowany w ciągu 24 godzin!!!!!!!! jak Ci odblokują to daj znać będziesz precedensem, na który będziemy się powoływać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 nfilmHD vod był i jest usługą gwarantowaną w tej promocji - powołujcie się na regulamin i walczcie o swoje. @4 godziny minęły i dostępu dalej nie mam ale składam kolejną reklamację ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam, może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym dożywotnim fullem? bo z tego co wiem ci co nie migrowali zostają przy obecnych umowach a na dodatek dostają całą paczkę canal+. Z tego co wiem jest to umowa na czas nieokreślony (99 zł/mc) to znaczy, że do końca ich przygody z nc+ mają wszystko w tej cenie? (Canal plusy, HBO, CINEMAXY, FILMBOXY)? pytam z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMA Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam, może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym dożywotnim fullem? bo z tego co wiem ci co nie migrowali zostają przy obecnych umowach a na dodatek dostają całą paczkę canal+. Z tego co wiem jest to umowa na czas nieokreślony (99 zł/mc) to znaczy, że do końca ich przygody z nc+ mają wszystko w tej cenie? (Canal plusy, HBO, CINEMAXY, FILMBOXY)? pytam z ciekawości. tak właśnie jest umowa promocyjna po 2latach przechodziła na czas nieokreślony z ceną 99zl i tylko abonent wyłączając jakąś opcję z pakietu może ją unieważnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 czyli ci abonenci są największymi zwycięzcami, pomijając fakt, że jak nc+ będzie dodawać jakiś kanał to go nie dostaną , btw. macie dostęp do AXN SPIN HD (do posiadaczy wiecznego fulla)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMA Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 czyli ci abonenci są największymi zwycięzcami, pomijając fakt, że jak nc+ będzie dodawać jakiś kanał to go nie dostaną , btw. macie dostęp do AXN SPIN HD (do posiadaczy wiecznego fulla)? nie dostaniemy pewnie nowych ale to, co mamy przynajmniej mnie w zupełności wystarcza z drugie strony w regulaminie do tamtej promocji są podane pakiety z ktorych mozemy korzystac w jej ramach wiec jesli cos beda teraz do tych pakietow dodawac np. "hity filmowe", "sport i motoryzacja", "style moda muzyka" to powinnismy tez miec to włączane ale tym sie bede martwic pozniej :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michup Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam. Ja tez wycofałem wypowiedzenie. Miła konsultantka była z lekka zdziwiona umową na czas nieokreślony - upierała się że mam umowę na 24 mce. Po konsultacji wszystko ok, kontynuuje wspołprace z ITI. Na końcu padło tajemnicze "zobaczymy co bedzie dalej". Mam nadzieję, że rachunek za maj będzie bez zmian. ps. nie mam nc+ vod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.