Skocz do zawartości

Dożywotni full w n a migracja do platformy CANAL+


papaolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni posiadacze "dożywotniego" fulla - właśnie przeglądam regulamin tej promocji i zwracam uwagę, że warunki tej promocji przewidują wyłącznie wypowiedzenie umowy przez ABONENTA z zachowaniem 3-m-c okresu wypowiedzenia. O ile nie naruszymy warunków umowy (przestaniemy płacić itp.) firma ITI Neovision Sp. z o.o. nie może nam ZMIENIć warunków tej umowy. Proszę wszystkich posiadaczy tej promocji by dokładnie spojrzeli w warunki promocji, nie wypowiadali pochopnie umów i wyegzekwowali od ITI "dożywotnio" cenę 99PLN!!!. Proszę PO zapoznaniu się z warunkami promocji wskazać na jakiej podstawie mamy zmieniać umowę z TĄ samą firmą? w Szczególności zacytuję ostatni punkt warunków tej promocji: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w regulaminie, umowie, cenniku ....... ......., a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji".

 

 

Proponuję poczekać do maja a w przypadku naliczenia w maju wyższej opłaty i wyłaczenia części usług np. hbo, cinemax czy filmbox, które są wymienione w warunkach promocji full składać reklamacje powołując się na warunki promocji full, która nie została przez ITI wypowiedziana.

Poniżej pismo do UOKIK wysłane przeze mnie w dniu dzisiejszym.

URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW

00-950 WARSZAWA

WARSZAWA

PL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 1

 

SKARGA

 

Telewizja nc+ przymusowe zmiany

 

Treść dokumentu

Szanowni Państwo, proszę o przyjrzenie się postępowaniu Firmy ITI Neovision Sp. o.o. ul. Kłobucka 23 02-699 Warszawa NIP 521-00-82-774, Regon 010175861. Firma ta nie informując prawidłowo klientów wprowadza jednostronnie niekorzystne dla klientów zmiany. Na moim przykładzie:

Od kilku lat posiadam wciąż obowiązującą umowę (dożywotni full) - obecnie przekształciła się na czas nieokreślony której warunki dołączam. Wg tych warunków do czasu wypowiedzenia przeze mnie umowy firma zobowiązała się do świadczenia umowy a w szczególności udostępniania m.in kanałów HBO, FILMbox, Cinemax za cenę 99PLN. Obecnie nie wypowiadając umowy próbuje narzucić Abonentom zestaw kanałów (wg obecnej oferty nc nazywany GOLD + HBO) ale nie zawierający m.in dwóch wcześniej wspomnianych za cenę 119 PLN!!!!, przerzucając na Abonenta obowiązek wypowiedzenie umowy (termin 14 dni) jeśli te warunki cenowe Abonentowi nie odpowiadają. W związku z tym proszę o odpowiedź:

- Czy jako Abonent telewizji N mam prawo oczekiwać świadczenia usługi w dotychczasowych zakresie kanałów i za dotychczasową cenę (99PLN) do czasu prawidłowego (przesłanego listem poleconym z zachowaniem 3 miesięcznego okresu) wypowiedzenia umowy przez Abonenta bądź ITI?

- Czy takie postępowanie - informowanie klientów listami zwykłymi o zmianie regulaminu, przymusowe i automatyczne podwyższenie opłaty przy jednoczesnym zmniejszeniu oferty programowej jest zgodne z prawem?

- Czy w przypadku zmian nazw pakietów - powinienem otrzymać za dotychczasową cenę 99PLN dostęp do takiego, który zawiera gwarantowane w umowie promocyjnej programy - w tym przypadku jest to pakiet Allinclusive+ (z wyłaczeniem erotyki) lub canal+platinium z włączonymi dodatkowo HBO+filmbox, cinemax?

Oświadczenia:

Korespondencję w tej sprawie proszę kierować do mnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39' ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.).

 

Załączniki:

full - 0001.jpg - 1 strona

full - 0002.jpg - 2 strona

Podpisy elektroniczne

Dokument nie zawiera podpisu

Podpis elektroniczny

 

Szanowni koledzy - wydaje mi się, że dla nas - posiadaczy fulla dożywotniego - kluczowy jest ostatni punkt regulaminu promocji full - postanowienia końcowe ustęp 3: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w Regulaminie, Cenniku ....... , a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków promocji".

 

Wg mnie na podstawie tego punktu jesteśmy wstanie wywalczyć swoje - nie podejmując narazie żadnych działań a w szczególności nie wypowiadając z własnej inicjatywy umowy bo wg mnie oni TYLKO NA TO Liczą!!!!!

 

Wg mnie mamy prawo oczekiwać po 5 kwietnia właczenia pakietu Allinklusive bo TYLKO on zawiera gwarantowane w promocji Full Cinemax i Filmbox i HBO. Utrata dostępu do tych kanałów oraz obiecanych przez prezesa PUBLICZNIE 6 kanałów premium (canal+) zamiast npremium powinna skutkować złożeniem przez nas reklamacji z żądaniem przywrócenia tych kanałów, a jeśli nie pomoże to czekamy na decyzję UOKiK i składamy pozew zbiorowy. Koszty nie będą wielkie, wygrana prawie pewna, satysfakcja z utarcia nosa nc+ bezcenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam full na czas nieokreślony. Dostałem ofertę Canal+ Gold+ HBO , umowa na 18 mcy za 119. Do tego chyba (oczywiście jest to napisane w regulaminie, w aneksie o wielkości opłat za dekoder ani słowa) dzierżawa turbo dekodera 20 + regresywna opłata dodatkowa od 16PLN. Wychodzi razem 155. Masakra.

 

Możliwość wypowiedzenia do cyt. "dziewiętnastego kwietnia br". Kolejny chwyt.

Zastanawiam się co zrobić, wypowiedzieć źle nie wypowiedzieć chyba jeszcze gorzej. Normalnie strach cokolwiek podpisywać z tak postępującą firmą.. A kopać się z koniem nie mam ochoty. Chyba zgłaszam do UOKiK ja w poście powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny wysyłający zgłoszenie do UOKiK : prosiłbym o uwzględnienie w wysyłanym piśmie szczególnego wskazania kluczowego ostatniego punktu regulaminu promocji full - postanowienia końcowe ustęp 3: "W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w Regulaminie, Cenniku ....... , a postanowieniami niniejszych warunków promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków promocji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki papaolo za watek i wzor dokumentu. Jutro wysylam pismo do UOKK! Moja propozycja od nc+ to (podobnie jak u wiekszosci) "CANAL+ Gold+HBO (21) za 119, oczywiscie na 18 m-cy jako promocja. Z VOD zostalby tylko net VOD.

Jeszcze nie dzwonie i nie podaje im telefonu (ktory i tak maja w moich danych umowy), po prostu czekam jak to sie rozwinie. Papaolo czy masz pdf warunkow promocji "Full"? Moglbyc prosze przeslac? Z gory dzieki.

Od 5-go mamy zamiast kanalow npremium kanaly cyfry+, ale z tego co gdzies wyczytalem to jest to promocja tylko do konca miesiaca. Z informacji ktore podaja po starcie n-ki mozna mylnie zrozumiec, ze dano nam C+ jako substytut npremium na zawsze.

Forma uspokojenia bysmy nie mieli podstaw do wypowiedzenia umowy z ich winy. A po 19-tym mysla miec tak czy siak wszystkich w ...!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.

 

> Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.

 

> Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).

 

Czyli mamy All Inclusive bez porno i ewentualnie bez kanałów + za 99,00 na zawsze...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Również jestem posiadaczką abonamentu Promocja Full. Umowę podpisywałam w listopadzie 2009 na 2 lata. Teraz umowa jest na czas nieokreślony. Dziś rano, po przeczytaniu listu na stronie NC+, zadzwoniłam na infolinię żeby się dowiedzieć co z osobami , które są w takiej sytuacji jak ja. Pan Konsultant wogóle nie był zorientowany w temacie, musiałam mu przeczytać cały list i wtedy pan stwierdził, że MUSZĘ podpisać nową umowę! Na moje naciski, ze to nie fair, ze osoby z umowami terminowymi mogą nic nie zmieniać, a ja za karę, ze jestem stałym, kilkuletnim abonentem (w N w sumie od 2006r.) mam przymusowo podpisać nową umowę pan poszedł się skonsultować. Wrócił i powiedział, że pozostaje po staremu do czasu otrzymania listu :?:

 

Papaolo, czy mogłabym Cię prosić o przesłanie Regulaminu Promocji Full? Miałam go w kompie, ale chyba usunęłam :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odpowiedź na moją reklamację dotyczącą dostępu do Canal+ vod - ma być odblokowany w ciągu 24 godzin!!!!!!!!

 

No właśnie mnie od niedzieli robią w trąbę z tym Canal+ VOD :evil: Dzwoniłam w niedzielę i miły pan powiedział, ze jak najbardziej mi się nadal należy (zamiast nPremium VOD) i miał wysłać jakiś plik na mój dekoder, który odblokuje Canal+ VOD. Miało to potrwać do 24h. Do wczoraj nic się nie zmieniło więc zadzwoniłam znowu i tym razem bardzo niemiła pani mi powiedziała, ze absolutnie nie mam prawa do Canal+ VOD, bo za nPremium 1-4 i nPremium VOD dostałam paczkę Canal+. Jeszcze mi wmawiała, ze zostałam o tym poinformowana z ostatnim rachunkiem! Wyświetliłam rachunek i jest tam mowa tylko o wyłączeniu nPremium 1-4 więc zadzwoniłam jeszcze raz, ale inna pani podtrzymała, że się nie należy :censored:

 

Daj, proszę, znać jak Ci faktycznie odblokują ten Canal+ VOD.

 

P.S. Dzięki za Regulamin :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Również jestem posiadaczką abonamentu Promocja Full. Umowę podpisywałam w listopadzie 2009 na 2 lata. Teraz umowa jest na czas nieokreślony. Dziś rano, po przeczytaniu listu na stronie NC+, zadzwoniłam na infolinię żeby się dowiedzieć co z osobami , które są w takiej sytuacji jak ja. Pan Konsultant wogóle nie był zorientowany w temacie, musiałam mu przeczytać cały list i wtedy pan stwierdził, że MUSZĘ podpisać nową umowę! Na moje naciski, ze to nie fair, ze osoby z umowami terminowymi mogą nic nie zmieniać, a ja za karę, ze jestem stałym, kilkuletnim abonentem (w N w sumie od 2006r.) mam przymusowo podpisać nową umowę pan poszedł się skonsultować. Wrócił i powiedział, że pozostaje po staremu do czasu otrzymania listu :?:

 

Papaolo, czy mogłabym Cię prosić o przesłanie Regulaminu Promocji Full? Miałam go w kompie, ale chyba usunęłam :/

 

Więc na stronie n - tam gdzie są szczegóły listu do abonentów jest już odpowiedź:

 

Q: Dostałem list, w którym informowaliście, że 1 maja moja oferta zostanie zmieniona automatycznie na nową ofertę nc+. Czytałem w prasie / na dekoderze/ wiadomość, że mogę jednak zostać na starej ofercie. Jak jest naprawdę?

A: Tak, w odpowiedzi na Państwa opinie i komentarze postanowiliśmy o wstrzymaniu automatycznej zmiany dotychczasowych ofert na nowe nc+. Może Pan pozostać przy obecnych warunkach swojej aktualnej umowy.

 

Q: Czy będę miał w ramach starej oferty dostęp do CANAL+ i na jak długo?

A: Tak, będzie miał Pan dostęp do pełnej, nowej rodziny CANAL+, do końca obowiązującej umowy.

 

Q: I co potem?

A: Będzie miał Pan możliwość przejścia na ofertę nc+. Jeżeli nie podejmie Pan tej decyzji, nadal będzie miał Pan dostęp do starej oferty, ale w cenie cennikowej, zgodnie z poprzednią umową.

 

Q: Udostępniliście mi nowe kanały CANAL+ w miejsce nPremium. Do kiedy będę z nich korzystać i ile będą kosztować?

A: Do końca trwania umowy będzie mógł Pan oglądać kanały CANAL+ na warunkach obecnych warunkach.

 

Q: Do 4 kwietnia płaciłem za nPremium. Co teraz po wyłączeniu tych kanałów? Będę płacił mniej?

A: Będzie Pan płacił tyle samo, otrzymując dostęp do pełnej, wzbogaconej rodziny kanałów CANAL+

 

 

CZYLI JEST OK!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłam na infolinię przed chwilą

i pani powiedziała, ze niestety nie należy mi się c+ vod

poniewaz to jest zupelnie inna usługa, nie tylko zmieniona nazwa

dostepna jest tylko od pakietu Platinum

i nawet jakby chciala, to nie moze mi jej włączyć

a poza tym npremium vod było NIEGWARANTOWANE

wiec mogli je nam zabrac wraz z programami npremium

i co Wy na to? :evil:

zalezy na kogo sie trafi w ICA bedzie sie mialo lub nie mialo czegos?

 

a co mowi regulamin promocji full o gwarantowaniu bądź nie npremium vod?

czy moglabym go otrzymac na maila, proszę?

 

aamaaraantaa@orange.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym dożywotnim fullem? bo z tego co wiem ci co nie migrowali zostają przy obecnych umowach a na dodatek dostają całą paczkę canal+. Z tego co wiem jest to umowa na czas nieokreślony (99 zł/mc) to znaczy, że do końca ich przygody z nc+ mają wszystko w tej cenie? (Canal plusy, HBO, CINEMAXY, FILMBOXY)? pytam z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym dożywotnim fullem? bo z tego co wiem ci co nie migrowali zostają przy obecnych umowach a na dodatek dostają całą paczkę canal+. Z tego co wiem jest to umowa na czas nieokreślony (99 zł/mc) to znaczy, że do końca ich przygody z nc+ mają wszystko w tej cenie? (Canal plusy, HBO, CINEMAXY, FILMBOXY)? pytam z ciekawości.

 

tak właśnie jest

umowa promocyjna po 2latach

przechodziła na czas nieokreślony z ceną 99zl

i tylko abonent wyłączając jakąś opcję z pakietu

może ją unieważnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ci abonenci są największymi zwycięzcami, pomijając fakt, że jak nc+ będzie dodawać jakiś kanał to go nie dostaną :D, btw. macie dostęp do AXN SPIN HD (do posiadaczy wiecznego fulla)?

 

nie dostaniemy pewnie nowych

ale to, co mamy

przynajmniej mnie

w zupełności wystarcza :]

z drugie strony w regulaminie do tamtej promocji są podane pakiety

z ktorych mozemy korzystac w jej ramach

wiec jesli cos beda teraz do tych pakietow dodawac

np. "hity filmowe", "sport i motoryzacja", "style moda muzyka"

to powinnismy tez miec to włączane

ale tym sie bede martwic pozniej :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja tez wycofałem wypowiedzenie. Miła konsultantka była z lekka zdziwiona umową na czas nieokreślony - upierała się że mam umowę na 24 mce. Po konsultacji wszystko ok, kontynuuje wspołprace z ITI.

Na końcu padło tajemnicze "zobaczymy co bedzie dalej". Mam nadzieję, że rachunek za maj będzie bez zmian.

ps. nie mam nc+ vod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...