Eskimos Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mam pytanie,czy do pakietu Comfort+ można dokupić paczkę canal+?Gdzieś tak wyczytałem i podobno płaci się 79zł? jest dla migrujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ten pakiet comfort z c+ w tym układzie jest nieopłacalny , bo po dodaniu opł. pvr 10 zł albo jeszcze MR to przebija Platinum, bo wątpię żeby dali za 0, tacy mędrcy tam są kombinują jak zatrzymać tą fale krytyki i wypowiedzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Z facebooka nc+ "na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 siedzą juz tyle czasu tam, TYLU medrców, którzy pobierają TAKIE pensje za swoją prace a nie potrafią nic wymyśleć konstruktywnego... Ludzie w wielu miejscach na forach, na Fb sami im przedstawili jak oferta powinna wyglądac, mają ZA DARMO pomysły, znają oczekiwania (bo skoro ludzie piszą racjonalnie jakie warunki i pakiety mogą zaakceptować , to znczy ze oczekiwania takie są), ALE NADAL NIC NIE WYMŚLILI ;]. "Prosimy o kilka dni cierpliwości" bo "pracujemy nad tym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Nowe pomysly moze juz maja teraz pracuja pewnie na "haczykami" do tych ofert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecmateusz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Z facebooka nc+"na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź" gdzie to pisze na facebooku że Cyfra+ mogą pozostać przy swoich umowach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W komentarzu "A co z użytkownikami Cyfry+?" Pod tym newsem http://www.facebook.com/ncplus/posts/234793239993523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Z facebooka nc+"na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź" Jutro lub za kilka dni mogą również napisać oficjalnie: na chwile obecna nie ma możliwości pozostania na obecnych warunkach. Pisząc „na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach…” zostawiają sobie otwarta furtkę do zmiany decyzji w innej „chwili obecnej”. Podobna zagrywka jak mamy dużo kanałów, lecz zapomnieli dodać, że niegwarantowanych(sprytnie zaznaczonych innym odcieniem szarości). Niecierpliwi i napaleńcy już migrowali, pozostali niezadowoleni ze złożonymi wypowiedzeniami lub przed szansa ich złożenia. Ciekawe czy ilość migracji i nowych umów maja nadal taka „wysoka” jak mówili Czas działa na nasza korzyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 tak samo ze na dekoderach Cyfry nie działają Polsat HD, History HD i jeszcze jakies 2 kanały, bo Cyfrowy Polsat nie wprowadził kodowania Nagra dla tch kanałów, bo poprostu nie ma umowy z CYfrą, więc nie musi kabaret goni kabaret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniew Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 To że nie ma Polsatu HD na dekoderach Cyfry - jest nawet zabawne. Operator nie może powiedzieć, że ze względu na "własny" sprzęt - nie mam kanału, który mieć powinienem. Korzystam z ich sprzętu (Pace), a o tym, że może nie działać, nikt nie poinformował. Ba, nawet NC+ zapewnia że tylko jedna z usług VOD nie działa na tym dekoderze. Nawet nie zamierzam, jak kilku narwańców na forum, anulować podpisanego aneksu. Natomiast będę pisał reklamacje - zgodnie z wymaganiami podanymi w ich regulaminie. Będę domagał się zwrotu kosztów za każdy dzień - jak dla mnie może to trwać i 18 miesięcy. Albo włączą mi Polsat HD na Pace, albo wymienią dekodery na ADB. I co zabawne, niczym tego kanału nie zastąpią w ofercie, bo akurat oglądam na nim F1. Jedna reklamacja już poszła, za 25.03-31.03, następna pójdzie 30 kwietnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 I to jest jedyna opcja dla abo C+ bez Polsatu HD. Reklamować, reklamować i żądać rekompensaty. Próba zerwania umowy z powodu braku tych kilku kanałów skończy się niepowodzeniem, gdyż żaden sąd w Polsce (a tym musi się skończyć każda taka próba zerwania, bo operator ją odrzuci) nie uzna tego za "rażące naruszenie" (Rozdz. IX pkt 16 Regulaminu nc+). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve692 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 reniew mógł byś wrzucić treść pisma reklamacyjnego? Nie zamierzam im(NC+) tego tak darować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniew Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Reklamacja musi zawierać: 1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Abonenta; 2) numer identyfikacyjny nadany Abonentowi lub przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy; 3) numer Karty dekodującej; 4) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu; 5) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację; 6) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy Abonent żąda ich wypłaty; 7) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych Opłat, w przypadku gdy Abonent żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności; podpis Abonenta – w przypadku reklamacji złożonej pisemnie lub Hasło w przypadku reklamacji elektronicznej składanej przez Abonenta, który posiada zdefiniowane w Umowie Hasło. W treści: Działając na podstawie Rozdziału X pkt. 1 oraz Rozdziału XI, pkt. 3 Regulaminu świadczenia usług z dnia 19 marca 2013 r., składam Reklamację na niewykonanie usługi w dniach...... do .......... w zakresie dostarczenia sygnału kanału Polsat HD do dekodera PACE PVR, będącego własnością NC+, a do którego dostęp zagwarantowany jest w ofercie NC+ pakiet....... Można wysłać emailem, listem, dowolnie. A i smaczek na koniec: jak nie odpowiedzą w ciągu 30 dni, reklamacja jest uwzględniona. I polecam sobie wydrukować to: http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... ty-nc-plus (to akurat bardzo ważne, gdyby nagle się okazało że trzeba było wziąć nowy dekoder... Ewidentny dowód na wprowadzanie w błąd klienta ALE ŻEBY NIE BYŁO ZA WESOŁO: zgodnie z regulaminem, jeśli coś nie działa na własnym sprzęcie, oni nie ponoszą odpowiedzialności - co sobie zastrzegli jasno i wyraźnie. Dla mnie reklamacja na sens, gdy dotyczy akurat ich dekoderów, wtedy jest szansa na powodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam wczoraj dwie rozmowy na temat przedłużenia ofert - dzwoniłem ja 1) N na mnie ale użytkuje ojciec - do tej pory 3 pakiety ( Sport,Rozrywka,Zwierzęta plus NPremium) płacił coś 65-66zł Rozmowa wczorajsza miła Pani dała Silver za 69zł na 18 miesięcy plis dekoder BOX + za 0zł za 3-4 dni do odbioru w najbliższym punkcie! ( Rozmowa trwała z dobre 15 minut po czym Pani stwierdziła że nie ma do mnie siły bo za dużo wiem oddała rozmowę do Pani Kierownik Jakieś Krystyny i u niej wywalczyłem 69zł i dekoder a ta pierwsza dekodera nie chciała dać) Pierwsza Oferta dla ojca z przed tygodnia tylko SILVER za 79zł albo Gold 79zł i nic więcej bo mniej płacić nie można plus dekoder Box +) Czyli schodzą z cen pomalutku musiałem podpisać bo czas się kończy z umową w N ( ojciec się cieszy ma wszystko co miał oprócz npremium chociaż mówi że tam oprócz meczów nic nie było a teraz będzie miał c+ family 1 i family 2 fajnie filmy teraz tam lecą plus 2 mecze ligi polskiej po jednym z angielskiej francuskiej i nba więc mu się to opłaca za 5zł dwa C+) 2) Cyfra + Kompakt + Canal+ płacę 62zł Oferta która mnie interesuje tylko PLATYNA oferta 99zł plus dekoder Box 0 wywalczony na 18 miesięcy odmówiłem za dużo ale dziewczyna z infolinii stwierdziła tak Ma Pan umowę do 28.06.2013 więc proszę pozostać na niej jak najdłużej ceny powinny spaść do 89zł - tak jak Pan chce bo wezmę za 89zł i powiedziała że czas na migrację z Cyfry + jest do końca Czerwca 2013. Podziękowała za rozmowę zapisała numer kontaktowy i powiedziała że będą dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Coś ta pani nie kumata umowy kończą się z końcem mies. ,a nie 28. no chyba że luty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Właśnie stwierdziła po 15 minut rozmowy bo wiedziałem więcej od niej że nie ma do mnie siły i dała Panią Kierownik która była bardziej kumata i z nią wynegocjowałem jak dla Ojca bardzo dobrą ofertę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver1313@ Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 zależy co zrobi UoKiK. Nawet listy do abonentów N mogą unieważnić. Co za problem dla nc+? Wyślą nowe anulujące poprzednie wtedy wszystkie wypowiedzenia stracą moc prawną? jeśli tak to żal mi tych, którzy już podpisali umowę z innym dostawcą, bo będą płacili podwójne abonamenty. To zależy z jakiego punktu było wypowiedzenie - jeżeli z powodu zamian programowych to będzie ważne - ponieważ niezależnie od tego co powie UOKIK tych kanałów nie będzie, więc wypowiedzenie będzie ważne. co zaś do wypowiedzeń związanych z nie akceptacją regulaminu ( brak zgody na przejście pakiet NC+), to też nie wiadomo ponieważ nie da się utrzymać umów N-ki chociażby ze względu na brak Premium (ich zastąpienie nawet na stałe Canal+ prawnie nie rozwiązuje sprawy bo nie każdy musi się na to zgadzać) Obecnie największy problem NC+ są te nieszczęsne zwykłe listy, bo nie da się udowodnić, że coś było wysłane, nie mówiąc o tym że dostarczone. I tego będzie czepiał się UOKiK oraz krótkiego czasu na podjęcie decyzji. Prawidłowo powinno być tak, że NC+ wysyła pismo polecone w którym informuje, że nie jest wstanie dotrzymać obowiązujących warunków umowy w związku z czym klient może przejść do NC+,a w przypadku braku akceptacji - umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem .....( nie można nikogo zmusić do migracji, ani migrować bez jego wiedzy i zgody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Hm ciekawe choc u nich jedno wyklucza czesto drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Miałem superpremium z tv lg. Wysłałem wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanałów. Dostałem ofertę: 119 zł za platinium, powiedziałem że się nie zgadzam po czym Pan zszedł na 109 ja powiedziałem że za "stówę " bym wziął razem z dzierżawą pace pvr, połączył się z przełożonym po czym wrócił po minucie i mówi że oferta za 99 zł z dekoderem jest dla abo co mają cyfrę dłużej niż 2005 rok, a ja mam od 2009 roku, ale dostał zgodę i dostałem komplet za 99 plus 1,99 history. Na pytanie czy mogę wziąć kartę do multiroom powiedział, że tylko w wersji z N mogę. Umowę mam na 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GolfBravo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Obecnie największy problem NC+ są te nieszczęsne zwykłe listy, bo nie da się udowodnić, że coś było wysłane, nie mówiąc o tym że dostarczone. I tego będzie czepiał się UOKiK oraz krótkiego czasu na podjęcie decyzji. Prawidłowo powinno być tak, że NC+ wysyła pismo polecone w którym informuje, że nie jest wstanie dotrzymać obowiązujących warunków umowy w związku z czym klient może przejść do NC+,a w przypadku braku akceptacji - umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem .....( nie można nikogo zmusić do migracji, ani migrować bez jego wiedzy i zgody) Swieta prawda silver1313@. Kontrakt = oferta sprzedawcy/uslugodawcy + akceptacja oferty przez klienta. Brak wyrazenia akceptacji przez klienta nie moze byc automatycznym zezwoleniem na nowy drozszy 18 miesieczny kontrakt. To troche tak jakbys wyslal list do swojego sasiada w ktorym masz oferte dla niego ze bedzie ci on za darmo myc twoj samochod przez 18 miesiecy, i ze ma on 20 dni na podjecie decyzji, i jedynym sposobem nie przyjecia tej umowy jest pisemna odmowa. A do tego sasiad jest na wakacjach. Ale NC+ woli traktowac swoich klientow jak idiotow: nie dotrzymuja starej umowy, i laskawie pozwalaja klientom wypowiedziec umowe tak jakby klienci tutaj zawinili. Bracaja kota ogonem. Skandal. Banda oszolomow. Nie rozumiem jak prawnicy w NC+ pozwalaja na takie numery - to jest oczywiste ze to co NC+ probuje zrobic jest nie tylko niezgodne z prawem ale rowniez zwyklym cwaniactwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 siema wszystkim ja dostałem od nich taką ofertę obecnie super premium ,propozycja od nich canal + platinum + hbo pace decodery zostają te ca mam i ten sam multiroom 2 karty wszystko za 149 zł co myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro666 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tutaj link do praktyk między innymi konsultantów . Wszędzie kłamią i naciągają. W tym kraju to już chyba norma. http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10338 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BasteKSG Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 siema wszystkim ja dostałem od nich taką ofertę obecnie super premium ,propozycja od nich canal + platinum + hbo pace decodery zostają te ca mam i ten sam multiroom 2 karty wszystko za 149 zł co myślicie Co najmniej o 20 zl za drogo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecmateusz Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 siema wszystkim ja dostałem od nich taką ofertę obecnie super premium ,propozycja od nich canal + platinum + hbo pace decodery zostają te ca mam i ten sam multiroom 2 karty wszystko za 149 zł co myślicie Co najmniej o 20 zl za drogo... a ile płacileś przed migracja (wydaje mi sie że 99zł) czyli 50 zł dopłacasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 nie ten wpis :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi