Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten pakiet comfort z c+ w tym układzie jest nieopłacalny , bo po dodaniu opł. pvr 10 zł albo jeszcze MR to przebija Platinum, bo wątpię żeby dali za 0, tacy mędrcy tam są kombinują jak zatrzymać tą fale krytyki i wypowiedzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z facebooka nc+

"na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siedzą juz tyle czasu tam, TYLU medrców, którzy pobierają TAKIE pensje za swoją prace a nie potrafią nic wymyśleć konstruktywnego... Ludzie w wielu miejscach na forach, na Fb sami im przedstawili jak oferta powinna wyglądac, mają ZA DARMO pomysły, znają oczekiwania (bo skoro ludzie piszą racjonalnie jakie warunki i pakiety mogą zaakceptować , to znczy ze oczekiwania takie są), ALE NADAL NIC NIE WYMŚLILI ;]. "Prosimy o kilka dni cierpliwości" bo "pracujemy nad tym"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z facebooka nc+

"na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź"

gdzie to pisze na facebooku że Cyfra+ mogą pozostać przy swoich umowach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z facebooka nc+

"na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach. Ostatnio były zmiany powodujące, że można wypowiedzieć umowę, ale tyczyły się one tylko kilku kanałów. Jeśli sytuacja się zmieni, będziemy o niej informować. To jest oficjalna i aktualna wypowiedź"

Jutro lub za kilka dni mogą również napisać oficjalnie: na chwile obecna nie ma możliwości pozostania na obecnych warunkach. Pisząc „na chwilę obecną Klienci Cyfry+ mogą pozostawać przy swoich umowach…” zostawiają sobie otwarta furtkę do zmiany decyzji w innej „chwili obecnej”. Podobna zagrywka jak mamy dużo kanałów, lecz zapomnieli dodać, że niegwarantowanych(sprytnie zaznaczonych innym odcieniem szarości). Niecierpliwi i napaleńcy już migrowali, pozostali niezadowoleni ze złożonymi wypowiedzeniami lub przed szansa ich złożenia. Ciekawe czy ilość migracji i nowych umów maja nadal taka „wysoka” jak mówili

Czas działa na nasza korzyść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nie ma Polsatu HD na dekoderach Cyfry - jest nawet zabawne. Operator nie może powiedzieć, że ze względu na "własny" sprzęt - nie mam kanału, który mieć powinienem. Korzystam z ich sprzętu (Pace), a o tym, że może nie działać, nikt nie poinformował. Ba, nawet NC+ zapewnia że tylko jedna z usług VOD nie działa na tym dekoderze. Nawet nie zamierzam, jak kilku narwańców na forum, anulować podpisanego aneksu. Natomiast będę pisał reklamacje - zgodnie z wymaganiami podanymi w ich regulaminie. Będę domagał się zwrotu kosztów za każdy dzień - jak dla mnie może to trwać i 18 miesięcy. Albo włączą mi Polsat HD na Pace, albo wymienią dekodery na ADB. I co zabawne, niczym tego kanału nie zastąpią w ofercie, bo akurat oglądam na nim F1. Jedna reklamacja już poszła, za 25.03-31.03, następna pójdzie 30 kwietnia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest jedyna opcja dla abo C+ bez Polsatu HD. Reklamować, reklamować i żądać rekompensaty. Próba zerwania umowy z powodu braku tych kilku kanałów skończy się niepowodzeniem, gdyż żaden sąd w Polsce (a tym musi się skończyć każda taka próba zerwania, bo operator ją odrzuci) nie uzna tego za "rażące naruszenie" (Rozdz. IX pkt 16 Regulaminu nc+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja musi zawierać:

1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Abonenta;

2) numer identyfikacyjny nadany Abonentowi lub przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy;

3) numer Karty dekodującej;

4) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;

5) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;

6) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy Abonent żąda ich wypłaty;

7) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek

o ich zaliczenie na poczet przyszłych Opłat, w przypadku gdy Abonent żąda wypłaty odszkodowania lub innej

należności;

8) podpis Abonenta – w przypadku reklamacji złożonej pisemnie lub Hasło w przypadku reklamacji elektronicznej

składanej przez Abonenta, który posiada zdefiniowane w Umowie Hasło.

 

W treści: Działając na podstawie Rozdziału X pkt. 1 oraz Rozdziału XI, pkt. 3 Regulaminu świadczenia usług z dnia 19 marca 2013 r., składam Reklamację na niewykonanie usługi w dniach...... do .......... w zakresie dostarczenia sygnału kanału Polsat HD do dekodera PACE PVR, będącego własnością NC+, a do którego dostęp zagwarantowany jest w ofercie NC+ pakiet.......

 

Można wysłać emailem, listem, dowolnie.

A i smaczek na koniec: jak nie odpowiedzą w ciągu 30 dni, reklamacja jest uwzględniona.

 

I polecam sobie wydrukować to: http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... ty-nc-plus (to akurat bardzo ważne, gdyby nagle się okazało że trzeba było wziąć nowy dekoder... Ewidentny dowód na wprowadzanie w błąd klienta ;-)

 

ALE ŻEBY NIE BYŁO ZA WESOŁO: zgodnie z regulaminem, jeśli coś nie działa na własnym sprzęcie, oni nie ponoszą odpowiedzialności - co sobie zastrzegli jasno i wyraźnie. Dla mnie reklamacja na sens, gdy dotyczy akurat ich dekoderów, wtedy jest szansa na powodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj dwie rozmowy na temat przedłużenia ofert - dzwoniłem ja

1) N na mnie ale użytkuje ojciec - do tej pory 3 pakiety ( Sport,Rozrywka,Zwierzęta plus NPremium) płacił coś 65-66zł

Rozmowa wczorajsza miła Pani dała Silver za 69zł na 18 miesięcy plis dekoder BOX + za 0zł za 3-4 dni do odbioru w najbliższym punkcie!

( Rozmowa trwała z dobre 15 minut po czym Pani stwierdziła że nie ma do mnie siły bo za dużo wiem oddała rozmowę do Pani Kierownik Jakieś Krystyny i u niej wywalczyłem 69zł i dekoder a ta pierwsza dekodera nie chciała dać)

Pierwsza Oferta dla ojca z przed tygodnia tylko SILVER za 79zł albo Gold 79zł i nic więcej bo mniej płacić nie można plus dekoder Box +)

Czyli schodzą z cen pomalutku musiałem podpisać bo czas się kończy z umową w N ( ojciec się cieszy ma wszystko co miał oprócz npremium chociaż mówi że tam oprócz meczów nic nie było a teraz będzie miał c+ family 1 i family 2 fajnie filmy teraz tam lecą plus 2 mecze ligi polskiej po jednym z angielskiej francuskiej i nba więc mu się to opłaca za 5zł dwa C+)

2) Cyfra + Kompakt + Canal+ płacę 62zł Oferta która mnie interesuje tylko PLATYNA oferta 99zł plus dekoder Box 0 wywalczony na 18 miesięcy odmówiłem za dużo ale dziewczyna z infolinii stwierdziła tak

Ma Pan umowę do 28.06.2013 więc proszę pozostać na niej jak najdłużej ceny powinny spaść do 89zł - tak jak Pan chce bo wezmę za 89zł i powiedziała że czas na migrację z Cyfry + jest do końca Czerwca 2013. Podziękowała za rozmowę zapisała numer kontaktowy i powiedziała że będą dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co zrobi UoKiK. Nawet listy do abonentów N mogą unieważnić. Co za problem dla nc+? Wyślą nowe anulujące poprzednie :lol2:

 

wtedy wszystkie wypowiedzenia stracą moc prawną?

jeśli tak to żal mi tych, którzy już podpisali umowę z innym dostawcą, bo będą płacili podwójne abonamenty.

 

 

To zależy z jakiego punktu było wypowiedzenie - jeżeli z powodu zamian programowych to będzie ważne - ponieważ niezależnie od tego co powie UOKIK tych kanałów nie będzie, więc wypowiedzenie będzie ważne. co zaś do wypowiedzeń związanych z nie akceptacją regulaminu ( brak zgody na przejście pakiet NC+), to też nie wiadomo ponieważ nie da się utrzymać umów N-ki chociażby ze względu na brak Premium (ich zastąpienie nawet na stałe Canal+ prawnie nie rozwiązuje sprawy bo nie każdy musi się na to zgadzać)

 

Obecnie największy problem NC+ są te nieszczęsne zwykłe listy, bo nie da się udowodnić, że coś było wysłane, nie mówiąc o tym że dostarczone. I tego będzie czepiał się UOKiK oraz krótkiego czasu na podjęcie decyzji. Prawidłowo powinno być tak, że NC+ wysyła pismo polecone w którym informuje, że nie jest wstanie dotrzymać obowiązujących warunków umowy w związku z czym klient może przejść do NC+,a w przypadku braku akceptacji - umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem .....( nie można nikogo zmusić do migracji, ani migrować bez jego wiedzy i zgody)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem superpremium z tv lg. Wysłałem wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanałów.

Dostałem ofertę:

119 zł za platinium, powiedziałem że się nie zgadzam po czym Pan zszedł na 109 ja powiedziałem że za "stówę " bym wziął razem z dzierżawą pace pvr, połączył się z przełożonym po czym wrócił po minucie i mówi że oferta za 99 zł z dekoderem jest dla abo co mają cyfrę dłużej niż 2005 rok, a ja mam od 2009 roku, ale dostał zgodę i dostałem komplet za 99 plus 1,99 history.

 

Na pytanie czy mogę wziąć kartę do multiroom powiedział, że tylko w wersji z N mogę.

Umowę mam na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie największy problem NC+ są te nieszczęsne zwykłe listy, bo nie da się udowodnić, że coś było wysłane, nie mówiąc o tym że dostarczone. I tego będzie czepiał się UOKiK oraz krótkiego czasu na podjęcie decyzji. Prawidłowo powinno być tak, że NC+ wysyła pismo polecone w którym informuje, że nie jest wstanie dotrzymać obowiązujących warunków umowy w związku z czym klient może przejść do NC+,a w przypadku braku akceptacji - umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem .....( nie można nikogo zmusić do migracji, ani migrować bez jego wiedzy i zgody)

 

Swieta prawda silver1313@. Kontrakt = oferta sprzedawcy/uslugodawcy + akceptacja oferty przez klienta.

 

Brak wyrazenia akceptacji przez klienta nie moze byc automatycznym zezwoleniem na nowy drozszy 18 miesieczny kontrakt.

 

To troche tak jakbys wyslal list do swojego sasiada w ktorym masz oferte dla niego ze bedzie ci on za darmo myc twoj samochod przez 18 miesiecy, i ze ma on 20 dni na podjecie decyzji, i jedynym sposobem nie przyjecia tej umowy jest pisemna odmowa. A do tego sasiad jest na wakacjach.

 

Ale NC+ woli traktowac swoich klientow jak idiotow: nie dotrzymuja starej umowy, i laskawie pozwalaja klientom wypowiedziec umowe tak jakby klienci tutaj zawinili. Bracaja kota ogonem.

 

Skandal. Banda oszolomow.

 

Nie rozumiem jak prawnicy w NC+ pozwalaja na takie numery - to jest oczywiste ze to co NC+ probuje zrobic jest nie tylko niezgodne z prawem ale rowniez zwyklym cwaniactwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema wszystkim ja dostałem od nich taką ofertę obecnie super premium ,propozycja od nich canal + platinum + hbo pace decodery zostają te ca mam i ten sam multiroom 2 karty wszystko za 149 zł co myślicie

 

Co najmniej o 20 zl za drogo...

a ile płacileś przed migracja (wydaje mi sie że 99zł) czyli 50 zł dopłacasz :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...