marcelnorbert Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @Kibo moim zdaniem jak odstąpi (nie wiem czy ma taką opcje ale wydaje mi sie ze tak) to ja bym zaryzykował tym bardziej że moje odstąpienie też chcieli zakwalifikować jako reklamacje na co sie nie zgodziłem definitywnie.Ale to juz @moryla decyzja nie moja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @andrzejgratis ale konsultantka powiedziała kilka razy że cała paczka C+ na całą umowę.Do tego sam spytałem czy aby na pewno 6 C+ na całą umowę powiedziała tak.Ale powiedziała też że zamawiając box+ dostanę 5800s konsultant dzień wcześniej to samo powiedział.Redlight HD według pierwszego konsultanta kosztuje 25 zł.@marcelnorbert nic nie chciał a konsultantka nic nie wspominała o żadnej konkurencji i rachunkach.Dziś odebrałem przed południem.Jutro zadzwonię z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @marcelnorbert ale Ty odstąpiwszy od migracji czy aneksu wciąż zobligowany byłeś umową a On w takiej sytuacji nie jest. Zresztą to nie wątek na tego typu dywagacje. Reklamować może a nóż coś skapnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @moryl rób jak uważasz za słuszne Twoja decyzja ale ja bym to rozegrał inaczej najpierw zadzwonił ze dwa trzy razy dopytał czy oby na pewno będzie to co masz w umowie ( zapytam się czy masz napisane/wymienione opcje dodatkowe w gratisie w umowie musi być to wyszczególnione w formularzu umowy który otrzymałeś od kuriera ) i jesli tak to oki ale nie reklamował bym nic tylko odstąpienie robił jakby miało być inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Mogę zrezygnować bez problemu mam na to do 10 dni.Mi oferta osobiście pasuje ale reklamacja i tak będzie.Miałem przedstawioną inną ofertę niż dostałem na umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @moryl czyli rozumie ze na umowie masz w opcjach dodatkowych zaznaczone jedynie R HD bez C+ jakiegokolwiek czy HBO (umowa z wyszczególnionymi opcjami) No to powiem Ci tak życzę Ci sukcesu w reklamacji bo jak nawet co z tego ze miałeś cos przez telefon powiedziane jak sam widziałeś co podpisywałeś i tu Cie ''nc+'' najprawdopodobniej zleje Ale to sa Twoje nerwy stracony czas pieniądze i użeranie sie. Jeśli nie masz tego na umowie to reklamacji Ci nie uznają i wyprą się a wtedy pozostanie Ci golas U+ z R HD.Gwarantuje Ci ze więcej ugrasz na odstąpieniu i szybciej niż na reklamacji.Ja jedno odstąpienie zostawiłem w punkcie ''nc+'' i zaraz to mieli telefon po 2 dniach a drugie posłałem listem poleconym Ale żeby nie było życzę powodzenia w walce z korporacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Na umowie jest Univers+ usługi Redlight hd.Ale w warunkach promocji jest Hbo -12miesięcy Family&Sport-12 miesięcy premium film-1 miesiąc.Nie wliczam do tego miesiąca aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 @marcelnorbert ma w umowie paczkę C+ (część sportową) i HBO. Taką ofertę przedstawiła mi konsultantka.Oczywiście umowa dostarczona przez kuriera to Univers+Family&Sport+HBO za 59 zł+do 2 miesięcy kanały filmowe C+. Odstąpienie od umowy nic mu nie da. Poprostu nc+ ją unieważni i tyle. Tak jak napisał @kibo. Ty miałeś umowę i migrowałeś więc Twój przypadek był inny. Poza tym odnoszę wrażenie że jesteś strasznym malkontentem. Świat nie jest tak zły. NC+ też miewają przebłyski "inteligencji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Może jednak zmienią umowę,skoro dali ciała . Próbować warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak, ale w drodze ew.reklamacji i tego mu nikt nie broni a nie w drodze odstąpienia, bo na tym wyjdzie jak Zabłocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Próbować z reklamacją może (to niewiele kosztuje). Z odstąpieniem hmm... (tego już w razie czegos nie cofnie). Konsultantka mówiła o pełnym C+ i jest tylko do 2 m-cy (te 2 m-ce pewnie powiedziała tylko drobnym druczkiem i nie było słychać). Ponadto podpisywał umowę którą dostarczył kurier, a tam warunki już były podane poprawnie. Jeśli coś nie pasowało można było poprostu nie podpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @jedrus25 tyle ze kolega @moryl może być ugotowany bo brał w promo dla przechodzących z konkurencji i z tego co pisał nie dawał żadnej kopi faktury od innego usługodawcy telewizyjnego Odstąpienie można cofnąć tym bardziej jak pisałem już wcześniej jedno do APS-u i ma telefon za dwa dni dlaczego odstępuje i czy jest pewien ale to jego sprawa jak woli to reklamować to żeby póżniej mu nie napisali ze nie spełnił podstawowego warunku skorzystania z oferty i promocji czyli ''faktura/rachunek z konkurencji'' i wtedy co ??? Jego sprawa dla mnie bezpieczniejsze jest odstąpienie które bym złożył tak po 7 dniach aby mieć pewność ze robią go w jajo a nie zaraz dziś czy jutro Bo może przez 7 dni papiery od kuriera wrócą do ''nc+'' i wtedy bedzie wsio jasno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Byłem w APS podpisałem umowe, promocja jak na nc+ rewelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie da się ukryć @AndsU jaką wersję i z jakim dekoderem brałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 A ja Wam powiem, że tych opcji w prezencie nie wyszczególniają w umowie. Znajomi skorzystali z COMFORT+ i mają w opcjach wpisane tylko Multi+ 0 zł 12m. Natomiast HBO działa i jest wyszczególnione w ICA, działa również Premium Family&Sport, które jest do 2 miesięcy w prezencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @AndrU tego nigdy nie negowałem.Pytanie czy okazywałeś rachunek z konkurencji ??? No i napisz czy wszystko co miało być już Ci lata na karcie tak ażeby koledze @motyl uświadomić czy robią go w jajko czy taki to już standard jest ze trzeba czekać na te HBO i C+ dłużej bo to mnie interesuje bardzo @Krzysiek11:) dziwne ze nie ma tego w umowie ciekawe czemu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ja też byłem zdziwiony bo byłem z nimi przy podpisywaniu umowy, ale wszystko im działa jak powinno. HBO nawet widnieje w ICA, pomimo, że nie mają go wyszczególnione w umowie. Na odwrót jest z opcją MULTI+, która jest na umowie, a nie ma w ICA. Jak widać w nc+ zmieniło się trochę w kwestii darmowych opcji dodatkowych i nie są już wyszczególnione w umowie i może stąd te opóźnienie w aktywacji opcji dodatkowych, która wg regulaminu może potrwać do 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @Krzysiek11:) a rachunek z konkurencji pokazywał czy nie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Tak. Pracownik zabrał ksero rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @marcelnorbert to nie jest promocja tylko dla przechodzących, jak widać od dłuższego czasu, więc i rachunek jest zbędny. Nie ma co tu szukać sensacji. Kolega moryl podejrzewał co dostanie i to ma na umowie wyszczególnione-niespodzianki nie było. Jeżeli chce może reklamować ustalenia telefoniczne z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @ Kibo no hikari nikt nie szuka żadnej sensacji.Ale nie wiem czego tak uparcie bronisz NC+ i ich niekompetentnych konsultantów.Ja wiedziałem co biorę i co dostanę i jestem z tego zadowolony.Ale ile osób nie śledzi na forach ofert i zostało wprowadzonych w błąd przez tą konsultantkę.Może dla Ciebie wydaje się to czymś naturalnym że pracownik w dziale sprzedaży nie zna ofert cenników i modeli dekoderów.Dla mnie jest to bardzo dziwne.Reklamacja poleciała wczoraj.Uprawnienia na C+i HBO wczoraj nie dało rady nadać bo nie mają mojej umowy w systemie.Jak dziś ich nie będzie to mam ponownie napisać do nich meila.Uprawnienia na C+ i HBO powinny się pojawić do 24 godzin takie dostałem info.Ale jak widać tu na forum raczej jest to fikcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @moryl o sensacji nie pisałem do Ciebie tylko do Kolegi marcelnorbert-bo On już tak ma, że szuka dziury w całym i bywa mocno podejrzliwy a czasami nawet snuje spiskowe teorie. Nigdzie również nie bronię niekompetencji w jakiejkolwiek formie reprezentowanej przez NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastoradams Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie, mam dwa pytanie: 1. Jak jest z VOD? Ja mam nc+ od czwartku z mediaboxem i do dziś po wejściu w VOD mam informację, że cały czas ładuje. Ale z tego co się orientowałem już powinno coś być. Może ktoś coś wie na ten temat? 2. Czy jak od czwartku nie włączona pakietu c+sport i HBO to dzwoniąc coś przyspieszy, czy zdecydowanie za wcześnie na tel. Ewentualnie na jaki numer dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @pastoradams któryś Kolega pisał wcześniej, że nawet przy tej promocji HBO/Premium sport+ telefon na BOK przyspiesza sprawę a na VOD spokojnie czekaj. Ile kabli antenowych masz podpiętych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 I dobrze że jest podejrzliwy.Czy NC+ i jego pracownicy dają nam powody od wiosny by zachowywać się wobec nich inaczej.Wysłałem meila o uprawnienia i wyjaśnienia dokładnego umowy.Czy będzie jak na umowie czy z dodatkami jak w warunkach promocji.Pisz meila i pogonią uprawnienia ja zestaw dostałem wczoraj na dziś obiecali uprawnienia.Chciałem już wczoraj ale nie było umowy w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.