Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

może był poruszany na forum ten temat, ale jestem tu nowy a chciałym dowiedzieć czy ktoś z Was przechodził z pakietu Komfort HD za 33 zł (z tv n) do nowych pakietów nc+?

Jeżeli tak, to:

* jakie propozycje otrzymaliście i na jaki okres umowy?

* czy wysyłaliście wypowiedzenie?

* jakie opcje dodatkowe mieliście wykupione wcześniej przed przejściem (paczka typu. HBO, Filmbox, Cinemax)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie,ale reguły się nie zmieniają :

1.Propozycje przygotowywane są indywidualnie wg.potrzeb Klienta :mrgreen: zazwyczaj na rok lub 18 m-cy i im drożej tym lepiej :lol2:

2.Wysyłaliśmy

3.Jak w podpisie,natomiast posiadanie przed migracją danego pakietu tylko nieznacznie ułatwia jego otrzymanie w formie bonusu a jak się go nie miało to też nic straconego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź.

 

A co sądzicie o ofercie typu:

Comfort+: za 34 zł (z opcją multi) umowa na 18m

* pakiet Filmbox na 9 miesięcy free (później oferta wg. aktualnego cennika/można zrezygnować po 9m);

* pakiet HBO na 3 miesiące free (później wg. aktualnego cennika/można zrezygnować po 3m);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dziś ostatni dzień i chcąc nie chcąc musiałem sam zadzwonić. Parę tygodni temu powiedzieli, że już nie zadzwonią i tak było. Kolejny raz próbowałem ugrać Universe+6xCanal za 49 i nie dało się. Nawet kosztem "oddania" pół roku HBO, którego de facto nie potrzebuję. Jak konsultant poprosił o chwilę na lini to myślałem że będzie OK, ale nie. Ostatecznie przedłużyłem za 59 + wymiana PVR na Pejsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już parę razy tutaj, dziś kończy mi się sygnał z cyfry+. Nie wiem czy to normalne zachowanie ludzi z cyfry czy jakiś bajzel. Ostatnio dzwonili do mnie 15 razy dziennie z zastrzeżonego (tydzień temu) ale z tymi konsultantami nie chciało mi się gadać bo dawali śmiechu warte oferty. Ostatnio w piątek rozmawiałem i ostatnia propozycja była Universe+6xC+HBO+MR+Pace za 49zł ale drugi dekoder 49zł zł + 20zł/mies (?). Powiedziałem że muszę przemyśleć i sprawdzić ceny dekoderów. Tego samego dnia zadzwonił facet z DUK, ale akurat wtedy nie mogłem gadać. Umówiliśmy się że zadzwoni w sobote rano ale nie zadzwonił. Drugi raz się już z DUK umawiałem i to samo. Potem przestali dzwonić z zastrzeżonego. Dziś koniec odbioru więc odbieram 'co popadnie'. Pani powiedziała że absolutnie nie ma takiego pakietu jaki mi zaproponowano, więc mówię, że w taki razie chciałbym porozmawiać z kimś z DUK - a w zasadzie tego nie dokończyłem bo panienka rzuciła słuchawką. Gadam spokojnie, nie wiem kogo oni tam mają i czy z nimi da się normalnie porozmawiać, trochę tracę nadzieję,

 

Czy Waszym zdaniem czekać na telefony od nich czy jednak samemu dzwonić do DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...