Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie w tej chwili można bez problemu wynegocjować universe + wszystkie canale + HBO za 59zł a wy dalej dajecie się naciągać

 

Dzis 2 x z nimi gadalem i za kazdym razem platyna za 99 zl na 18 mc.

 

Nie gadaj glupot

 

Kto moze ten moze. Nie dla wszystkich jest taka oferta. Mi konsultant potwierdzil ze osoba ktorej numer abonenta podalem dla przykladu dostala za 64 zl Silver z 6x C+i innymi opcjami ale dla mnie w systemie takiej nie bylo. Wiec nie kazdy jest rowno traktowany. Nie kazdemu przedstawiaja takie oferty. Jakbym dostal ta opcje w takiej cenie to nie zadawalbym tu glupich pytaj w stylu czy oferta z pelnym pakietem canal + jest dobra za 59zl .... no ludu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto moze ten moze. Nie dla wszystkich jest taka oferta. Mi konsultant potwierdzil ze osoba ktorej numer abonenta podalem dla przykladu dostala za 64 zl Silver z 6x C+i innymi opcjami ale dla mnie w systemie takiej nie bylo. Wiec nie kazdy jest rowno traktowany. Nie kazdemu przedstawiaja takie oferty. Jakbym dostal ta opcje w takiej cenie to nie zadawalbym tu glupich pytaj w stylu czy oferta z pelnym pakietem canal + jest dobra za 59zl .... no ludu...

 

Dokładnie jak ja bym taką ofertę dostał to bym skakał z radości ale coś się nie zapowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie w tej chwili można bez problemu wynegocjować universe + wszystkie canale + HBO za 59zł a wy dalej dajecie się naciągać

 

Dzis 2 x z nimi gadalem i za kazdym razem platyna za 99 zl na 18 mc.

 

Nie gadaj glupot

 

lizbona9 ty dalej swoje.

Pisałem Ci, że też pytałem o Platyne z HBO i MR to zawsze odpowiedź była 139zł.

Poczytałem forum i zadzwoniłem.

Teraz mam Gold z 6xc+(Platyna), Hbo, filmboxy i MR za99zł.

Pomyśl... i zadzwoń do nich!

Będziesz zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios - nie przeceniałabym metody 'ja nie dzwonię". Myślę, że jednak ważniejsze jest, z której jesteś platformy, ile płacisz w tej chwili i jak po cichu podejrzewam - cała twoja historia "abonencka" czyli twardyś czy miętki (czyli coś jak słynne 21, 22 i 23 w ś.p.. listach migracyjnych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lizbona9 mam nadzieję,że sam nie dzwoniłeś.bo jak tak, to normalene, że tak dają

 

Myślę że nie ma na to reguły, za pierwszym razem jak zadzwoniłem owszem konsultant nie chciał zejść niżej niż Universe+6xC+ =59zł

Kolejny do którego zadzwoniłem z miejsca zszedł do 54 a potem do 49 i dorzucił HBO na 6msc.

 

Tak, za 59zł. Przeciez to istne nieporozumienie z taką ceną.

Ale już chce widzieć rozczarowania ludzi gdy za pare miesięcy zniknie im ta paczka 6x c+ i HBO i zaczną płacić normalnie.

 

Ta oferta istnieje i i pewnie mógłbym zadzwonić i prosić poraz kolejny konsultantkę z BOK aby wymieniła mi dokładnie te warunki na jakie przystałem ale po co? na forum ncplus też ludzie dostają takie oferty. Czemu dają takie dobre oferty ? Nie mam pojęcia. Za rok oczywiście spodziewam się sporej dopłaty za cała paczkę Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tamtym tygodniu dostałem universe + 6c+ +HBO na 6miesięcy + mediabox+, umowa 12 miesięcy cena 59zł. Dziś dotarł dekoder, dzwonie na infolinie a tam konsultant nie widzi 6 kanałów C+. Ja mówię że mi to zaoferowano a o nadal się upiera za niedługo mi wyłączą. Będąc przezorny po perypetiach z N poprosiłem podczas składania oferty o przesłanie mi jej na maila i chyba to mnie tylko teraz uratuje. Także sprawdzajcie swoje wynegocjowane oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak miałem Fulla za 99zł wypowiedzenie wysłałem 2 tyg temu dziś dostałem telefon a propozycja to umowa na 12 m. pakiet Platinum + HBO Filmboxy i Cinemaxa chyba też ? ale w sumie nie wiem no i paczka Canał + ( i jakieś tam seriale vod czy jakoś tak;] ) na cały okres umowy w tej samej cenie za wszystko w sumie dla mnie gitara i przedłużyłem umowę choć może dostał bym coś więcej ,ale nic się nie targowałem taka ofertę zapodał mi gościu od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie w tej chwili można bez problemu wynegocjować universe + wszystkie canale + HBO za 59zł a wy dalej dajecie się naciągać

 

Dzis 2 x z nimi gadalem i za kazdym razem platyna za 99 zl na 18 mc.

 

Nie gadaj glupot

Dla mnie rowniez tylko taka propozycje maja platyna 99zl/m na 18 mc (codziennie dzwonia od 2 tygodni i to samo nawijaja).Nawet jak bym to chciala wziac to nie moge wymienic nboxa na mediaboxa+,poniewaz za malo bym placila :censored: jak wogole korzystac w pelni z tego pakietu na nboxie? oni sa :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to już ale powtórzę : miałemw N - świat HD , n Premium i HBO dodatkowo History HD i Filmboxy wszystko za 64 zeta zadzwoniłem na krakowski numer i dostałem Universe + paczka C+ oraz HBO i History HD za 59 zł po 6 mies History dopłata 1,90 zeta umowa na 12 miechów konsultant trzy razy powtarzał warunki umowy i skład paczki c+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa jeszcze nie dotarła na razie śmiga mi ten pakiet na deku , już się boje mysleć że to oszukaństwo bo jestem z Cyfrą i N ką od ladnych kilku lat i naprawde nigdy nie miałem żadnych problemów ze sprzętem pakietami i telefonicznymi zmianami zawartości programowej , w naszej rozmowie konsultant sam mówił że ta przedstawiona oferta się nagrywa bo pytałem go ze trzy razy czy to rzeczywiście to sam już niewiem co jest prawdą a co fobią :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lord_Elrond , po znanych nam wszystkim ostatnich wpadkach spółki ITI, ufam tym ludziom nieco tylko bardziej, niż jadowitej gadzinie.

 

Z takimi ludźmi wszystko MUSI być czarno na białym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem mieć universe z 6xC+ i filmbox na 6 m-cy za 59 zł. Wcale się o takie warunki nie targowałem. Zadzwoniła miła pani i dała...(czy już wtedy powinienem poczuć smród a teraz być sobie winnym że kupiłem co oferowano????:s) "Na szczęście" filmboxu nie włączyli przez cztery dni zadzwoniłem z prośbą i przypomnieniem a "przy okazji" dowiedziałem się że universe+ owszem i jest ale GOŁE! Jako wieloletni klient n mający w pakiecie kanały npremium otrzymałem dostęp do końca kwietnia do wszystkich kanałów C+ i pewnie jak wielu przechodzących do "super" nowej platformy nc+ nie przeczuwałem zagrożenia. Przypadek sprawił że przed 1 maja już wiem...pierwszy strzał w plecy to przymusowa migracja za dwukrotną wartość abonamentu na okres ustalony chyba w paryskiej knajpie, drugi to kłamstwa "konsultantów" przy przechodzeniu z n do nc+. Jeśli Was to również dotyczyć będzie nie pozostawiajcie tego bez echa....ja grosza nie daruję oszustą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnym bajzlu który nowa/ stara platforma sobie zafundowała wszystko jest możliwe napewno na obecna chwilę nie dostaniesz umowy od ręki na zaproponowany pakiet bo takich ofert i przedłużania umów są tysiące , cóż zaryzykowałem i na razie wszystko gra i mam nadzieję że tak zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o abonentów N, problemy z brakiem 6xC+ do Universe to wg mnie problem z systemem. Najpierw jeden konsultant nie widział mojego wypowiedzenia, a tuz potem kolejny już miał je w systemie. Ale jeżeli po migracji działa Ci paczka canal+ to chyba znak że po 1 maja również będzie. Warunki umowy zaczynają być świadczone natychmiast ale sama umowa rozpoczyna się od 1 maja. ostatnie dni kwietnia placisz wg starej umowy ale otrzymujesz nowe warunki. Cyfrowcy to w ogóle mają przeboje, więc jeszcze tak nie narzekajcie :brawo: Dojdą do ładu to się wszystko wyjaśni, nie sądzę żeby konsultanci z DUK robili takie wałki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dlaczego osoby wywołane do rozmowy numerem 223104747 (czyli oficjalnym numerem najnowszej NTV) mówią mi że takiej oferty nie będę posiadał z końcem kwietnia i pozostaje mi droga reklamacji? Paczkę canal+ posiadam z łaski nc+ do końca kwietnia jako rekompensatę za utracone npremium. Dzwońcie i pytajcie co z Waszymi pakietami będzie się działo w maju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jutro zadzwonić na stary numer N-ki 122947800, potem wybierz 2 -inne sprawy, 1, chyba znow dwa i połączysz się z działem płatności (będzie to stary BOK N-ki) i tam zapytaj co masz w systemie. Jeżeli do tej pory trafiałeś/trafiłes na naganiaczy z działu migracyjnego to nie licz na prawdziwe informacje, Ci ludzie z lapanki chyba nawet nie potrafią obsługiwać tego systemu.

Jeżeli świecą CI kanały takie jak AXP spin HD, Sundance HD i Canal+ to znaczy że masz już uruchomioną NOWĄ ofertę, która zastąpiła poprzednią. Więc te Canal plusy to żadna pozostałość po nPremium tylko nowa oferta. Sprawa Filmboxów pozstaje otwarta ale strzelam że zaswiecą za kilka dni. Jeżeli konsultant przedstawia się "dział migracyjny" to lepiej sobie z nim pogadajcie o polityce, albo pogodzie mniej nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...