Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kończy mi się umowa 30 Kwietnia z n.

Wypowiedziałem umowę z powodu kończącej się umowy, a nie z powodu wyłączenia kanałów

Dziś dostałem takiego sms-a:

"Korzystaj z naszych usług na obecnych warunkach. Wystarczy że odstąpisz od rezygnacji z umowy, wysyłając sms-a o treści TAK itd."

I tak się zastanawiam jaki jest ich cel? przecież jak zrezygnuje z wypowiedzenia będę płacić nie promocyjne stawki miesięczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja dostałem za 49zł Universe+ i 6x Canal+...

Zwątpiłem przez moment w te oferty ale teraz wychodzi na to, że są prawidziwe.

Lemur miał rację, niektórzy nie rozumieją oferty, przecież Silver z pełną paczką Canal+ to to samo co ja dostałem za 49zł czyli Universe+ i 6x Canal+. Ludzie określenia Silver, Gold i Platinum tyczą się właśnie paczki Canal+, czyli można powiedzieć że ja dostałem i kolega wyżej Universe+ Canal+ Platinum!

Masz rację.Pomijając VOD' y to rodzaj /nazwa/ pakietu będzie miała znaczenie po okresie promocyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się umowa 30 Kwietnia z n.

Wypowiedziałem umowę z powodu kończącej się umowy, a nie z powodu wyłączenia kanałów

Dziś dostałem takiego sms-a:

"Korzystaj z naszych usług na obecnych warunkach. Wystarczy że odstąpisz od rezygnacji z umowy, wysyłając sms-a o treści TAK itd."

I tak się zastanawiam jaki jest ich cel? przecież jak zrezygnuje z wypowiedzenia będę płacić nie promocyjne stawki miesięczne.

Skoro napisali, że na obecnych warunkach, więc chyba promocję uwzględnią...?!

Może zadzwoń? :mrgreen:

Z tego co słyszę na forum, to powinieneś dostać nie na obecnych, ale na jeszcze lepszych! :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się umowa 30 Kwietnia z n.

Wypowiedziałem umowę z powodu kończącej się umowy, a nie z powodu wyłączenia kanałów

Dziś dostałem takiego sms-a:

"Korzystaj z naszych usług na obecnych warunkach. Wystarczy że odstąpisz od rezygnacji z umowy, wysyłając sms-a o treści TAK itd."

I tak się zastanawiam jaki jest ich cel? przecież jak zrezygnuje z wypowiedzenia będę płacić nie promocyjne stawki miesięczne.

Skoro napisali, że na obecnych warunkach, więc chyba promocję uwzględnią...?!

Może zadzwoń? :mrgreen:

Z tego co słyszę na forum, to powinieneś dostać nie na obecnych, ale na jeszcze lepszych! :roll:

 

Moim zdaniem bez sensu jest dzwonić. Poczekam na ich telefon, stawia mnie to w lepszej sytuacji negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Trochę może nie na temat ale ważne dla innych abonentów ...

... I to jest to, że abonenci Cyfry+ i Ci co mają własne dekodery i karty Cyfry+ mimo migracji do NC+ nie mają uprawnień do niektórych kanałów z providera i kodowania dla POLSATU, to jest szok ... Ja w N-ce TLC HD ma już od wczoraj od 23:00 ... Tyle czasu już minęło a oni jeszcze nie mogą czy się dogadać z POLSATEM w sprawie uprawnień czy nie wiadomo już gdzie to stanęło by pozostali abonenci mieli brak uprawnień ... A miała być taka "technologia" w NC+ ...

 

... Nie chodzi też o to jak większość pisze, że TLC to kanał nieciekawy, małostkowy, "gniot" i większość go w ogóle nie ogląda itd. Chodzi o to, że NC+ nie potrafi sobie poradzić z dostarczeniem uprawnień dla pozostałych abonentów, którzy za to płacą i mają to w umowie jak np. POLSAT HD ... Ciekawie jak by mówili Ci co tak krytykują ten kanał jakby np. NC+ dodało do oferty paczkę SKY UK ze sportem, filmami czy muzyką i też by nie mieli do tych kanałów uprawnień, dopiero byłaby burza ! ... Podobno już są uprawnienia dla TLC HD dla "Cyfrowiczów" ... A jakość tego HD to nie powala ... Po co kolejne pseudo HD, by chwalić się, że NC+ ma już 51 HD ... Nowa technologia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Trochę może nie na temat ale ważne dla innych abonentów ...

... I to jest to, że abonenci Cyfry+ i Ci co mają własne dekodery i karty Cyfry+ mimo migracji do NC+ nie mają uprawnień do niektórych kanałów z providera i kodowania dla POLSATU, to jest szok ... Ja w N-ce TLC HD ma już od wczoraj od 23:00 ... Tyle czasu już minęło a oni jeszcze nie mogą czy się dogadać z POLSATEM w sprawie uprawnień czy nie wiadomo już gdzie to stanęło by pozostali abonenci mieli brak uprawnień ... A miała być taka "technologia" w NC+ ...

 

... Nie chodzi też o to jak większość pisze, że TLC to kanał nieciekawy, małostkowy, "gniot" i większość go w ogóle nie ogląda itd. Chodzi o to, że NC+ nie potrafi sobie poradzić z dostarczeniem uprawnień dla pozostałych abonentów, którzy za to płacą i mają to w umowie jak np. POLSAT HD ... Ciekawie jak by mówili Ci co tak krytykują ten kanał jakby np. NC+ dodało do oferty paczkę SKY UK ze sportem, filmami czy muzyką i też by nie mieli do tych kanałów uprawnień, dopiero byłaby burza ! ... Podobno już są uprawnienia dla TLC HD dla "Cyfrowiczów" ... A jakość tego HD to nie powala ... Po co kolejne pseudo HD, by chwalić się, że NC+ ma już 51 HD ... Nowa technologia ...

 

To nie kwestia uprawnień tylko systemu kodowania, który musi dodać POLSAT do swojego kanału.

nc+ powinno to już dawno załatwić, a tłumaczenie się, że Polsat im robi na złość jest żałosne - gdyby podpisali stosowne umowy określające termin dołączenia to nie byłoby tematu. A wygląda na to, że nic w tej sprawie nie zrobili i zorientowali się o zaistniałej sytuacji od abonentów C+, których zakładali że zmigrują przymusowo do conaxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane po 1 kwietnia w powodu wyłączenia kanałów, zarejestrowane.

 

Dzisiaj telefon z NC+ z numeru zastrzeżonego. Propozycja: C+ Silver + 6xC+ : za 64 zł

+ multiroom + Pace 500 GB + Philips 250 GB : za 30 zł.

W sumie 94 zł.

W takiej formie nie chciałam przyjąć propozycji gdyż do tej pory za MR i 2 x dekodery z nagrywarką płaciłam 15 zł a teraz musiałabym za to samo zapłacić 2 razy więcej.

 

Jak zapytałam o Universe + 6xC+ zostałam poinformowana, że do tego pakietu nie można dołączyć 6xC+. A cena samego Universe +: 59 zł, czyli tyle ile dla nowych klientów... :/

Nie doszliśmy do żadnego porozumienia gdyż nagle nas rozłączyło ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamietajcie ze za rok nie bedzie mozna zejsc na pakiet nizej. Temu ludziom daja silver/gold + 6xC+ zamiast universe+ 6xC.

 

Jakoś nie widze problemu, mam np. gold z paczką full canal+ za 89zł, za rok przy końcu znowu da się wypowiedzenie i na pewno nie będę płacił więcej niż obecnie, a prawdopodobnie mniej - w końcu od tego jest DUK i oferty które oni mają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga ! Po wysłaniu rezygnacji z C+ z powodu braku dostępu od kwietnia do niektórych kanałow,wczoraj zadzwoniła konsultantka z propozycją migracji oferując pakiet ''Universe+ z uprawnieniami do Platinium'' czyli wg niej Universe i paczka 6 programów Canal+na okres 12 m-cy za 59pln (do tej pory płaciłem za CANAL+ OPTIMUM HD i HD - Optimum promo 62pln) .

Umowa weszła w życie wczoraj ,do kanałów któe miałem dodane zostały min.MGM ,Sundance . Jednak wieczorem zostały wyłączone wszystkie progr. Canal+ .

Po kontakcie z centrum abonenta nikt nic nie wie albo nie chce wiedzieć bo" nie mają dostępu do tej umowy gdyż jest właśnie przetwarzana" Odsłuchać rozmowy nie mogą bo trzeba zgłosić reklamację i trzeba czekać do 30 dni .

Zabrano mi opłacone w tym miesiącu programy Canal+ a zamiast tego niby Platinium mam tylko pakiet Universe.

10 dni które mam na wypowiedzenie niby się nie liczy bo w regulaminie jest jakiś punkt który mówi że jak włączą nowy pakiet od razu to nie obowiązuje termin wypowiedzenia!

Wypowiedzenie nowej umowy dzisiaj wysłałem wraz zapowiedzią sprawy sądowej.

Przestrzegam wszystkim migrujących przed takim wałkiem NC+ Numer z którego dzwoniła konsultantka to 223104500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak nie masz włączonego od razu to mozna odstąpić?

Bo ja nie mam włączonego, mam umowę do końca Kwietnia i wydaje mi się, a raczej tak mówił konsultant po prostu migracja u mnie to będzie aneks od 1 Maja, dlatego nie mam jeszcze Discovery Historia które przyszło z N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak nie masz włączonego od razu to mozna odstąpić?

Bo ja nie mam włączonego, mam umowę do końca Kwietnia i wydaje mi się, a raczej tak mówił konsultant po prostu migracja u mnie to będzie aneks od 1 Maja, dlatego nie mam jeszcze Discovery Historia które przyszło z N.

 

Też miałem mieć umowę od 1 maja ale konsultantka zaproponawała mi włączenie tego pakietu od razu.

Też dostałem Discovery Historia.

"Jeżeli nie zacząłeś korzystać z nowego pakietu to jest 10 dni na ostąpienie od umowy " wg dzisiejszej rozmowy z centrum abonenta.

Ale po takim wałku już nie mogę im wierzyć. Wszelkimi sposobami chcą złapać klienta nawet oszustwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pilna sprawa!!!!!!!!

wprowadzili ojca w błąd, zadzwoniła babka i przedłużył umowę z N na NC+ (miał WPT za 61 zł z History HD) i wcisnęli mu Comfort+ za 34zł, przy czym wspominał ze go interesuje Sport a konsultantka zarzekała mu że za 15 złotych można dokupić pakiet sportowy (jak tylko uslyszalem jak potem mi powiedział, to wiedziałem ze sciema)... Teraz oczywiście zadzwonił po 15 minutach żeby zrezygnować z tej umowy a teraz facet mu gada, że nie ma możliwości rezygnacji ?! Nie ma czasem na to 10 dni przy umowach przez telefon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pilna sprawa!!!!!!!!

wprowadzili ojca w błąd, zadzwoniła babka i przedłużył umowę z N na NC+ (miał WPT za 61 zł z History HD) i wcisnęli mu Comfort+ za 34zł, przy czym wspominał ze go interesuje Sport a konsultantka zarzekała mu że za 15 złotych można dokupić pakiet sportowy (jak tylko uslyszalem jak potem mi powiedział, to wiedziałem ze sciema)... Teraz oczywiście zadzwonił po 15 minutach żeby zrezygnować z tej umowy a teraz facet mu gada, że nie ma możliwości rezygnacji ?! Nie ma czasem na to 10 dni przy umowach przez telefon?

Czyli wprowadzili nową taktykę - złapać klienta na jakieś cudowne opcje a potem odwlekanie sprawy poprzez reklamacje i nieuznawanie 10 dniowego terminu wypowiedzenia.

Chyba naprawdą NC+ stacza się na dno.

 

Proponuję wysłać wypowiedzenie. Ja zgłaszam to do UOKiK a jak będzię trzeba to do prokuratury.

Zresztą w wypowiedzeniu im to zapowiedziałem

 

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pilna sprawa!!!!!!!!

wprowadzili ojca w błąd, zadzwoniła babka i przedłużył umowę z N na NC+ (miał WPT za 61 zł z History HD) i wcisnęli mu Comfort+ za 34zł, przy czym wspominał ze go interesuje Sport a konsultantka zarzekała mu że za 15 złotych można dokupić pakiet sportowy (jak tylko uslyszalem jak potem mi powiedział, to wiedziałem ze sciema)... Teraz oczywiście zadzwonił po 15 minutach żeby zrezygnować z tej umowy a teraz facet mu gada, że nie ma możliwości rezygnacji ?! Nie ma czasem na to 10 dni przy umowach przez telefon?

 

Jeżeli zgodził się na to aby nowy aneks do umowy wszedł w życie natychmiast to nie przysługuje mu takie prawo, ale jeżeli w rozmowie padło stwierdzenie że świadczenie rozpocznie się z dniem 1 maja to może w ciągu 10 dni wypowiedzieć umowę. NIe zgadzać się na natychmiastowe świadczenie usługi, tylko od nowego miesiąca ! Zapewne Ci konsultanci wiedzą że niedługo boom się skończy i pożegnają się z firmą nc+ więc wciskają ludziom takie babole. A Ty się człowieku później martw, sądź, reklamuj, itd.

 

Tak więc migrujemy od nowego miesiąca, po jakimś czasie jak umowa zostanie przetworzona dzwonimy aby się upewnić czy wszystko się zgadza i dopiero wtedy mamy pewność ze nie dostaliśmy kota w worku bez tracenia możliwość odstąpienia od zawartej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pilna sprawa!!!!!!!!

wprowadzili ojca w błąd, zadzwoniła babka i przedłużył umowę z N na NC+ (miał WPT za 61 zł z History HD) i wcisnęli mu Comfort+ za 34zł, przy czym wspominał ze go interesuje Sport a konsultantka zarzekała mu że za 15 złotych można dokupić pakiet sportowy (jak tylko uslyszalem jak potem mi powiedział, to wiedziałem ze sciema)... Teraz oczywiście zadzwonił po 15 minutach żeby zrezygnować z tej umowy a teraz facet mu gada, że nie ma możliwości rezygnacji ?! Nie ma czasem na to 10 dni przy umowach przez telefon?

 

Jeżeli zgodził się na to aby nowy aneks do umowy wszedł w życie natychmiast to nie przysługuje mu takie prawo, ale jeżeli w rozmowie padło stwierdzenie że świadczenie rozpocznie się z dniem 1 maja to może w ciągu 10 dni wypowiedzieć umowę. NIe zgadzać się na natychmiastowe świadczenie usługi, tylko od nowego miesiąca ! Zapewne Ci konsultanci wiedzą że niedługo boom się skończy i pożegnają się z firmą nc+ więc wciskają ludziom takie babole. A Ty się człowieku później martw, sądź, reklamuj, itd.

 

Tak tylko przy wprowadzeniu umowy od 1 maja dopiero dowiesz się co dostałes ( bo pewnie umowa dotrze po 10 dniach) a termin wypowiedzenia liczy sie chyba od momentu zgody na nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrował ktoś z Was na opcję All Inc+, po wypowiedzeniu umowy? Wiem, że można ją aktywować tylko nie wiem jaką cenę można wynegocjować w razie jakby dzwonili.

149 zeta to max jaki udalo sie wynegocjowac, oczywiscie bez pornoli 8)

Dzwoniłem wczoraj do Cyfry, jedyną ciekawą opcją, jaką mi dali był all za 119 zł + dycha za obecnego Pace'a. Jakbym chciał dobrać multiroom to kolejna dycha, za jakiś lepszy dekoder 15. Gość mi mówił, że w tej cenie miałbym wszystkie kanały i wszystkie serwisy internetowe i namawiał mnie do zmiany Pace'a na coś nowszego, żeby mi te serwisy wszystkie chodziły - miałbym płacić 100 zł aktywacji. Nie pytałem na jakich zasadach MR, na ile umowa ani czy dają pornole. Nie składałem wypowiedzenia. Obecnie mam C+ Optimum z jakąś opcją HD za 63,50 przez 9 miesięcy i teraz się zaczną 3 miesiące za 117. W niższych opcjach nic ciekawego - Platyna za 99 + 5 za pejsa (co ciekawe, bo w AI był za dychę), Gold za 79+5. Nie ma dla mnie C+ Sport w niższych pakietach niż Platinum, nie ma też dla mnie MR w niższych pakietach niż Gold (obecnie nie mam MR). Gość sam doradzał, żeby poczekać, ale ja nie chcę czekać dłużej niż do końca tego miesiąca, żeby nie musieć tych 117 płacić, tak więc lecę chyba złożyć wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko przy wprowadzeniu umowy od 1 maja dopiero dowiesz się co dostałes ( bo pewnie umowa dotrze po 10 dniach) a termin wypowiedzenia liczy sie chyba od momentu zgody na nią.

 

Możesz zadzwonić później na infolinie i się dowiedzieć na jakich warunkach Twoja migracja zacznie obowiązywać od dnia 1 maja. Nie musisz czekać na pismo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...