Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma nic o karze póki co. Jezu... Słuchałem trójki właśnie.

Sluchaj dokladnie ,jezeli juz wszczeli postepowanie to nie ma mozliwosci zeby nie bylo kary!

 

Oczywiscie ze jest taka mozliwosc, o czym mowila pani z UOKiK, jesli dojdzie do polubownego zalatwienia sprawy wtedy zadnej kary nie musza nakladac. A skoro nc+ skontaktowalo sie juz z urzedem, to znaczy ze beda pracowac nad takimi rozwizaniami zeby tej kary uniknac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo będzie o decyzji UOKiK-u do długiego weekendu (postarają się) tak Pani powiedziała :jupi:

 

I co ci to da, NC+ zapłaci karę dadzą ci więcej czasu na decyzje a na pewno ceny nie spadną w przypadku ich ukarania, zadyma tak naprawdę jest o listy a za pakiety to mogą chcieć ile im się podoba godzisz się albo nie. Teraz liczą się z dodatkowymi kosztami i utratą klientów obniżka cen była by strzałem w stopę dla takiego molocha, który potrzebuje kasy by to wszystko kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przeszedłem się do punktu nc+ w moim miasteczku żeby sprawdzić co maja do zaoferowania i czy wypowiedzenie umowy wysłane 03-04 jest już w systemie.

Oferta bez zmian, 109zł za Platinium, natomiast moja umowa jest dalej aktywna :shock:

Sprawdzałem na stronie poczty i przesyłka, wysłana 03-04, została dostarczona we wtorek 09-04. Więc albo nie wyrabiają się z wrzuceniem wypowiedzeń do systemu albo przyczepili się do czegoś w wypowiedzeniu...

Nauczony smutnymi doświadczeniami z Cyfrą+ i Nką, złożyłem jeszcze raz wypowiedzenie w APSie.

Sprawdzajcie czy wasze wypowiedzenie zostało przyjęte, ewentualnie złóżcie ponownie w APSie bo potem się okaże, że jesteście na nowej, niekorzystnej umowie na 18 miesięcy

I lepiej zrobić to teraz bo potem może się okazać, że system automagicznie nie działa albo znów zablokują APSom możliwość składania wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo będzie o decyzji UOKiK-u do długiego weekendu (postarają się) tak Pani powiedziała :jupi:

 

I co ci to da, NC+ zapłaci karę dadzą ci więcej czasu na decyzje a na pewno ceny nie spadną w przypadku ich ukarania, zadyma tak naprawdę jest o listy a za pakiety to mogą chcieć ile im się podoba godzisz się albo nie. Teraz liczą się z dodatkowymi kosztami i utratą klientów obniżka cen była by strzałem w stopę dla takiego molocha, który potrzebuje kasy by to wszystko kręcić.

Utracą trochę abonentów, ale mogą to odbić na wysokości abonamentów, a także zaoszczędzić nie przedłużając umów z właścicielami kanałów niegwarantowanych /nieźle się zabezpieczyli/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie na temat, a nie snujecie przeróżne swoje wynaturzenia, żale i rozsiewacie typowe ploty. To forum staje się typowym śmietnikiem, na którym siedzą ciągle ci sami ludzie. zarejestrowali się w połowie marca a już mają po kilkaset postów - chyba to bezrobotni. Nie róbcie bałaganu. To forum ma służyć wymianie doświadczeń, wiedzy i porad a nie plotkom. Jest tyle plotkarskich stron, idźcie tam, proszę Was. Ja chcę korzystać z tego forum a nie szukać potrzebnych informacji w każdym z wątków, bo nie wiadomo gdzie co jest. Chyba nad tym nikt już nie panuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przeszedłem się do punktu nc+ w moim miasteczku żeby sprawdzić co maja do zaoferowania i czy wypowiedzenie umowy wysłane 03-04 jest już w systemie.

Oferta bez zmian, 109zł za Platinium, natomiast moja umowa jest dalej aktywna :shock:

Sprawdzałem na stronie poczty i przesyłka, wysłana 03-04, została dostarczona we wtorek 09-04. Więc albo nie wyrabiają się z wrzuceniem wypowiedzeń do systemu albo przyczepili się do czegoś w wypowiedzeniu...

Nauczony smutnymi doświadczeniami z Cyfrą+ i Nką, złożyłem jeszcze raz wypowiedzenie w APSie.

Sprawdzajcie czy wasze wypowiedzenie zostało przyjęte, ewentualnie złóżcie ponownie w APSie bo potem się okaże, że jesteście na nowej, niekorzystnej umowie na 18 miesięcy

I lepiej zrobić to teraz bo potem może się okazać, że system automagicznie nie działa albo znów zablokują APSom możliwość składania wypowiedzenia.

 

U mnie wypowiedzenie żony dostarczone 5.04 dopiero wczoraj:

"Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wniosek w związku z rozwiązaniem Umowy został zarejestrowany na Pani kontrakcie i jest w trakcie rozpatrywania.

 

Proszę o cierpliwość.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt."

 

Muszą mieć multum wypowiedzeń :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy telefon z NC+z propozycją migracji-platyna za99zł na 18 m-cy+koszt wynajmu dekodera 10 lub 5 zł.Jestem w cyfrze od 13lat,teraz pakiet canal + optimum hd za 67zł.

Propozycja odrzucona,umowa kończy mi się w sierpniu(wypowiadam w lipcu).

Konsultant nienachalny,zaznaczył sobie,że interesuje mnie platyna ,ale w niższej cenie i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] natomiast moja umowa jest dalej aktywna :shock:

Oczywiście, że jest aktywna. Co innego data wpływu, a co innego moment uprawomocnienia się wypowiedzenia. Jak sam wiesz, wypowiedzenie trzeba złożyć z jakimś wyprzedzeniem (w Cyfrze - 30 dni). Wypowiedzenie następuje z ostatnim dniem miesiąca tego samego lub kolejnego (nie jestem pewien) po złożeniu wypowiedzenia.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypowiedzenie żony dostarczone 5.04 dopiero wczoraj:

"Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wniosek w związku z rozwiązaniem Umowy został zarejestrowany na Pani kontrakcie i jest w trakcie rozpatrywania.

 

Proszę o cierpliwość.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt."

 

Muszą mieć multum wypowiedzeń :brawo:

 

Oby nie był w trakcie rozpatrywania do czasu, gdy minie termin złożenia wypowiedzenia. Bo mogą rozpatrzyć odmownie i co wtedy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że jest aktywna. Co innego data wpływu, a co innego moment uprawomocnienia się wypowiedzenia. Jak sam wiesz, wypowiedzenie trzeba złożyć z jakimś wyprzedzeniem (w Cyfrze - 30 dni). Wypowiedzenie następuje z ostatnim dniem miesiąca tego samego lub kolejnego (nie jestem pewien) po złożeniu wypowiedzenia.

 

ArtS

 

Masz rację :)

Tyle, że nie wiadomo, czy ci to wypowiedzenie rozpatrzą pozytywnie. Właśnie na forum oficjalnym ktoś pisze, ze jego wypowiedzenie zostało odrzucone. Mozliwe, ze ze względów formalnych, nie wiem. Kiedys Cyfra+ też mi odrzuciła wypowiedzenie z powodu jakiejś [beep]oły i dlatego wolę się zabezpieczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...