Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie na które pewnie w wątku padła odpowiedz ale przeczytanie całości zajęło by chyba klika godzin. Konkrety mam umowę z N do 31.03 pakiet Full+ HBO+Cinemax z 99zł z nbox dostałem list z propozycją Canal+ Gold+HBO za 119zł oczywiście nie do przyjęcia proszę o poradę co zrobić słać wypowiedzenie czy czekać, umowa kończy mi się za 3 dni. Dziękuję z góry za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te opcje dwumiesięczne pozostałyby na stałe to moglibyśmy chyba pozostać dalej. Ale, gdy po 6 latach traktuje się człowieka jak nowego klienta to ... myśli się o sieciach kablowych lub CP. Zwłaszcza, gdy dwie duże czakają na zakończenie tego "teatru".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie na które pewnie w wątku padła odpowiedz ale przeczytanie całości zajęło by chyba klika godzin. Konkrety mam umowę z N do 31.03 pakiet Full+ HBO+Cinemax z 99zł z nbox dostałem list z propozycją Canal+ Gold+HBO za 119zł oczywiście nie do przyjęcia proszę o poradę co zrobić słać wypowiedzenie czy czekać, umowa kończy mi się za 3 dni. Dziękuję z góry za podpowiedzi.

 

Czasu masz niewiele. Patrząc na to co miałeś, a co "zyskasz", do tego 20 dychy w górę (przy podpisie), to będziesz w plecy i finansowo i programowo. Ja osobiście napisałbym wypowiedzenie. Decyzja i tak należy do Ciebie...powodzenia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, przyznaję włączyłem się po paru godzinach przerwy. Widać to ... Masz rację. Moje niedopatrzenie :oops:

 

 

 

nie było w silverze zwykłego canalu i sport. wczoraj ich na pewno jeszcze nie było!!! teraz do dolozyli

 

 

wiec już sa zmiany!!!

 

 

jakby zostawili w silverze te canal plus do końca umowy. mieli by klientów jak lodu na antarktydzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie na które pewnie w wątku padła odpowiedz ale przeczytanie całości zajęło by chyba klika godzin. Konkrety mam umowę z N do 31.03 pakiet Full+ HBO+Cinemax z 99zł z nbox dostałem list z propozycją Canal+ Gold+HBO za 119zł oczywiście nie do przyjęcia proszę o poradę co zrobić słać wypowiedzenie czy czekać, umowa kończy mi się za 3 dni. Dziękuję z góry za podpowiedzi.

 

Jesli ci sie konczy umowa a jeszcze nie masz wypowiedzenia to bedzie kosztownie, nie do konca jestem pewny ale od nowego miesiaca abonament chyba ci podskoczy ze dwa razy. Poza tym obowiazuje cie trzymiesieczne wypowiedzenie, dziekuje za zmiany ofertowe i programowe wiec mozesz skladac na tej podstawie wypowiedzenie, w tym miesiacu raczej juz nie dojdzie wiec za przyszly miesiac policza ci bez rabatow, wiec raczej powylaczalbym wszystkie opcje i pakiety przed koncem miesiaca(co moze byc trudne przy oblezeniu infolini).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy miał ktoś problem z migracją w salonach nc+? 3 salony i nie mogę migrować bo wyskakuje jakiś błąd, którego wcześniej nie mieli. Ogólnie chaos, babka z Cyfry+ narzeka na pracowników nki, zero pomocy, komunikacji itp.

 

Z n-ki jak najbardziej tak. Wyskakuje, że brak ofert. Za to na infolinii oczywiście mają, ale nie do przyjęcia. Chcą mi dać Platinum za 119zł, że niby w promocji. W życiu się nie zgodzę! Sory, ale ktos się tam z baranem na mózg zamienił! :censored:

Dlatego wypowiedzenie gotowe, 2 kwietnia leci do nich. Chyba, że znormalnieją, to możemy pogadać.

Aha, dziś koleś z infolinii do tej ceny 119zł proponował mi W PROMOCJI obecną paczkę C+, wymieniając Gol, Weekend......mało śmiechem nie parsknąłem, ale z drugiej strony jak tu się nie wkurzyć, jak oni traktuja ludzi jak idiotów! :chair:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie na które pewnie w wątku padła odpowiedz ale przeczytanie całości zajęło by chyba klika godzin. Konkrety mam umowę z N do 31.03 pakiet Full+ HBO+Cinemax z 99zł z nbox dostałem list z propozycją Canal+ Gold+HBO za 119zł oczywiście nie do przyjęcia proszę o poradę co zrobić słać wypowiedzenie czy czekać, umowa kończy mi się za 3 dni. Dziękuję z góry za podpowiedzi.

 

Czasu masz niewiele. Patrząc na to co miałeś, a co "zyskasz", do tego 20 dychy w górę (przy podpisie), to będziesz w plecy i finansowo i programowo. Ja osobiście napisałbym wypowiedzenie. Decyzja i tak należy do Ciebie...powodzenia. :D

 

Dzięki za odpowiedz, ma ktoś jeszcze jakieś sugestie czasu mam niewiele :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze cos jeszcze sie zmienilo . Od PAkietu Universe dodali Canal plusy na 2 miesiace w prezencie. Wczesniej tego nie bylo mam ulotke z salonu. Wiec cos sie zmienia ale 2 miesiace to pikus przy umowie na 18 miesiecy.
To też było. Do Universe Silver do 2 m-cy gratis. Też mam ulotkę :) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nowy pakiet, do którego nic nie będzie można dobrać. Może w końcu poszli po rozum do głowy i do Universe każdy będzie mógł sobie dobrać jakiś pakiet C+. Dowolny oczywiście a nie jak do tej pory, że nie można np. dobrać C+Film jak się nie ma C+Family.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra a co jeśli nie wyślę wypowiedzenia? Na razie żadnego pisma jeszcze nie dostałem, jeśli zostało wysłane listem zwykłym, będę twierdzić, że nic takiego nie otrzymałem, Co w wypadku pózniejszych braków wpłat za pakiet, który mi narzucą ? To oni skierują sprawę do sądu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...