Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przed momentem telefon z działu utrzymania z propozycją Comfort+ Ekstra, Sport i Film, zachowuję dotychczasowo użytkowanego PACE za 0, multirum za 0, umowa na 24 miesiące - przez pierwsze 6 miesięcy 10 zł, pozostałe 18 kwota 89.90 - sumarycznie daje kwotę 69,93 zł.

Akutalnie płacę 65 PLN, z C+ od 10 lat, umowa do końca czerwca, wypowiedzenie w drodze, jeszcze nie zarejestrowane w systemie.

Zależy mi za paczce HBO, filmowy C+ ze swoim aktualnym repertuarem kompletnie mi nie odpowiada. Trochę czasu na negocjacje mam, da radę ugrać dodatkowo HBO na cały okres trawnia umowy za ~ 65 - 69 PLN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przed momentem telefon z działu utrzymania z propozycją Comfort+ Ekstra, Sport i Film, zachowuję dotychczasowo użytkowanego PACE za 0, multirum za 0, umowa na 24 miesiące - przez pierwsze 6 miesięcy 10 zł, pozostałe 18 kwota 89.90 - sumarycznie daje kwotę 69,93 zł.

Akutalnie płacę 65 PLN, z C+ od 10 lat, umowa do końca czerwca, wypowiedzenie w drodze, jeszcze nie zarejestrowane w systemie.

Zależy mi za paczce HBO, filmowy C+ ze swoim aktualnym repertuarem kompletnie mi nie odpowiada. Trochę czasu na negocjacje mam, da radę ugrać dodatkowo HBO na cały okres trawnia umowy za ~ 65 - 69 PLN?

 

Upieraj się, że nie chcesz płacić więcej bo w sumie to nie masz za bardzo czasu na tv, a w ogóle to teraz lato i kto by tv oglądał przy takiej ładnej pogodzie. ;) A poza tym to stały klient jesteś i chcesz żeby Ci coś gratis dołożyli np. HBO na całą umowę. Wtedy jesteś w stanie przełknąć małą podwyżkę (w domyśłe 69zł.). Jest to spokojnie do wyciągnięcia w tej kwocie czy to przy łamańcu na 15 m-cy czy też przy stałej 69,90zł. Godzisz się na wyższy abo więc masz prawo wymagać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca maja, wypowiedzenie zarejestrowane. Dzisiaj telefon pierwszy w tym miesiącu, oferta Comfort+/Extra+/Multi+/6xC+/HBO za uwaga jedyne 84,9 na 15mc. Grzecznie wyśmiałem i powiedziałem że nie do przyjęcia, wiem że można taniej. Pytanie

-A skąd Pan wie?

-Mam znajomych którzy przedłużali umowy

- A nie z SatKuriera?

-Też

-No właśnie (pani zaczęła się śmiać i stwiedziła iż padają tu fałszywe oferty haha :) )

Pyta mnie czy nie interesuje mnie coś bez HBO, więc stwierdziłem że jasne, ale zależy w jakiej cenie. A więc to samo bez HBO za jedyne 68,40 na 15mc. Odmówiłem, podobno lepszych ofert nie będzie. W jakiej cenie mogę to uzyskać z HBO? 69PLN? Pani stwierdziła iż taka oferta nie istnieje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga karta jest bez opłaty aktywacyjnej (0zł).

Jest za darmo do końca okresu rozliczeniowego (nie jest liczona proporcja dni od pobrania karty do końca okresu rozliczeniowego) - w niektórych aps'ach mówią na to pierwszy miesiąc gratis.

Później opłata za drugą kartę to +20zł/mies. do rachunku (w przypadku umowy z Cyfrą+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje przemyślenia z negocjacji:

 

- konsultanci "pierwszego kontaktu" to zupełnie zbędna instytucja (albo jedynie dla tzw. "jeleni"). Kilka odbytych rozmów i zero postępu z ich strony - chyba w ogóle nie słuchali co do nich mówiłem i czego oczekuję. Bardzo mała elastyczność i chęć dostosowania oferty do moich potrzeb.

- po wysłaniu wypowiedzenia jeszcze jeden telefon od konsultantki. Mówię, że chętnie porozmawiam o ofercie migracyjnej ale nie mogę teraz bo prowadzę samochód i proszę o telefon następnego dnia. Z ich strony zero kontaktu za to dostaję sms, że potwierdzają rozwiązanie umowy. Wtedy odradzam zbędne emocje i dzwonienie do nich. Po kilku dniach znowu zero kontaktu ale ponownie sms z potwierdzeniem rozwiązania umowy. Mija kolejne kilka dni i w skrzynce pismo, że rozwiązanie umowy, że sprzęt zdać w punkcie itp. Zalecam jednak spokój i oczekiwanie na rozwój wypadków.

- dopiero kilka dni później konkretny konsultant ale już z DUK zadzwonił, wysłuchał i się rozłączyliśmy aby on mógł przygotować dla mnie ofertę. Chyba dwa razy tak było i za trzecim telefonem osiągnęliśmy porozumienie. Od jego pierwszego telefonu do mojego "sakramentalnego tak" minęło ok. godzinki. Jeszcze tylko pozostaje dokładnie sprawdzić czy aby coś nie zostało pomylone i oferta w dekoderze pokrywa się z ustaleniami poczynionymi przez telefon.

 

Przez te kilka(naście) tygodni otrzymałem gdzieś 6-8 telefonów - za każdym razem obustronna, grzeczna rozmowa ale tak naprawdę zmierzająca donikąd (do punktu wyjścia). W tym samym okresie z mojej strony zero telefonów do nich. Jedyny kontakt to wysłanie wypowiedzenia (nawet nie dzwoniłem pytać czy zarejestrowane).

Z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy mi (i nie tylko mi) pomogli w migracji - szczególnie Kibo no Hikari i banita24 :brawo: Świetna robota z Waszej strony, pomagacie wielu osobom - dzięki za cierpliwość i dokładne wyjaśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roombler, bardzo ładnie i ciekawie wszystko tu nam opisałeś, ale dawaj konkrety bo jesteśmy ciekawi. Czym Ciebie skusili na "sakramentalne" TAK? :D Też czekam na telefon od konkretnego i gotowego do negocjacji konsula. Do tej pory same strachy na lachy i coraz gorsze oferty. Ale mam czas do końca lipca także mogę czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...