Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,może nie w temacie,lecz czy można jeszcze wysłać wypowiedzenie z powodu usunięcia 13 street universal? Jestem abonentem C+ i obecnie płacę 96zł za C+optimum HD,HD promo,Pace pvr,Exxxtra oraz multiroom,z tego co tutaj teraz czytam to spokojnie mógłbym płacić około 30zł mniej za to samo plus HBO,które ostatnio zaproponowano mi w promocyjnej cenie 27zł :brawo: . Kolejne pytanie,czy jako abonent c+ mogę złożyć wypowiedzenie w punkcie nc+?

 

 

@clf wybacz,śpieszno do pracy,nie mam czasu na wertowanie setek stron w poszukiwaniu odpowiedzi,zamiast udawać się na osobiste wycieczki,łatwiej po prostu odpowiedzieć.

 

Tak można jeszcze wysłać listem poleconym bo nie wiem czy punkty nc+ przyjmują wypowiedzenia od cyfry ja takiej możliwości nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To im zalezy zyby abonent skorzystal z akcji "powrot" wiec nie moga nikomu narzucic z gory okreslonego pakietu jak ktos zmienil zdanie i chce cos innego. Bzdury i tyle.

Tylko ciekawe, dlaczego klientom którzy złożyli wypowiedzenie chcą dają podobne pakiety na podobnych warunkach, jak mieli wcześniej i twierdza, że innych nie ma? Wiem, że to sytuacja niecodzienna, ale jest to zastanawiające.

 

I nie pisz mi tu o bzdurach, bo to nie ma sensu. Przedstawiasz jedynie swoja opinię, a nie interpretację prawniczą. Nikt, we wszystkich znanych mi źródłach, nie odniósł się rzeczowo do tego problemu. Doświadczenia z czasów Cyfry nie mają tu żadnego znaczenia.

 

Miesiac zasmiecania tematu o wypowiedzeniach a zawsze sie znajdzie jakis trol i pyta czy mozna wyslac.

Pełna zgoda.

Do wszystkich chcących wysłać wypowiedzenie:

1. Próbujcie złożyć w APS

2. Jeśli się nie uda, wysyłajcie i dzwońcie czy doszło.

 

W drugim przypadku jedyna nadzieja w poczcie i aparacie biurokratycznym nc+. Zadawanie pytań: czy wysłać, nie ma sensu. To tylko strata cennego czasu.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam obecnie pakiet canal+ optimum hd w cenie 65 zł wypowiedzenie wysłane 12.04.2013.Umowa do 31.05.2013 przed chwilą telefon z DUK oferta universe 6xC+ 69 zł + history HD 1.99 razem 70.99 zł 3 msc hbo free powiedziałem pani ze n-kowicze dostają duzo lepsze warunki odpowiedziała ze na dzisiaj jej w komputerze wyświetla sie taka oferta dla mnie i lepszej nie ma i raczej nie będzie.Moja propozycja że zgodze sie na to ale za 65 zł jak dotychczas miałem nie dało rady powiedziałem ze poczekam jeszcze pani odparła ze nie jest powiedziane ze czym blizej końca umowy to dostane lepsze warunki.Odmówiłem do końca umowy mam jeszcze ponad miesiac być może uda sie jeszcze coś ugrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzicie, ojciec ma platinum i odbiera History SD na Sagemcomie

może mu cichaczem wcisneli opcje dodatkową :)

 

 

Dzisiaj dostałem propozycję przedłużenia umowy, a w niej pakiet Premium Canal+ oraz pakiet Comfort+ za 79zł miesięcznie. Uważacie,że to uczciwa propozycja?

 

za 64 zł. daja universe 6 C+ z MR i HBO na 6miesięcy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam umowy w c+ i N po 60 i 59+10zl za npremium do konca maja

nikt nie dzwoni do mnie, wyslalem wypo do N 17.04 ktorego nie widza w systemie, baba mowi ze data wplywu sie liczy a nie stempla, to prawda?

laske mi robia z platinum za 99zl. powiedzcie jak to w koncu jest z ta przymusowa migracja?

macie moze jakis lepszy ofertowo nr tel do nich?

dosyc mam tego czekania. jak zarejestruja wypo to zaproponuja cos lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Miałem: WPT+nPremium+HBO za 99 PLN. Złożyłem wypowiedzenie.

Wczoraj miałem telefon z DUK: Platinum + HBO + Cinemax również za 99. Umowa na 12 miesięcy. Zmigrowałem.

 

Z tego co czytam tu na forum nie zawsze oferta zaakceptowana telefonicznie jest zgodna z tym co znajdzie się w ich systemie. Mam nadzieję, że mnie to nie dotknie. Jak coś będzie nie tak napiszę. Mają mi to włączyć w przeciągu 2-ch dni (w moim przypadku dochodzą Cinemaxy, które mam teraz zablokowane)

 

Pytałem też kiedy dostanę aneks pisemnie. Odp: za około 2 miesiące (sic!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam umowy w c+ i N po 60 i 59+10zl za npremium do konca maja

nikt nie dzwoni do mnie, wyslalem wypo do N 17.04 ktorego nie widza w systemie, baba mowi ze data wplywu sie liczy a nie stempla, to prawda?

laske mi robia z platinum za 99zl. powiedzcie jak to w koncu jest z ta przymusowa migracja?

macie moze jakis lepszy ofertowo nr tel do nich?

dosyc mam tego czekania. jak zarejestruja wypo to zaproponuja cos lepszego?

Liczy sie data wyslania wypowiedzenia nie wplywu

Niema przymusowej migracji

Po wyslaniu i zarejstrowaniu wypowiedzenia proponuja lepsze oferty

Dział Promocji = Dział Utrzymania Klienta 12 294 78 79

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...