Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to moja przygoda z n-ką/cyfrą dobiegła końca. Dodzwoniłem się do nich i pytam się jaką mają ofertę. Dopatrzyli się że jestem klientem obu platform , to MUSZĘ płacić więcej niż w sumie do tej pory !. Nie mam możliwości wzięcia tańszego pakietu - tylko platinum w cenie wyższej niż dostają inni, jak chciałem gold to tylko z hbo - bez - NIE MOGĘ !!!. Dla mnie to granda, w związku z tym składam skargę na nich do UOKiKu i przechodzę do konkurencji.

 

Ja też mam to samo i skorzystam z innej wersji....

Przedłużam nkę na normalnych ludzkich zasadach

A w cyfrze składam wypowiedzenie jak tylko migruje z nki ....

W cyfrze powołam się na ich komunikat .... jeśli nie to poczekam na pismo z superofertą i wtedy zrezygnuje

 

Wszystko pięknie - ale o jakich ludzkich zasadach mówisz - bo póki jesteś klientem obu platform to Ci NIE DADZĄ ŻADNEJ tańszej oferty - tu tkwi haczyk - ja mówiłem nawet że już złożyłem wypowiedzenie cyfrze - to nic nie dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wtrącę ze swoimi 3-ma groszami...

W czwartek (27 marca) panienka z BOK złapała mnie 500 m od punktu, w którym chciałem złożyć rezygnację - oferta standard, czyli zamiast "N" z tematycznymi, HBO, nPremium 4 szt. i Filmbox'em za 68 zeta + MR za 10 dostałem super/hiper ofertę Silver za 79. Dałem się panience naciągnąć i dostałem Gold razem z MR za 79. Ale... do dziś w ICA wisi stara umowa, kanały mam te, co miałem a później to skąd mam wiedzieć, czy umowa została zawarta czy też widzę to, co wszyscy będą widzieć po 5 kwietnia ? No i pojechałem do punktu a miły pan mówi mi, że oferta dla mnie cały czas "wisi" w systemie, czyli umowa nie została zawarta ! Co zresztą potwierdziła panienka, z którą udało mi się połączyć (już) po 20 min. I wysmarowałem sobie i wysłałem takie cuś:

 

W związku z ofertą migracyjną przedłożoną mi 27 marca w rozmowie telefonicznej z BOK (nr tel. 50XXXXXXX, rozmowa w godzinach 16.40-17.01) i faktem, że w/w oferta nie została uruchomiona/aktywowana mimo poinformowania mnie o jej wejściu w życie w ciągu najbliższych 5 dni informuję, że równocześnie ze złożeniem wypowiedzenia umowy nr XXXXXXXXXX złożone zostanie przeze mnie zawiadomienie do organów ścigania o próbę wyłudzenia abonamentu, który w wyniku wprowadzenia mnie w błąd zobowiązany byłbym płacić po automatycznej migracji w przypadku nie złożenia w/w wypowiedzenia.

 

Co o tym sądzicie ? No bo skąd np 15 kwietnia będziecie wiedzieć, czy umowa jest w systemie, czy też po 1 maja dostaniecie inną, niż się podziewaliście ? Na przesłanie dokumentów dali sobie 2 miesiące ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

roller, w wypadku nc+, umowy MUS podpisywać w punktach dystrybucyjnych, bo temu podmiotowi zwyczajnie nie można ufać, a już na pewno nie na słowo.

 

Gdy masz w rękach konkretny papier, dużo łatwiej sobie poradzić z nieuczciwym sprzedawcą, niż liczyć na zapis magnetyczny rozmowy telefonicznej z panienką z CTA, która to rozmowa, być może wcale nie została zarejestrowana, albo tylko w wybranym przez wspomnianą panienkę fragmencie.

 

Kłamca zawsze kłamie i nie można mu zaufać nawet wtedy, kiedy mówi prawdę, bo jego prawda, zawsze będzie tylko prawdą kłamcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam również tą ulotkę Polsatu, ten kupon znajduję się w środku każdej ulotki, bynajmniej ja tak mam.

Swoją drogą to ciekaw jestem czy oferta pakietowa tej NC+ w ogóle ulegnie zmianie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Kiedyś będzie na pewno musiała ulec bo według mnie trudno im będzie utrzymać taką liczbę abonentów (n+c+) z taką ofertą cenową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pełną ofertę n i oferują mi droga mailową do wyboru dwa warianty:

 

- All Inclusive + 179 zł 18 m dla Abonentów

Dzięki skorzystaniu z promocji All Inclusive+ 179 zł 18 m dla Abonentów uzyska Pan

dostęp do pełnej oferty kanałów tematycznych, do kanałów CANAL+ Family HD, CANAL+

Family 2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film 2 HD, CANAL+ HD, Canal+ Sport HD, opcji:

Cinemax, Filmbox, History HD, HBO, NOC, Redlight HD oraz do kolekcji: VOD+Seriale+ ,

Picture Box, Prapremiery. TV, VOD+CANAL+Platinum, Fun VOD+, net VOD+ konto

podstawowe i net VOD+CANAL+Platinum, net VOD+ HBO OD, net VOD+ National Geographic,

net VOD+ Dzieci, net VOD+ Kino Świat, net VOD Najlepsze.TVP.pl.

Dodatkowo uzyska Pan dostęp do usługi nc+GO.

Miesięczny abonament będzie wynosił 179 zł. Umowa zostanie przedłużona do końca

miesiąca aktywacji oraz na kolejne 18 miesięcy.

Po okresie gwarantowanego korzystania z promocji, pakiet All Inclusive+ będzie

udostępniany za 249 złotych miesięcznie, usługa net VOD+ konto podstawowe za 1,99

zł. miesięcznie, natomiast kolekcje dodatkowe za 30 zł. miesięcznie. Zachęcam do

kontaktu przed zakończeniem okresu gwarantowanego korzystania w celu zapoznania się

z nowymi ofertami promocyjnymi.

- CANAL+ Platinum+ HBO 149 zł 18 m dla Abonentów

Dzięki skorzystaniu z promocji CANAL+ Platinum+ HBO 149 zł 18 m dla Abonentów

uzyska Pan dostęp do pełnej oferty kanałów tematycznych, do kanałów CANAL+ Family

HD, CANAL+ Family 2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film 2 HD, CANAL+ HD, Canal+ Sport

HD, opcji HBO oraz do kolekcji: VOD+Seriale+ , Prapremiery. TV, VOD+CANAL+Platinum,

net VOD+ konto podstawowe i net VOD+CANAL+Platinum, net VOD+ HBO OD.

Miesięczny abonament będzie wynosił 149 zł. Umowa zostanie przedłużona do końca

miesiąca aktywacji oraz na kolejne 18 miesięcy.

Po okresie gwarantowanego korzystania z promocji, pakiet CANAL+ Platinum+ HBO będzie

udostępniany za 179 zł. miesięcznie, usługa net VOD+ konto podstawowe za 1,99 zł.

miesięcznie, natomiast net VOD+ HBO OD za 10 zł. miesięcznie. Zachęcam do kontaktu

przed zakończeniem okresu gwarantowanego korzystania w celu zapoznania się z nowymi

ofertami promocyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zaproponowano C+PLATINUM + MR za 99zł. Mam jeden tuner od Cyfry+, drugi własny

Ten MR to jak rozumiem, z dwoma osobnymi kartami jak w cyfrze?

 

Jeśli ma tuner od cyfry i drugi swój to raczej "nkowego" nie ma multiroom'u.

 

Tak. 2 niezależne karty. 2x Cameleon. Nie interesuje mnie "bardzo dłuuuugi kabel"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie NIE MOŻNA złożyć w punkcie NC+.

 

Wypowiedzenie TRZEBA/MOŻNA złożyć tylko w Centrum NC+!.

 

 

https://dl.dropbox.com/u/3290733/Centrum_ncplus.pdf

 

OK, uprościłem sprawę, bo w moim mieście został 1 (słownie jeden) dystrybutor / punkt / centrum NC+, pozostali z uśmiechem na uszach odsyłają do nich a kolejka jak za srajtaśmą w komunie :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to moja przygoda z n-ką/cyfrą dobiegła końca. Dodzwoniłem się do nich i pytam się jaką mają ofertę. Dopatrzyli się że jestem klientem obu platform , to MUSZĘ płacić więcej niż w sumie do tej pory !. Nie mam możliwości wzięcia tańszego pakietu - tylko platinum w cenie wyższej niż dostają inni, jak chciałem gold to tylko z hbo - bez - NIE MOGĘ !!!. Dla mnie to granda, w związku z tym składam skargę na nich do UOKiKu i przechodzę do konkurencji.

 

Ja też mam to samo i skorzystam z innej wersji....

Przedłużam nkę na normalnych ludzkich zasadach

A w cyfrze składam wypowiedzenie jak tylko migruje z nki ....

W cyfrze powołam się na ich komunikat .... jeśli nie to poczekam na pismo z superofertą i wtedy zrezygnuje

 

Wszystko pięknie - ale o jakich ludzkich zasadach mówisz - bo póki jesteś klientem obu platform to Ci NIE DADZĄ ŻADNEJ tańszej oferty - tu tkwi haczyk - ja mówiłem nawet że już złożyłem wypowiedzenie cyfrze - to nic nie dało

 

Ja natomiast przeszedłem na Platinum za 99zł (po pierwszej rozmowie, bez negocjacji) mając Superpremium oraz jakiś abonament w n-ce za 59zł z nPremium. Migrowałem z Cyfry.

Widać miałem szczęście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś będzie na pewno musiała ulec bo według mnie trudno im będzie utrzymać taką liczbę abonentów (n+c+) z taką ofertą cenową.

Ciekawe czy dożyje do tego czasu.

Najbardziej szkoda mi "n" z powodu tylko i wyłącznie dekodera, przyzwyczaiłem się do niego i jego bezproblemowego działania, miałem Pace z Cyfry i wiem co to znaczy mieć w 100% sprawny dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na dole ulotki jest info , że oferta ważna po pokazaniu jakiegoś kupony więc pytanie skąd wziąć kupon ;)

jak masz fejsa to mozesz sobie wygenerować kupon na fejsie CP . 6 msc free ale umowa na 29msc, przy 15msc są 3msc za free.

 

ogólnie Pakiet Familijny Max HD w tej ofercie wychodzi za 39,50 miesięcznie + Multiroom HD za darmo + Film i Sport HD przez pół roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...