Skocz do zawartości

Cyfra + Monoblock = 1 Tuner


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, mam problem natury technicznej.

Zaznaczę, że absolutnie nie znam się na sprzęcie satelitarnym, ale po kolei...

 

Sprzęt który posiadam to tuner dołączony wraz z cyfrą + Strong 6880.

Konwerter który był dołączony z cyfrowskim talerzem padł.

Załatwiłem sobie nowy duży talerz wraz z konwerterem Maximum V-24 Quad MONOBLOCK LNB 0,2dB.

Czy jest możliwość aby tylko jeden tuner pracował pod tym konwerterem?

Jeżeli tak, to pod które gniazdo podłączyć kabel przy konwerterze, oraz czy antenę trzeba jakoś specjalnie ustawić?

W tunerze pokazuje mi sygnał około 80% jednak jakość jest zerowa. Tak czy siak wyświetla mi napis brak sygnału. Może trzeba jakoś ręcznie wpisać wartości w tunerze cyfry? Niestety nie znam ich..

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Konfiguracji LNB wybrane mam LNB 1 i teraz tak..

Typ: uniwersalny A

zasilanie: 13v/18v

antena: stała

pasmo: DISEQC

polaryzacja DISEQc

Toneburst -

Wejście Diseqc 1.0 - 1

Wejscie diseqc 1.1 - wył

powtórzenie diseqc - wył

 

-------------------------

 

W instalacji kanałów

 

Satekuta - Hotbird

LNB - LNB1

Antena : Stała

Częstotliwość 10719

Polaryzacja - V

symbol rate - 27500

Tryb skanowania - wszystkei kanały

Operator - Cyfra +

 

Jak stanę za talerzem anteny to kabel podłączyłem do lewego transmitera który jest w uchwycie.

Aktualnie antenę mam na balkonie bo nie widzi mi się latanie na dach w tym śniegu zresztą muszę tam jakoś wciagnąć...

Kreska sygnału jest w 80% pełna mimo to jakości brak, kanałów też brak.. Już nie wiem sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach