Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jeśli chodzi o nowe umowy to masz dwie opcje do wyboru 18 oraz 36 miesięcy. Tutaj możesz znaleźć promocje jakie spotkasz w APS. http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/skle ... ackageID=2 Grzebiąc na stronie CP możesz także znaleźć promocje dostępne tylko poprzez Internet, co daje m.in. krótsze umowy np. zamiast 36 miesięcy 29. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Czas umowy określają oferty promocyjne. Umowy sa zawierane na 18,29 lub 36m-cy. Wszystko masz opisane na stronach Cyfrowego Polsatu jesli chodzi o aktualne ofery promocyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam Rodzinka ma CP - pakiet Familijny chyba, za 39,90 zł. Umowę nową, "przez telefon" podpisali w kwietniu na 2lata. Dekodera nie wzieli ponieważ działał stary Samsung, ale niestety zasilacz pewnie już się "starzeje" i dekoder potrafi wyłączyć się na kilka godzin. Co w takim razie zrobić najlepiej - można dodać dekoder na wypożyczenie do umowy? czy trzeba kupować? jakie są opcje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Jeśli nie chcesz większego pakietu to tylko wymiana dekodera w APS (bezpłatna). Zabierz komplet jaki otrzymałeś, kiedy podpisywałeś umowę i dostaniesz nowy w APS (ale raczej nie licz na Samsunga). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 ten stary Samsung o ile wiem był "wykupiony" na własność. w takim przypadku też wymienią ? Rodzinka była w APS i powiedzieli że jedynie co mogą to kupić za 149 zł nowy. Trochę mi się wierzyć nie chce żeby to była jedyna możliwość. I już im przestał podobać się CP i myślą jak tu zerwać umowę i przenieść się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Są bezpłatne wymiany. Poszukaj na forum w moich wątkach. Opisywałem to. Jeśli nie będą chcieli Ci wymienić to zmień APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 i napisz skargę do CP na APS, może coś Ci zaproponują jako rekompensatę za złe traktowanie przez pracownikow APSu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 W najnowszym wydaniu miesięcznik SAT KURIER redaktor Kobiela napisał artykule "3w1 czyli fuzja po polsku" że opcję HBO można mieć w CP razem z pakietem Mini HD za 34,90 -tzn. MiniHD za 14,90 i HBO za 20 zł. Od kiedy jest możliwość dokupienia pakietów dodatkowych do pakietu MiniHD ? W regulaminie dla abonentów takiej możliwości brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To jakaś bzdura, paczka HBO kosztuje 25zł i jest dostępna dopiero od Pakietu Fam HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lampi Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy i przejściem do cyfry, dlatego mam pytanie: Czy da się oglądać kanały Canal +, Canal + Sport, Canal + Film na dekoderze Cyfrowego Polsatu (Samsung S305G) ? Proszę o podanie kosztów. Czy jest w ogóle jakikolwiek sposób żeby tylko te kanały oglądać będąc w CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Nie da się, nie ma możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Nie ten dział i nie ten wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Proszę o pomoc w sprawie umowy: Od 2007 r miałem familijny na Samsungu 305.( tuner- moja własność). Przedłużałem umowę w 11,2009 do 11.2011 r. W międzyczasie na początku marca br.samsung raczył sobie spłonąć i odszedł w elektroniczne zaświaty. Jako że warunki proponowane mi na dalszą umowę mnie nie satysfakcjonowały wymówiłem moją umowę z prawidłowym terminem 3 miesięcznego wypowiedzenia. Wysłałem list polecony- zadziennikowano u nich wpływ 30 marca- ja mam termin rozliczeniowy każdego 6 dnia miesiąca. Po minięciu 3 pełnych miesięcy termin wypowiedzenia minął 6 lipca br. W międzyczasie kontaktowali się z działu utrzymania klienta, jednak nie skorzystałem z odnowienia umowy. Konsultanci potwierdzali termin zakończenia umowy na 6 lipca i brak kary umownej, ponieważ przedłużając umowę nie dostałem żadnych ulg finansowych a miałem cały czas swój dekoder. Dostałem tylko 6 miesięcy gratis pakietu sport.Po 6 lipca zaczęła się jazda- niemal codzienne sms wzywające do wpłaty abonamentu i telefony do domu inicjowane przez automaty. Dzwonił również dział windykacji, ale po przedstawieniu im historii mojej umowy przyznali, że mam rację. Jednak nadal walą mi po oczach sms-ami a elektronicznej IVONY już nie mogę w słuchawce telefonu znieść. Poradźcie co robić by w końcu się odpi..dolili ode mnie. Do listopada daleko a moje nerwy już słabawe..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zadzwoń, powiedz że nie masz i nigdy nie miałeś nic wspólnego z CP i żeby Twój numer usunęli z bazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zastrzeżenie nr tylko zakończy proces dzwonienia i smsowania, ale nie rozwiąże sprawy. Z tego co piszesz umowa masz (miałeś) na czas określony do 11.2011r, czyli rozwiązałeś umowę przed okresem podstawowym (wiąże się to z karą umowną za rabat na dekoderze). Proponuję wyjaśnić sprawę. Ignorowanie tego może tylko wprowadzić niepotrzebne nerwy i nawet problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Nie mam żadnej kary umownej na dekoderze bo był on na własność z poprzedniego okresu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Faktycznie, umknęło mi ta informacja. Nie zmienia to faktu, aby sprawę wyjaśnić. Udaj się może do jakiegoś "kumatego" czlowieka w APS z umowami i spróbuj wszystko wyjaśnić. W każdym razie nie zostawiaj sprawy, bo skończy się zupełnie zbędnymi nerwami i problemami. PS. Skoro dostałes pakiet dodatkowy gratis, to jednak była ulga przyznana abonentowi w jakieś kwocie podanej w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 i tak musiała być ulga, bo w każdym miesiącu płacił 2zł mniej niż gdyby miał na czas nieokreślony, z uwzględnieniem pakietu sport, kara powinna być ok. 35zł za przedwczesne zerwanie, w APSie to wiele nie załatwi, ale jak powiedziała mu windykacja że jest OK, to nie wiem co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Konsultant sprawdził i potwierdził że umowa uległa rozwiązaniu, a Ty zinterpretowałeś to tak że wszystko jest ok. Zapewniam Cię że tak nie jest, bo masz do zapłacenia karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Zadzwoń na infolinię i dopytaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Wobec tego dlaczego nie umożliwiono mi "dojechanie" na tej umowie wypożyczając sprzęt tylko proponowano przedłużenie umowy o 29 mies i na wyższym abonamencie, wtedy tuner za 1 zł. albo dalej jazda na familijnym ale z przedłużeniem umowy i z zapłatą 149 zł. Dlaczego kontaktowali się z działu utrzymania klienta i bez przerwy proponowali przedłużanie umowy na korzystniejszych warunkach. Dlaczego facet z windykacji w rozmowie ze mną stwierdził, że faktycznie umowa jest już rozwiązana. Może tam parę zł kary wynajdą, co do tego bym się nie kłócił, tylko NIECH PRZESTANĄ MNIE W KOŃCU STRASZYĆ SMS I IVONAMI BO UMOWA JEST JUŻ ROZWIĄZANA. Niech przyślą te parę zł kary i do widzenia. W porozumieniu z 2009, które zawierłem napisane jest, że przez pierwsze 6 mies kontraktu opłata abonamentowa 37,90 zawiera W RAMACH PROMOCJI również opłatę za pakiet Relax Mix. Chyba jednak kary być nie może, bo jak promocja to promocja, za daną cenę dostaję więcej albo za niższą cenę dostaję coś droższego. W umowie ani śladu o słowie "ulga". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Z tego powodu proponuję kontakt z osobą, która załatwi sprawę od A do Z i zakończy Twoje przykre doświadczenie z CP. Ewentualnie wystosuj pismo opisujące dokładnie informacje jakie uzyskiwałeś od konsultantów. W marcu nie było jeszcze dostępnych bezpłatnych wymian sprzętu abonenta po gwarancji dlatego proponowano Ci aneks do umowy z wymianą dekodera na dekoder udostępniony za 1zł. Wielokrotnie opisywałem zasadę kolejnej promocji. Pół roku do końca umowy, można wymienić dekoder za 1zł,a le z obowiązkiem podniesienia pakietu, 3 miesiące do końca umowy można wymienić dekoder za 1zł bez podnoszenia pakietu. Jeśli do końca umowy jest więcej niż pół roku pojawiają się oferty Bezpiecznie z Cyfrowym Polsatem (tak się nazywają) z dekoderami za 99zł/149zł/199zł bez miesięcy gratis. Gdybyś trafił do dobrego APS-u i spokojnie pogadał to może udałoby Ci się na tamten czas (już nie ma tej opcji) dociągnąć do lipca/sierpnia na dekoderze zastępczym (zgodnie z procedurą nie można było wydawać dekodera zastępczego jeśli były oferty na podmianę sprzętu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Dzięki za info. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że dobrze zrobiłem i że nie mogą naliczać żadnych kar umownych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Na tamtą chwilę proponowano Ci rozwiązanie problemu zgodnie z zasadami. Ty się na takie rozwiązanie nie zgodziłeś i miałeś do tego prawo. Ciągle tylko nie rozumiem kwestii z karą umowną, dlaczego niby jej nie ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Dlatego, że przedłużając w roku 2009 umowę zawartą w 2007 nie otrzymałem żadnych ulg w opłatach, a w porozumieniu była mowa tylko o promocyjnej zasadzie udostępnienia mi relax mix na 6 miesięcy w cenie familijnego. W międzyczasie UOKiK wydaje mi się zmusił polsat do zmian w regulaminie z uwagi na niedozwolone praktyki umowne. Nie sprawdzałem tego na pewno, ale tak mi się coś wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 6 miesięcy Relax Mix'u było własnie ulgą przyznaną abonentowi oraz 2zł mniej za Familijny co miesiąc w stosunku do ceny na czas nieokreślony. Zapewne masz w umowie zapis o uldze przyznanej abonentowi (to jest kara umowna). Ostatnia zmiana regulaminu świadczenia usług spowodowana była dostosowaniem regulaminu do obowiązującego prawa (nie zmusił do tego Cyfrowego Polsatu UOKiK tylko nowelizacja ustawy zmusiła do zmiany regulaminu wszystkich operatorów telekomunikacyjnych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.