Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dziabolek7, wypowiedzenie liczy się od momentu wpłynięcia, umowa od momentu wprowadzenia do systemu, czyli faktycznie umowa zaczęła by obowiązywać kilka dni później ale czas wypowiedzenia zaczyna obowiązywać jak tylko ktoś z polsatu odbierze pismo.

 

I jeszcze w kwestii formalnej Polsat nie ma 7 dni na rozpatrzenie pisma, on ma na to 30 dni od momentu wniesienia (wpłynięcie pisma, telefonu do COKu, dostarczenie przez serwer pocztowy listu elektronicznego do skrzynki COKu). Po tym okresie uważa się że CP przychyla się do wniosku, chyba że dostaniesz wcześniej informację że sprawa wymaga dalszego wyjaśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz się, umowa liczy sie od daty podpisania, a wypowiedzenie od najblizszego okresu rozliczeniowego, bo placimy za kolejne 3 pełne miesiace. gdyby bylo jak mowisz to umowy konczylby sie w plowie okresu np i co wtedy? CP oddaje pol abonamentu czy my placimy proprcjonalnie? Moze i tak powinno byc ale dla "ulatwienia" jest po proostu 3 pelne okresy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz się, umowa liczy sie od daty podpisania, a wypowiedzenie od najblizszego okresu rozliczeniowego, bo placimy za kolejne 3 pełne miesiace. gdyby bylo jak mowisz to umowy konczylby sie w plowie okresu np i co wtedy? CP oddaje pol abonamentu czy my placimy proprcjonalnie? Moze i tak powinno byc ale dla "ulatwienia" jest po proostu 3 pelne okresy.

Masz rację a w umowie i regulaminie brzmi to tak:

" Abonent jak i Cyfrowy Polsat uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem

trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, przy

czym wypowiedzenie rozpoczyna bieg w pierwszym dniu Okresu Rozliczeniowego następującego

po Okresie Rozliczeniowym, w którym drugiej stronie doręczono oświadczenie o wypowiedzeniu

Umowy Abonenckiej. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej."

 

W gesti wypowiadającego należy tylko skuteczne doręczenie wypowiedzenia do CP naljepiej listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz się, umowa liczy sie od daty podpisania, a wypowiedzenie od najblizszego okresu rozliczeniowego, bo placimy za kolejne 3 pełne miesiace. gdyby bylo jak mowisz to umowy konczylby sie w plowie okresu np i co wtedy? CP oddaje pol abonamentu czy my placimy proprcjonalnie? Moze i tak powinno byc ale dla "ulatwienia" jest po proostu 3 pelne okresy.

Z tą wypowiedzią zgadzam się całkowicie.

Wypowiedzenie nasze CP ma otrzymać przed datą okresu rozliczeniowego i potem po tej dacie następują te 3 okresy wypowiedzenia.To ile dni mają na rozpatrzenie,czy wprowadzenie do systemu to nie powinno nas obchodzić.Liczy się data przyjęcia przez CP listu...tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziabolek7 nie zrozumiałeś mnie, bo niezbyt dobrze to opisałem, chodziło mi że po wpłynięciu wypowiedzenia nawet dzień przed zakończeniem okresu rozliczeniowego, okres wypowiedzenia liczy się od najbliższego terminu, nie trzeba czekać aż wprowadzą do systemu, co innego z umową, okres rozliczeniowy zacznie się po wprowadzeniu umowy do systemu, czyli jak pismo z podpisaną umową dojdzie 1 to może się okazać że dopiero 8 zacznie się okres rozliczeniowy. Ale masz rację w tym co piszesz, tylko inaczej wygląda podpisanie umowy w APSie a inaczej przez telefon. Ten czas rozpoczęcia okresu rozliczeniowego jest różny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę jeszcze raz moje pytanie ze strony 136, czy podpisując np. nową Umowę Abonencką na Okres Podstawowy trwający 24 miesiące, mogę już na początku trwania umowy złożyć na piśmie oświadczenie woli, że po zakończeniu Okresu Podstawowego nie zamierzam kontynuować umowy?

Proszę nie mylić z wypowiedzeniem umowy, które występuje przy rozwiązaniu umowy przed ustalonym terminem.

 

Treść obecnych umów przewiduje przedłużenie Okresu Podstawowego na kolejne 12 miesięczne Okresy Dodatkowe (zwróćcie uwagę na liczbę mnogą zapisu i tu nasuwa się pytanie ile w końcu może być kolejnych Okresów Dodatkowych?) o ile Abonent nie złoży na piśmie oświadczenia woli o przekształceniu umowy na czas nieokreślony, na co najmniej jeden Okres Rozliczeniowy przed upływem terminu obowiązywanie Okresu Podstawowego lub Okresu Dodatkowego - Część B Umowy punkt 7

 

Plusem wysłania oświadczenia woli na początku umowy jest, że nie muszę pilnować terminów a wypełniam wtedy wszystkie postanowienia Umowy, która ulega zakończeniu na Okresie Podstawowym. Nie muszę wtedy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem, jednostronnie wypowiadać Okresu Dodatkowego i ponosić konsekwencje kar umownych przewidzianych punkcie 14 dla Okresu Dodatkowego.

A co najważniejsze decydując się na podpisanie umowy na czas określony ( wszystkie reklamy nam tak sugerują) trwa ona faktycznie określony czas a nie przedłuża na kolejne 12 miesięczne Okresy Dodatkowe lub czas nieokreślony.

 

Proszę poprawić mnie jeśli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dostałem w piatek od CP pisemko, ze pakiet, ktory posiadam (Fam+RM) drozeje do 61,80.

Jednoczesnie wysłali propozycje podpisania i odesłania rocznego przedluzenia umowy- w starej cenie.

Jestem w podobnej sytuacji i chcę się pożegnać z CP.

W liście od CP podano datę końcową terminu wypowiedzenia. Czy biorą pod uwagę dzień napisania mojego wypowiedzenia, czy datę wpłynięcia mojego listu do CP?

Mam dekoder na własność, czy mogę go używać dalej jako odbiornik FTA (co z odesłaniem karty)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, najpierw przedstawię swój problem: wypowiedziałem umowę CP, w moim przypadku była to zmiana regulaminu (więc wypowiedzenie trwało 30 dni gdyż nie przyjąłem nowych warunków umowy), wypowiedzenie wysłałem listem poleconym i za potwierdzeniem odbioru. Mam teraz następujące pytanie czy powinienem otrzymać potwierdzenie, że umowa między mną a CP przestaje obowiązywać? Strasznie irytuje mnie to, że dzwonią do mnie i przypominają mi o zapłacie, a kiedy dzwonie na infolinię zostaję poinformowany, że mam się tym nie przejmować i nie zwracać na to uwagi bo już mają moje wypowiedzenie w systemie. Niestety miałem jeszcze jeden telefon w formie przypomnienia, a potem drugi w którym automatyczna wiadomość wzywa mnie do zapłaty. Wtedy wykonałem kolejny telefon. No i znowu otrzymałem informację, że w systemie już mają moje wypowiedzenie i że zablokują te "telefony" Zapytałem o potwierdzenie, jakoś nie mam do nich zaufania. Pani na infolinii mówi, że "nie dostanę żadnego potwierdzenia, oni mają to w komputerze, a poza tym mój dekoder był na własność więc nie ma takiej potrzeby" - niestety ja odczuwam taką potrzebę, bo jednak słowo pisane ma dla mnie większą moc. Może ktoś ma podobny problem i już zakończony? Bo jednak nie mam zamiaru za jakiś czas otrzymać wezwania do zapłaty.

Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam robercique

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Powinieneś takie potwierdzenie o końcu umowy otrzymać. Kiedy rozwiązywałem swoją umowę, najpierw zadzwonili upewnić się, czy nie zmieniłem zdania, a za jakieś dwa tygodnie przysłali potwierdzenie rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań.

Posiadam pakiet Familijny. Znika kanał TV1000 i chciałbym zerwać umowę z CP. Czy to że nie mam pakietu Relax Mix lub innych tam gdzie jest dostępny TV1000 to też mogę zerwać umowę? Po drugie czy da się zerwać umowę przez biuro telefoniczne? Ile trzeba czekać dni/miesięcy na zerwanie umowy? Czy po zerwaniu umowy gdybym dalej opłacał kanały to dalej mogę oglądać kanały już po zerwanej umowie czy zostają tylko kanały FTA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

 

Został zamknięty mój temat, więc napiszę tutaj.

 

Chciałbym stać się abonentem Cyfrowego Polsatu, ale mam parępytań odnośnie sprzętu.

Dzisiaj CP umożliwia tylko wzięcie dekodera/modułu na wypożyczenie.

Nie jestem zwolennikiem takiej wersji, z powodów, ktore nie sa tu do roztrząsania.

 

Chciałbym wziąć moduł z full + HD na umowę.

No i moduł zostaje mi udostępniony .

Co wtedy jak go zgubię (mieszkam na stancjach i często sie przeprowadzam), albo mi się uszkodzi?

Kara?

I zostaje mi udpstepniony nowy sprzęt?

I czy CP może mi wymienić w każdej chwili sprzet, bo tak mu sie zachce?

 

 

Z gory dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie

mam umowe na czas nieokreslony.Najpierw mialem "Pakiet Familijny a pozniej powiekszylem na Pakiet Relax Mix+HBO", czy moge wypowiedziec umowe z "Pakiet Relax Mix+HBO" a podpisac nowa umowe tylko na Pakiet HBO zachowujac Pakiet Familijny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Jak sądzicie wysłałem pismo z rezygnacją z cyfrowego Polsatu mam umowę na czas określony. Co mogą mi najlepszego zaproponować ? Jak sądzicie. Czy na przykład jak teraz mam pakiet z HBO to jak zadzwoni konsultant to będę mógł z tego HBO zrezygnować i wziąć na przykład wszystkie kanały HD ? No i jakie opłaty mi zaproponują ? Mógłby ktoś oszacować na własnym doświadczeniu? Polsat widzę się rozwija bo doszło parę fajnych kanałów i tak jak chciałem rezygnować tak teraz chodzi mi po głowie zostanie z nową umową. I jeszcze jedno czy oni mi zaproponują umowę na czas określony czy nie określony? Prosiłbym o jakąś rozsądną odpowiedź. :) Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...