Skocz do zawartości

Toya analogowa + MTV Unlimited + nagrywanie - jak?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na początku zaznaczam, iż jestem kompletnym laikiem, proszę o wyrozumiałość.

Jestem użytkownikiem Toyi analogowej (w przyszlości pewnie cyfrowej). Mojej rodzinie odpowiada oferta programowa Toyi, brakuje nam jednak programów VH1 i VH1 Classic. Myślimy więc o zakupie karty aktywacyjnej MTV Unlimited (czyli potrzebny nam będzie jakiś tuner z czytnikiem kart, jak mniemam). Zależaloby nam też na możliwości nagrywania kanału podczas oglądania innego. Nie chcemy wydzierżawiać dekodera HD od Toyi, bo nie podobają nam się stawki za dzierżawę, w grę wchodziłby jedynie odbiornik SD bez dysku twardego.

Jakie jest najlepsze sprzętowe rozwiązanie na połączenie naszych oczekiwań, czyli reasumując: korzystania z usług Toyi, oglądania MTV Unlimited oraz możliwości nagrywania innego kanału niż oglądany?

Wydaje mi się, że najlepsze wyjście to odbiornik SD Toyi połączony z dwugłowicowym tunerem z dyskiem twardym i czytnikiem kart. Ale czy takie połączenie jest możliwe, czy przekombinowałam? Czy tuner w ogóle może odebrać sygnał z Toyi?

Z góry dziękuję za wszystkie porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach