Skocz do zawartości
  • 0

Multimedialny tuner combo do 1000 zł do TNK


Forest
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Zamierzam zakupić jakiś w miarę dobry tuner combo do telewizji TNK (dokładnie N na kartę).

 

Wymagania mam takie, żeby miał 2 tunery DVB-T i DVB-S. Bardzo spodobał mi się Amiko SHD-8900, ma praktycznie wszystko czego bym potrzebował, posiada nawet w opcji klawiaturę z touchpadem czy Wifi USB. Poza tym chcę mieć YouTube, E-mail, pogodę itd.

 

 

Czy coś w cenie 1000 zł się znajdzie? Nie znam się na SAT technologiach. Chcę też by do tunera można było podłączyć pendrive lub dysk zewnętrzny i nagrywać programy, z również wyznaczonym czasem nagrywania. Oprócz tego odtwarzanie filmów z dysku MKV, TS, Mp3 itd.

 

Poradzicie coś? :) Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Amiko SHD-8900 no ma praktycznie wszystko tylko, że nie ma obsługi tunera DVB-T i jest tam tylko tuner DVB-S/2.

Ten --> Tuner DVB-T/S2 HD AMIKO STHD-8820 Combo CICXE ma DVB-T i DVB-S/2, ale zaś nie widzę aby obsługiwał Youtube i e-mail.

Możesz poszukać coś a'la VU+ i jego wersje(do 1000zł znajdziesz). Tu np. -->http://www.hollex.pl/odbiorniki-linux-hd/1700-odbiornik-vu-solo-hdtv ale musiałbyś dokupić do niego głowicę DVB-T. Jakaś wiedza o Linuxie też by się przydała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość Anonymous

@Forest , dekodery linkuksowe nie są bezobsługowe i jest to sprzęt raczej dla entuzjastów , chyba że dla kogoś poruszanie się po uniksowym świecie, to ich drugie ja.

 

Proponuję Opticum TS9600 PRIMA i choć nie jest to urządzenie multimedialne, to doskonale spełni podstawowe założenia, czyli obsłuży kartę TNK i to na fabrycznym oprogramowaniu, posiada niezły tuner DVB-T i potrafi odtworzyć podstawowe standardy plików wideo z podłączonego nośnika.

 

ps.

No i ... 5 setek zostanie Ci w kieszeni na inne wydatki. ;)

Odnośnik do komentarza