zibi-s Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Dzięki, w sumie tez tak uważam że to aneks sporzadzony na odległość a wiec powinno byc prawo 10 dni. Dotąd dokąd ktoś, kto przeszedł próby anulowania telefonicznego aneksu nie poinformuje nas o efektach tego procesu nie będziemy niczego pewni. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Pisze klient złożył skargę do urzędu i urząd mu odpowiedział, że nie ma takiego prawa do odstąpienia umowy.... Szanowny Panie - skargę na wadliwość umowy , kwalifikacje umowy Cyfry czy innego operatora składa się do sadu skarży się ją urząd konsumenta jest ciałem pomocniczym doradczym - jeżeli klient przed sądem przedstawi nagrania z zapisu rozmowy z konsultantem że dokonano nabycia sprzętu.. A zapis u konsultanta to potwierdzi.. ,, (Cyfra informuje że nasz rozmowa będzie nagrana.. poinformujmy kiedy konsultanta ze jego rozmowa jest również nagrywana przez nas .. Zobaczycie jak będzie ostrożny w swoich wypowiedziach.. ) pakietu etc. a dokończenie finalizacja miała miejsce u dystrybutora z pewnością tak umowę uzna z a zawartą na odległość .. Dystrybutor wypełnia jedynie rolę kuriera. U kuriera też się podpisuje papierek ( fakturę etc) na odbiór sprzętu - dlatego od jakieś czasu kiedy dokonamy zakupu pakietu sprzętu po przez konsultacje telefoniczne.. Konsultant telefonicznie kieruje nas do wybranego dystrybutora u którego finalizujemy odbiór.. Jednocześnie podsuwane jest klientowi do podpisania oświadczenie, że zakup nie ma charakteru zakupu na odległość.. Po co się tak czyni... ?? By mieć gościa w garści.. - sprawa przedłużenia umowy na odległość.. ( telefon internet etc) nie budzi żadnej wątpliwości.. . Mamy 10 dni na zrezygnowanie z takiej umowy... Ale niestety przez kilku usrerów mieniących się pracownikami Cyfry zostałem prawie że zrównany z z ziemia.. Ten tema jasno pokazuje że wielu pracowników platform cyfrowych i innych operatorów oszukuje swoich klientów zatajając prawdę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 No tak, teraz okazuję się że UOKiK jest ciałem doradczym i nic nie może, a kolega @godunow już wie co sąd orzeknie... bez komentarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Spór o wadliwość umowy miedzy klientem a operatorem rozpatruje sąd a nie żaden urząd.. To powinien wiedzieć przedstawiciel CYFRY i jej pracownik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buster Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Nikt nie zwrócił uwagi w dyskusji, iż jest znacząca różnica pomiędzy podpisaniem umowy u kuriera, a podpisaniem umowy w punkcie. Dla @godunowa to żadna różnica. Jednak w punkcie mamy do czynienia z przedstawicielem usługodawcy, natomiast kurier jest tylko... kurierem i jego zadaniem jest tylko dostarczyć umowę i odebrać podpisaną. Kurier nie ma wiedzy, którą posiada przedstawiciel usługodawcy w punkcie i którą może przekazać osobie podpisującej umowę. A tak na marginesie, sądy niestety nie są nieomylne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Pisze Pan tak na marginesie, sądy niestety nie są nieomylne.... Fakt sądy jak i ludzie bo to ludzie pracują w sądach i są omylne.. Tyle tylko że nikt nic lepszego nie wymyślił.. Umowa o abonament z operatorami platform cyfrowych sieci komórkowych .. Jest umową cywilną prawna.. I wszelkie dochodzenia stron z tego tytułu rozpatrują sądy. a nie żadne urzędy.. Czy tego nie wiedzą pracownicy Cyfry i innych platform..?? Ja tu nie chcę atakować nikogo at personam ale niestety telefonicznie operatorzy , konsultanci etc platform cyfrowych telefonii wprowadzają swoich klientów w błąd.. Panowie z platform satelitarnych UOKiK nie jest od rozpatrywania umów cywilnoprawnych między klientem a operatorem platformy cyfrowej ..Od tego są sądy powszechne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 To fajnie że temat wrócił... Zapewne wielu z czasem zabierze głos ... Bo pewnie wiele się pojawi tego typu problemów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.