nutkaa Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Czemu Polsat umial zakodować o 24 kanały bo nie oplacone, ale o 24 nie umie odkodować dodadkowych kanalow bo opłacone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 He he. Równie dobrze mógłbym zapytać czemu abonent Cyfry+ może przez internet zamówić dodatkowe opcje i ma je odkodowane po 30 minutach a zrezygnować z nich przez internet nie może za Chiny Ludowe Po prostu: każdy dba o swoje interesy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Czemu Polsat umial zakodować o 24 kanały bo nie oplacone ,ale o24 nie umie odkodować dodadkowych kanalow bo opłacone ? no niestety zakodować umieją ale odkodować to musisz dzwonić i prosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 fajny temat "Czemu" Edycja Mr. Orbita: Teraz nieco lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Dobre. Nie lepiej "Dlaczego ?" Ale fakt jest taki, że z włączeniem się nie spieszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zawsze jest tak, nie tylko w Polsacie i niema co sie dziwić, każdy dba o własne interesy! A włączyc nigdy sie nie spieszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 w firmie gdzie pracuje nagminnie ktoś zapomina zapłacić faktury za telefony (orange) - blokowanie uslug nastepuje blyskawicznie. komunikat w czasie proby nawiazania polaczenia glosowego jasno stawierdza ze "prosimy przeslac na numer faxu (blablabla) kopie zaplaconej faktury wraz z dowodem wplaty)" (czy jakos tak). zgadnijcie ile czasu zajmuje im reakcja po wyslaniu papierow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 w CP tez mialem kiedys taki przypadek ale to bylo 2 lata temu i czekalem 5 dni aby odkodowali sygnal mimo ze na 2 dzien mieli pieniadze na koncie. W orange tez mialem taka sytuacje i wyslalem fax z internetu (konto internetowe) i po ok 5 minutach dostalem sms'a "dziekujemy za wyslanie faxu kopii wplaty. orange" i mozna bylo wykonywac polaczenia. CP powinien uruchomic EBOK tak jak ma Cyfra+ w ktorym mogli bysmy wybierac dodatkowe opcje sprawdzac do kiedy mamy zaplacony abonament za poszczegolne pakiety oraz zaplacic za kolejny(ne) miesiac(e) przy pomocy przelewu internetowego z naszego konta jesli takowy posiadamy lub wydrukowac dowod wplaty z nadrukowana kwota jaka wybralismy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 w firmie gdzie pracuje nagminnie ktoś zapomina zapłacić faktury za telefony (orange) - blokowanie uslug nastepuje blyskawicznie. komunikat w czasie proby nawiazania polaczenia glosowego jasno stawierdza ze "prosimy przeslac na numer faxu (blablabla) kopie zaplaconej faktury wraz z dowodem wplaty)" (czy jakos tak). zgadnijcie ile czasu zajmuje im reakcja po wyslaniu papierow? ja jak wysyłam to z 10 min i odblokowane miałem już tak pare razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Mi zazwyczaj gdy nie opłacam jakiegoś pakietu dodatkowego kodują go ok 1 w nocy czasami nawet później. Jedna rzecz mnie zdziwiła. Przypuśćmy że mam opłacony pakiet film do 31 grudnia. Więc wydaje mi się że pakiet ten powinien zostać zakodowany dopiero o 00:00 dnia 1 stycznia a w CP zazwyczaj kodują go dzień wcześniej. Czyli ostatni dzień nie wlicza się w okres objęty abonamentem. Wg mnie jest to trochę nie fair chociaż być może nie mam racji.... Co do Orange jakie wy macie opóźnienia w płatnościach że wam telefony blokują. Ostatnio opłaciłem fakturę tydzień po terminie i nie było żadnej reakcji ze strony firmy żadnego sms-a itp.... Kiedyś na samym początku przygodny z Ideą opłaciłem fakturę na poczcie i asa nie doszła na czas dostałem sms z przypomnieniem a za dwa dni zadzwoniła miła pani... ale żeby mi telefon zablokowali jeszcze się nie zdarzyło..... Być może gdy ktoś notorycznie spóźnia się z płatnościami to stosują taka praktykę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Co do Orange jakie wy macie opóźnienia w płatnościach że wam telefony blokują. Ostatnio opłaciłem fakturę tydzień po terminie i nie było żadnej reakcji ze strony firmy żadnego sms-a itp.... Ja miałem tak kiedyś że myślałem że zapłaciłem... Po miesiącu przyszedł kolejny rachunek i go opłaciłem... Za 2 dni zadzwoniła kobitka i powiedziała ze nie wpłynęła jeszcze opłata za poprzedni miesiąc bo za obecny wpłynęła i mam czas 7dni na opłacenie zaległości... Nic mi nie zablokowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inside Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Może zamiast pytać „czemu?” a przyczyn może być wiele lepiej zadać pytanie co zrobić aby włączyli wcześniej? Odpowiedź jest prosta. Wystarczy zalogować się na icok sprawdzić czy wpłata jest zaksięgowana i ponowić sobie sygnał. Aktywacja następuje czasem w ciągu 10min a czasem 2 godzin. Pewnie od czegoś to zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.