Skocz do zawartości

Echostar DSB 717


andrzej-sk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem już o ten problem na forum o odbiornikach CP, ale zapytam jeszcze tutaj, zanim polecę do serwisu. Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem.

 

Otóż- obraz z prawej strony ekranu jest przycięty (tzn np nie widać jedynki z godziny "19:00" na pasku Polsatu News czy prawej strony wyniku meczu....), a z lewej strony zostaje czarny pas

Wygląda to tak, jakby dobrze ustawiony obraz przesunął się z niewyjaśnionych przyczyn w prawo ;p

Zmiana ustawienia proporcji ekranu nie pomaga. W czym może być problem ??:|

 

 

Ja tak kiedyś miałem podłączyłem do drugiego gniazda skart w tv i obraz się ustawił na swoim miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Pytam raz jeszcze - jakiś czas temu pytałem ale nie dostałem odpowiedzi a nadal mnie to strasznie wk...ia :evil:

 

Od czasu zmiany softu w tym badziewiu w październiku (w sumie to nie wiem po jaką [beep]ę bo było w porządku po wrześniowej zmianie) za [beep]ę nie mogę oglądać kanałów z serii BBC (Lifestyle, Knowledge,Entertainment, CBeebies), Animal Planet i jeszcze parę innych mniej dla mnie istotnych - kilka razy jeszcze na Discovery się zdarzyło. Objawia się to tym, że w momencie przełączenia na w/w kanał dekoder zalicza zwis i restart oraz powraca gdzieś w okolicę kanałów 1-8. Nie mam pojęcia co oni porobili ale ewidentnie coś jest nie tak, zdarza się, że dzień dwa jest ok a później znowu kicha już mnie krew zalewa. Płacę tym !#@?!!#@? w terminie a oni non-stop coś kombinują pisałem juz raz i nikt nie raczył odpowiedzieć. Dzisiaj napisałem drugi raz, dzwonił nie będę bo jak zwykle "jesteś -sty w kolejce" :evil: i nie chce mi się tej samej historii opowiadać za każdym razem innej osobie.

 

Właśnie dostałem odpowiedź z ICOK - piszą żebym zaniósł dekoder do Dystrybutora CP jak jest uszkodzony wyślą do serwisu.

 

A ja się pytam co ma do tego sprzęt ?? - działał ok zmienili w październiku soft i [beep]a się zepsuł ? obraził się na BBC i Discovery i zaczął się tylko na nich wieszać a pozostałe kanały są dla niego ok ? Ręce opadają :evil: Najlepsze jest to, że chyba kilka dniu temu gwarancja się skończyła na ten echo-szajs (bo 12mies jest chyba ? )i co mam płacić za naprawę teraz ? - przecież koszty naprawy przewyższą jego wartość. I co z tym fantem zrobić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ adtom81 ja mam ten sam dekoder co Ty i po aktualizacji softu w tym dekoderze nic takiego u mnie nie występuje (fakt, że nie przywracałem ustawień fabrycznych tak jak wskazywał na to komunikat). Chyba wizyta w APSie będzie najlepszym rozwiązaniem bo po co psuć sobie nadal nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i zapraszam wszystkich posiadaczy dekoderów ECHOSTAR DSB-717A do przyłączenia się do ogólnopolskiego protestu mającego na celu wymuszenie na CYFROWYM POLSACIE zmiany oprogramowania w naszych dekoderach, abyśmy w końcu mieli możliwość tworzenia list ulubionych kanałów

Poniżej zamieszczam gotowy list, który wysyłamy mailem. Skopiujcie go i wysyłajcie maile- RAZEM COŚ ZDZIAŁAMY!!!!

Oto ten list:

 

KIEDY BĘDZIE NOWY SOFT DO DSB 717A?!!!!!!!!!Sprzedajecie ludziom bubel, a gdy się upominamy o to aby tą usterkę usunąć, macie nas gdzieś!!! Jak był poważniejszy błąd w tych dekoderach i restartowały się non stop po aktualizacji listy kanałów, to "CP" potrafił poprawić ten błąd. DLACZEGO NAS TAK TRAKTUJECIE!!!!! PRZECIEŻ NIE CHCEMY WIELE!!!! CHCEMY TYLKO MIEĆ MOŻLIWOŚĆ STWORZENIA LISTY KANAŁÓW ULUBIONYCH!!!! STWORZYLIŚMY JUŻ FORUM NA TEN TEMAT GDZIE NAMAWIAMY POZOSTAŁYCH POSIADACZY TEGO BUBLA DO INTERWENCJI, WIĘĆ NIECH SIĘ PAŃSTWO NIE ZDZIWIĄ BO WKRÓTCE ZALEJE WAS LAWINA MAILI W TEJ SPRAWIE. PROPONUJE POWAŻNIE PODEJŚĆ DO TEJ SPRAWY I ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM TYM BARDZIEJ, ŻE TO NIE JEST SKOMPLIKOWANY PROCES!!!(zasięgnęliśmy opinii specjalisty w dziedzinie techniki satelitarnej i dostaliśmy odpowiedź, że wystarczy wasza chęć aby ten problem zniknął, wiemy również, że w tym modelu można wprowadzić tę funkcję tak jak w dsb-616) PROSIMY O KONKRETNĄ ODPOWIEDŹ A NIE GOTOWĄ FORMUŁKĘ!!!!

 

PROTESTUJEMY PRZECIWKO TAKIEMU TRAKTOWANIU ABONENTA! Jeśli nasze prośby nie przyniosą efektu przekażemy sprawę do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA!

 

A oto dwa adresy mail do "CP":

icok@cyfrowypolsat.pl

kontakt@cyfrowypolsat.pl

 

DO DZIEŁA DRODZY ABONENCI! RAZEM COŚ ZDZIAŁAMY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z Cp na tego maila.

 

"Szanowny Panie

 

Szanowny Panie

 

Bardzo dziękujemy za wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy cyfrowej. Wszystkie Pana spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i zostaną przekazane osobom mającym bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Cyfrowego Polsatu, jak również na obsługę techniczną TV. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się - w niedzielę sypnęła się moja lista - HBO po przenosinach wylądowało na 65543, Canal+ z... 0 na 6554

Echostar nie mógł się bardziej przyłożyć do tego dekodera. Normalene w nim są zdublowane numery, brakujące numery i "zwariowane" numery :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z Cp na tego maila.

 

"Szanowny Panie

 

Szanowny Panie

 

Bardzo dziękujemy za wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy cyfrowej. Wszystkie Pana spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i zostaną przekazane osobom mającym bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Cyfrowego Polsatu, jak również na obsługę techniczną TV. "

 

 

 

 

Jestem ciekawy czy prawdą jest to co tu piszą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie! Musiałem się od nowa zarejestrować bo dostałem bana od amina za niby spam! Mój poprzedni nick to mjart1. A ja ten protest rozkręcam dla dobra wszystkich abonentów! Panie adminie! Szkoda, że pan nie masz tego tunera, wtedy byś pan zrozumiał naszą desperacje!

 

A wracając do tematu:

Ja też dostalem taka samą odpowiedź, czyli maile docierają do nich. Napierajmy dalej na nich, mam przeczucie, że coś się ruszy w sprawie tego [beep]nego softu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostajecie odpowiedzi generowane automatycznie z czego wniosek, że istnieje blisko 90% prawdopodobieństwo, że nawet tego nie przeczytali :] Gratulacje :lol2:

 

A sprawa jest prosta - zamiast teraz rozpaczać było po prostu kupić normalny odbiornik cyfrowy, nie brać szajsu od nich. Do tego dokupić moduł CI od Cyfrowego Polsatu i ma się odbiornik działający kilka razy szybciej, mający wielokrotnie większe możliwości i bez tego dobijającego EchoNAV, które odkąd zostało wymyślone (koniec lat 90 ubiegłego wieku) nie przeszło nawet żadnego liftingu. Może w czasach dbox-a to był bajer, ale świat idzie do przodu, a Echostar stoi w miejscu (i to nie tylko on - Samsung to samo; nie wiem po co Cyfrowy Polsat ich wybiera - tanie odbiorniki robią?)

 

Szansa, że cokolwiek poprawią w sofcie graniczy z cudem. Zacząć trzeba od tego, że za soft nie odpowiada Cyfrowy Polsat, tylko Echostar. Mimo wszystko powodzenia.

 

PS: Nie admin Cię zabanował, a Ban był za spam, czyli pisanie tego samego w kilku miejscach (czyli nie niby, bo w koszu leży Twoja skopiowana twórczość po kilka razy - spam jak nic). Zrób tak jeszcze raz to się pożegnamy na dłużej, bo tym razem ja wkroczę do akcji i wymyślę lepszą blokadę :] Za używanie wulgaryzmów także można zgarnąć bana, póki co tylko ostrzeżenie, bo mam wyjątkowo dobry humor i odsyłam do lektury regulaminu: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=1&t=2. Forum to nie folwark, że każdy wpada i gada co chce, tylko obowiązują tu pewne zasady i proszę się ich trzymać.

 

Protest organizowany z głową i zgodnie z zasadami forum - OK, ale robienie syfu i nazywanie tego protestem = ban.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dwa razy, a cztery i to w różnych wątkach :> Dobra, nie ważne - proszę się skupić nad meritum, czyli zgłaszaniem uwag. Mogę doradzić tyle, aby starać się nie wysyłać za każdym razem w 100% identycznego szablonu, bo łatwo będzie dodać regułę w programie pocztowym i Wasze maile będą wyłapywane - lepiej raczej pisać za każdym razem o tym samym, ale od siebie. Żeby to nie była identyczna treść i te same zdania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...