Skocz do zawartości

Echostar DSB 717


andrzej-sk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Podpisałem umowę na początku tego tygodnia i dostałem Echostara DSB 717 (teraz wiem że niestety). Objawy u mnie są jak opisane wcześniej, niemożność włączenia po dłuższym czasie nieatkywności itp. Ustawienia fabryczne ustawiane już kilka razy - nic to nie pomogło.

 

Nie minęło jednak jeszcze 10 dni od terminu podpisania umowy więc mogę ją rozwiązać. Dla mnie wygodniej byłoby po prostu wymienić dekoder na np. Samsunga, czy punkt sprzedaży może mi taki dekoder wymienić, czy konieczne jest rozwiązanie umowy i podpisanie nowej?

 

Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Podpisałem umowę na początku tego tygodnia i dostałem Echostara DSB 717 (teraz wiem że niestety). Objawy u mnie są jak opisane wcześniej, niemożność włączenia po dłuższym czasie nieatkywności itp. Ustawienia fabryczne ustawiane już kilka razy - nic to nie pomogło.

 

Nie minęło jednak jeszcze 10 dni od terminu podpisania umowy więc mogę ją rozwiązać. Dla mnie wygodniej byłoby po prostu wymienić dekoder na np. Samsunga, czy punkt sprzedaży może mi taki dekoder wymienić, czy konieczne jest rozwiązanie umowy i podpisanie nowej?

 

Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki?

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

a czy podczas zakupu CP sprawdzili ci dekoder w punkcie sprzedaży :?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki?

Najpierw piszesz wypowiedzenie umowy i wysyłasz to listownie do CP (najlepiej listem poleconym) a potem czekasz na ich odpowiedź. Jeśli takowa nadejdzie (trwa to dosyć długo) wysyłasz sprzęt w paczce pocztą lub kurierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, poniżej opisuję moje problemy z Echo 717a oraz stanowisko Polsatu. A co tam, poczytajcie sobie!

 

 

----- Original Message -----

3

 

 

Witam,

 

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że w przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

Jeżeli to nie pomoże proszę udać się do autoryzowanego punktu dystrybucyjnego z celu sprawdzenia dekodera oraz karty.

 

__________________________________________

Monika Wasiak

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77

kontakt@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

 

 

 

Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie,

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160

kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony

 

 

 

----- Original Message -----

2

 

 

 

 

 

Witam,

 

 

 

 

mam nadzieję, że uda się zaradzić problemom opisanym poniżej, tym bardziej,

że dziś (przed godziną) doszedł problem trzeci:

 

3. podczas oglądania AXN obraz zamroził się na sekundę i odmroził, ale bez

dźwięku. Był obraz, nie było foni. Zacząłem sprawdzać inne kanały. Na Polsat

News fonia i dźwięk były. Na TVN24 tylko obraz, bez foni. Czyli krótko

mowiąc część kanałów nie miała dźwięku. Wyłączenie i włączenie dekodera nie

pomogły. Dopiero odłączenie zasilania na 10 sekund. Po włączeniu wtyczki

znów pojawia się LOAd, po czym dekoder się wyłącza. Ale uwaga: nie można go

włączyć pilotem za pierwszym razem, dopiero za piątym.

 

Definitywnie coś się knoci (i coraz bardziej denerwuje)

 

Proszę o pomoc i pozdrawiam,

 

 

 

 

----- Original Message -----

1

 

 

 

 

 

Witam,

 

mam dekoder DSB-717a. Kilkukrotnie na przestrzeni ostatnich dni (praktycznie

codziennie) miałem problemy. Dwóch typów:

 

1. nie moge włączyć dekodera.

naciskając pilota oraz włącznik dekodera. Dioda na chwilkę zmienia się

z czerwonej na zieloną (czyli sygnał z pilota i naciskania przycisku

zasilania jest przyjmowany) ale dekoder się nie włącza.

 

2. podczas oglądania programu obraz się zamraża (jakby stop klatka), pilot

nie reaguje, dekoder się wyłącza. Nie reaguje na naciskanie przycisku

zasilania. Po chwili pojawia się napis LOAD dekoder na chwile się włącza i

wyłącza. Później po kilku próbach na ogół można włączyć dekoder.

 

 

O co chodzi? Wcześniej tak nie było. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam,

Ja dzwoniłem dziś na infolinię i poinformowali mnie że znają problem i pracują nad rozwiązaniem go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się przymierzam do tego dekodera więc napiszcie czy dystrybutor u którego wykupie abonament:

1. ma obowiązek sprawdzić przy mnie czy dany model dekodera działa sprawnie :?:

2. na co mam zwrócić uwagę podczas sprawdzania dekodera u sprzedawcy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał<<<<<<<<<<"hammer"]Może ktoś robił próbę ile % można zyskać na sygnale zmieniając czaszę z 80 na 100cm.>>>>>>

Nie dużo.

Jak masz sygnał w granicach : góra 80.

: dół 60.

to Ci powinno wystarczyć do prawidłowego odbioru programów,nie słuchaj innych ,którzy wydziwiają z sygnałem i jego mocą.

Trzeba pamiętać o tym że sygnał CP.jest nadawany cyfrowo i jeżeli jest odbiór na 51% sygnale mocy TO TAKI SAM ODBIÓR będzie gdy sygnał będziesz miał 99%.

Tuner cyfrowy działa na takiej zasadzie,że albo jest odbiór,albo go nie ma i zmiana talerzy na większe mija się z celem.

Trochę fizyki i sięgnijcie do żródeł w tym temacie , a skończą się wasze problemy z sygnałem i jego mocą.

Poza tym dużo zaoszczędzicie na kasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój Echostar DSB 717 przekroczył wszelkie granice a więc podłączyłem go żeby sprawdzić czy coś się zmieniło po pierwsze nie chciał się włączyć tylko gdy przyciskałem pilotem migała dioda a po drugie jak wreszcie się włączył to pisał dekoder zablokowany... to go znów wyłączyłem z zasilania i ponowiłem próbę włączenia jak go włączyłem to znowu nie było głosu współczuje tym co to przechodzą na co dzień. kiedy się to wreszcie skończy czy CP naprawdę pracuje nad tym czy tylko tak piszą :?: Jak ja się cieszę że zakupiłem sobie DSB 616 przynajmniej nie mam z nim takich problemów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój Echostar DSB 717 przekroczył wszelkie granice a więc podłączyłem go żeby sprawdzić czy coś się zmieniło po pierwsze nie chciał się włączyć tylko gdy przyciskałem pilotem migała dioda a po drugie jak wreszcie się włączył to pisał dekoder zablokowany... to go znów wyłączyłem z zasilania i ponowiłem próbę włączenia jak go włączyłem to znowu nie było głosu współczuje tym co to przechodzą na co dzień. kiedy się to wreszcie skończy czy CP naprawdę pracuje nad tym czy tylko tak piszą :?: Jak ja się cieszę że zakupiłem sobie DSB 616 przynajmniej nie mam z nim takich problemów :D

mam taki sam problem, cały dzień chodzi bez zarzutu a około godziny 19.40 pojawił się napis "Dekoder zablokowany. Skontaktuj sie z operatorem platformy cyfrowej". Co robić :?::?::x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...