voytek Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam. Podpisałem umowę na początku tego tygodnia i dostałem Echostara DSB 717 (teraz wiem że niestety). Objawy u mnie są jak opisane wcześniej, niemożność włączenia po dłuższym czasie nieatkywności itp. Ustawienia fabryczne ustawiane już kilka razy - nic to nie pomogło. Nie minęło jednak jeszcze 10 dni od terminu podpisania umowy więc mogę ją rozwiązać. Dla mnie wygodniej byłoby po prostu wymienić dekoder na np. Samsunga, czy punkt sprzedaży może mi taki dekoder wymienić, czy konieczne jest rozwiązanie umowy i podpisanie nowej? Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSG-9 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja mam tak samo. Dzwoniłem do CP.Rozmawiałem z kilkoma konsultantami.Sprawa jest znana.Podobno jest to wina oprogramowania.Pracujanad tym. Zostanie to podobno naprawione z początkiem września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam. Podpisałem umowę na początku tego tygodnia i dostałem Echostara DSB 717 (teraz wiem że niestety). Objawy u mnie są jak opisane wcześniej, niemożność włączenia po dłuższym czasie nieatkywności itp. Ustawienia fabryczne ustawiane już kilka razy - nic to nie pomogło. Nie minęło jednak jeszcze 10 dni od terminu podpisania umowy więc mogę ją rozwiązać. Dla mnie wygodniej byłoby po prostu wymienić dekoder na np. Samsunga, czy punkt sprzedaży może mi taki dekoder wymienić, czy konieczne jest rozwiązanie umowy i podpisanie nowej? Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki? Pozdrawiam. a czy podczas zakupu CP sprawdzili ci dekoder w punkcie sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jeśli muszę ją jednak rozwiązać to czy ktoś już to praktykował? Czy mam osobno wysłać rezygnację z umowy i osobno sprzęt, czy wszystko zapakować razem do jednej paczki? Najpierw piszesz wypowiedzenie umowy i wysyłasz to listownie do CP (najlepiej listem poleconym) a potem czekasz na ich odpowiedź. Jeśli takowa nadejdzie (trwa to dosyć długo) wysyłasz sprzęt w paczce pocztą lub kurierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis2 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam wszystkich, poniżej opisuję moje problemy z Echo 717a oraz stanowisko Polsatu. A co tam, poczytajcie sobie! ----- Original Message ----- 3 Witam, Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera. Jeżeli to nie pomoże proszę udać się do autoryzowanego punktu dystrybucyjnego z celu sprawdzenia dekodera oraz karty. __________________________________________ Monika Wasiak Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony ----- Original Message ----- 2 Witam, mam nadzieję, że uda się zaradzić problemom opisanym poniżej, tym bardziej, że dziś (przed godziną) doszedł problem trzeci: 3. podczas oglądania AXN obraz zamroził się na sekundę i odmroził, ale bez dźwięku. Był obraz, nie było foni. Zacząłem sprawdzać inne kanały. Na Polsat News fonia i dźwięk były. Na TVN24 tylko obraz, bez foni. Czyli krótko mowiąc część kanałów nie miała dźwięku. Wyłączenie i włączenie dekodera nie pomogły. Dopiero odłączenie zasilania na 10 sekund. Po włączeniu wtyczki znów pojawia się LOAd, po czym dekoder się wyłącza. Ale uwaga: nie można go włączyć pilotem za pierwszym razem, dopiero za piątym. Definitywnie coś się knoci (i coraz bardziej denerwuje) Proszę o pomoc i pozdrawiam, ----- Original Message ----- 1 Witam, mam dekoder DSB-717a. Kilkukrotnie na przestrzeni ostatnich dni (praktycznie codziennie) miałem problemy. Dwóch typów: 1. nie moge włączyć dekodera. naciskając pilota oraz włącznik dekodera. Dioda na chwilkę zmienia się z czerwonej na zieloną (czyli sygnał z pilota i naciskania przycisku zasilania jest przyjmowany) ale dekoder się nie włącza. 2. podczas oglądania programu obraz się zamraża (jakby stop klatka), pilot nie reaguje, dekoder się wyłącza. Nie reaguje na naciskanie przycisku zasilania. Po chwili pojawia się napis LOAD dekoder na chwile się włącza i wyłącza. Później po kilku próbach na ogół można włączyć dekoder. O co chodzi? Wcześniej tak nie było. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam, Ja dzwoniłem dziś na infolinię i poinformowali mnie że znają problem i pracują nad rozwiązaniem go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Szkoda mi ich, bo się zapracują na śmierć . Są to większe, czy mniejsze standardowe wady dekoderów CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 No właśnie produkują szmelc to niech teraz harują a ludzie się skarżą że sprzęt wadliwy to niech zaczną produkować sprzęt który nie będzie się psuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja jestem ciekawy czy kiedyś CP da nowy soft do tego typu dekoderów (DSB 717A) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patben Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Dzial juz u was Echostar 717 serii A,bo u mnie nadal komunikat Tego kanalu nie ma w twoim abonamencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luiz Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Tak się przymierzam do tego dekodera więc napiszcie czy dystrybutor u którego wykupie abonament: 1. ma obowiązek sprawdzić przy mnie czy dany model dekodera działa sprawnie 2. na co mam zwrócić uwagę podczas sprawdzania dekodera u sprzedawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSG-9 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 patben dzwoń do Polsatu. Ja też miałem taki komunikat na wszystkich kanałach oprócz kanału dla abonentów. Zadzwoniłem i mi to naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hammer Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Może ktoś robił próbę ile % można zyskać na sygnale zmieniając czaszę z 80 na 100cm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Napisał<<<<<<<<<<"hammer"]Może ktoś robił próbę ile % można zyskać na sygnale zmieniając czaszę z 80 na 100cm.>>>>>> Nie dużo. Jak masz sygnał w granicach : góra 80. : dół 60. to Ci powinno wystarczyć do prawidłowego odbioru programów,nie słuchaj innych ,którzy wydziwiają z sygnałem i jego mocą. Trzeba pamiętać o tym że sygnał CP.jest nadawany cyfrowo i jeżeli jest odbiór na 51% sygnale mocy TO TAKI SAM ODBIÓR będzie gdy sygnał będziesz miał 99%. Tuner cyfrowy działa na takiej zasadzie,że albo jest odbiór,albo go nie ma i zmiana talerzy na większe mija się z celem. Trochę fizyki i sięgnijcie do żródeł w tym temacie , a skończą się wasze problemy z sygnałem i jego mocą. Poza tym dużo zaoszczędzicie na kasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zmiana talerza na większy ma sens, np jak w trakcie burzy osławione "%" spadają do tego stopnia, że nie da się odbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Dzisiaj mój Echostar DSB 717 przekroczył wszelkie granice a więc podłączyłem go żeby sprawdzić czy coś się zmieniło po pierwsze nie chciał się włączyć tylko gdy przyciskałem pilotem migała dioda a po drugie jak wreszcie się włączył to pisał dekoder zablokowany... to go znów wyłączyłem z zasilania i ponowiłem próbę włączenia jak go włączyłem to znowu nie było głosu współczuje tym co to przechodzą na co dzień. kiedy się to wreszcie skończy czy CP naprawdę pracuje nad tym czy tylko tak piszą Jak ja się cieszę że zakupiłem sobie DSB 616 przynajmniej nie mam z nim takich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patben Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 U mnie pisze tego kanalu niema w twoim abonamencie a robilem juz wszystko co CP kazal i dalej nic i tak od osmiu dni czy ktos ma tez ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 A na jakim kanale tak masz, jaki masz abonament ? może informacja pochodzi z kanału, którego nie masz wykupionego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patben Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 A na jakim kanale tak masz, jaki masz abonament ? może informacja pochodzi z kanału, którego nie masz wykupionego. Pakiet Familijny A mam tak na wszystkich+Kanal dla abonentow,chodza tylko fta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrabi Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Dzisiaj mój Echostar DSB 717 przekroczył wszelkie granice a więc podłączyłem go żeby sprawdzić czy coś się zmieniło po pierwsze nie chciał się włączyć tylko gdy przyciskałem pilotem migała dioda a po drugie jak wreszcie się włączył to pisał dekoder zablokowany... to go znów wyłączyłem z zasilania i ponowiłem próbę włączenia jak go włączyłem to znowu nie było głosu współczuje tym co to przechodzą na co dzień. kiedy się to wreszcie skończy czy CP naprawdę pracuje nad tym czy tylko tak piszą Jak ja się cieszę że zakupiłem sobie DSB 616 przynajmniej nie mam z nim takich problemów mam taki sam problem, cały dzień chodzi bez zarzutu a około godziny 19.40 pojawił się napis "Dekoder zablokowany. Skontaktuj sie z operatorem platformy cyfrowej". Co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Co robić ? W takiej kolejności: Wyjąć wtyczkę z sieci i włożyć ponownie. Przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Wznowić sygnał poprzez ICOK. Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patben Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Co robić ? W takiej kolejności: Wyjąć wtyczkę z sieci i włożyć ponownie. Przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Wznowić sygnał poprzez ICOK. Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Robilem to juz kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Dzwoniłeś kilka razy do BOK i dalej to samo To dzwoń jeszcze raz, osiem dni to jest ok. 10 złotych, wytłumacz im to, że nie wywiązują się z umowy, może postrasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ja bym się tam nie patyczkował! Oddałbym "złom" do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patben Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ja bym się tam nie patyczkował! Oddałbym "złom" do serwisu. Nie chca przyjac mowia ze wina nie w sprzecie a w cp,polsat im zakazal przyjmowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Piszesz, że wina po stronie CP, dlatego CP zabronił przyjęcia dekodera do naprawy. Nie wiem czy się śmiać, czy płakać, co oni wyprawiają ze swoimi abonentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.