W lipcu kupiłam zestaw satelitarny kompletny - razem z montażem, przez pierwsze dwa tygodnie sprzedawca - monter starał się uruchomić odbiór TV SAT( uszkodzony konwerter)zadziałało - podobno zamontował nowy. Kilka dni temu sprawdziłam - brak odbioru ( zakodowane) wszystkie programy też te darmowe. Zadzwoniłam do Pana montera prosząc o przyjazd ( 10 km), i usłyszałam,że Pan oczywiście przyjedzie jednak za dojazd mam mu zapłacić. Jeśli nie- to cały zestaw satelitarny mam mu dostarczyć do serwisu.
Czy słusznie? Proszę o pomoc bo się zgubię i zacznę odkręcać talerz itp.
Pytanie
kubuśka
Witam.
W lipcu kupiłam zestaw satelitarny kompletny - razem z montażem, przez pierwsze dwa tygodnie sprzedawca - monter starał się uruchomić odbiór TV SAT( uszkodzony konwerter)zadziałało - podobno zamontował nowy. Kilka dni temu sprawdziłam - brak odbioru ( zakodowane) wszystkie programy też te darmowe. Zadzwoniłam do Pana montera prosząc o przyjazd ( 10 km), i usłyszałam,że Pan oczywiście przyjedzie jednak za dojazd mam mu zapłacić. Jeśli nie- to cały zestaw satelitarny mam mu dostarczyć do serwisu.
Czy słusznie? Proszę o pomoc bo się zgubię i zacznę odkręcać talerz itp.
pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.