Skocz do zawartości
  • 0

problem z serwisantem


kubuśka
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

W lipcu kupiłam zestaw satelitarny kompletny - razem z montażem, przez pierwsze dwa tygodnie sprzedawca - monter starał się uruchomić odbiór TV SAT( uszkodzony konwerter)zadziałało - podobno zamontował nowy. Kilka dni temu sprawdziłam - brak odbioru ( zakodowane) wszystkie programy też te darmowe. Zadzwoniłam do Pana montera prosząc o przyjazd ( 10 km), i usłyszałam,że Pan oczywiście przyjedzie jednak za dojazd mam mu zapłacić. Jeśli nie- to cały zestaw satelitarny mam mu dostarczyć do serwisu.

Czy słusznie? Proszę o pomoc bo się zgubię i zacznę odkręcać talerz itp.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...