Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CSA nie róbmy ludziom wody z mózgu. Doskonale wiesz dlaczego tak jest.

Materiał VOD ściąga się na dysk dekodera i dlatego możesz go przewijać, zatrzymywać, ale tylko na czas wykupionej subskrybcji. Potem operator kasuje nagranie z dysku do następnego wykupienia subskrybcji.

PPV nie potrzebuje wcale dysku twardego na którym materiał musi zostać nagrany, aby go zobaczyć. Częścią wspólną w wypadku VOD CP (czyli PPV) oraz VOD u pozostałych operatorów są zapisy licencyjne o ochronie materiału audiowizualnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chyba znalazłem kolejny bug i proszę o potwierdzenie.

Na wcześniejszym sofcie można było bez problemu wywalić ramkę z informacją o kodowaniu NAGRA (wejście do menu i ponowne wyjście). Teraz informacja jest cały czas i nie jak nie da się jej usunąć. Np. na pozycji 231.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga realizowane przez 512 bitowy algorytm kodowania i hasło ATA na dysku dekodera Sagemcom, zwróć uwagę że jak ktoś ma moduł CP to nagrywa swobodnie, jak ktoś ma magnetowid czy nagrywarkę też nie ma z tym problemu, problem jest tylko jak ktoś chce nagrać na dekoderze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na zewnętrzne nagrywarki i magnetowidy wyciągniesz tylko sygnał przetworzony na analogowy z dekodera. Poza tym chodzi o zapłata za obejrzenie filmu. Jeśli go nagrasz zapłacisz raz a oglądasz wiele razy i jeszcze rodzinie, znajomym i przyjaciołom pokażesz i dystrybutor filmu i operator nie zarobi. Stąd są zapisy licencyjne na odtwarzanie materiałów audiowizualnych chronionych przez prawa autorskie. Dlatego CP zablokowało możliwość nagrywania, a pozostali operatorzy w prawdziwym VOD kasują nagrania po wygaśnięciu subskrybcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei cały czas zastanawiam się żeby olać płacenie CP i kupić sobie TNK.

 

Dekoder im wyślę i niech się cieszą, a jak wypowiedzą umowę to trudno, i tak mam komornika i tak, i tak jestem w rejestrach dłużników i tak. Prędzej czy później spłace

 

Nie jest różowo ...wieszające się dekodery, olewanie klientów, nie ma korzyści...nawet kanałów z pakietu VOD nie mogę sobie nagrać, owszem, są dostępne cały tydzień na antenie ale czasami nie mam ochoty czekać np. 40 minut zanim zacznie się początek filmu.

Do tego dochodzi fakt że na VOD lecą powtórki, na kanałach HBO nie widziałem niczego nowego od miesiąca czasu ...., Cinemax jeszcze gorzej, np. film X idzie na cinemax o 20, i ten sam film idzie na cinemax 2 o 21...tyle że oferta filmowa HBO i Cinemax to oczywiście już nie wina CP.

 

Płacę 100 złotych miesięcznie, to dla mnie bardzo dużo, ale wybrałem pakiet premium z myślą że chce być legalny i przestać ściągać filmy z neta, ale widzę że to jest nierealne w tym kraju i będę musiał wrócić do ściągania :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez podepnę się pod ten temat mam zewnętrzna nagrywarkę samsunga z dyskiem twardym i po aktualizacji softu nawet na nagrywarce nie mogę nagrać zwykłego programu bo wyskakuje komunikat o tym ze nie można programu nagrać bo jest chroniony prawami.Teraz to CP trochę przegiął rozumiem te ich PPV ale żebym zwykłej dobranocki nie mógł dziecku na płytę wypalić to już przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dali ciała. Nie można już przewijać nagranych materiałów o 10 minut przyciskami A i B.

Też to zauważyłem. Niestety pod tym względem nastąpiło uwstecznienie.

 

Nie usunięto natomiast innej irytującej usterki softu - zbyt wczesnego uaktywniania się zaplanowanego nagrywania.

Nagranie zaprogramowane np na godz 23:40, a o godz 15 wyskakuje kominikat: "Za chwilę zacznie się nagrywanie - przełącz na kanał X albo anuluj". Oczywiście po przełączeniu na dany kanał nagrywanie i tak się nie zaczyna, ale jeśli się tego nie zrobi to system wykasowuje nagrywanie z listy zaplanowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem już do kogo mam się zwrócić ...wróciłem dziś z pracy i znów to co ostatnio ...włączam dekoder->długi ini->czekam 3 minuty->włączyło się ale brak sygnału->wyłączam dekoder i włączam->i powtórka tego samego, pomogło dopiero wyłączenie z zasilania.

 

Jak już włączyłem to miałem kolejny raz kiedy chciałem rozpier...ten dekoder na ziemi i zaraz to zrobię ...ustawiłem sobie 4 filmy do nagrania na TVN, Polsat itp ...nie nagrało się nic...po prostu zero ...tak jak bym zapomniał ustawić nagranie.

 

co robić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP bić, bo oni robią to oprogramowanie, dekoder ma za słaby procek i pamięć tymczasową, restarty to norma, jak pamięci lub proc nie wyrabia to jak komputer, dekoder funduje sobie restart. Pisać do CP lub masowo oddawać dekodery na gwarancje, za 3 razem rozwiązać umowę, bo nie oferują sprzętu sprawnego do oglądania tv, według mnie w sądzie byłaby wygrana, dowody są nie do podważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojak a skąd Ty wziąłeś to prawo do trzech wymian i rozwiązanie umowy po bezskutecznych wymianach? Wskaż konkretną ustawę i paragraf.

 

CSA kolejny raz z ludzi robisz idiotów. Materiał VOD (PPV) jest chroniony i nie można go nagrywać i nie można było zgodnie z regulaminem już wcześniej tego robić. Teraz tylko po aktualizacji softu w ESI88 wymuszono na użytkownikach zapisy regulaminu. Koniec, kropka.

 

Kunio to producent sprzetu zapewnia wsparcie dla sprzętu wyprodukowanego dla operatora. Operator określa cechy sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zacznijmy od początku. Weźmy do ręki umowę. Regulamin jest ale świadczenia usługi. Nie ma regulaminy VOD.

 

Pierwsza strona (część A) i jest informacja o pakietach dodatkowych w ramach abonamentu. Jest VOD - Domowa Wypożyczalnia Filmowa

Druga strona (część B) ani słowa o VOD.

Trzecia strona tv2tygodnik i oświadczenie woli co do zmian w usługach, u mnie 2 x NIE, więc tylko pocztą może przyjść.

Czwarta strona rozmyte informacje o dekoderze, nie ma zapisu że dekoder może nie nagrywać czegoś na dysk. Jest informacja że nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na dysku. Nic o VOD.

 

Pozostałe strony standardowe ulotki, cenniki, fakturki i druczki.

 

Zatem jeśli dekoder nagrywał, nagrywał a nagle przestał. To po prostu sie zepsuł i mamy prawo żądać wymiany na sprawny :) A jeśli faktycznie zostały dodane zapisy do regulaminu świadczenia usługi to oznacza, że bez powiadomienia CP zmienił regulamin. Można wypowiedzieć i należy się odszkodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej o tym pisałem, ale post pojawił się w koszu, bo temat dyskusji nie dotyczy regulaminów VOD (przynajmniej w ocenie moderatora). Są dwa regulaminy usługi VOD. Do pojedyńczego wypożyczenia filmu oraz do dostępu do katalogu VOD. Na podstawie tychże regulaminów została zablokowana możliwość rejestracji materiału chronionego prawem autorskim nawet na wbudowanym dysku dekodera. Podobne zapisy w swoich regulaminach ma Cyfra+ oraz n, więc nie ma co dyskutować dalej na ten temat. Różnica polega na tym, że CP swoje PPV nazwało VOD i zakazywało nagrywania i kopiowania w regulaminach, ale odbiornik umożliwiał abonentom nie stosowanie się do zapisów regulaminu (właśnie dlatego, że filmy sa nadawane jako PPV a nie jak to jest u konkurencji). Teraz zapisy regulaminu (i obowiązującego prawa) zostały wymuszone na użytkownikach przez co pojawiła się grupa forumowiczów, która czuje się oszukana. Tylko czym? Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z odpowiedzialności.

 

CSA integralną częścią umowy są regulaminy! Regulamin Świadczenia Usług przez Cyfrowy Polsat, Promocyjne Warunki Umowy, Cennik Świadczenia Usług, Regulamin świadczenia Usługi VOD - Domowa Wypożyczalnia Filmowa (wypożyczenie pojedynczego filmu), Regulamin świadczenia Usługi VOD - Domowa Wypożyczalnia Filmowa - Pakiet Promocyjny (miesięczny dostęp do Katalogu filmów), Zasady Dostępu do Audycji dla Dorosłych w ramach usługi VOD - Domowa Wypożyczalnia Filmowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

 

W związku z występującymi problemami zalecam udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Ponadto wyjaśniam, że informacja na temat zakazu nagrywania materiałów audiowizualnych usługi VOD podana jest punkcie III podpunkcie 4 Regulaminu Świadczenia Usługi "VOD- Domowa Wypożyczalnie Filmowa", który dostępny jest na naszej stronie internetowej:

http://www.cyfrowypolsat.pl/nVOD_26052011.pdf

 

Ciągle to samo odpisują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...